Maar vergeleken met mijn vroegere cup G vind ik mijn borstjes nu dus klein terwijl D toch een flinke maat isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik hier zo de cupmaten zie, mag ik ook wel eens een grotere cupmaat gaan kopen.
amen !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Dus voor de mannen die klagen dat de E en D's er niet uitzien als grote borsten... nu kan je lezen hoe het komt dat ze E en D's hebben, kijk dus naar het getal EN de letter, niet naar de letter alleen.
![]()
Hee Davidquote:
Mijn dames vinden het altijd wel prettig om bevoelt/bekneedt (voorzichtig! tis een borst geen deegbal!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je ze gewoon allemaal een keer moet voelen ofzo
O, zit dat zo...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mijn dames vinden het altijd wel prettig om bevoelt/bekneedt (voorzichtig! tis een borst geen deegbal!) te worden
![]()
![]()
![]()
Dat is Sultan zwarte eend uit verwegistan stond vorige week in de Donald.quote:
Ze zitten aan mijn lijf dus zijn het mijn dames jaquote:
Heldere uitlegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Uitleg cupmaten.
Als ik mijn fotomap bij de hand had had ik er vast een foto van gepost voor drquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Fb, jij heb ook van die lekkere tetten![]()
het is een B.. maar hij is van boven genomen + heb hem zelf gemaakt dus dan strek ik mn arm waardoor ik scheef op de foto kom te staan wat al uit is gelegd :En druk ze niet samen lijkt gewoon zo of komt door mn bh?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom zou je liegen over welke cup je hebt? het maakt toch geen reet uit, het is maar een letter....
die foto van Prinsesfalalafafafalllaakan goed een B-tje zijn, maar ze staat scheef, de foto is van boven genomen en ze drukt haar tieten samen met haar armen. Ja dan lijkt het al gauw wat....niets mis met B trouwens, is een prachtig mooi handje vol
![]()
quote:Thu 16 August 2007 12:12u door Menn0
Heej,
Die borsten van jou zien er heerlijk uit... zou je in zijn voor een seksrelatie?
x Menn0
pics van oude borsten !!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:19 schreef purplerose het volgende:
Heb je al gecheckt met cup G?![]()
Zo was het ook bij mij geweest toen ik probeerde te sporten
Het is een wetenschap op zich.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Goed opmeten is heel belangrijk. De dames hier met D en E, dat klopt echt wel hoor!
Ik plaats geen foto's van mijzelf, maar ik heb 75E, 75 omdat ik ....
...![]()
Dat wil je echt niet zienquote:
Nee borstenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet zienIk kan wel een pic maken vandaag van een oude bh van me en iets wat ik nu heb
dat had toch wel een stuk realistischer gekundquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Check hier de maten uit !!
http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |