mwaaaaa, dat zien we nog welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef BrandX het volgende:
[..]zekers! en als hij nog smaakt ook is het helemaal top!
![]()
haha, ja, ontzettendquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
ik heb ook veel meer mannen-vrienden:Y
je begrijpt dat dit op een hele andere manier gelezen kan worden he...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Namen:
martin
Dick
Steven
Chris (2x)
en morgen is Fulco aan de beurt
Heb ik ooit anders gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
stiekem vind je ons wel leuk...![]()
![]()
tja, wie weet, wie weet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je begrijpt dat dit op een hele andere manier gelezen kan worden he..._O-;)
Valt een beetje tegen vind ik.quote:
Maar waarom zet jij er dan een plaatje van neer?quote:
quote:
quote:
Chris is een gelukkig man als ik het zo leesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je begrijpt dat dit op een hele andere manier gelezen kan worden he...![]()
![]()
Wrakduiken ftwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen vind ik.
Ik weet niet waar jij van houdt, maar het is een vrij kaal eiland, met weinig natuur en veel rommel en heel veel Engelsen....![]()
dat dacht ik ook totdat ik naar Moorea ging..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen vind ik.
Ik weet niet waar jij van houdt, maar het is een vrij kaal eiland, met weinig natuur en veel rommel en heel veel Engelsen....![]()
[..]
Maar waarom zet jij er dan een plaatje van neer?![]()
Is er iets bijzonders aan?
[..]
Ik ook al...
![]()
[..]
Arcee en D_H konden in de database van fok zelf volgens mij, JeRa niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Had je gevraagd in hoeveel posts gezwaaid wordt?
yeps, een hele echte!quote:Opwoensdag 15 augustus 2007 16:17schreef JortK het volgende:
[..]
Chris is een gelukkig man als ik het zo lees:')
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Chris is een gelukkig man als ik het zo lees
Lekker makkelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen mannen vrienden, ook geen vrouwen. Scheelt ook gezeik met verjaardagen
bij Gozo kan je goed duikenquote:
Ik kan niet duiken, maar snorkelen is daar ook goed te doen!quote:
Ja, ook die zie je veel op Malta, evenals nog veel meer Engelsen dan al genoemd en Spanjaarden.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook totdat ik naar Moorea ging.....nog erger dus aangetroffen..: ITALIANEN...
![]()
![]()
![]()
lieve schat, ik sta hier een taart te bakken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
Maar waarom zet jij er dan een plaatje van neer?![]()
Is er iets bijzonders aan?
Ik las gonzo, de muppetquote:
maar gelukkig niet helemaal!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oeps, bijna het 401-topic gemist:P
Zeg dat dan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
lieve schat, ik sta hier een taart te bakken!
deze roos heb ik net zelf gefabriceerd van marsepein
Klopt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Houniet het volgende:
malta was meen ik van engeland OA.
de boter is ook erg zout daar
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef covie het volgende:
Ik heb alleen maar mannen vrienden.:@
En soms hebben ze een vriendin en dan ben ik eens niet de enige vrouw op een verjaardag/feest.
En dan na een tijdje dan heb je haar net een beetje leren kennen en dan is t weer uit.:(
Maar meestal ben ik wel de enige.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Had je gevraagd in hoeveel posts gezwaaid wordt?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las gonzo, de muppet
Maar klopt.
skitterend!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
hier ben ik ook geweest8-)
Sorry dat het zo lang duurdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar gelukkig niet helemaal![afbeelding]
ohw! ik ga ff kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry dat het zo lang duurde:@maar ik moest een heel verhaal schrijven in het NASA-topic(8>:P
zekerquote:
ff lezen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry dat het zo lang duurdemaar ik moest een heel verhaal schrijven in het NASA-topic
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heel herkenbaar![]()
Ergo, conclusie hier: vrouwen die echte koffieleuters zijn, hebben vooral mannen in hun vriendenkring en weinig vrouwen![]()
![]()
de tijd lieverdquote:
quote:
Oh ik ben niet wakkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben je nog steeds niet wakker?
doedoei fruts...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Frutsel het volgende:
het gaat veels te hard![]()
ik kan het nie bijhouden.. kutwerk![]()
tot later vanavond denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |