quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:29 schreef BossFight het volgende:
Hoever pleuren die dingen trouwens richting de aarde als die buste houder af gaat?
Dat zijn godverdomme nog geschikte tetten voor dat bouwjaar vrouwke!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niet meer zoveel als vroeger
Ter illustratie(helaas geen betere pic )
[afbeelding]
*Zuchtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah een andere OK? die staat toch al op Fok dus dat maakt niet uit
is niet echt een BH meer een corsetdingus magoed. maat 80DD
[afbeelding]
Dank je.. Jij hebt ook prachtige borsten maar dat heb ik al eerder gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lekker trouwens maaikenog een maatje groter en je zit op mijn vroegere maat
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Dank je.. Jij hebt ook prachtige borsten maar dat heb ik al eerder gezegd![]()
HOe komt het dan dat jou borsten wat kleiner zijn geworden?
Dat zijn nou nog een mooie ..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef maaike1987 het volgende:
[[url=http://img168.imagevenue.com/loc910/th_91234_Afbeelding_022_123_910lo.jpg]afbeelding][/URL]
Heb een recente foto gezocht omdat ze de laatste tijd nogal gegroeid zijn..
zit momenteel op 70 E/F
Stel dat je anoniem wil blijven, post je je hoofd niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:
dat er zoveel fok dames zo maar fotos in bh posten![]()
Ik zou dan toch stoppen met de pokonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef maaike1987 het volgende:
[[url=http://img168.imagevenue.com/loc910/th_91234_Afbeelding_022_123_910lo.jpg]afbeelding][/URL]
zit momenteel op 70 E/F
ja dat verbaasd mij ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:
dat er zoveel fok dames zo maar fotos in bh posten![]()
Nee, een t-shirtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat is toch heul geen BH?
nou je ziet er toch best slank uit freecel hoor jij eigenlijk nog wel in de fokdieetclubquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, een t-shirt
Maar ik ga niet in BH op het forumEn het geeft een goede indicatie toch?
Ja, nog netquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:17 schreef Riann het volgende:
[..]
nou je ziet er toch best slank uit freecel hoor jij eigenlijk nog wel in de fokdieetclub![]()
Zo denk ik er nou ook overquote:
Ik denk dat Ed verliefd is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef freecell het volgende:
[afbeelding]
enne: 80DD meestal ongeveer.
Met als resultaat dat dit topic uit m'n AT-lijst is verdwenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef schatje het volgende:
-edit: heul veul SC en puberaal geneuzel verwijderd
Oneerlijke wedstrijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Do2, de alziende, geeft haar een dikke 10.
Netjes, maar had toch anders geschatquote:
Kleinere maat, neem ik aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef freud het volgende:
[..]
Netjes, maar had toch anders geschat.
Je usericon, ben je dat zelf?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
70B
maar in tshirts met hoge hals ziet het er wel wat platter uit
[afbeelding]
nee heb geen scheve tieten maar ik sta zelf scheef
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
70B
maar in tshirts met hoge hals ziet het er wel wat platter uit
[afbeelding]
nee heb geen scheve tieten maar ik sta zelf scheef
Nou ik moet eerlijk zeggen, mijn vriendin heeft ook B, en hoewel het idd in kleding erg verschilt hoe het uitziet (met decolleté lijkt t meteen groter), ziet het er naar mijn bescheiden mening wanneer ze naakt is precies goed uit, ik zou groter echt niet mooier vinden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk dat als je D hebt dat je ze wegmoffelt maar dat als je B hebt dat je ze juist uit laat puilen omdat er anders helemaal niks van overblijft
omg lizzlequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:43 schreef liiszle het volgende:
75D sommige gevallen E.
[afbeelding]
een oudje, van de opzij
[afbeelding]
oudje van de voorkant
[afbeelding]
en een vrij recente met shirtje
Ik kan het nou niet echt erg vinden..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef LoggedIn het volgende:
wel veel grote tieten hier.. waar blijven de cup B'tjes?
pff, nou.. Cup E is mijn ding niet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:59 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Ik kan het nou niet echt erg vinden..![]()
Geef mij maar...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
pff, nou.. Cup E is mijn ding niet hoorgeef mij maar een klein, lief knuffelig meisje met evenzogoed kleine, lieve en knuffelige borstjes
Een maat groter dan haar ? , dat lijkt me wel irritant groot worden danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:23 schreef purplerose het volgende:
Lekker trouwens maaikenog een maatje groter en je zit op mijn vroegere maat
waarom zou je liegen over welke cup je hebt? het maakt toch geen reet uit, het is maar een letter....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik krijg toch ook de indruk dat ik hier vooral B-cups zie die D's genoemd worden en vice versa![]()
Ja dta is wel zo, ik heb zelf een volle B maar als ik hier foto's zie van een D dan zie ik nauwelijks verschil met de mijnequote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
waarom zou je liegen over welke cup je hebt? het maakt toch geen reet uit, het is maar een letter....
Dat broekje is een beetje te klein hequote:
jouw naam is volgens mij op haar van toepassingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat broekje is een beetje te klein heIk zie de reacties al aankomen
![]()
ik heb geen zwarte doos hoor, ben gewoon helemaal kaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
jouw naam is volgens mij op haar van toepassing![]()
Maar maakt niet uit. Vrouwelijk schoon is er nooit teveel.
Gelukkig heeft mijn naam daar niks mee te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
jouw naam is volgens mij op haar van toepassing![]()
Maar maakt niet uit. Vrouwelijk schoon is er nooit teveel.
Ook hier lijken ze weer groter dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:
kwestie van goede push-up eventueel gevuld met extra pads. je hebt zelfs watergevulde BH's.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:30 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ook hier lijken ze weer groter dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Toch raar.... Niet erg.... Maar raar.
Yeah, right!! Om daarna de 75D's van je moeder / oudere zus te lenen en aan te doen zeker?!?quote:
Puckzzquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kwestie van goede push-up eventueel gevuld met extra pads. je hebt zelfs watergevulde BH's.
bij een B cup is een goede push-up vaak wel erg mooi, zelf draag ik ze nauwelijks omdat ik dan zo'n beetje mijn tieten als tafeltje voor mijn biertje kan gebruiken
laatst wel een zogeheten 'minimizer' gekocht, dat is een BH die je borsten optisch wat kleiner laat lijken. Helaas zijn er alleen nog maar ouwe oma modellen in te krijgen, maar onder een basic t-shirtje vind ik het wel net iets mooier.
ik had het niet over jou maar in het algemeenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef roooosje het volgende:
[..]
Puckzz. Het is mijn eerste voorgevormde BH.
![]()
Geen Push - Up, dan zitten ze in mijn nek![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het niet over jou maar in het algemeen![]()
Wat hij zegt...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef Schnabbeltje het volgende:
TerugVindBoobs
edit: ik was idd heel erg uit verhouding, eerst kwamen mijn tieten dan kwam de rest van purplerosequote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ziet er dan toch ook niet meer mooi uit, compleet uit verhouding?
Ik denk dat ie dat net juist bedoeldequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben juist nu meer in verhouding dan met mijn cup G/H hoor
Heb je wel eens cup G op een meisje van 1.59 gezien dan?
Maar vergeleken met mijn vroegere cup G vind ik mijn borstjes nu dus klein terwijl D toch een flinke maat isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik hier zo de cupmaten zie, mag ik ook wel eens een grotere cupmaat gaan kopen.
amen !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Dus voor de mannen die klagen dat de E en D's er niet uitzien als grote borsten... nu kan je lezen hoe het komt dat ze E en D's hebben, kijk dus naar het getal EN de letter, niet naar de letter alleen.
![]()
Hee Davidquote:
Mijn dames vinden het altijd wel prettig om bevoelt/bekneedt (voorzichtig! tis een borst geen deegbal!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je ze gewoon allemaal een keer moet voelen ofzo
O, zit dat zo...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mijn dames vinden het altijd wel prettig om bevoelt/bekneedt (voorzichtig! tis een borst geen deegbal!) te worden
![]()
![]()
![]()
Dat is Sultan zwarte eend uit verwegistan stond vorige week in de Donald.quote:
Ze zitten aan mijn lijf dus zijn het mijn dames jaquote:
Heldere uitlegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Uitleg cupmaten.
Als ik mijn fotomap bij de hand had had ik er vast een foto van gepost voor drquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Fb, jij heb ook van die lekkere tetten![]()
het is een B.. maar hij is van boven genomen + heb hem zelf gemaakt dus dan strek ik mn arm waardoor ik scheef op de foto kom te staan wat al uit is gelegd :En druk ze niet samen lijkt gewoon zo of komt door mn bh?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom zou je liegen over welke cup je hebt? het maakt toch geen reet uit, het is maar een letter....
die foto van Prinsesfalalafafafalllaakan goed een B-tje zijn, maar ze staat scheef, de foto is van boven genomen en ze drukt haar tieten samen met haar armen. Ja dan lijkt het al gauw wat....niets mis met B trouwens, is een prachtig mooi handje vol
![]()
quote:Thu 16 August 2007 12:12u door Menn0
Heej,
Die borsten van jou zien er heerlijk uit... zou je in zijn voor een seksrelatie?
x Menn0
pics van oude borsten !!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:19 schreef purplerose het volgende:
Heb je al gecheckt met cup G?![]()
Zo was het ook bij mij geweest toen ik probeerde te sporten
Het is een wetenschap op zich.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Goed opmeten is heel belangrijk. De dames hier met D en E, dat klopt echt wel hoor!
Ik plaats geen foto's van mijzelf, maar ik heb 75E, 75 omdat ik ....
...![]()
Dat wil je echt niet zienquote:
Nee borstenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet zienIk kan wel een pic maken vandaag van een oude bh van me en iets wat ik nu heb
dat had toch wel een stuk realistischer gekundquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Check hier de maten uit !!
http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Ik moest lachenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je ze gewoon allemaal een keer moet voelen ofzo
Ik weet niet hoe je aan die getallen komt (0-5 cm verschil is A etc), maar dat klopt niet echt volgens mij. Volgens jouw lijstje zou ik C moeten hebben.. nou niet bepaaldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Goed opmeten is heel belangrijk. De dames hier met D en E, dat klopt echt wel hoor!
Ik plaats geen foto's van mijzelf, maar ik heb 75E, 75 omdat ik 75 centimeter omtrek onder mijn borsten heb en de omtrek over het dikste van je borsten;daar haal je je omtrek onder je borsten vanaf, dat getal:
0 tot 5 = a
5 tot 10 = b
10 tot 15 = c
15 tot 20 = d
20 tot 25 = e etcetera.
Dus de verhouding van je borsten ten opzichte van hoe smal/breed je onder je borsten bent bepaalt de letter.
Het kan daarom groter klinken dan het lijkt. En bij het kopen van een bh is t belangrijk dat je voorover hangt en je borsten goed plaatst in de bh, naast de beugels mag er niks uitkomen en ook mag je geen 4-borsten effect krijgen, dan is de bh te klein. Als de bh bij je rug omhoog trekt zitten de bandjes te strak of heb je een te wijde omtrekmaat.
Iemand met een 85b heeft opzich grote borsten maar in verhouding tot haar lichaam heeft ze geen grote borsten. Iemand met 70E heeft grote borsten in verhouding tot haar lichaam maar opzich helemaal geen joekels. En iemand met 85E heeft grote borsten, ook in verhouding tot haar lichaam.
Dus voor de mannen die klagen dat de E en D's er niet uitzien als grote borsten... nu kan je lezen hoe het komt dat ze E en D's hebben, kijk dus naar het getal EN de letter, niet naar de letter alleen.
![]()
Volgens jouw lijstje heb ik een B, of ik kan niet metenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef Nimose het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je aan die getallen komt (0-5 cm verschil is A etc), maar dat klopt niet echt volgens mij. Volgens jouw lijstje zou ik C moeten hebben.. nou niet bepaaldHet lijstje op deze site komt denk ik meer in de buurt: http://www.borstenforum.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:35 schreef Schnabbeltje het volgende:
Waar blijven de foto's, dit is toch een foto-topic?
Die klopt ongeveer met wat ik aan heb!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef conleche het volgende:
http://www.bhmaat.nl/
Klopt wel aardig denk ik....
Dat ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:35 schreef Schnabbeltje het volgende:
Waar blijven de foto's, dit is toch een foto-topic?
De eerste tabel die enigzins kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef conleche het volgende:
http://www.bhmaat.nl/
Klopt wel aardig denk ik....
Dus dan maar 1 foto zonder en 1 foto met BH?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dat ja...
En ik denk dat de intentie van het topic ook wat lastig is denk ik...Elke foto op een hele aparte manier is toch moeilijk vergelijken...
Goeie. Front en zijkant natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dus dan maar 1 foto zonder en 1 foto met BH?
Precies. Elk merk en elk model BH zit weer anders, sommige vallen heel klein en sommige weer belachelijk groot. Net zoveel willekeur als bij elk ander kledingstuk dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef Mrsgod het volgende:
Je bh maat uitrekenen klopt nooit, sowieso heeft iedereen een andere vorm borsten waardoor maten kleiner of groter kunnen uitvallen. Tenminste dat is mijn ervaring. Het beste kun je gewoon een stel bh's mee het pashokje innemen en gewoon kijken welke je het beste past! Ik pas àltijd mijn bh's elke keer ik ze koop, aangezien maten per bh best verschillen. Meestal heb ik een 70C aan, aangezien een 75B te klein is en een 75C net ietsje te groot. En dat zit nagenoeg perfect.
Zoiets als je cupmaat uitrekenen vind ik dus maar bull![]()
Maar dat linkje geeft wel een soort van houvast: je weet dan iig in welke buurt je moet gaan kijken. Ik heb weleens gehoord dat erg veel vrouwen eigenlijk een te kleine cupmaat kiezen. Ik heb ook een tijdje D gehad, maar dat vond ik zo idioot groot klinken, dat ik maar naar de C bleef grijpen, omdat ik dat nu eenmaal gewend was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Precies. Elk merk en elk model BH zit weer anders, sommige vallen heel klein en sommige weer belachelijk groot. Net zoveel willekeur als bij elk ander kledingstuk dus.
Ik merk zelfs dat precies hetzelfde model van hetzelfde merk BH een paar jaar geleden in de winkel een andere grootte had dan nu. Ze passen dus ook wel de maten aan.
ik wilde er ook nooit aan hoor... dus ik had ook vaak te kleine beha's.. tot ik het toch maar een keer heb laten opmeten en nadat ik bijgebracht was met zuurstof heb ik een goeie beha gekocht en die zat echt zoveel beterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dat linkje geeft wel een soort van houvast: je weet dan iig in welke buurt je moet gaan kijken. Ik heb weleens gehoord dat erg veel vrouwen eigenlijk een te kleine cupmaat kiezen. Ik heb ook een tijdje D gehad, maar dat vond ik zo idioot groot klinken, dat ik maar naar de C bleef grijpen, omdat ik dat nu eenmaal gewend was.
niet dat ik je niet geloof hoor....maar 65(!!!!) en dan ook nog eens Equote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Logician het volgende:
65E
heb een omtrek van 63cm, altijd dure bh's dus
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Ik plaats geen foto's van mijzelf, maar ik heb 75E, 75 omdat ik 75 centimeter omtrek onder mijn borsten heb en de omtrek over het dikste van je borsten;daar haal je je omtrek onder je borsten vanaf, dat getal:
0 tot 5 = a
5 tot 10 = b
10 tot 15 = c
15 tot 20 = d
20 tot 25 = e etcetera.
Dus de verhouding van je borsten ten opzichte van hoe smal/breed je onder je borsten bent bepaalt de letter.
Het kan daarom groter klinken dan het lijkt. En bij het kopen van een bh is t belangrijk dat je voorover hangt en je borsten goed plaatst in de bh, naast de beugels mag er niks uitkomen en ook mag je geen 4-borsten effect krijgen, dan is de bh te klein. Als de bh bij je rug omhoog trekt zitten de bandjes te strak of heb je een te wijde omtrekmaat.
Iemand met een 85b heeft opzich grote borsten maar in verhouding tot haar lichaam heeft ze geen grote borsten. Iemand met 70E heeft grote borsten in verhouding tot haar lichaam maar opzich helemaal geen joekels. En iemand met 85E heeft grote borsten, ook in verhouding tot haar lichaam.
![]()
Als iemand die logician kent kan ik roepen dat het wel degelijk klopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
niet dat ik je niet geloof hoor....maar 65(!!!!) en dan ook nog eens E
dan ben je dus eigenlijk een heel smal meisje met enorme borsten...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik wilde er ook nooit aan hoor... dus ik had ook vaak te kleine beha's.. tot ik het toch maar een keer heb laten opmeten en nadat ik bijgebracht was met zuurstof heb ik een goeie beha gekocht en die zat echt zoveel beter![]()
Dat zijn de mooisten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja hallo zeg! het was helemaal geen aanval naar haar hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Als iemand die logician kent kan ik roepen dat het wel degelijk klopt.
Dus bij deze.
enne logi: je ziet er goed uit joh!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja hallo zeg! het was helemaal geen aanval naar haar hoor
Nee, weet ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja hallo zeg! het was helemaal geen aanval naar haar hoor
Wie?? Waar??!????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook maar dan met mijn 75Equote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef Logician het volgende:
freecellhai meis!
Ik ben 1.62cm 48kilo
Ik ben tenger gebouwd maar dan met kont en borsten zeg maar
En ik ben portugees misschien verklaart dat de andere verhoudingen??
Ik denk dat ik een 75C heb ong kwa grootte (redelijk normaal dus) maar omdat ik zo smal ben word dat dat een E zoiets heb ik mij laten vertellen ieg.. in de winkel is mijn maat helaas alleen nooit te koop dat gaat meestal v.a 75 en heel soms 70 en een 70DD waar ik soms nog in pas, is eigenlijk ook bijna nergens te krijgen ..
als ik het ga omrekening is dat de vergelijking ong:
65 E
70 D
75 C
85 B
Net als elektrische treinen. Bedoeld voor de kinderen, maar de papa's spelen er mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:53 schreef octopussy het volgende:
ik moest door dit topic trouwens denken aan iets wat mijn vriend wel eens zegt: Als mannen borsten hadden dan zouden ze de hele dag ermee spelen.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Net als elektrische treinen. Bedoeld voor de kinderen, maar de papa's spelen er mee.![]()
89-73 = 16quote:
Probeer eens?? Ga eens naar zo'n ouderwetse zaak, dus niet hunkemoller of zo. Zoals gezegd heel veel vrouwen kiezen een te grote onderwijdte en een te kleine cup.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
89-73 = 16
Dan heb ik volgens die post cup D, right!
edit/
Alhoewel! : Zoals ik net al vertelde is een 75B mij te klein en een 75C net iets te groot. Dus ik draag meestal 70C's. Zou een 70D dan beter zijn?Geloof er eerlijk gezegd niet veel van.
Dat lijkt me zeer sterk! Een goede vriendin van mij heeft cup D en die heeft wel degelijk meer borst! Dat verschil zie je zo. Ik vind het al raar dat ik een cup C moest dragen, want zulke grote heb ik echt niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer eens?? Ga eens naar zo'n ouderwetse zaak, dus niet hunkemoller of zo. Zoals gezegd heel veel vrouwen kiezen een te grote onderwijdte en een te kleine cup.
Ben je misschien door dit topic ineens gepromoveerd naar een D![]()
65E = 70D = 75Cquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor het minste stof. Tis nie eerlijk he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Logician het volgende:
65E
heb een omtrek van 63cm, altijd dure bh's dus
Waar heb je dat shirt vandaan, die vind ik echt enorm cool.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef freecell het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt vandaan, die vind ik echt enorm cool.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt vandaan, die vind ik echt enorm cool.
Google vindt 'm niet eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef freecell het volgende:
[..]Vind hem zelf ook tof
Komt ergens uit een heel klein, inmiddels failliet, winkeltje in Groningen. heb hem daarna ook nooit meer gezien, wel jammer, want hij wordt wat vaal en ik wil wel graag een nieuwe eigenlijk.
Er staat er 1 te koop op marktplaatsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Google vindt 'm niet eens.![]()
Dan maar zelf laten maken ofzo.
Mja inderdaad...Een paar mm dunner en ik heb een DD/Equote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:32 schreef octopussy het volgende:
Vind ik een beetje tegenvallen. Die tabel rekent per 5 cm omtrek, dat is gewoon te ruim. Ik zit net op een grens en kom met 1 cm minder op een B uit en 1 cm meer op een D..
Het beste is om naar een goede lingeriewinkel te gaan en je te laten opmeten.
Hoe kan dat dan? Doe es je centimeters, ga ik het ff checken. Bij mij klopt het namelijk precies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:37 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Mja inderdaad...Een paar mm dunner en ik heb een DD/ENu heb ik volgens die site een B.
Verder durf ik te betwijfelen of die B klopt. Volgens mij zijn die me een beetje ontgroeid nu4-tietsyndroom enzo. Hoewel die DD (
!!!) ook wel erg absurd klinkt...
Nét 75cm onderwijdte, en 91cm om m'n borsten. Maar ik had niet gezien dat het tweede keuzemenuutje in twee opties 91cm voorkomt. Het is dus niet zo'n groot verschilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Doe es je centimeters, ga ik het ff checken. Bij mij klopt het namelijk precies.
Haha ik geloof er nu al helemaal niet meer in. Ik had mijn cupmaat berekend met een tabelletje wat hierin stond en toen kwam ik op cup D uit (onmogelijk..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Nét 75cm onderwijdte, en 91cm om m'n borsten. Maar ik had niet gezien dat het tweede keuzemenuutje in twee opties 91cm voorkomt. Het is dus niet zo'n groot verschil
Als ik 75-79 neem en dan 91-93 ( i.p.v. de 89-91 die ik geprobeerd had) dan kom ik op een C uit. En dát lijkt me dan op zich wel weer mogelijkIk moet sowieso eens voor nieuwe BH's gaan shoppen omdat m'n 75B te klein is geworden, dus C is de volgende die ik eens probeer
Ja dat heb ik ook. Zodra je merkt dat ze verstand van zaken hebben, mogen ze bij mij ook in en uit lopen. Als zo'n kauwgom kauwend tutholaatje dat zou doen, zo-eentje die het als zaterdagbaantje er zou bij doen, dan zou ik die het pashokje weer uitmeppen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:49 schreef freecell het volgende:
Net ff bij de winkel geweest en een nieuwe sportbeha gehaald. Meteen even laten opmeten door een lieve oude mevrouw, zo één die je pashokje binnenloopt en dergelijke. Ik betrapte mezelf er op dat ik dat absoluut pik van dat soort mensen, ze helpen vaak heel goed!
Ik heb de 80 E en de 80 D aangehad en ze voelden hetzelfde aan en zaten even strak
Toen maar de D meegenomen, het is een sportbeha, hoe strakker, hoe beter
dat zou dan zonder mijn toestemming zijn geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik mijn fotomap bij de hand had had ik er vast een foto van gepost voor dr
Deze berekening klopt voor mij dus niet, dan zou ik B/C hebben, wat ik dus echt niet pas. 75C heb ik wel heel lang gehad, maar op 1 of andere duistere manier zijn mijn borsten het afgelopen jaar gegroeid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef Nimose het volgende:
http://www.borstenforum.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1
Als ik even zo vrij mag zijn Miss_S en dat mag vast wel van jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef Miss_S het volgende:
.......dat heb ik dus ook maar dan met mijn 75E
dat is niet gigantisch groot zoals een 85E.....
Aangekomen? Ik ben in het afgelopen jaar een kilo of zeven aangekomen en ik heb nu een grotere BH-maat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Deze berekening klopt voor mij dus niet, dan zou ik B/C hebben, wat ik dus echt niet pas. 75C heb ik wel heel lang gehad, maar op 1 of andere duistere manier zijn mijn borsten het afgelopen jaar gegroeid.
nee niet gigantisch groot misschien maar toch duideljk groter dan de mijnequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Faat het volgende:
[..]
Als ik even zo vrij mag zijn Miss_S en dat mag vast wel van je [afbeelding]
Dit ben jij met 75E........................en dit ben ik met 85E
[afbeelding] [afbeelding]
Volgens mij is elke borst uniek en kun je niet alleen maar aan de hand van de maat bepalen hoe het er
dan uit moet zien. Ik sta zelf ook weleens versteld van de maat die sommige mensen blijken te hebben.
75E vind ik trouwens een prachtige maat hoor, maar het komt een beetje over alsof 75E een paar kleine
blauwe smurfenborstjes zijn en maat 85E écht gigantisch groot en en dat wil ik graag even rechtzetten!! [afbeelding]
Geweldig shirtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef freecell het volgende:
[afbeelding]
hey Faat!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Faat het volgende:
[..]
Als ik even zo vrij mag zijn Miss_S en dat mag vast wel van je [afbeelding]
Dit ben jij met 75E........................en dit ben ik met 85E
[afbeelding] [afbeelding]
Volgens mij is elke borst uniek en kun je niet alleen maar aan de hand van de maat bepalen hoe het er
dan uit moet zien. Ik sta zelf ook weleens versteld van de maat die sommige mensen blijken te hebben.
75E vind ik trouwens een prachtige maat hoor, maar het komt een beetje over alsof 75E een paar kleine
blauwe smurfenborstjes zijn en maat 85E écht gigantisch groot en en dat wil ik graag even rechtzetten!! [afbeelding]
Dat is ook zo! Daarom was eigenlijk de bedoeling dat iedereen een foto postte met een gewone bh. Maar als je push-ups draagt, of een heel strak hemdje; dan lijkt het altijd groter. Ik vind het wel grappig dat al die jongetjes zo confuus zijn: van hè?? Is dat een B? Ze weten niet half hoe ze besodemieterd kunnen wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Riann het volgende:
het ligt er denk ik ook maar net aan hoe je op de foto staat en wat voor shirtje je aan hebt ik heb 80C en af en toe 80D maar ik zie dat bij me eigen dat ze in sommige shirtjes veel groter zijn dan in andere shirtjes
Mee eens, was ook het 1e wat ik dacht, met bepaalde houding, beetje gebukt, armen bij elkaar etc lijkt het opeens veel meer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Riann het volgende:
het ligt er denk ik ook maar net aan hoe je op de foto staat en wat voor shirtje je aan hebt ik heb 80C en af en toe 80D maar ik zie dat bij me eigen dat ze in sommige shirtjes veel groter zijn dan in andere shirtjes
Die bovenste ziet er een stuk vriendelijker uit. Vandaar ook de ducttape zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Mee eens, was ook het 1e wat ik dacht, met bepaalde houding, beetje gebukt, armen bij elkaar etc lijkt het opeens veel meer.
Heb zelf 85D en heel soms 85E, maar dat ligt aan het merk lijkt me
Nou uhm, zie het verschil ofzo.
[afbeelding]
Gemaakt in een dronken bui met vrienden en ductape
[afbeelding]
Het effect dat corset heet, maar wel dichter bij de realiteit komt dan de stickerfoto![]()
Ach we verveelden ons, gingen kijken wat ductape voor effect geeft, zelfs de jongens hadden push upquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die bovenste ziet er een stuk vriendelijker uit. Vandaar ook de ducttape zeker?
wtfquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Mee eens, was ook het 1e wat ik dacht, met bepaalde houding, beetje gebukt, armen bij elkaar etc lijkt het opeens veel meer.
Heb zelf 85D en heel soms 85E, maar dat ligt aan het merk lijkt me
Nou uhm, zie het verschil ofzo.
[afbeelding]
Gemaakt in een dronken bui met vrienden en ductape
[afbeelding]
Het effect dat corset heet, maar wel dichter bij de realiteit komt dan de stickerfoto![]()
Ik moet meteen denken aan iets uit Third rock from the sun, die vrouw (sally??) duwt haar tieten bij elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ach we verveelden ons, gingen kijken wat ductape voor effect geeft, zelfs de jongens hadden push up![]()
Vind zelf gewoon met bh aan dat het prima zit. Met dat corset heb ik geen ondersteuning en zit ook niet zo fijn maar vond de foto wel te doen. Met bh aan zie je nooit wat. Ik bedoel, voorgevormd of push up geeft meteen een heel ander beeld toch?
Ja, de ene foto is blij en de andere wat minder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ach we verveelden ons, gingen kijken wat ductape voor effect geeft, zelfs de jongens hadden push up![]()
Vind zelf gewoon met bh aan dat het prima zit. Met dat corset heb ik geen ondersteuning en zit ook niet zo fijn maar vond de foto wel te doen. Met bh aan zie je nooit wat. Ik bedoel, voorgevormd of push up geeft meteen een heel ander beeld toch?
mijn god hoe jullie mannen worden genept!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, de ene foto is blij en de andere wat minder.
en dubbelzijdig plakband om die jurk met decolleté van hier tot jeruzalem op zijn plaats te houdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:58 schreef purplerose het volgende:
En ja ook de sterren in amerika gebruiken ducktape om hun tietjes zo een gleuf te laten hebben
Als de dood voor groot?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef JAMsper het volgende:
Klein is fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jadus?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat zou dan zonder mijn toestemming zijn geweest![]()
Hey Puckzzzquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:27 schreef Puckzzz het volgende:
hey Faat!!
nog steed blij met de tattoo?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Als de dood voor groot?Haha.. groot en oud = hangtieten en fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das ongeveer net zo'n domme opmerking.
Misschien stomme vraag, maar waar zijn je tepelsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef maaike1987 het volgende:
zit momenteel op 70 E/F
waar andersquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar waar zijn je tepelsDie zitten toch niet onder je bh?
tuurlijk welquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar waar zijn je tepelsDie zitten toch niet onder je bh?
Volgens mij is dat idd zo. Als ik tenminste in mijn omgeving kijk... zijn er weinig die kleine borsten hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef Empathologica het volgende:
Heb er wel een paar voorbij zien komen hoor
Het is alleen pas wel geloof ik bewezen dat de dames steeds grotere borsten krijgen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:34 schreef GebakkenEi het volgende:
Ach, zolang het geen slecht tieten zijn.![]()
Ik kan niet fotosoepenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heeft ze vast weggefotosoept..
maarreh...die BH heeft wel een erg laag uitgesneden cup. mijn ervaring is dat je daar na een paar keer heen en weer bewegen 4 tieten mee hebt, of ze pleuren er gewoon uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet fotosoepen![]()
Maar hij is schuin van boven genomen..
Zo bedoelde ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh, dat snap ik ook nog wel
Het ziet er gewoon prima uit en die zwartedoos moet niet zeiken
echt hèquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Cinch het volgende:
Waarom lijkt het in dit topic alsof cup D/E/F gewoon is
Omdat de meisjes met A/B/C waarschijnlijk wat minder geneigd zijn op internet te patsen met hun cupmaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Cinch het volgende:
* leolinedance zelfde idee hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Cinch het volgende:
Dûh, tepels hóren scheef te zitten. Tepels die keurig recht van voren zitten zijn nép. Als ze recht van voren zouden zitten is het namelijk geen makkelijke pose meer om borstvoeding te geven. Vandaar dat ze altijd iets naar opzij zitten en naar de zijkanten wijzen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Mikkie het volgende:
Maw: je tepels zitten wellicht wat scheef? Lekker belangrijk, het blijft er prima uitzien
Ik zit net ook al *minimaal* een uur de foto van Maaike1987 te bekijken op 500% zoomquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit net die foto nog eens te bekijken, en hoezo 'rare hoek'? Recht van voren is niet echt raar. Maw: je tepels zitten wellicht wat scheef? Lekker belangrijk, het blijft er prima uitzien
patsen met mijn cupmaat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat de meisjes met A/B/C waarschijnlijk wat minder geneigd zijn op internet te patsen met hun cupmaat.
Nou, ik pats er niet mee hoor, had liever gewoon mijn C behouden... Was een stuk makkelijker met kleding. Als ik nu een blouse koop, moet ik vaak een L nemen (wat dan verder weer te groot is), omdat een M niet over de boezem past.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef mcDavid het volgende:
Omdat de meisjes met A/B/C waarschijnlijk wat minder geneigd zijn op internet te patsen met hun cupmaat.
herkenbaar ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, ik pats er niet mee hoor, had liever gewoon mijn C behouden... Was een stuk makkelijker met kleding. Als ik nu een blouse koop, moet ik vaak een L nemen (wat dan verder weer te groot is), omdat een M niet over de boezem past.
Wat goed van je!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
patsen met mijn cupmaat?
ik laat ze niet voor niks verkleinen....
dank je!quote:
kan ik me voorstellen!quote:Ik heb het ook gedaan en ben er erg blij mee
klinkt heel herkenbaar inderdaadquote:En herkenbaar idd met dat bloesjes passen![]()
Maar nu passen me tieten wel in het bloesje maar me bovenarmen weer niet
Ik heb in het begin van het topic al gepatstgepost met mijn cup A, kleine Bquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
owquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:25 schreef heaven7 het volgende:
Dat is een ABBA boek'On speaking terms"
Ik snapquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ow
ik zag het aan voor dit:
[afbeelding]
Sorry
dacht al, dat is toch helemaal niet nodig!
graag gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik snapDank voor het compliment!
pas een weekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:31 schreef heaven7 het volgende:
He Damn, je woont in Diem! Daar heb ik op school gezeten!
Heel irritant is datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maarreh...die BH heeft wel een erg laag uitgesneden cup. mijn ervaring is dat je daar na een paar keer heen en weer bewegen 4 tieten mee hebt, of ze pleuren er gewoon uit
ik koop toch wel altijd BH's met een mooi gesloten cup. als ie zeg maar net langs de tepel gaat floepen ze er altijd uit
Ik, als vrouw :p, vind echt wel dat je een mooi a-cupje hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:28 schreef maok het volgende:
Nou ook nog maar eens een kleiner maatje. 75A (maar soms ook zelfs AA maar dan koop ik de bh liever niet). Ik ben heel dun dus de verhoudingen zijn wel oké vind ik. Overigens hier wel met een beetje push-up zodat het tenminste nog wat lijkt in een shirtje met lage hals.
[afbeelding]
persoonlijk vind ik dit mooier dan een flinke bos hout voor de deur.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:28 schreef maok het volgende:
Nou ook nog maar eens een kleiner maatje. 75A (maar soms ook zelfs AA maar dan koop ik de bh liever niet). Ik ben heel dun dus de verhoudingen zijn wel oké vind ik. Overigens hier wel met een beetje push-up zodat het tenminste nog wat lijkt in een shirtje met lage hals.
[afbeelding]
Ik ook. Ik vind het vaak veel sexier.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:16 schreef z80 het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dit mooier dan een flinke bos hout voor de deur.
klein maar fijn.
Nou de enige bh die echt goed zit is F.. maar dat is zo een lelijk ondingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maarreh...die BH heeft wel een erg laag uitgesneden cup. mijn ervaring is dat je daar na een paar keer heen en weer bewegen 4 tieten mee hebt, of ze pleuren er gewoon uit
ik koop toch wel altijd BH's met een mooi gesloten cup. als ie zeg maar net langs de tepel gaat floepen ze er altijd uit
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:50 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik, als vrouw :p, vind echt wel dat je een mooi a-cupje hebt![]()
Dank julliequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:16 schreef z80 het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dit mooier dan een flinke bos hout voor de deur.
klein maar fijn.
Hihi, wie was dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ennuhh. weet niet wie het opmerkte maar heb inderdaad een moedervlek op 1 van mijn borsten ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone.... :')
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:45 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Hihi, wie was dat?
Hahahah jij dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom heb ik voor de dagelijkse beslommeringen ondingen maar die wel perfect en lekker zitten. en voor de exciting momenten de andere BH'squote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou de enige bh die echt goed zit is F.. maar dat is zo een lelijk onding![]()
ennuhh. weet niet wie het opmerkte maar heb inderdaad een moedervlek op 1 van mijn borsten ja![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
en trouwens, ik werk op een transportbedrijf, echt niet dat ik daar met laag uitgesneden shirtjes en sexy BH's ga zitten. Al die lompe chauffeurs kijken nu al je tieten uit je bloesje (sommige inclusief opmerkingen)
Dank je.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daarom heb ik voor de dagelijkse beslommeringen ondingen maar die wel perfect en lekker zitten. en voor de exciting momenten de andere BH's
en trouwens, ik werk op een transportbedrijf, echt niet dat ik daar met laag uitgesneden shirtjes en sexy BH's ga zitten. Al die lompe chauffeurs kijken nu al je tieten uit je bloesje (sommige inclusief opmerkingen)
Oh en Maok: Prachtig hoor
Dus alleen vanwege de kans op opmerkingen van een paar mannen, die het zoals je zelf zegt ook nog eens niet durven over het algemeen, draag jij naar je werk altijd hooggesloten kleding? Blij dat ik niet op de bouw werk dan zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dank je.
Ik werk ook in een mannenwereld, de bouw (wel op kantoor maar ik kom regelmatig op de bouw zelf) Over het algemeen durfen ze daar geen opmerkingen te maken omdat vrouwen (als ze er werken tenminste) altijd goed beschermd worden, als ze dat wel zouden doen krijgen ze de rest over zich heen.![]()
Nou zou ik ook nooit in bovenstaand shirtje naar de bouw gaan.
mannen zijn raarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dank je.
Ik werk ook in een mannenwereld, de bouw (wel op kantoor maar ik kom regelmatig op de bouw zelf) Over het algemeen durfen ze daar geen opmerkingen te maken omdat vrouwen (als ze er werken tenminste) altijd goed beschermd worden, als ze dat wel zouden doen krijgen ze de rest over zich heen.![]()
Nou zou ik ook nooit in bovenstaand shirtje naar de bouw gaan.
dat zeg ik niet hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus alleen vanwege de kans op opmerkingen van een paar mannen, die het zoals je zelf zegt ook nog eens niet durven over het algemeen, draag jij naar je werk altijd hooggesloten kleding? Blij dat ik niet op de bouw werk dan zeg..
Nu vraagt iedereen die heeft gepost zich natuurlijk meteen af wie je bedoelt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:25 schreef zoalshetis het volgende:
alle borsten tot nu toe mooi, behalve twee posters. die zijn prachtig.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu vraagt iedereen die heeft gepost zich natuurlijk meteen af wie je bedoelt..
Op kantoor draag ik zulke shirtjes wel, maar te korte rokjes dan weer niet (en op een bouwplaats al helemaal niet maar dat is ook niet zo praktisch met het oog op ladders ed en staat ook helemaal niet icm werkschoenen). Maar als je als vrouw te sexy kleedt op de bouw, nemen ze je ook niet meer serieus. Is sowieso al lastiger voor vrouwens om serieus genomen te worden (hou de lollige opmerkingen maar achterwege) en dan ga ik het niet vermoeilijken door mijn kleding. Maar dat geldt net zo voor mannen, mannen ik pak op een bouwplaats worden ook niet serieus genomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus alleen vanwege de kans op opmerkingen van een paar mannen, die het zoals je zelf zegt ook nog eens niet durven over het algemeen, draag jij naar je werk altijd hooggesloten kleding? Blij dat ik niet op de bouw werk dan zeg..
Kantoorvolk wordt zowiezo nooit serieus genomen op de bouwquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:35 schreef maok het volgende:
[..]
Op kantoor draag ik zulke shirtjes wel, maar te korte rokjes dan weer niet (en op een bouwplaats al helemaal niet maar dat is ook niet zo praktisch met het oog op ladders ed en staat ook helemaal niet icm werkschoenen). Maar als je als vrouw te sexy kleedt op de bouw, nemen ze je ook niet meer serieus. Is sowieso al lastiger voor vrouwens om serieus genomen te worden (hou de lollige opmerkingen maar achterwege) en dan ga ik het niet vermoeilijken door mijn kleding. Maar dat geldt net zo voor mannen, mannen ik pak op een bouwplaats worden ook niet serieus genomen.
zolang ze rechtop blijft staan valt het wel mee ja, maar vaak moet je toch even bukken om iets uit je tas te pakken ofzo en dan gaat het wel erg openstaan hoor. kijk je zo naar binnen "hallo damesss!!"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het verbaasde mij voornamelijk omdat ik dat shirtje waarin je op de foto staat niet erg gewaagd vind, maar dat is misschien een verschil van opvatting..
Ik zwaai dan ook altijd even. Wel zo netjes natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zolang ze rechtop blijft staan valt het wel mee ja, maar vaak moet je toch even bukken om iets uit je tas te pakken ofzo en dan gaat het wel erg openstaan hoor. kijk je zo naar binnen "hallo damesss!!"
90B lijkt mij eerder...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:17 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
90F
en ja, ik weet dat het een slechte foto is...
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:39 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Rare houding alleen, maar het is dus een 75A.
Mooi!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:39 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
is dat je combat bh?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:39 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Dat heet een bikini.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef Mattt het volgende:
[..]
Precies goed, je hebt een perfecte A.
![]()
I wishquote:
mja, het is echt zo...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:27 schreef Handschoen het volgende:
[..]
vond F ook al erg groot voor die foto... misschien een andere foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |