quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
en trouwens, ik werk op een transportbedrijf, echt niet dat ik daar met laag uitgesneden shirtjes en sexy BH's ga zitten. Al die lompe chauffeurs kijken nu al je tieten uit je bloesje (sommige inclusief opmerkingen)
Dank je.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daarom heb ik voor de dagelijkse beslommeringen ondingen maar die wel perfect en lekker zitten. en voor de exciting momenten de andere BH's
en trouwens, ik werk op een transportbedrijf, echt niet dat ik daar met laag uitgesneden shirtjes en sexy BH's ga zitten. Al die lompe chauffeurs kijken nu al je tieten uit je bloesje (sommige inclusief opmerkingen)
Oh en Maok: Prachtig hoor
Dus alleen vanwege de kans op opmerkingen van een paar mannen, die het zoals je zelf zegt ook nog eens niet durven over het algemeen, draag jij naar je werk altijd hooggesloten kleding? Blij dat ik niet op de bouw werk dan zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dank je.
Ik werk ook in een mannenwereld, de bouw (wel op kantoor maar ik kom regelmatig op de bouw zelf) Over het algemeen durfen ze daar geen opmerkingen te maken omdat vrouwen (als ze er werken tenminste) altijd goed beschermd worden, als ze dat wel zouden doen krijgen ze de rest over zich heen.![]()
Nou zou ik ook nooit in bovenstaand shirtje naar de bouw gaan.
mannen zijn raarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dank je.
Ik werk ook in een mannenwereld, de bouw (wel op kantoor maar ik kom regelmatig op de bouw zelf) Over het algemeen durfen ze daar geen opmerkingen te maken omdat vrouwen (als ze er werken tenminste) altijd goed beschermd worden, als ze dat wel zouden doen krijgen ze de rest over zich heen.![]()
Nou zou ik ook nooit in bovenstaand shirtje naar de bouw gaan.
dat zeg ik niet hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus alleen vanwege de kans op opmerkingen van een paar mannen, die het zoals je zelf zegt ook nog eens niet durven over het algemeen, draag jij naar je werk altijd hooggesloten kleding? Blij dat ik niet op de bouw werk dan zeg..
Nu vraagt iedereen die heeft gepost zich natuurlijk meteen af wie je bedoelt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:25 schreef zoalshetis het volgende:
alle borsten tot nu toe mooi, behalve twee posters. die zijn prachtig.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu vraagt iedereen die heeft gepost zich natuurlijk meteen af wie je bedoelt..
Op kantoor draag ik zulke shirtjes wel, maar te korte rokjes dan weer niet (en op een bouwplaats al helemaal niet maar dat is ook niet zo praktisch met het oog op ladders ed en staat ook helemaal niet icm werkschoenen). Maar als je als vrouw te sexy kleedt op de bouw, nemen ze je ook niet meer serieus. Is sowieso al lastiger voor vrouwens om serieus genomen te worden (hou de lollige opmerkingen maar achterwege) en dan ga ik het niet vermoeilijken door mijn kleding. Maar dat geldt net zo voor mannen, mannen ik pak op een bouwplaats worden ook niet serieus genomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus alleen vanwege de kans op opmerkingen van een paar mannen, die het zoals je zelf zegt ook nog eens niet durven over het algemeen, draag jij naar je werk altijd hooggesloten kleding? Blij dat ik niet op de bouw werk dan zeg..
Kantoorvolk wordt zowiezo nooit serieus genomen op de bouwquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:35 schreef maok het volgende:
[..]
Op kantoor draag ik zulke shirtjes wel, maar te korte rokjes dan weer niet (en op een bouwplaats al helemaal niet maar dat is ook niet zo praktisch met het oog op ladders ed en staat ook helemaal niet icm werkschoenen). Maar als je als vrouw te sexy kleedt op de bouw, nemen ze je ook niet meer serieus. Is sowieso al lastiger voor vrouwens om serieus genomen te worden (hou de lollige opmerkingen maar achterwege) en dan ga ik het niet vermoeilijken door mijn kleding. Maar dat geldt net zo voor mannen, mannen ik pak op een bouwplaats worden ook niet serieus genomen.
zolang ze rechtop blijft staan valt het wel mee ja, maar vaak moet je toch even bukken om iets uit je tas te pakken ofzo en dan gaat het wel erg openstaan hoor. kijk je zo naar binnen "hallo damesss!!"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het verbaasde mij voornamelijk omdat ik dat shirtje waarin je op de foto staat niet erg gewaagd vind, maar dat is misschien een verschil van opvatting..
Ik zwaai dan ook altijd even. Wel zo netjes natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zolang ze rechtop blijft staan valt het wel mee ja, maar vaak moet je toch even bukken om iets uit je tas te pakken ofzo en dan gaat het wel erg openstaan hoor. kijk je zo naar binnen "hallo damesss!!"
90B lijkt mij eerder...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:17 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
90F
en ja, ik weet dat het een slechte foto is...
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:39 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Rare houding alleen, maar het is dus een 75A.
Mooi!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:39 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
is dat je combat bh?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:39 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Dat heet een bikini.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef Mattt het volgende:
[..]
Precies goed, je hebt een perfecte A.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |