Wrakduiken ftwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen vind ik.
Ik weet niet waar jij van houdt, maar het is een vrij kaal eiland, met weinig natuur en veel rommel en heel veel Engelsen....![]()
dat dacht ik ook totdat ik naar Moorea ging..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen vind ik.
Ik weet niet waar jij van houdt, maar het is een vrij kaal eiland, met weinig natuur en veel rommel en heel veel Engelsen....![]()
[..]
Maar waarom zet jij er dan een plaatje van neer?![]()
Is er iets bijzonders aan?
[..]
Ik ook al...
![]()
[..]
Arcee en D_H konden in de database van fok zelf volgens mij, JeRa niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Had je gevraagd in hoeveel posts gezwaaid wordt?
yeps, een hele echte!quote:Opwoensdag 15 augustus 2007 16:17schreef JortK het volgende:
[..]
Chris is een gelukkig man als ik het zo lees:')
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Chris is een gelukkig man als ik het zo lees
Lekker makkelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen mannen vrienden, ook geen vrouwen. Scheelt ook gezeik met verjaardagen
bij Gozo kan je goed duikenquote:
Ik kan niet duiken, maar snorkelen is daar ook goed te doen!quote:
Ja, ook die zie je veel op Malta, evenals nog veel meer Engelsen dan al genoemd en Spanjaarden.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook totdat ik naar Moorea ging.....nog erger dus aangetroffen..: ITALIANEN...
![]()
![]()
![]()
lieve schat, ik sta hier een taart te bakken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
Maar waarom zet jij er dan een plaatje van neer?![]()
Is er iets bijzonders aan?
Ik las gonzo, de muppetquote:
maar gelukkig niet helemaal!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oeps, bijna het 401-topic gemist:P
Zeg dat dan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
lieve schat, ik sta hier een taart te bakken!
deze roos heb ik net zelf gefabriceerd van marsepein
Klopt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Houniet het volgende:
malta was meen ik van engeland OA.
de boter is ook erg zout daar
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef covie het volgende:
Ik heb alleen maar mannen vrienden.:@
En soms hebben ze een vriendin en dan ben ik eens niet de enige vrouw op een verjaardag/feest.
En dan na een tijdje dan heb je haar net een beetje leren kennen en dan is t weer uit.:(
Maar meestal ben ik wel de enige.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Had je gevraagd in hoeveel posts gezwaaid wordt?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las gonzo, de muppet
Maar klopt.
skitterend!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
hier ben ik ook geweest8-)
Sorry dat het zo lang duurdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar gelukkig niet helemaal![afbeelding]
ohw! ik ga ff kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry dat het zo lang duurde:@maar ik moest een heel verhaal schrijven in het NASA-topic(8>:P
zekerquote:
ff lezen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry dat het zo lang duurdemaar ik moest een heel verhaal schrijven in het NASA-topic
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heel herkenbaar![]()
Ergo, conclusie hier: vrouwen die echte koffieleuters zijn, hebben vooral mannen in hun vriendenkring en weinig vrouwen![]()
![]()
de tijd lieverdquote:
quote:
Oh ik ben niet wakkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben je nog steeds niet wakker?
doedoei fruts...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Frutsel het volgende:
het gaat veels te hard![]()
ik kan het nie bijhouden.. kutwerk![]()
tot later vanavond denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
dat de tijd snel gaat. heb straks een beoordeling op mijn werk om 1900. daarna AJAXquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww okey...![]()
![]()
..is er iets mis mee dan...???
Mooi... Mijn vriendin wilde niet geloven dat er achter de baai ook water is...quote:
thanks voor de uitleg, PV!quote:
awww...komt vast wel goed....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat de tijd snel gaat. heb straks een beoordeling op mijn werk om 1900. daarna AJAX
zeker wel. maar dan moet ik voor dat half uurtje aankleden, haren doen, autorijden etcquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww...komt vast wel goed....![]()
![]()
![]()
dan ga ik toch wegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef covie het volgende:
morgen slecht weer
Om 19.00 pas?????????/quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat de tijd snel gaat. heb straks een beoordeling op mijn werk om 1900. daarna AJAX
waar ga je heenquote:
Waar ga je heen koffie?quote:
Frankrijkquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:35 schreef JortK het volgende:
[..]
WTF doet trouwens die Barbie daar op het aanrecht
mauahahahah ik zie het nu pasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Het wordt een barbie cakequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben in april in Frankrijk geweest. Prima land, prima wegen, prima alles, behalve de taal....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:36 schreef covie het volgende:
[..]
Frankrijk![]()
Ik heb iets tegen Frankrijk. maar goed wordt wel leuk denk ik.
Mijn vriend is namelijk nog nooit verder dan België gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Doet me denken aan dat programma op Villa Achterwerk waar die man cakes en taarten maakt met kinderen, die pleurt er ook altijd hele barbies en transformers opquote:
Het probleem met zwarte gaten is de ontsnappingsnelheid. Je hebt een snelheid hoger dan die van het licht nodig om eraan te ontsnappen, licht komt er dus niet uit dus kan je ook niet zien wat er gebeurd. Natuurkundigen zijn diep aan het nadenken over de eigenschappen van een zwart gat, maar het lijkt erop dat materie/energie vanuit de polen van het gat naar buiten "tunnelt", misschien dat een zwart gat vanzelf op kan lossen en dat de materie gewoon weer hergebruikt word in het heelal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks voor de uitleg, PV!
maarreh, dat van die zwarte sterren heb ik, ook als trekkie-fan, echt nooit begrepen... Ik snap niet dat iets gewoon kan 'verdwijnen'. wat dat betreft ben ik niet zo van de zwarte gatten-theorie. Volgens mij is het zo dat de zwaartekracht/aantrekkingskracht dus danig groot is dat het alles naar zich toetrekt en verplettert, waarbij het zwarte gat 'groter' wordt. En volgens mij houdt ook dat op een gegeven moment op.
Wie weet, als er geneog tegen te pletter is gevlogen, wordt de zwaartekracht steeds minder sterk, waardoor stofdeeltjes enz. een atmosfeer gaan vormen, waarna er misschien wel een planeet ontstaat waarop leven mogelijk is?![]()
of ben ik nou heel erg uit mijn nek aan het lullen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ben in april in Frankrijk geweest. Prima land, prima wegen, prima alles, behalve de taal....
It is just a fact OASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kijk. Dat wordt al duidelijker!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het probleem met zwarte gaten is de ontsnappingsnelheid. Je hebt een snelheid hoger dan die van het licht nodig om eraan te ontsnappen, licht komt er dus niet uit dus kan je ook niet zien wat er gebeurd. Natuurkundigen zijn diep aan het nadenken over de eigenschappen van een zwart gat, maar het lijkt erop dat materie/energie vanuit de polen van het gat naar buiten "tunnelt", misschien dat een zwart gat vanzelf op kan lossen en dat de materie gewoon weer hergebruikt word in het heelal.
[..]
Ben in april in Frankrijk geweest. Prima land, prima wegen, prima alles, behalve de taal....
twee keer geweest. niets op aan te merken. alleen sommige fransen zijn erg asociaal en onbeleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
preciesquote:
wist je dat niet danquote:
[..]
Ik ben er wel vaker geweest. Ik spreek wel wat frans. Tenminste, ik kan aangeven wat ik wil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook niet weten wat het is, maar ik heb gewoon iets tegen Frankrijk... misschien iets dat in een vorig leven gebeurd is ofzo![]()
Maar waarom moet je perse een barbie cake maken dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
als de taart klaar is, kun je de barbie in het gat van de cake stoppen en er marsepein omheen frummelen, zodat het lijkt alsof ze een jurk aan heeft
vandaar die barbie op het aanrecht
de taarten van Abel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat programma op Villa Achterwerk waar die man cakes en taarten maakt met kinderen, die pleurt er ook altijd hele barbies en transformers op
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
sepo
quote:
En ze kunnen niet rijden/parkeren...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
[/spoiler]
twee keer geweest. niets op aan te merken. alleen sommige fransen zijn erg asociaal en onbeleefd
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
als de taart klaar is, kun je de barbie in het gat van de cake stoppen en er marsepein omheen frummelen, zodat het lijkt alsof ze een jurk aan heeft
De jurk van Barbie opeten MWhuhahahahahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |