ernstig hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij kan dr anders ook aardig wat van
als ik de foto heb, post ik hemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
diewillen we natuurlijk wel zien he...![]()
![]()
okequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee-hee...moet nog gaan...
200 maar? Valt meequote:
daar ga ik ook vanuit..maar ja...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef covie het volgende:
[..]
oke![]()
Nou succes alvastmaar het is vast niks.
![]()
ja ag, postcount etc boeit me allemaal nietsquote:
en waarom heb ik zo'n idee dat het een fake topic is... elk idee wat iemand oppert komt ze ineens met nog een probleem op de proppen...quote:
dat gevoel had ik dus ook...vrouw-intuitie zeg maar...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
en waarom heb ik zo'n idee dat het een fake topic is... elk idee wat iemand oppert komt ze ineens met nog een probleem op de proppen...
Dat had ik dus ook al.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
en waarom heb ik zo'n idee dat het een fake topic is... elk idee wat iemand oppert komt ze ineens met nog een probleem op de proppen...
ik kan pas maandagmiddag om 1400 terecht....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef BrandX het volgende:
oh, JJ, al gebeld?
geen zin om het vorige topic door te bladeren, dit gaat sneller en wil het wel graag weten![]()
Ach, het is weer zo'n neppert. Who cares, ik wens haar zwanger zodat ze geen leven meer heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw... dan ben ik al een paar uur op vakantie... moet ik mijn vakantie een beetje in spanning zitten hier...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan pas maandagmiddag om 1400 terecht....:@
oww..dus zwanger betekent meteen geen leven meer....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is weer zo'n neppert. Who cares, ik wens haar zwanger zodat ze geen leven meer heeft
Nummers uitwisselen enzo....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw... dan ben ik al een paar uur op vakantie... moet ik mijn vakantie een beetje in spanning zitten hier...![]()
mja..ik had gehoopt dat het eerder had gekund...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw... dan ben ik al een paar uur op vakantie... moet ik mijn vakantie een beetje in spanning zitten hier...![]()
In haar geval wel, zo te zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww..dus zwanger betekent meteen geen leven meer....![]()
![]()
![]()
volgens haar wel, haar leven is drastisch veranderd, ten nadele van de relatie... maarrrr, ze is wel blij met het kind. Snap geen hol van het verhaal, en geloof het nog minder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww..dus zwanger betekent meteen geen leven meer....:?:?:?
heblast van een knobbeltje in mijn keel..erg vervelend en met mijn geschiedenis ben ik een beetje bang...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nummers uitwisselen enzo....![]()
Wat moet je eigenlijk doen JJ???![]()
ik hoor het vast nog welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..ik had gehoopt dat het eerder had gekund...:@
ander keertjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar nu kan ik dus niet met je mee op vakantie...![]()
Zeker lekker warm weer daar nu! Lijkt me echt een vet eiland om op vakantie te gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
morgen om half 11 verzamelen op het station in arnhem
richting schiphol![]()
!!
[..]
ander keertje![]()
half 11 in Arnhem?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
morgen om half 11 verzamelen op het station in arnhem
richting schiphol![]()
!!
[..]
ander keertje![]()
ha Kuukjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Helleuw
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heblast van een knobbeltje in mijn keel..erg vervelend en met mijn geschiedenis ben ik een beetje bang...
Quukiepluukie!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Helleuw
Het ís een vet vakantie eiland, zelfs als je niet echt van uitgaan houdt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker lekker warm weer daar nu! Lijkt me echt een vet eiland om op vakantie te gaan![]()
Ja sinds ze zwanger is denk ze alleen nog aan de dingen hoe het moet als gezin. (of terwijl ze denkt alleen aan dat kind en kan nergens anders over praten aan denken) Dus vaker ruzie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens haar wel, haar leven is drastisch veranderd, ten nadele van de relatie... maarrrr, ze is wel blij met het kind. Snap geen hol van het verhaal, en geloof het nog minder.
neuh,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha Kuukje
had ik jou al gedag gezegd brand:@?
Brandje!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:00 schreef BrandX het volgende:
hé Kuuk en Fruts!
ja leuk en aardig, maar die vent van der blijkbaar helemaal niet, anders zouden ze er geen mot om hebben? naja snap het verhaal niet. erg tegenstrijdigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:02 schreef covie het volgende:
[..]
Ja sinds ze zwanger is denk ze alleen nog aan de dingen hoe het moet als gezin. (of terwijl ze denkt alleen aan dat kind en kan nergens anders over praten aan denken) Dus vaker ruzie.
Hormonen spelen op ruzie lijkt 1000x erger. Dus denkt ze dat haar relatie verschrikkelijk is.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Brandje!:W:W:*:*
ik ben er maar half bij vandaag.. (hele week al)... erg druk op het werk..
en vanochtend wat tijd verkloot met wat werk voor fok:@
oeh BrandX..vertel..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb al een week vakantie, en daardoor eigenlijk juist minder tijd! allerlei leuke afspraken en dates [afbeelding]
je moet je dates ook niet neerslaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb al een week vakantie, en daardoor eigenlijk juist minder tijd! allerlei leuke afspraken en dates [afbeelding]
wat voor meel heb je gebruikt....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
euh, volgens mij staat mij ncake gigantisch te mislukken
hij wordt helemaal niet zo hoog als zou moeten
dat heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
euh, volgens mij staat mij ncake gigantisch te mislukken
hij wordt helemaal niet zo hoog als zou moeten
bloemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat voor meel heb je gebruikt....![]()
dank je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
woooow......zekers om er trots op te zijn....
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het?quote:
euh, dienst 7 patentbloemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh..welke...?..geen zelfrijzend...?
Malta lijkt me ook vetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:02 schreef OA het volgende:
Het ís een vet vakantie eiland, zelfs als je niet echt van uitgaan houdt!![]()
mja...ik gebruik altijd zelfrijzend met een extra toefje bakpoeder...succes verzekerd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, dienst 7 patentbloem
nee, geen zelfrijzend
:p morgen vanaf 14:00 dagje amsterdam met een vakantievriend van een paar jaar terug.quote:
To badquote:Hey Jort!
Helaas moet ik je (jullie) teleurstellen; ik bewaar de inhoud van de posts op dit moment niet. Zodra ik er een snelle oplossing voor verzonnen heb die de gigantische hoeveelheid aan data kan opslaan kan ik alsnog kijken, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat niet snel gebeuren.
Cheers!
JeRa
Ik heb nog geen vakantie gehad.. alleen een weekje begin juliquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb al een week vakantie, en daardoor eigenlijk juist minder tijd! allerlei leuke afspraken en dates [afbeelding]
same here...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
:p morgen vanaf 14:00 dagje amsterdam met een vakantievriend van een paar jaar terug.
klinkt spanneder dan het is hoorwe gaan ong. twee keer per jaar uit eten oid
altijd weer gezellig.
verder vrijdag wezen uit eten met een andere vriend, maandag koffiegeleut met 2 weer andere vrienden, vandaag koffieleuten met een van de twee laatst genoemde vrienden...
Allemaal mannenheb nou eenmaal meer mannen dan vrouwen als vrienden
vind dat stiekem veel leuker, geen gezeik en gezeur en gemiep en zulks... wat voor veel vrouwen toch dagelijkse kost is![]()
doet ik heul niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet je dates ook niet neerslaan_O-
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
ga i konthouden JJ:Y
nou ja, het wordt geen barbie-taart, want hij is niet hoog genoeg, maar ik maak er wel een bloemetjes taart van:Y
Ook leuk:@
jij, jij, vrouwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
ga i konthouden JJ
nou ja, het wordt geen barbie-taart, want hij is niet hoog genoeg, maar ik maak er wel een bloemetjes taart van
Ook leuk
?quote:
Namen:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vakantie gehad.. alleen een weekje begin juliO+,. ..verder weet ik nog niet wanneer ik het zal opnemen ook... Mjah.. en dan vul je je vakantie toch goed? Altijd leuk om mensen weer eens te zien.
Dates ja?:PHoe heet ie?:P
mwaaaaa, dat zien we nog welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef BrandX het volgende:
[..]zekers! en als hij nog smaakt ook is het helemaal top!
![]()
haha, ja, ontzettendquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
ik heb ook veel meer mannen-vrienden:Y
je begrijpt dat dit op een hele andere manier gelezen kan worden he...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Namen:
martin
Dick
Steven
Chris (2x)
en morgen is Fulco aan de beurt
Heb ik ooit anders gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
stiekem vind je ons wel leuk...![]()
![]()
tja, wie weet, wie weet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je begrijpt dat dit op een hele andere manier gelezen kan worden he..._O-;)
Valt een beetje tegen vind ik.quote:
Maar waarom zet jij er dan een plaatje van neer?quote:
quote:
quote:
Chris is een gelukkig man als ik het zo leesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je begrijpt dat dit op een hele andere manier gelezen kan worden he...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |