Ik moet meteen denken aan iets uit Third rock from the sun, die vrouw (sally??) duwt haar tieten bij elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ach we verveelden ons, gingen kijken wat ductape voor effect geeft, zelfs de jongens hadden push up![]()
Vind zelf gewoon met bh aan dat het prima zit. Met dat corset heb ik geen ondersteuning en zit ook niet zo fijn maar vond de foto wel te doen. Met bh aan zie je nooit wat. Ik bedoel, voorgevormd of push up geeft meteen een heel ander beeld toch?
Ja, de ene foto is blij en de andere wat minder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ach we verveelden ons, gingen kijken wat ductape voor effect geeft, zelfs de jongens hadden push up![]()
Vind zelf gewoon met bh aan dat het prima zit. Met dat corset heb ik geen ondersteuning en zit ook niet zo fijn maar vond de foto wel te doen. Met bh aan zie je nooit wat. Ik bedoel, voorgevormd of push up geeft meteen een heel ander beeld toch?
mijn god hoe jullie mannen worden genept!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, de ene foto is blij en de andere wat minder.
en dubbelzijdig plakband om die jurk met decolleté van hier tot jeruzalem op zijn plaats te houdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:58 schreef purplerose het volgende:
En ja ook de sterren in amerika gebruiken ducktape om hun tietjes zo een gleuf te laten hebben
Als de dood voor groot?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef JAMsper het volgende:
Klein is fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jadus?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat zou dan zonder mijn toestemming zijn geweest![]()
Hey Puckzzzquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:27 schreef Puckzzz het volgende:
hey Faat!!
nog steed blij met de tattoo?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Als de dood voor groot?Haha.. groot en oud = hangtieten en fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das ongeveer net zo'n domme opmerking.
Misschien stomme vraag, maar waar zijn je tepelsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef maaike1987 het volgende:
[[url=http://img168.imagevenue.com/loc910/th_91234_Afbeelding_022_123_910lo.jpg]afbeelding][/URL]
Heb een recente foto gezocht omdat ze de laatste tijd nogal gegroeid zijn..
zit momenteel op 70 E/F
waar andersquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar waar zijn je tepelsDie zitten toch niet onder je bh?
tuurlijk welquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar waar zijn je tepelsDie zitten toch niet onder je bh?
Volgens mij is dat idd zo. Als ik tenminste in mijn omgeving kijk... zijn er weinig die kleine borsten hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef Empathologica het volgende:
Heb er wel een paar voorbij zien komen hoor
Het is alleen pas wel geloof ik bewezen dat de dames steeds grotere borsten krijgen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:34 schreef GebakkenEi het volgende:
Ach, zolang het geen slecht tieten zijn.![]()
Ik kan niet fotosoepenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heeft ze vast weggefotosoept..
maarreh...die BH heeft wel een erg laag uitgesneden cup. mijn ervaring is dat je daar na een paar keer heen en weer bewegen 4 tieten mee hebt, of ze pleuren er gewoon uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet fotosoepen![]()
Maar hij is schuin van boven genomen..
Zo bedoelde ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh, dat snap ik ook nog wel
Het ziet er gewoon prima uit en die zwartedoos moet niet zeiken
echt hèquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Cinch het volgende:
Waarom lijkt het in dit topic alsof cup D/E/F gewoon is
Omdat de meisjes met A/B/C waarschijnlijk wat minder geneigd zijn op internet te patsen met hun cupmaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Cinch het volgende:
* leolinedance zelfde idee hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Cinch het volgende:
Dûh, tepels hóren scheef te zitten. Tepels die keurig recht van voren zitten zijn nép. Als ze recht van voren zouden zitten is het namelijk geen makkelijke pose meer om borstvoeding te geven. Vandaar dat ze altijd iets naar opzij zitten en naar de zijkanten wijzen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Mikkie het volgende:
Maw: je tepels zitten wellicht wat scheef? Lekker belangrijk, het blijft er prima uitzien
Ik zit net ook al *minimaal* een uur de foto van Maaike1987 te bekijken op 500% zoomquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit net die foto nog eens te bekijken, en hoezo 'rare hoek'? Recht van voren is niet echt raar. Maw: je tepels zitten wellicht wat scheef? Lekker belangrijk, het blijft er prima uitzien
patsen met mijn cupmaat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat de meisjes met A/B/C waarschijnlijk wat minder geneigd zijn op internet te patsen met hun cupmaat.
Nou, ik pats er niet mee hoor, had liever gewoon mijn C behouden... Was een stuk makkelijker met kleding. Als ik nu een blouse koop, moet ik vaak een L nemen (wat dan verder weer te groot is), omdat een M niet over de boezem past.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef mcDavid het volgende:
Omdat de meisjes met A/B/C waarschijnlijk wat minder geneigd zijn op internet te patsen met hun cupmaat.
herkenbaar ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, ik pats er niet mee hoor, had liever gewoon mijn C behouden... Was een stuk makkelijker met kleding. Als ik nu een blouse koop, moet ik vaak een L nemen (wat dan verder weer te groot is), omdat een M niet over de boezem past.
Wat goed van je!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
patsen met mijn cupmaat?
ik laat ze niet voor niks verkleinen....
dank je!quote:
kan ik me voorstellen!quote:Ik heb het ook gedaan en ben er erg blij mee
klinkt heel herkenbaar inderdaadquote:En herkenbaar idd met dat bloesjes passen![]()
Maar nu passen me tieten wel in het bloesje maar me bovenarmen weer niet
Ik heb in het begin van het topic al gepatstgepost met mijn cup A, kleine Bquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
owquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:25 schreef heaven7 het volgende:
Dat is een ABBA boek'On speaking terms"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |