abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 03:16:22 #126
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52441487
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je ze gewoon allemaal een keer moet voelen ofzo
Ik moest lachen
pi_52442667
TTT
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_52447226
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Goed opmeten is heel belangrijk. De dames hier met D en E, dat klopt echt wel hoor!
Ik plaats geen foto's van mijzelf, maar ik heb 75E, 75 omdat ik 75 centimeter omtrek onder mijn borsten heb en de omtrek over het dikste van je borsten;daar haal je je omtrek onder je borsten vanaf, dat getal:
0 tot 5 = a
5 tot 10 = b
10 tot 15 = c
15 tot 20 = d
20 tot 25 = e etcetera.

Dus de verhouding van je borsten ten opzichte van hoe smal/breed je onder je borsten bent bepaalt de letter.

Het kan daarom groter klinken dan het lijkt. En bij het kopen van een bh is t belangrijk dat je voorover hangt en je borsten goed plaatst in de bh, naast de beugels mag er niks uitkomen en ook mag je geen 4-borsten effect krijgen, dan is de bh te klein. Als de bh bij je rug omhoog trekt zitten de bandjes te strak of heb je een te wijde omtrekmaat.
Iemand met een 85b heeft opzich grote borsten maar in verhouding tot haar lichaam heeft ze geen grote borsten. Iemand met 70E heeft grote borsten in verhouding tot haar lichaam maar opzich helemaal geen joekels. En iemand met 85E heeft grote borsten, ook in verhouding tot haar lichaam.

Dus voor de mannen die klagen dat de E en D's er niet uitzien als grote borsten... nu kan je lezen hoe het komt dat ze E en D's hebben, kijk dus naar het getal EN de letter, niet naar de letter alleen.

Ik weet niet hoe je aan die getallen komt (0-5 cm verschil is A etc), maar dat klopt niet echt volgens mij. Volgens jouw lijstje zou ik C moeten hebben.. nou niet bepaald Het lijstje op deze site komt denk ik meer in de buurt: http://www.borstenforum.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:35:12 #129
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_52447314
Waar blijven de foto's, dit is toch een foto-topic?
pi_52447418
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef Nimose het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je aan die getallen komt (0-5 cm verschil is A etc), maar dat klopt niet echt volgens mij. Volgens jouw lijstje zou ik C moeten hebben.. nou niet bepaald Het lijstje op deze site komt denk ik meer in de buurt: http://www.borstenforum.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1
Volgens jouw lijstje heb ik een B, of ik kan niet meten
Maar heb nu een perfect zittende D aan
pi_52447757
http://www.bhmaat.nl/

Klopt wel aardig denk ik....
pi_52448710
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:35 schreef Schnabbeltje het volgende:
pi_52448818
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef conleche het volgende:

Die klopt ongeveer met wat ik aan heb!
pi_52448936
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:35 schreef Schnabbeltje het volgende:
Dat ja...

En ik denk dat de intentie van het topic ook wat lastig is denk ik...Elke foto op een hele aparte manier is toch moeilijk vergelijken...
Have fun...
pi_52449229
TVP
pi_52449332
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef conleche het volgende:

De eerste tabel die enigzins klopt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_52450639
Je bh maat uitrekenen klopt nooit, sowieso heeft iedereen een andere vorm borsten waardoor maten kleiner of groter kunnen uitvallen. Tenminste dat is mijn ervaring. Het beste kun je gewoon een stel bh's mee het pashokje innemen en gewoon kijken welke je het beste past! Ik pas àltijd mijn bh's elke keer ik ze koop, aangezien maten per bh best verschillen. Meestal heb ik een 70C aan, aangezien een 75B te klein is en een 75C net ietsje te groot. En dat zit nagenoeg perfect.

Zoiets als je cupmaat uitrekenen vind ik dus maar bull

[ Bericht 16% gewijzigd door Mrsgod op 17-08-2007 14:44:43 ]
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:59:47 #138
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52453317
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Dat ja...

En ik denk dat de intentie van het topic ook wat lastig is denk ik...Elke foto op een hele aparte manier is toch moeilijk vergelijken...
Dus dan maar 1 foto zonder en 1 foto met BH?
pi_52453577
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dus dan maar 1 foto zonder en 1 foto met BH?
Goeie. Front en zijkant natuurlijk
Have fun...
pi_52453807
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef Mrsgod het volgende:
Je bh maat uitrekenen klopt nooit, sowieso heeft iedereen een andere vorm borsten waardoor maten kleiner of groter kunnen uitvallen. Tenminste dat is mijn ervaring. Het beste kun je gewoon een stel bh's mee het pashokje innemen en gewoon kijken welke je het beste past! Ik pas àltijd mijn bh's elke keer ik ze koop, aangezien maten per bh best verschillen. Meestal heb ik een 70C aan, aangezien een 75B te klein is en een 75C net ietsje te groot. En dat zit nagenoeg perfect.

Zoiets als je cupmaat uitrekenen vind ik dus maar bull
Precies. Elk merk en elk model BH zit weer anders, sommige vallen heel klein en sommige weer belachelijk groot. Net zoveel willekeur als bij elk ander kledingstuk dus.
Ik merk zelfs dat precies hetzelfde model van hetzelfde merk BH een paar jaar geleden in de winkel een andere grootte had dan nu. Ze passen dus ook wel de maten aan.
pi_52453946
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:17 schreef octopussy het volgende:

[..]

Precies. Elk merk en elk model BH zit weer anders, sommige vallen heel klein en sommige weer belachelijk groot. Net zoveel willekeur als bij elk ander kledingstuk dus.
Ik merk zelfs dat precies hetzelfde model van hetzelfde merk BH een paar jaar geleden in de winkel een andere grootte had dan nu. Ze passen dus ook wel de maten aan.
Maar dat linkje geeft wel een soort van houvast: je weet dan iig in welke buurt je moet gaan kijken. Ik heb weleens gehoord dat erg veel vrouwen eigenlijk een te kleine cupmaat kiezen. Ik heb ook een tijdje D gehad, maar dat vond ik zo idioot groot klinken, dat ik maar naar de C bleef grijpen, omdat ik dat nu eenmaal gewend was.
pi_52454049
65E
heb een omtrek van 63cm, altijd dure bh's dus

pi_52454180
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar dat linkje geeft wel een soort van houvast: je weet dan iig in welke buurt je moet gaan kijken. Ik heb weleens gehoord dat erg veel vrouwen eigenlijk een te kleine cupmaat kiezen. Ik heb ook een tijdje D gehad, maar dat vond ik zo idioot groot klinken, dat ik maar naar de C bleef grijpen, omdat ik dat nu eenmaal gewend was.
ik wilde er ook nooit aan hoor... dus ik had ook vaak te kleine beha's.. tot ik het toch maar een keer heb laten opmeten en nadat ik bijgebracht was met zuurstof heb ik een goeie beha gekocht en die zat echt zoveel beter
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52454245
Vind ik een beetje tegenvallen. Die tabel rekent per 5 cm omtrek, dat is gewoon te ruim. Ik zit net op een grens en kom met 1 cm minder op een B uit en 1 cm meer op een D..
Het beste is om naar een goede lingeriewinkel te gaan en je te laten opmeten.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:34:19 #145
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52454311
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Logician het volgende:
65E
heb een omtrek van 63cm, altijd dure bh's dus

[afbeelding]
niet dat ik je niet geloof hoor....maar 65(!!!!) en dan ook nog eens E

dan ben je dus eigenlijk een heel smal meisje met enorme borsten...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_52454388
ZIe post van LaFemmeObscur
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Goed opmeten is heel belangrijk. De dames hier met D en E, dat klopt echt wel hoor!
Ik plaats geen foto's van mijzelf, maar ik heb 75E, 75 omdat ik 75 centimeter omtrek onder mijn borsten heb en de omtrek over het dikste van je borsten;daar haal je je omtrek onder je borsten vanaf, dat getal:
0 tot 5 = a
5 tot 10 = b
10 tot 15 = c
15 tot 20 = d
20 tot 25 = e etcetera.

Dus de verhouding van je borsten ten opzichte van hoe smal/breed je onder je borsten bent bepaalt de letter.

Het kan daarom groter klinken dan het lijkt. En bij het kopen van een bh is t belangrijk dat je voorover hangt en je borsten goed plaatst in de bh, naast de beugels mag er niks uitkomen en ook mag je geen 4-borsten effect krijgen, dan is de bh te klein. Als de bh bij je rug omhoog trekt zitten de bandjes te strak of heb je een te wijde omtrekmaat.
Iemand met een 85b heeft opzich grote borsten maar in verhouding tot haar lichaam heeft ze geen grote borsten. Iemand met 70E heeft grote borsten in verhouding tot haar lichaam maar opzich helemaal geen joekels. En iemand met 85E heeft grote borsten, ook in verhouding tot haar lichaam.

Dus voor de mannen die klagen dat de E en D's er niet uitzien als grote borsten... nu kan je lezen hoe het komt dat ze E en D's hebben, kijk dus naar het getal EN de letter, niet naar de letter alleen.

pi_52454433
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Als iemand die logician kent kan ik roepen dat het wel degelijk klopt.
Dus bij deze.

enne logi: je ziet er goed uit joh!
pi_52454451
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik wilde er ook nooit aan hoor... dus ik had ook vaak te kleine beha's.. tot ik het toch maar een keer heb laten opmeten en nadat ik bijgebracht was met zuurstof heb ik een goeie beha gekocht en die zat echt zoveel beter
pi_52454465
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dat zijn de mooisten!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:43:32 #150
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52454540
OK niet gelezen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')