Ik kan niet fotosoepenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heeft ze vast weggefotosoept..
maarreh...die BH heeft wel een erg laag uitgesneden cup. mijn ervaring is dat je daar na een paar keer heen en weer bewegen 4 tieten mee hebt, of ze pleuren er gewoon uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet fotosoepen![]()
Maar hij is schuin van boven genomen..
Zo bedoelde ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh, dat snap ik ook nog wel
Het ziet er gewoon prima uit en die zwartedoos moet niet zeiken
echt hèquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Cinch het volgende:
Waarom lijkt het in dit topic alsof cup D/E/F gewoon is
Omdat de meisjes met A/B/C waarschijnlijk wat minder geneigd zijn op internet te patsen met hun cupmaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Cinch het volgende:
* leolinedance zelfde idee hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Cinch het volgende:
Dûh, tepels hóren scheef te zitten. Tepels die keurig recht van voren zitten zijn nép. Als ze recht van voren zouden zitten is het namelijk geen makkelijke pose meer om borstvoeding te geven. Vandaar dat ze altijd iets naar opzij zitten en naar de zijkanten wijzen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Mikkie het volgende:
Maw: je tepels zitten wellicht wat scheef? Lekker belangrijk, het blijft er prima uitzien
Ik zit net ook al *minimaal* een uur de foto van Maaike1987 te bekijken op 500% zoomquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit net die foto nog eens te bekijken, en hoezo 'rare hoek'? Recht van voren is niet echt raar. Maw: je tepels zitten wellicht wat scheef? Lekker belangrijk, het blijft er prima uitzien
patsen met mijn cupmaat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat de meisjes met A/B/C waarschijnlijk wat minder geneigd zijn op internet te patsen met hun cupmaat.
Nou, ik pats er niet mee hoor, had liever gewoon mijn C behouden... Was een stuk makkelijker met kleding. Als ik nu een blouse koop, moet ik vaak een L nemen (wat dan verder weer te groot is), omdat een M niet over de boezem past.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef mcDavid het volgende:
Omdat de meisjes met A/B/C waarschijnlijk wat minder geneigd zijn op internet te patsen met hun cupmaat.
herkenbaar ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, ik pats er niet mee hoor, had liever gewoon mijn C behouden... Was een stuk makkelijker met kleding. Als ik nu een blouse koop, moet ik vaak een L nemen (wat dan verder weer te groot is), omdat een M niet over de boezem past.
Wat goed van je!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
patsen met mijn cupmaat?
ik laat ze niet voor niks verkleinen....
dank je!quote:
kan ik me voorstellen!quote:Ik heb het ook gedaan en ben er erg blij mee
klinkt heel herkenbaar inderdaadquote:En herkenbaar idd met dat bloesjes passen![]()
Maar nu passen me tieten wel in het bloesje maar me bovenarmen weer niet
Ik heb in het begin van het topic al gepatstgepost met mijn cup A, kleine Bquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
owquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:25 schreef heaven7 het volgende:
Dat is een ABBA boek'On speaking terms"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |