quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:29 schreef BossFight het volgende:
Hoever pleuren die dingen trouwens richting de aarde als die buste houder af gaat?
Dat zijn godverdomme nog geschikte tetten voor dat bouwjaar vrouwke!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niet meer zoveel als vroeger
Ter illustratie(helaas geen betere pic )
[afbeelding]
*Zuchtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah een andere OK? die staat toch al op Fok dus dat maakt niet uit
is niet echt een BH meer een corsetdingus magoed. maat 80DD
[afbeelding]
Dank je.. Jij hebt ook prachtige borsten maar dat heb ik al eerder gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lekker trouwens maaikenog een maatje groter en je zit op mijn vroegere maat
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Dank je.. Jij hebt ook prachtige borsten maar dat heb ik al eerder gezegd![]()
HOe komt het dan dat jou borsten wat kleiner zijn geworden?
Dat zijn nou nog een mooie ..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef maaike1987 het volgende:
[[url=http://img168.imagevenue.com/loc910/th_91234_Afbeelding_022_123_910lo.jpg]afbeelding][/URL]
Heb een recente foto gezocht omdat ze de laatste tijd nogal gegroeid zijn..
zit momenteel op 70 E/F
Stel dat je anoniem wil blijven, post je je hoofd niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:
dat er zoveel fok dames zo maar fotos in bh posten![]()
Ik zou dan toch stoppen met de pokonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef maaike1987 het volgende:
[[url=http://img168.imagevenue.com/loc910/th_91234_Afbeelding_022_123_910lo.jpg]afbeelding][/URL]
Heb een recente foto gezocht omdat ze de laatste tijd nogal gegroeid zijn..
zit momenteel op 70 E/F
ja dat verbaasd mij ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:
dat er zoveel fok dames zo maar fotos in bh posten![]()
Nee, een t-shirtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat is toch heul geen BH?
nou je ziet er toch best slank uit freecel hoor jij eigenlijk nog wel in de fokdieetclubquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, een t-shirt
Maar ik ga niet in BH op het forumEn het geeft een goede indicatie toch?
Ja, nog netquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:17 schreef Riann het volgende:
[..]
nou je ziet er toch best slank uit freecel hoor jij eigenlijk nog wel in de fokdieetclub![]()
Zo denk ik er nou ook overquote:
Ik denk dat Ed verliefd is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef freecell het volgende:
[afbeelding]
enne: 80DD meestal ongeveer.
Met als resultaat dat dit topic uit m'n AT-lijst is verdwenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef schatje het volgende:
-edit: heul veul SC en puberaal geneuzel verwijderd
Oneerlijke wedstrijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Do2, de alziende, geeft haar een dikke 10.
Netjes, maar had toch anders geschatquote:
Kleinere maat, neem ik aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef freud het volgende:
[..]
Netjes, maar had toch anders geschat.
Je usericon, ben je dat zelf?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
70B
maar in tshirts met hoge hals ziet het er wel wat platter uit
[afbeelding]
nee heb geen scheve tieten maar ik sta zelf scheef
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
70B
maar in tshirts met hoge hals ziet het er wel wat platter uit
[afbeelding]
nee heb geen scheve tieten maar ik sta zelf scheef
Nou ik moet eerlijk zeggen, mijn vriendin heeft ook B, en hoewel het idd in kleding erg verschilt hoe het uitziet (met decolleté lijkt t meteen groter), ziet het er naar mijn bescheiden mening wanneer ze naakt is precies goed uit, ik zou groter echt niet mooier vinden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk dat als je D hebt dat je ze wegmoffelt maar dat als je B hebt dat je ze juist uit laat puilen omdat er anders helemaal niks van overblijft
omg lizzlequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:43 schreef liiszle het volgende:
75D sommige gevallen E.
[afbeelding]
een oudje, van de opzij
[afbeelding]
oudje van de voorkant
[afbeelding]
en een vrij recente met shirtje
Ik kan het nou niet echt erg vinden..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef LoggedIn het volgende:
wel veel grote tieten hier.. waar blijven de cup B'tjes?
pff, nou.. Cup E is mijn ding niet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:59 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Ik kan het nou niet echt erg vinden..![]()
Geef mij maar...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
pff, nou.. Cup E is mijn ding niet hoorgeef mij maar een klein, lief knuffelig meisje met evenzogoed kleine, lieve en knuffelige borstjes
Een maat groter dan haar ? , dat lijkt me wel irritant groot worden danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:23 schreef purplerose het volgende:
Lekker trouwens maaikenog een maatje groter en je zit op mijn vroegere maat
waarom zou je liegen over welke cup je hebt? het maakt toch geen reet uit, het is maar een letter....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik krijg toch ook de indruk dat ik hier vooral B-cups zie die D's genoemd worden en vice versa![]()
Ja dta is wel zo, ik heb zelf een volle B maar als ik hier foto's zie van een D dan zie ik nauwelijks verschil met de mijnequote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
waarom zou je liegen over welke cup je hebt? het maakt toch geen reet uit, het is maar een letter....
Dat broekje is een beetje te klein hequote:
jouw naam is volgens mij op haar van toepassingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat broekje is een beetje te klein heIk zie de reacties al aankomen
![]()
ik heb geen zwarte doos hoor, ben gewoon helemaal kaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
jouw naam is volgens mij op haar van toepassing![]()
Maar maakt niet uit. Vrouwelijk schoon is er nooit teveel.
Gelukkig heeft mijn naam daar niks mee te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
jouw naam is volgens mij op haar van toepassing![]()
Maar maakt niet uit. Vrouwelijk schoon is er nooit teveel.
Ook hier lijken ze weer groter dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:
kwestie van goede push-up eventueel gevuld met extra pads. je hebt zelfs watergevulde BH's.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:30 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ook hier lijken ze weer groter dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Toch raar.... Niet erg.... Maar raar.
Yeah, right!! Om daarna de 75D's van je moeder / oudere zus te lenen en aan te doen zeker?!?quote:
Puckzzquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kwestie van goede push-up eventueel gevuld met extra pads. je hebt zelfs watergevulde BH's.
bij een B cup is een goede push-up vaak wel erg mooi, zelf draag ik ze nauwelijks omdat ik dan zo'n beetje mijn tieten als tafeltje voor mijn biertje kan gebruiken
laatst wel een zogeheten 'minimizer' gekocht, dat is een BH die je borsten optisch wat kleiner laat lijken. Helaas zijn er alleen nog maar ouwe oma modellen in te krijgen, maar onder een basic t-shirtje vind ik het wel net iets mooier.
ik had het niet over jou maar in het algemeenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef roooosje het volgende:
[..]
Puckzz. Het is mijn eerste voorgevormde BH.
![]()
Geen Push - Up, dan zitten ze in mijn nek![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het niet over jou maar in het algemeen![]()
Wat hij zegt...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef Schnabbeltje het volgende:
TerugVindBoobs
edit: ik was idd heel erg uit verhouding, eerst kwamen mijn tieten dan kwam de rest van purplerosequote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ziet er dan toch ook niet meer mooi uit, compleet uit verhouding?
Ik denk dat ie dat net juist bedoeldequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben juist nu meer in verhouding dan met mijn cup G/H hoor
Heb je wel eens cup G op een meisje van 1.59 gezien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |