Dat heeft mijn moeder ooit gedaan, 30 jaar terug. We pesten haar er nog meequote:
Mijn moeder is een vrouwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd...tis en blijft een man he...![]()
An sich goed, denk dat ik er op in ga. Meer geld, vrije tijd etc.quote:
Bloemkool koken ging me toch anders best goed af hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd...tis en blijft een man he...![]()
Beter... en dan lekker die manager ontlopen en negerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
An sich goed, denk dat ik er op in ga. Meer geld, vrije tijd etc.
ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind het beslag vaak lekkerder dan de cake zelf....![]()
![]()
![]()
Waar ga je ook alweer heen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:38 schreef Houniet het volgende:
nog dingen die ik MOET meenemen op vakantie? tips
mij...???quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:38 schreef Houniet het volgende:
nog dingen die ik MOET meenemen op vakantie? tips
Kretaquote:
oeh...erg verleidelijk....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kreta
@ JJ. is goed, dan laat ik al mijn kleren thuiskan jij in mijn koffer
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ooit gedaan, 30 jaar terug. We pesten haar er nog mee
diewillen we natuurlijk wel zien he...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn allereerste marsepeinen bloemetje gefabriceerd
mijn broer heeft een foto gemaakt en mailt hem me straks
ik ben stiekem heel trots nu
huh?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
net gedaan.....maandag om 1400 kan ik terecht...
![]()
goede quotequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:44 schreef Houniet het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #150Muckiechick
marsepeinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn allereerste marsepeinen bloemetje gefabriceerd
mijn broer heeft een foto gemaakt en mailt hem me straks
ik ben stiekem heel trots nu
kom je er nu pas achter...??..oww ja je bent nog niet zo lang wakker....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:44 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
net gedaan.....maandag om 1400 kan ik terecht...
![]()
nee-hee...moet nog gaan...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef covie het volgende:
[..]
huh?
Ik dacht dat je een uitslag kreeg.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kom je er nu pas achter...??..oww ja je bent nog niet zo lang wakker....![]()
quote:
Jij kan dr anders ook aardig wat vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:44 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:44 schreef Houniet het volgende:
ernstig hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij kan dr anders ook aardig wat van
als ik de foto heb, post ik hemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
diewillen we natuurlijk wel zien he...![]()
![]()
okequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee-hee...moet nog gaan...
200 maar? Valt meequote:
daar ga ik ook vanuit..maar ja...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef covie het volgende:
[..]
oke![]()
Nou succes alvastmaar het is vast niks.
![]()
ja ag, postcount etc boeit me allemaal nietsquote:
en waarom heb ik zo'n idee dat het een fake topic is... elk idee wat iemand oppert komt ze ineens met nog een probleem op de proppen...quote:
dat gevoel had ik dus ook...vrouw-intuitie zeg maar...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
en waarom heb ik zo'n idee dat het een fake topic is... elk idee wat iemand oppert komt ze ineens met nog een probleem op de proppen...
Dat had ik dus ook al.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
en waarom heb ik zo'n idee dat het een fake topic is... elk idee wat iemand oppert komt ze ineens met nog een probleem op de proppen...
ik kan pas maandagmiddag om 1400 terecht....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef BrandX het volgende:
oh, JJ, al gebeld?
geen zin om het vorige topic door te bladeren, dit gaat sneller en wil het wel graag weten![]()
Ach, het is weer zo'n neppert. Who cares, ik wens haar zwanger zodat ze geen leven meer heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw... dan ben ik al een paar uur op vakantie... moet ik mijn vakantie een beetje in spanning zitten hier...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan pas maandagmiddag om 1400 terecht....:@
oww..dus zwanger betekent meteen geen leven meer....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is weer zo'n neppert. Who cares, ik wens haar zwanger zodat ze geen leven meer heeft
Nummers uitwisselen enzo....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw... dan ben ik al een paar uur op vakantie... moet ik mijn vakantie een beetje in spanning zitten hier...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |