quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:02 schreef octopussy het volgende:
Ik ben 25![]()
en inderdaad, leeftijd maakt niet veel uit. Dat vind ik nou zo ontzettend leuk aan de dieetclubmeetings. De leeftijden lopen best wel uiteen, maar het is supergezellig en iedereen zit volgens mij wel op 1 lijn met aspecten van het leven.
Oh en een BH-meetingik moet ook weer eens een paar nieuwe BH's hebben.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef Levitation het volgende:
Even inzichtelijk maken hoe de leeftijdsverdeling in onze club is:
Poll: Hoe oud ben je?Jonger dan 18 18 - 20 20 - 25 25 - 30 30 - 35 35 - 40 Meer dan 40 lentes
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
het is van 20 tot 25 (of tot en met 24)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:13 schreef octopussy het volgende:
Levi... je polletje is niet goed. je kan met 25 kiezen voor 2 categorieen![]()
Dames statistici het is van tot...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:13 schreef octopussy het volgende:
Levi... je polletje is niet goed. je kan met 25 kiezen voor 2 categorieen![]()
ik vind dat dat niet opgaat voor leeftijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
het is van 20 tot 25 (of tot en met 24)
Dus als je 25 bent moet je van 25 tot 30 kiezen
Ik twee maanden, maar in principe val ik deels ook in de categorie tot 18 jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef octopussy het volgende:
Ik heb mezelf maar in de 20-25 gezet omdat ik pas een maand 25 ben.![]()
Antwoord jij dan op de vraag "hoe oud ben je":quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik vind dat dat niet opgaat voor leeftijden![]()
![]()
nee, maar ik vind het gewoon raar om als je het over leeftijd hebt met een TOT grens te werken. Ik heb het idee dat er meestal een tot en met grens wordt genomen bij statistieken over leeftijd. Misschien kan onze statistica Lianne er wat licht op werpen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Antwoord jij dan op de vraag "hoe oud ben je":
"25.36597"? (ofzo)![]()
en dus ook niet op haar kinderfeestje!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Het scheelt ook wel of je kleine kinderen leuk vindt natuurlijk. 1 klein kind gaat nog wel, een groep kleine kinderen, daar maak je mij echt niet gelukkig mee
Boohooquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dus ook niet op haar kinderfeestje!
maar liev als ik ben zallik een snoepzakje voor je bewaren.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar liev als ik ben zallik een snoepzakje voor je bewaren.
ik weightsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Levitation het volgende:
[..]Dat mag ze helemaal niet van Sonja.
Dit is een dieettopic FUFR![]()
Ik ga vanavond eindelijk weer eens zwemmen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Vanavond weer sporten, jay!
5 kg per jaar... dan heb ik met mijn 32ste een gezond BMIquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef teigan het volgende:
Levitation, je valt af, dus dan maakt het niet uit dat het langzaam gaat..
met 1 ons per week val je ook 5 kilo in een jaar af..
Beuh, ik ken het. Ik lijk vooralsnog ook niet af te vallen. Maar het komt vanzelf, dat weet ik zeker!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef Sjeen het volgende:
Jullie gaan hard zeg... ik ga even niet updaten vandaag. Ruim een kilo verschil met vorige week, daar sta je dan met je goede eetpatroon
Dat valt best meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eindelijk weer eens zwemmen!Met Stormqueen, die me er altijd finaal uit zwemt.
![]()
quote:
een zeequote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 ons afgevallen BMI onder de 40jeej
![]()
Het gaat niet supersnel, maar langzaam maar zeker raak je het toch mooi kwijt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 ons afgevallen BMI onder de 40jeej
![]()
Heb jij ook een operatie gehad?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja genieten er van doe ik zeker. Afvallen is nu ook niet het belangrijkste maar die onsjes die er af gaan zijn heel erg welkomwant het zijn toch 12 BMI punten die ik afgevallen ben
![]()
Jaja...quote:
Ja ik heb ook een operatie gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb jij ook een operatie gehad?
12 BMI-punten is vééél! Sjonge.
Gewoon nieuwsgierigheid...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een operatie gehadoktober vorig jaar een Gastric Bypass
Roep maar een dag, mij maakt het geen hol uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jaja...![]()
Ik heb trouwens een planningsprobleempje![]()
Vanaf 27 augustus moet ik op maandagavond naar school () dit betekent dat ik niet meer op maandag kan gaan buikdansen (
). De enige andere dag/tijd dat ik kan gaan buikdansen is de les op woensdagavond om 19.15 in Weert. En dat betekent dan weer dat ik op woensdag niet meer kan gaan zwemmen (
). Dus moet ik een andere dag/tijd gaan verzinnen voor het zwemmen.
Leuk, zo'n opleiding gaan volgen...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef Pandorah het volgende:
Wat een onzin zeg, van je leeftijd. We zitten hier met een groepje van 18 - 40 jaar en we hebben lol. Leeftijd doet er niet toe![]()
Qua leeftijd misschien welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef ymme het volgende:
Volgens mij ben ik wel de jongste hier.. of niet?
Noemden ze je dik dan? Want dat ben je allerminstquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb weer een mooie discussie in het BH-topicwaar ze alleen graatmagere meisjes willen zien
![]()
Let wel: graatmager, maar dan wel met minimaal cup Cquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb weer een mooie discussie in het BH-topicwaar ze alleen graatmagere meisjes willen zien
![]()
Ja mijn geestelijk gesteldheid is gewoon boven verwachtingenquote:
Misschien lees ik niet goed, maar beiden heb ik nergens zien staan in dat hele topic...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Let wel: graatmager, maar dan wel met minimaal cup C
ben jij jonger dan ik?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef ymme het volgende:
Let's just say dat ik mijn (verder alleszins prima uitziende) voorgevel daar niet ga posten. Beetje jammerlijk sfeertjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien lees ik niet goed, maar beiden heb ik nergens zien staan in dat hele topic...
Ik wilde het topic ook alleen maar redden hoor, maar het wordt echt niets geloof ik...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Let's just say dat ik mijn (verder alleszins prima uitziende) voorgevel daar niet ga posten. Beetje jammerlijk sfeertje
Dames, als jullie mijn boezem willen zien, mag je pm'en![]()
FOTO!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Let's just say dat ik mijn (verder alleszins prima uitziende) voorgevel daar niet ga posten. Beetje jammerlijk sfeertje
Dames, als jullie mijn boezem willen zien, mag je pm'en![]()
Rustig maar, straks in het zwembad mag je weer gluren in de kleedkamer.quote:
Tieten zijn gewoon leuk en je kan er lekker in knijpenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef blue_funk het volgende:
[..]
OMG, je lijkt die jongens uit dat BH-topic wel![]()
![]()
ik denk dat ik een leuk rokje met truitje mooier zou vinden bij jou... Of een keer een leuke broek. Ik vind het zo jammer dat je altijd jurkjes draagt ze lijken ook allemaal zo op elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
willen jullie ook nog een foto van mijn nieuwe kleding (gister gekocht)
[afbeelding]
Het jurkje op zich is wel leuk, maar ik zou niet nog n paarse panty en die schoenen erbij doen... Béétje too much.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
ik draag vaker een rokje met truitje dan jurkjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef Riann het volgende:
[..]
ik denk dat ik een leuk rokje met truitje mooier zou vinden bij jou... Of een keer een leuke broek. Ik vind het zo jammer dat je altijd jurkjes draagt ze lijken ook allemaal zo op elkaar.
Uhm... ok...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tieten zijn gewoon leuk en je kan er lekker in knijpen![]()
Het jurkje, en dan evt. de schoenen vind ik wel okee. Paarse panties ben ik ook voor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het jurkje op zich is wel leuk, maar ik zou niet nog n paarse panty en die schoenen erbij doen... Béétje too much.
ok ik zie je toch vaak verscheinen in jurkjes als ik aan miss_s denkt denk ik altijd aan jurkjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik draag vaker een rokje met truitje dan jurkjes
jurkjes bewaar ik voor speciale gelegenheden
en dat ze op elkaar lijken vind ik niet echt hoor.....zeker deze niet
dat is dan zeker ook smaakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het jurkje, en dan evt. de schoenen vind ik wel okee. Paarse panties ben ik ook voor.
Alleen de combinatie idd. Zuurstok, zoals ik al dacht, en dan de schoentjes weer zwart maakt het te popperig.
(Maar dat is mijn mening)
neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
komt omdat ik meestal alleen mijn mooiste kleren laat zien hierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Riann het volgende:
[..]
ok ik zie je toch vaak verscheinen in jurkjes als ik aan miss_s denkt denk ik altijd aan jurkjes
en wat elvi zegt
thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zoals elvi al zei, dat roze met paars is too much, een zekere popperigheid vind ik erg leuk.
Vind het een leuk jurkje, maar dan met andere schoenen en andere kleur panties![]()
okay trouwens een broek hoeft niet altijd spijkerbroek te zijn ik heb ook heel veel andere broeken ik heb ook heel veel rokjes maar jurkjes geen 1tje ik krijg er nooit 1 gevonden die ik mezelf mooi vind staan misschien ook wel omdat ik het niet gewend ben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
komt omdat ik meestal alleen mijn mooiste kleren laat zien hier
en die rokjes en topjes zijn meer normaler
en ik houd wel afentoe van extremere dingen zoals dit nu
ik ben niet van een spijkerbroek met een topje erop, te saai voor mijn smaak
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het jurkje op zich is wel leuk, maar ik zou niet nog n paarse panty en die schoenen erbij doen... Béétje too much.
Nope, ik ben jongerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef ymme het volgende:
nee oke je hebt ook andere broekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef Riann het volgende:
[..]
okay trouwens een broek hoeft niet altijd spijkerbroek te zijn ik heb ook heel veel andere broeken ik heb ook heel veel rokjes maar jurkjes geen 1tje ik krijg er nooit 1 gevonden die ik mezelf mooi vind staan misschien ook wel omdat ik het niet gewend ben.
Jaaa, laten we in plaats van een BH-meet een tietenmeet houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tieten zijn gewoon leuk en je kan er lekker in knijpen![]()
ik vind vaak dat mensen die zwaarder zijn eigenlijk mooiere knieen hebben dan magere mensenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zou trouwens echt nimmer een rokje tot boven de knie aantrekken.... Er zijn maar weinig mensen die echt mooie knieen hebben (dat staat trouwens geheel los van gewicht of stevige bovenbenen), en ik ben daar zeker niet een van![]()
... ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaaa, laten we in plaats van een BH-meet een tietenmeet houden![]()
![]()
![]()
Is goed, ik knijp welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaaa, laten we in plaats van een BH-meet een tietenmeet houden![]()
![]()
![]()
Leuke klerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
ik vind mezelf totaal ook geen grijze muis. Niet iedereen is per definitie een grijze muis als ze geen aparte combinaties dragen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee oke je hebt ook andere broeken
maar vind dat toch al snel en een veilige keuze
misschien komt het omdat ik 2 jaar op een vooropleiding van een kunstacademie heb gezeten en iedereen daar wel durfde te experimenteren met kleding
dat ik ook niet zo gauw terug schrik van kleuren of aparte combinaties
imo een stuk leuker dan al die grijze muizen
Daar vergis je je inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en met een panty zie je er al helemaal niet van
Het doet me denken aan de jaren '90... over hysterische combinaties gesprokenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee oke je hebt ook andere broeken
maar vind dat toch al snel en een veilige keuze
misschien komt het omdat ik 2 jaar op een vooropleiding van een kunstacademie heb gezeten en iedereen daar wel durfde te experimenteren met kleding
dat ik ook niet zo gauw terug schrik van kleuren of aparte combinaties
imo een stuk leuker dan al die grijze muizen
ach met panties vind ik dat het mijn knieen wel kunnenquote:
ik ben het hier weer met je eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de jaren '90... over hysterische combinaties gesproken![]()
Ik loop er liever wat stijlvoller bij dan als een hysterisch modeslachtoffer annex clown![]()
Ik hou wel van kleur en ik heb ook zeker fel gekleurde kledingstukken in mn kast maar ik hoef het niet allemaal tegelijk aan te doen![]()
ik vind niet dat ik er als een clown bij loop nuquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de jaren '90... over hysterische combinaties gesproken![]()
Ik loop er liever wat stijlvoller bij dan als een hysterisch modeslachtoffer annex clown![]()
Ik hou wel van kleur en ik heb ook zeker fel gekleurde kledingstukken in mn kast maar ik hoef het niet allemaal tegelijk aan te doen![]()
Vind ik ook, maar je mag echt nooooooooooit meer zeggen dat ik me niet weet te kleden als ik een jeans en een strak zwart truitje aan hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
maarja smaak is een mooi iets en zeker dat het bij iedereen anders is
straalt het er niet van af waar het vandaag komt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Leuke kleren. Waar heb je die gekocht? Kan ik daar ook eens kijken met SQ
.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef octopussy het volgende:
* octopussy voelt vage herinneringen opborrelen van ene bruiloft waar de dames van ene tafel het ook over tieten hadden....
ja ik vond dat je er slecht uit zag op die manierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Vind ik ook, maar je mag echt nooooooooooit meer zeggen dat ik me niet weet te kleden als ik een jeans en een strak zwart truitje aan heb
maar leg eens uit waarom plaats je het hier neer en in het topic van show hier je nieuwe kleding want daar staat hij ook. Want hier gaat het helemaal offtopic en het gaat om je nieuwe kleding. En daar word niet gereageerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind niet dat ik er als een clown bij loop nu
en dit is volgens mij toch ook echt wel stijlvol hoor en netjes ook
maarja smaak is een mooi iets en zeker dat het bij iedereen anders is
Hee, dat heb ik dus vandaag an jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar je mag echt nooooooooooit meer zeggen dat ik me niet weet te kleden als ik een jeans en een strak zwart truitje aan heb
die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Je vond dat ik er slecht uit zag op die manier?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik vond dat je er slecht uit zag op die manier
maar goed daarom poste ik deze foto ook omdat ik al wist dat je dit ging zeggen
ik vind een mooi zittende spijkerbroek met een iets strakker zwart truitje wat geen standaart zwart truitje is kan het heel erg mooi zijn en erg netjes en erg stijlvolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik vond dat je er slecht uit zag op die manier
maar goed daarom poste ik deze foto ook omdat ik al wist dat je dit ging zeggen
Ik heb hetzelfde truitje als op de foto in het rood aan vandaag. Met een jeansquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik dus vandaag an ja
*veeg* *veeg*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vond dat ik er slecht uit zag op die manier?
PLEAASSSSEEEE wil iemand me even opvegen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef octopussy het volgende:
* octopussy voelt vage herinneringen opborrelen van ene bruiloft waar de dames van ene tafel het ook over tieten hadden....
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Riann het volgende:
maar leg eens uit waarom plaats je het hier neer en in het topic van show hier je nieuwe kleding want daar staat hij ook. Want hier gaat het helemaal offtopic en het gaat om je nieuwe kleding. En daar word niet gereageerd.
Same here.quote:
ja je weets tog dat spijkerbroek-met-donker-truitje not done isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat ik wist wat voor reacties er zouden komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Riann het volgende:
[..]
maar leg eens uit waarom plaats je het hier neer en in het topic van show hier je nieuwe kleding want daar staat hij ook. Want hier gaat het helemaal offtopic en het gaat om je nieuwe kleding. En daar word niet gereageerd.
Excuus zeg, niet voor 5-jarigen, voor mensen die op de vooropleiding van de kunstacademie hebben gezeten jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja je weets tog dat spijkerbroek-met-donker-truitje not done is![]()
in tegenstelling tot een roze-jurkje-met-paarse-panty....is heel hip voor 5 jarigen![]()
vond jij het wel mooi hoe die spijkerbroek zat dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet btw nog niet eens om welke foto het ging ik heb hem denk ik gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat ik wist wat voor reacties er zouden komen
en ik vond dat jullie me ook wel mochten afkraken na wat ik over SQ had gezegt
en als jullie vonden dat ze er geweldig uit zag tja dan is dit niet je smaak dus
Vertel eens even meer dan. Anders voel ik me zo buitengeslotenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij aanwezig was, inderdaad.
Dat is zo'n dikke bullshit, je kent mijn lijf niet eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vond jij het wel mooi hoe die spijkerbroek zat dan?
en dat truitje in die broek
het gaat niet om de spijkerbroek of truitje want die zijn beide goed en inderdaad normaal saai niet zoals mijn kleren
maar de hoe jouw lijf er in uit kwam zag het er niet mooi uit
je kan er veel mooier uit zien
Haha dat kan echt helemaal nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Elvi het volgende:
Hysterisch is in! Dus eigenlijk sloeg S de plank ook nog es mis want de rode Crocs hadden er nog bij gemoeten![]()
nee hoor alleen maar grappigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Riann het volgende:
[..]
ik weet btw nog niet eens om welke foto het ging ik heb hem denk ik gemist
dus je hebt je foto hier speciaal neer gezet om je te laten afkraken... hmmmzzzz..... beetje raar....
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Excuus zeg, niet voor 5-jarigen, voor mensen die op de vooropleiding van de kunstacademie hebben gezeten ja![]()
Dan is het namelijk artistiek!![]()
(Note to self: OK ColdFeet, zo kan ie wel weer...)
ik ben er nog maar 2 tegen gekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig heeft Missssssssssss de foto maar in 4 topiques geplaatst
dat zie je dus op die fotoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is zo'n dikke bullshit, je kent mijn lijf niet eens
ja ik heb echt de behoefte om met jullie naar de efteling te gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ben er nog maar 2 tegen gekomen
pssst: even de eftelingmeet promoten: Di-eetclubmeeting XXI - Op naar de 5 jaarmeet
Miss_s misschien intresse?
Nou iedereen mag nu eerlijk zijn. Is deze kleding afzichtelijk voor mijn lijf? Enzie ik er dik in uit? Volgens Missssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wel namelijk:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zie je dus op die foto
en omdat dat niemand dat hier ziet, of niet durft te zeggen vind ik het niet zo erg als mijn kleding word afgekraakt
jij denkt alleen maar dat je zoveel verstand van mode hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zie je dus op die foto
en omdat dat niemand dat hier ziet, of niet durft te zeggen vind ik het niet zo erg als mijn kleding word afgekraakt
Waarom kom je hier dan nogquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik heb echt de behoefte om met jullie naar de efteling te gaan
als je ons allemaal zo vreselijk vindt, waarom blijf je dan zo stug hier posten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb ik helemaal geen verstand vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Riann het volgende:
[..]
jij denkt alleen maar dat je zoveel verstand van mode hebt
Okay mijn eerlijke meningquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou iedereen mag nu eerlijk zijn. Is deze kleding afzichtelijk voor mijn lijf? Enzie ik er dik in uit? Volgens Missssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wel namelijk:
[afbeelding]
Zeg vooral wat je eerlijk denkt.
Wil je het echt weten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou iedereen mag nu eerlijk zijn. Is deze kleding afzichtelijk voor mijn lijf? Enzie ik er dik in uit? Volgens Missssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wel namelijk:
[afbeelding]
Hier ga je weer de mist in, want de meeste van die jurkjes vind ik als zakken om je lijf hangenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb ik helemaal geen verstand van
ik heb een heel aparte smaak en dan weet ik
maar ik zie wel of iets bij mijn figuur past of niet
nou als jij haar dik vind dan ben jij echt ziekelijk jij bent niet veel dunner zo te zien en btw in jurkjes zie je ook niet goed hoe slank je bent. Dus als jij een mooier strakker truitje aan zou trekken zou je het ook allemaal veel beter zien nu lijk je ook dikker dan dat je eigenlijk bent omdat het bij je borsten strak zit en de rest valt best wel wijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb ik helemaal geen verstand van
ik heb een heel aparte smaak en dan weet ik
maar ik zie wel of iets bij mijn figuur past of niet
Ik heb er helemaal niks op aan te merken. Ik vind het zelfs wel prima voor een avondje stappen. En de dame in de kleren heeft lekker veel pit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan ga mee meid volgens mij vinden wij het allemaal fijn om jou is in real life te zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geil. En dat meen ik serieus.quote:
ziet er niet dik uit maar het laat haar lichaam niet mooi zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef Riann het volgende:
[..]
nou als jij haar dik vind dan ben jij echt ziekelijk jij bent niet veel dunner zo te zien en btw in jurkjes zie je ook niet goed hoe slank je bent. Dus als jij een mooier strakker truitje aan zou trekken zou je het ook allemaal veel beter zien nu lijk je ook dikker dan dat je eigenlijk bent omdat het bij je borsten strak zit en de rest valt best wel wijd
Levert leuke plaatjes op bij Fata Morgana: met zn allen S uit t bootje duwenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef Riann het volgende:
[..]
Dan ga mee meid volgens mij vinden wij het allemaal fijn om jou is in real life te zien
En tóch denk ik dat je die jurk een maatje groter moet kopen... hij zit namelijk wat strak rond je egoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ziet er niet dik uit maar het laat haar lichaam niet mooi zien
haar lichaam word zo in 2e gehakt en ik vind hem gewoon niet mooi zitten bij haar benen
een mooi gesneden broek of rok zou het er al heel anders uitzien
en klopt dat je in deze jurkje niet ziet hoe slank je bent, maar ik weet zelf dat ik veel ben afgevallen dus trek ik deze jurkjes gewoon aan
zelfs bij magere meisjes valt ie zo dus dat zegt niets
en ik heb vaak genoeg een strak topje aan om het ff te showen hoor
ik zit serieus te lachen achter de computerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Levert leuke plaatjes op bij Fata Morgana: met zn allen S uit t bootje duwen![]()
Schat, je bent gorgeous! Je buik is zo strak dat het niet eens raar staat om je shirt in je broek te stoppenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja maar zo'n grote maat verkopen ze niet jammer genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
En tóch denk ik dat je die jurk een maatje groter moet kopen... hij zit namelijk wat strak rond je ego![]()
Mijn mening:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Schaaaaaater, Elvi, jij bent vals!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
En tóch denk ik dat je die jurk een maatje groter moet kopen... hij zit namelijk wat strak rond je ego![]()
In 2en gehakt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
haar lichaam word zo in 2e gehakt en ik vind hem gewoon niet mooi zitten bij haar benen
en klopt dat je in deze jurkje niet ziet hoe slank je bent, maar ik weet zelf dat ik veel ben afgevallen dus trek ik deze jurkjes gewoon aan
De H&M heeft toch ook een grote maten gedeeltequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar zo'n grote maat verkopen ze niet jammer genoeg
tuinbroek geen idee heb er geen iin jaren gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In 2en gehakt?
Moet ik dan een catsuit, oh pardon, ik bedoel TUINBROEK aantrekken?
De enige oplossing denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In 2en gehakt?
Moet ik dan een catsuit, oh pardon, ik bedoel TUINBROEK aantrekken?
Da's eigenlijk wel jammerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
38, why?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Riann het volgende:
[..]
De H&M heeft toch ook een grote maten gedeelte
trouwens welke maat is dat jurkje van jou miss_s
Het staat je echt heel goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
o ja hebben wij ook nooit beweerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuinbroek geen idee heb er geen iin jaren gezien
en catsuit weet ik niet of het je staat
maar ik ga weer
jullie hebben ook weer laten zien hoe jullie zijnen dat is gelukkig geen haar beter dan ikke
![]()
Je hebt er zelf 1, heb je in het slanktopic nog lopen verkondigen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Houdoe hequote:maar ik ga weer
jullie hebben ook weer laten zien hoe jullie zijnen dat is gelukkig geen haar beter dan ikke
![]()
Wees verstandig, en blijf weg. En niet zwaaien, en toch weer posten...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar ik ga weer
![]()
ik dacht dat je gingquote:
Maar mijn lieve Miss_S, een mooie soepelvallende linnen broek staat iédereen mooier dan een spijkerbroek. Vrouwelijker, netter... Maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb ik een aantal jaar geleden ook gehad. Was een erg leuke.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:33 schreef ymme het volgende:
Nou ik heb van het weekend een hele leuke tuinbroek gekochtMet korte pijpen, tot op de knieen.
Mee eens maar H&M kleding is ook maar 1 seizoenskleding. Ik heb ook wel wat dingentjes van de H&Mquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar mijn lieve Miss_S, een mooie soepelvallende linnen broek staat iédereen mooier dan een spijkerbroek. Vrouwelijker, netter... Maar daar gaat het niet om.
Enne, mooi geneden broeken? Hoor ik dat uit de mond van iemand die haar kleding bij de H&M koopt? Als érgens de kleding slecht gesneden is, is het wel bij die winkel
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
maar ik ga weer
HAD. Helaas, de foto is van 2 jaar terugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:35 schreef octopussy het volgende:
SQ ik hoop ooit nog eens het figuur te hebben wat jij hebt![]()
dan moet ik wel mijn voorgevel bijvullen![]()
Nou, meer één-weekskleding, maar dat is misschien ook niet zo fout ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:36 schreef Riann het volgende:
[..]
Mee eens maar H&M kleding is ook maar 1 seizoenskleding. Ik heb ook wel wat dingentjes van de H&M
Daar is toch geen foto van!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
dan past het toch niet johquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:33 schreef Riann het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging
nou ik snap dat niet ik heb zelf ook wel eens een jurkje geprobeert bij de H&M ik moet altijd 2 of 3 maten groter pakken bij die jurkjes als ik het probeer te passen. En volgens mij heb jij van je eigen echt geen maatje 34
Dit denk ik bij jouw foto: stoer, tikkeltje sjachrijni, houdt er niet van om op de foto te komen, prima combinatie spijkerbroek/truitje, leuke bos haar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een laffe aanval.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar ik ga weer
![]()
daarom koop ik ook geen broeken daarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar mijn lieve Miss_S, een mooie soepelvallende linnen broek staat iédereen mooier dan een spijkerbroek. Vrouwelijker, netter... Maar daar gaat het niet om.
Enne, mooi geneden broeken? Hoor ik dat uit de mond van iemand die haar kleding bij de H&M koopt? Als érgens de kleding slecht gesneden is, is het wel bij die winkel
Dat is wel weer overdrevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, meer één-weekskleding, maar dat is misschien ook niet zo fout ook
Ik heb tegenwoordig Happy Pillsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit denk ik bij jouw foto: stoer, tikkeltje sjachrijnig, houdt er niet van om op de foto te komen, prima combinatie spijkerbroek/truitje, leuke bos haar.
nee, dik kwam niet in me op, sorry
ik heb er voor de zomer toch een mooie korte broek en een mooie 3 kwart broek gekocht en wat rokjes en truitjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daarom koop ik ook geen broeken daar
en inderdaad alleen 1 seizoens kleding
* ColdFeet springt op en neer en dreint: Ik! Wil! Ook!Foto's! Zien!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar is toch geen foto van!!(eh, ik heb niets gedaan
)
Een tietenmeet it is. Bier & Tieten zonder mannen, ik ben voor(wel rosébier voor mij haha)
Ik kon je gezicht natuurlijk niet zien op de 2-jaar-later foto hèquote:
Ik wil spa rood en cola-light, mag dat ook?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet springt op en neer en dreint: Ik! Wil! Ook!Foto's! Zien!![]()
Enne, bier&tieten is prima, maar ik wil wel gewoon wijn drinken hoor
Ik vond dat jurkje ook leuk, maar niet in combinatie-met... Het is té kermis vind ik... less is more enzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:41 schreef Isabeau het volgende:
En ben ik de enige die dat jurkje van Miss S wel mooi vind? En die paarse panty is juist leuk, ik zou het zo zelf aantrekken als het me stondAls ik het kon hebben zou ik volgens mij elke dag in jurkjes lopen.
Maar soms heb je gewoon zin om iets geks aan te trekken. Of ken je dat gevoel niet? Moet je bui dan wel naar zijn, anders word je heel onzeker van de rare blikken op straatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef Elvi het volgende:
Ik vond dat jurkje ook leuk, maar niet in combinatie-met... Het is té kermis vind ik... less is more enzo![]()
Doorelkaar om de cola light nog lighter te maken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef Levitation het volgende:
Ik wil spa rood en cola-light, mag dat ook?![]()
Hmmm... nee, liever niet... ik drink ze wel na elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doorelkaar om de cola light nog lighter te maken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet springt op en neer en dreint: Ik! Wil! Ook!Foto's! Zien!![]()
Enne, bier&tieten is prima, maar ik wil wel gewoon wijn drinken hoor
Is goed... iets geks is leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar soms heb je gewoon zin om iets geks aan te trekken. Of ken je dat gevoel niet? Moet je bui dan wel naar zijn, anders word je heel onzeker van de rare blikken op straat![]()
Ik heb een video met een tiet van een van de dames hierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef octopussy het volgende:
[..]
CF, er zijn blijkbaar compromiterende foto's van ons die we zelf ook nog niet gezien hebben. Ik vrees dat we Miss-Dynastie moeten omkopen om ze te zien.
Ik heb sowieso nog wel wat compromiterende foto's van een aantal van de dames hier![]()
Ik zie het al, jij kunt ookal een s-je aanhebben!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond het jurkje om mee te beginnen al vreselijk, paarse panties zou ik niet eens in mn hoofd halen. En die schoenen, tsja, niet mijn ding.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vond dat jurkje ook leuk, maar niet in combinatie-met... Het is té kermis vind ik... less is more enzo![]()
Ik heb de tiet alleen live gezien, niet op tapequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:47 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een video met een tiet van een van de dames hier![]()
Kom maar door! Ik zit me toch te vervelen hier, zo aan het eind van de middagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef octopussy het volgende:
[..]
CF, er zijn blijkbaar compromiterende foto's van ons die we zelf ook nog niet gezien hebben. Ik vrees dat we Miss-Dynastie moeten omkopen om ze te zien.
Ik heb sowieso nog wel wat compromiterende foto's van een aantal van de dames hier![]()
Ik kan niet eens xl aan. Als het gaat om fokshirtjes dan dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef locutus51 het volgende:
Ik zie het al, jij kunt ookal een s-je aanhebben!
Jij hebt zelf die video-opname gemaakt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de tiet alleen live gezien, niet op tape![]()
En eh ja, maillots horen bij de winter/herfst en niet in de zomer.
Als ik wat minder op een zak hooi lijk komt dan vanzelfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef bleiblei het volgende:
Maar als SQ tevreden is met haar body ga ik der ook pumps, jurkjes en rokjes aanpraten![]()
.
Ja, dat bedoel ik met 'heb 'm wel live gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:51 schreef Levitation het volgende:
Jij hebt zelf die video-opname gemaakt!![]()
We hebben de montage tietloos gemaakt.![]()
Ik ben ook voor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Een tietenmeet it is. Bier & Tieten zonder mannen, ik ben voor(wel rosébier voor mij haha)
deze?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan niet eens xl aan. Als het gaat om fokshirtjes dan dus.(heb jij de pompomfoto nog, octo?
)
het is een panty en geen maillotquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de tiet alleen live gezien, niet op tape![]()
En eh ja, maillots horen bij de winter/herfst en niet in de zomer.
Was jij niet weg?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is een panty en geen maillot
en het was hier helemaal niet warmdus dan trek ik een panty aan
charmingquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee en je mag niemand weg sturen dus
zolang er over mij gepraat word zal ik nog blijven
Die heb ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Elvi het volgende:
Hysterisch is in! Dus eigenlijk sloeg S de plank ook nog es mis want de rode Crocs hadden er nog bij gemoeten![]()
Niet doen, nu gaat ze noooooooooooit meer wegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die heb ik
Persoonlijk vind ik het jurkje niet mooi, niet mijn smaak...
Ik zat meer te denken aan een lila tuinbroek eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's nou een truitje dat schattig zou staan op een paarse maillot... of legging
ik dacht al tongelreep huh hehehe eindelijk weer iemand in de fokdieetclub die redelijk dicht bij mij woontquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik wat minder op een zak hooi lijk komt dan vanzelf
En nu ga ik naar de Tongelreep fietsen!
Heej... die heb ik ookquote:
*vijlt nagels in een punt*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef Levitation het volgende:
Niet doen, nu gaat ze noooooooooooit meer weg![]()
ja, alleen past hij mij totaal niet hah!quote:
alleen jij hebt een andere die vastzit op de nekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heej... die heb ik ook
[afbeelding]
Een L!!!
dat kanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die heb ik
Persoonlijk vind ik het jurkje niet mooi, niet mijn smaak...
Ik quote mezelf maar even omdat er denk ik overheen gelezen isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Elvi het volgende:
Waarom kan S niet gewoon n verbod krijgen op dit topic... ik doe nog maar een paar weken mee maar ik irriteer me nu al doodIk snap dat het een openbaar forum is enzo maar het is toch ongelofelijk dat ze steeds weer de sfeer weet te verpesten?
![]()
Het schept wel n band onderling: met zn allen tegen 1maar toch is het niet gezellig
![]()
Hey, dat zie ik ook nu pas. Zijn er 2 versies van?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef Riann het volgende:
alleen jij hebt een andere die vastzit op de nek
Lang leve de elastiekjes van Isa... Ik vond de pasvorm uitermate 'niet'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef Riann het volgende:
[..]
alleen jij hebt een andere die vastzit op de nek
ik heb het wel gelezen maar ik had geen fut meer om er op te reagerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even omdat er denk ik overheen gelezen is![]()
Trek dan geen jurkje aan als het niet warm isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is een panty en geen maillot
en het was hier helemaal niet warmdus dan trek ik een panty aan
Nee hoor, maar wat doe je eraan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niemand reageert er denk ik op omdat het al veel vaker gevraagd is. En het antwoord is 'nee, dat doen we niet op fok'.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef Elvi het volgende:
Maar volgens mij worden er wel eens mensen geband op n subfora die zich daar hebben misdragenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niemand reageert er denk ik op omdat het al veel vaker gevraagd is. En het antwoord is 'nee, dat doen we niet op fok'.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Trek dan geen jurkje aan als het niet warm is.
Of in ieder geval een andere panty dan dat vreselijke paars *homo wapperhandt*.
waarom zou ik iets anders aan trekken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Trek dan geen jurkje aan als het niet warm is.
Of in ieder geval een andere panty dan dat vreselijke paars *homo wapperhandt*.
en waar misdraag ik me precies?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar volgens mij worden er wel eens mensen geband op n subfora die zich daar hebben misdragen![]()
Ook dat wordt niet meer gedaan, dat werd in het verleden wel gedaan. Mijn advies is dat je Miss S kan negeren/haar posts niet meer lezen als het je zo stoort. Steeds negatief op haar reageren helpt ook niet mee aan de sfeer. Als je je daar niet in kan vinden dan kan je de mods van LIF een PM sturen met je vraag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:08 schreef Elvi het volgende:
Maar volgens mij worden er wel eens mensen geband op n subfora die zich daar hebben misdragen![]()
ja dit had je op fok kunnen verwachtenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:14 schreef conleche het volgende:
Ik heb een beetje (veul) spijt van m'n BH topic: what was I thinking![]()
![]()
Vond het vanochtend nog wel zo'n goed idee, was ff vergeten dat de gemiddelde leeftijd van de fokker 16 is en dat de hormonen dan nogal parten spelen![]()
Mooie herinnering daar aan tochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:14 schreef conleche het volgende:
Ik heb een beetje (veul) spijt van m'n BH topic: what was I thinking![]()
![]()
Vond het vanochtend nog wel zo'n goed idee, was ff vergeten dat de gemiddelde leeftijd van de fokker 16 is en dat de hormonen dan nogal parten spelen![]()
heel origineelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:19 schreef Troel het volgende:
Wauw, zag ik nou een zwangerschapsjurkje voorbij komen?
Geen zorgenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef Elvi het volgende:
Oy ik heb serieus een positiejurk gekocht![]()
Ik vond m zó leuk en je ziet ook niet dat het een positiejurk isWel ben ik bang steeds een zwangere tegen te komen die ook die jurk aanheeft maar das nog niet gebeurd
![]()
Lekker eten, toch? Ik word zo moe van al dat water, ik moet er zo vaak van piesenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga vanavond voor pasta met tonijn/tomatensaus en paprika rauwkost... En vanavond veel drinken, water wel te verstaan. Ik ben het echt beu ondertussen, blij dat ik morgen weer kan beginnen met sporten.
Weet je, een baan, een kind, een huishouden en een sociaal leven, soms schiet het sporten en goed op jezelf letten met eten er echt wel bij in...
Altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:32 schreef octopussy het volgende:
ColdFeet, heb je zin om een keertje samen te gaan sporten?
Heel lekker etenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker eten, toch? Ik word zo moe van al dat water, ik moet er zo vaak van piesen![]()
Kun je sociaal leven en sporten niet combineren? In de tijd dat ik het heel druk had, schoot mijn sociale leven er vaak bij in, en dan vond ik het echt heerlijk om met een vriendin te gaan sporten. Niet alleen bewegen, maar ook even gezellig leuteren op die crosstrainer![]()
lieverd, ik ben 111 kilo dus hardlopen zit er voor mij ook echt niet in voorlopigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Altijd![]()
Ik doe niet aan hardlopen, want ik heb een zeer beroerde enkel, maar andere sporten kunnen natuurlijk wel! Ik probeer nu 3x per week naar de sportschool te gaan.
Ik ga je PM'en. Aquarobic klinkt als een goed idee!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
lieverd, ik ben 111 kilo dus hardlopen zit er voor mij ook echt niet in voorlopig![]()
Ik zat zelf te denken om eens te gaan aquarobicen ofzo. Bij welke sportschool zit je?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef octopussy het volgende:
oei, maak maar lekker een bak thee en ga lekker vroeg naar bed Omearos.
misschien lunch iets te vet voor als je je niet lekker voelt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef omearos het volgende:
[..]belde net en vroeg waarom ik nog niet in bed lag
![]()
Zometeen idd maar onder de dekens kruipen, maar eerst ff iets eten, anders krijg ik daar misschien weer last van.
tot nu toe:
ontbijt: cornflakes (huismerk allbran) met magere melk
lunch: 2 witte bolletjes, 1x kaas, 1x ham
avondeten: weer cornflakes met magere melk, en beetje appelmoes (leek me lekker maar krijg het niet weg)
Geen groente/ fruit?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef omearos het volgende:
[..]belde net en vroeg waarom ik nog niet in bed lag
![]()
Zometeen idd maar onder de dekens kruipen, maar eerst ff iets eten, anders krijg ik daar misschien weer last van.
tot nu toe:
ontbijt: cornflakes (huismerk allbran) met magere melk
lunch: 2 witte bolletjes, 1x kaas, 1x ham
avondeten: weer cornflakes met magere melk, en beetje appelmoes (leek me lekker maar krijg het niet weg)
Wat is daar goed aan? Het is veel te weinig en ik zie niets van groente of fruit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag ook nog niet veel op (wat wel goed is)
ontbijt: griekse yoghurt met honing
lunch: 2 plakjes ontbijt koek
avondeten: kip en 2 opscheplepels rijst
crashenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien lunch iets te vet voor als je je niet lekker voelt?
ik heb vandaag ook nog niet veel op (wat wel goed is)
ontbijt: griekse yoghurt met honing
lunch: 2 plakjes ontbijt koek
avondeten: kip en 2 opscheplepels rijst
groente en fruit eet ik normaal meer als genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan? Het is veel te weinig en ik zie niets van groente of fruit.
Ja dacht ik dus ook middag eten is gewoon te weinig en avondeten valt wel mee dat het te weinig is denk ik maar er had toch iets van groente bij gekuntquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan? Het is veel te weinig en ik zie niets van groente of fruit.
hoeveel kilo moet je nog?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
groente en fruit eet ik normaal meer als genoeg
alleen vandaag inderdaad niet maar dat is geen probleem voor een keertje
en wat er goed aan is
is dat ik wil afvallen dus dan moet je minder eten
beter op een gezonde manier wat minder afvallen dan op zo'n manier afvallenquote:
ik val op een gezonde manier afquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:14 schreef Troel het volgende:
[..]
beter op een gezonde manier wat minder afvallen dan op zo'n manier afvallen![]()
Beetje onzin om te zeggen dat troel te veel eet vind je nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik val op een gezonde manier af
en als je vind wat ik eet dat dat crashen is dan eet jij waarschijnlijk teveel
sorry maar een lunch van 2 plakjes ontbijtkoek is crashen en zeker niet gezond afvallen, en nee troel eet niet teveel, troel heeft een reeel beeld van wat je moet eten om af te vallen, en dat is niet wat jij doet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik val op een gezonde manier af
en als je vind wat ik eet dat dat crashen is dan eet jij waarschijnlijk teveel
net zo'n onzin om mij een crasher te noemenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:18 schreef Riann het volgende:
[..]
Beetje onzin om te zeggen dat troel te veel eet vind je niet
ik lunch weinig omdat ik vroeg avond eetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sorry maar een lunch van 2 plakjes ontbijtkoek is crashen en zeker niet gezond afvallen, en nee troel eet niet teveel, troel heeft een reeel beeld van wat je moet eten om af te vallen, en dat is niet wat jij doet.
en mijn persoonlijke mening: als ik jou zo zie dieeten ben ik bang dat je na die 6 kilo nog niet klaar bent, en je net zolang doorgaat tot je 40 kilo weegt en opgenomen word in een kliniek omdat je anorexia hebt (want hoe je eet is echt niet gezond, en neigt heel erg richting anorexia, ook al blijf je wel eten, wat die patienten niet doen)
dan is dat jouw mening maar ik ben gewoon bang dat dit over een paar jaar niet zo is. en ja echt bang, want ik denk dat je een best leuke meid kan zijn, met de nadruk op kan, als je niet zo bezig was met wat je zelf hele dagen eet en wat anderen eten en dat dan volgens jou ongezond is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik lunch weinig omdat ik vroeg avond eet
misschien eerst wat feitjes te weten komen voordat je reageerd?
en ja ik eet gezond (Anders dan de meeste hier misschien maar heb een ander dag ritme) en ontwikkel zeker geen anorexia want dan zou ik wel niet eten want honger krijg ik toch niet
ik noem jij geen crasher moet je zelf weten als jij de hele dag geen fuck uitvoert dan heb je zoiezo minder nodig en jij moet oppassen dat je je spieren niet aan het afbreken bent met dat weinig eten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
net zo'n onzin om mij een crasher te noemen
klopt allebei net zo goed
Lunch was tijdens de vergadering, alleen maar witte bolletjes en als beleg alleen kaas of vlees. Ik had zelf geen lunch meegenomen van huis, dus moest daar wel ff eten want zat tot na 5 uur nog op mijn stageplekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien lunch iets te vet voor als je je niet lekker voelt?
Ik zal eens kijken of ik beschuit heb, nog tips voor beleg? of juist droog?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:09 schreef octopussy het volgende:
heb je beschuit in huis? dat is makkelijk verteerbaar
Wat ik vaak als tussendoortje eet als ik niet echt wat kan wegkrijgen zijn die cheesedippers. Eigenlijk zijn dat gewoon mini-soepstengels met smeerkaas.
Hmm, goed punt, kan nog wel een appel pakken, heb verder weinig in huis omdat we morgen naar lowlands gaan.quote:
Beleg iets van jam of kaas of zo of suiker net wat je lekker vind op een beschuitjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef omearos het volgende:
[..]
Lunch was tijdens de vergadering, alleen maar witte bolletjes en als beleg alleen kaas of vlees. Ik had zelf geen lunch meegenomen van huis, dus moest daar wel ff eten want zat tot na 5 uur nog op mijn stageplek
[..]
Ik zal eens kijken of ik beschuit heb, nog tips voor beleg? of juist droog?
cheesedippers heb ik nog nooit gehad, en ik ga nu niet meer naar de winkel![]()
[..]
Hmm, goed punt, kan nog wel een appel pakken, heb verder weinig in huis omdat we morgen naar lowlands gaan.
samenvatting![]()
Ik ga op zoek naar beschuit en appel
En thee staat al te dampen op tafel (Morocco)
Anijshagelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef omearos het volgende:
Ik zal eens kijken of ik beschuit heb, nog tips voor beleg? of juist droog?
Hmm, goed punt, kan nog wel een appel pakken, heb verder weinig in huis omdat we morgen naar lowlands gaan.
samenvatting![]()
Ik ga op zoek naar beschuit en appel
En thee staat al te dampen op tafel (Morocco)
Offtopic, is het toeval dat jouw avatar het logo is van een disco in Hengelo, of kom je daar ook vandaan?quote:
Die thee heb ik hier ook. Zooooooooooooooo lekker!! Oh.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:33 schreef omearos het volgende:
ik heb vruchtenhagel en dieetjam, ik ga voor de jam denk ik
morocco thee, met dank aan Liejannuh die dat eens meenam naar een meet
[afbeelding]
Fijn dat het leuk was!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:14 schreef gothic-blackie het volgende:
zo daar ben ik weer, klaar met werkenwas eigenlijk super leuk
eerst een presentatie gehad (en rondleiding en al die standaard dingen) die tot 3 uur duurde, en dat werd na een tijdje ook wel saai. en daarna konden we de eerste e-mails gaan beantwoorden en dat was gewoon echt super
moet maandag echt beginnen met werken (ze konden me deze week niet meer inplannen) dus ben benieuwd maandag.
het is trouwens wel zo dat ik vanaf dan waarschijnlijk elke maandag en dinsdag in de avond werk, dus niet meer zo vaak hier zit dan.
enne hou is even op met zoveel kletsen, in een dag tijd bijna 2 topics vol praten is echt teveel, en ga dus nog niet teruglezen, dat duurt me te lang.
Haha grappig dat je het vraagtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:34 schreef omearos het volgende:
[..]
Offtopic, is het toeval dat jouw avatar het logo is van een disco in Hengelo, of kom je daar ook vandaan?
whahaha, sorry maar euhm... volgens die uitleg zitten er gemiddeld meer dan 600 mailtjes in de inbox, en die ga ik echt niet allemaal alleen beantwoordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was!Als ik eens iets terugstuur naar bol.com, wil ik graag een antwoord van jou
![]()
Pfffquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:39 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
whahaha, sorry maar euhm... volgens die uitleg zitten er gemiddeld meer dan 600 mailtjes in de inbox, en die ga ik echt niet allemaal alleen beantwoorden
ik hoorde er vrienden afgelopen week over, ben eens op internet gaan kijken en dacht: hej, dat plaatje ken ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:38 schreef Vogue het volgende:
[..]
Haha grappig dat je het vraagtVogue schijnt een homobar te zijn in Hengelo. Heb het logo van google afgehaald en een klein beetje aangepast. En ik kom er zelf ook nog eens vandaan, een dorpje vlakbij Hengelo. Althans ik heb er de 1e 19 jaar van mijn leven gewoond
ik weet goed wanneer ik te ver ga (met wat dan ook)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan is dat jouw mening maar ik ben gewoon bang dat dit over een paar jaar niet zo is. en ja echt bang, want ik denk dat je een best leuke meid kan zijn, met de nadruk op kan, als je niet zo bezig was met wat je zelf hele dagen eet en wat anderen eten en dat dan volgens jou ongezond is.
en dit is meteen het laatste wat ik hierover zeg, het moet hier gezellig zijn, dus gaarne ook meteen afgelopen met de discussie
ik doe genoeg op een dagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef Riann het volgende:
[..]
ik noem jij geen crasher moet je zelf weten als jij de hele dag geen fuck uitvoert dan heb je zoiezo minder nodig en jij moet oppassen dat je je spieren niet aan het afbreken bent met dat weinig eten.
Ik ben opgegroeid in Borne, en heb in Hengelo op school gezeten. Mijn ouders wonen er nog steeds. Ikzelf ben op mijn 19e naar Frankrijk verkast (jaartje au pair) en heb daarna in Brabant gestudeerd (Tilburg en Breda). Vervolgens heel Midden Amerika, Marokko en de Filipijnen doorkruist, nog een tijdje in Deventer gewoond vanwege werk. En nu dus Mexicoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:43 schreef omearos het volgende:
[..]
ik hoorde er vrienden afgelopen week over, ben eens op internet gaan kijken en dacht: hej, dat plaatje ken ik![]()
Uit welk dorp kom jij dan? Ik woon nu in Enschede en heb ook nog in Almelo en Eibergen gewoond
psst, zijn er nog mensjes hier die ook in twente wonen?
Zo, veel van de wereld gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:53 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Borne, en heb in Hengelo op school gezeten. Mijn ouders wonen er nog steeds. Ikzelf ben op mijn 19e naar Frankrijk verkast (jaartje au pair) en heb daarna in Brabant gestudeerd (Tilburg en Breda). Vervolgens heel Midden Amerika, Marokko en de Filipijnen doorkruist, nog een tijdje in Deventer gewoond vanwege werk. En nu dus MexicoMaar ik kom er nog altijd graag, in Twente, en sluit niet uit dat ik er ooit weer ga wonen. Maar voorlopig niet iig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |