quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:02 schreef octopussy het volgende:
Ik ben 25![]()
en inderdaad, leeftijd maakt niet veel uit. Dat vind ik nou zo ontzettend leuk aan de dieetclubmeetings. De leeftijden lopen best wel uiteen, maar het is supergezellig en iedereen zit volgens mij wel op 1 lijn met aspecten van het leven.
Oh en een BH-meetingik moet ook weer eens een paar nieuwe BH's hebben.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef Levitation het volgende:
Even inzichtelijk maken hoe de leeftijdsverdeling in onze club is:
Poll: Hoe oud ben je?Jonger dan 18 18 - 20 20 - 25 25 - 30 30 - 35 35 - 40 Meer dan 40 lentes
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
het is van 20 tot 25 (of tot en met 24)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:13 schreef octopussy het volgende:
Levi... je polletje is niet goed. je kan met 25 kiezen voor 2 categorieen![]()
Dames statistici het is van tot...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:13 schreef octopussy het volgende:
Levi... je polletje is niet goed. je kan met 25 kiezen voor 2 categorieen![]()
ik vind dat dat niet opgaat voor leeftijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
het is van 20 tot 25 (of tot en met 24)
Dus als je 25 bent moet je van 25 tot 30 kiezen
Ik twee maanden, maar in principe val ik deels ook in de categorie tot 18 jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef octopussy het volgende:
Ik heb mezelf maar in de 20-25 gezet omdat ik pas een maand 25 ben.![]()
Antwoord jij dan op de vraag "hoe oud ben je":quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik vind dat dat niet opgaat voor leeftijden![]()
![]()
nee, maar ik vind het gewoon raar om als je het over leeftijd hebt met een TOT grens te werken. Ik heb het idee dat er meestal een tot en met grens wordt genomen bij statistieken over leeftijd. Misschien kan onze statistica Lianne er wat licht op werpen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Antwoord jij dan op de vraag "hoe oud ben je":
"25.36597"? (ofzo)![]()
en dus ook niet op haar kinderfeestje!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Het scheelt ook wel of je kleine kinderen leuk vindt natuurlijk. 1 klein kind gaat nog wel, een groep kleine kinderen, daar maak je mij echt niet gelukkig mee
Boohooquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dus ook niet op haar kinderfeestje!
maar liev als ik ben zallik een snoepzakje voor je bewaren.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar liev als ik ben zallik een snoepzakje voor je bewaren.
ik weightsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Levitation het volgende:
[..]Dat mag ze helemaal niet van Sonja.
Dit is een dieettopic FUFR![]()
Ik ga vanavond eindelijk weer eens zwemmen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Vanavond weer sporten, jay!
5 kg per jaar... dan heb ik met mijn 32ste een gezond BMIquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef teigan het volgende:
Levitation, je valt af, dus dan maakt het niet uit dat het langzaam gaat..
met 1 ons per week val je ook 5 kilo in een jaar af..
Beuh, ik ken het. Ik lijk vooralsnog ook niet af te vallen. Maar het komt vanzelf, dat weet ik zeker!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef Sjeen het volgende:
Jullie gaan hard zeg... ik ga even niet updaten vandaag. Ruim een kilo verschil met vorige week, daar sta je dan met je goede eetpatroon
Dat valt best meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eindelijk weer eens zwemmen!Met Stormqueen, die me er altijd finaal uit zwemt.
![]()
quote:
een zeequote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 ons afgevallen BMI onder de 40jeej
![]()
Het gaat niet supersnel, maar langzaam maar zeker raak je het toch mooi kwijt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 ons afgevallen BMI onder de 40jeej
![]()
Heb jij ook een operatie gehad?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja genieten er van doe ik zeker. Afvallen is nu ook niet het belangrijkste maar die onsjes die er af gaan zijn heel erg welkomwant het zijn toch 12 BMI punten die ik afgevallen ben
![]()
Jaja...quote:
Ja ik heb ook een operatie gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb jij ook een operatie gehad?
12 BMI-punten is vééél! Sjonge.
Gewoon nieuwsgierigheid...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een operatie gehadoktober vorig jaar een Gastric Bypass
Roep maar een dag, mij maakt het geen hol uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jaja...![]()
Ik heb trouwens een planningsprobleempje![]()
Vanaf 27 augustus moet ik op maandagavond naar school () dit betekent dat ik niet meer op maandag kan gaan buikdansen (
). De enige andere dag/tijd dat ik kan gaan buikdansen is de les op woensdagavond om 19.15 in Weert. En dat betekent dan weer dat ik op woensdag niet meer kan gaan zwemmen (
). Dus moet ik een andere dag/tijd gaan verzinnen voor het zwemmen.
Leuk, zo'n opleiding gaan volgen...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef Pandorah het volgende:
Wat een onzin zeg, van je leeftijd. We zitten hier met een groepje van 18 - 40 jaar en we hebben lol. Leeftijd doet er niet toe![]()
Qua leeftijd misschien welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef ymme het volgende:
Volgens mij ben ik wel de jongste hier.. of niet?
Noemden ze je dik dan? Want dat ben je allerminstquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb weer een mooie discussie in het BH-topicwaar ze alleen graatmagere meisjes willen zien
![]()
Let wel: graatmager, maar dan wel met minimaal cup Cquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb weer een mooie discussie in het BH-topicwaar ze alleen graatmagere meisjes willen zien
![]()
Ja mijn geestelijk gesteldheid is gewoon boven verwachtingenquote:
Misschien lees ik niet goed, maar beiden heb ik nergens zien staan in dat hele topic...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Let wel: graatmager, maar dan wel met minimaal cup C
ben jij jonger dan ik?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef ymme het volgende:
Let's just say dat ik mijn (verder alleszins prima uitziende) voorgevel daar niet ga posten. Beetje jammerlijk sfeertjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien lees ik niet goed, maar beiden heb ik nergens zien staan in dat hele topic...
Ik wilde het topic ook alleen maar redden hoor, maar het wordt echt niets geloof ik...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Let's just say dat ik mijn (verder alleszins prima uitziende) voorgevel daar niet ga posten. Beetje jammerlijk sfeertje
Dames, als jullie mijn boezem willen zien, mag je pm'en![]()
FOTO!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Let's just say dat ik mijn (verder alleszins prima uitziende) voorgevel daar niet ga posten. Beetje jammerlijk sfeertje
Dames, als jullie mijn boezem willen zien, mag je pm'en![]()
Rustig maar, straks in het zwembad mag je weer gluren in de kleedkamer.quote:
Tieten zijn gewoon leuk en je kan er lekker in knijpenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef blue_funk het volgende:
[..]
OMG, je lijkt die jongens uit dat BH-topic wel![]()
![]()
ik denk dat ik een leuk rokje met truitje mooier zou vinden bij jou... Of een keer een leuke broek. Ik vind het zo jammer dat je altijd jurkjes draagt ze lijken ook allemaal zo op elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
willen jullie ook nog een foto van mijn nieuwe kleding (gister gekocht)
[afbeelding]
Het jurkje op zich is wel leuk, maar ik zou niet nog n paarse panty en die schoenen erbij doen... Béétje too much.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
ik draag vaker een rokje met truitje dan jurkjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef Riann het volgende:
[..]
ik denk dat ik een leuk rokje met truitje mooier zou vinden bij jou... Of een keer een leuke broek. Ik vind het zo jammer dat je altijd jurkjes draagt ze lijken ook allemaal zo op elkaar.
Uhm... ok...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tieten zijn gewoon leuk en je kan er lekker in knijpen![]()
Het jurkje, en dan evt. de schoenen vind ik wel okee. Paarse panties ben ik ook voor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het jurkje op zich is wel leuk, maar ik zou niet nog n paarse panty en die schoenen erbij doen... Béétje too much.
ok ik zie je toch vaak verscheinen in jurkjes als ik aan miss_s denkt denk ik altijd aan jurkjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik draag vaker een rokje met truitje dan jurkjes
jurkjes bewaar ik voor speciale gelegenheden
en dat ze op elkaar lijken vind ik niet echt hoor.....zeker deze niet
dat is dan zeker ook smaakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het jurkje, en dan evt. de schoenen vind ik wel okee. Paarse panties ben ik ook voor.
Alleen de combinatie idd. Zuurstok, zoals ik al dacht, en dan de schoentjes weer zwart maakt het te popperig.
(Maar dat is mijn mening)
neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
komt omdat ik meestal alleen mijn mooiste kleren laat zien hierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Riann het volgende:
[..]
ok ik zie je toch vaak verscheinen in jurkjes als ik aan miss_s denkt denk ik altijd aan jurkjes
en wat elvi zegt
thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zoals elvi al zei, dat roze met paars is too much, een zekere popperigheid vind ik erg leuk.
Vind het een leuk jurkje, maar dan met andere schoenen en andere kleur panties![]()
okay trouwens een broek hoeft niet altijd spijkerbroek te zijn ik heb ook heel veel andere broeken ik heb ook heel veel rokjes maar jurkjes geen 1tje ik krijg er nooit 1 gevonden die ik mezelf mooi vind staan misschien ook wel omdat ik het niet gewend ben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
komt omdat ik meestal alleen mijn mooiste kleren laat zien hier
en die rokjes en topjes zijn meer normaler
en ik houd wel afentoe van extremere dingen zoals dit nu
ik ben niet van een spijkerbroek met een topje erop, te saai voor mijn smaak
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het jurkje op zich is wel leuk, maar ik zou niet nog n paarse panty en die schoenen erbij doen... Béétje too much.
Nope, ik ben jongerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef ymme het volgende:
nee oke je hebt ook andere broekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef Riann het volgende:
[..]
okay trouwens een broek hoeft niet altijd spijkerbroek te zijn ik heb ook heel veel andere broeken ik heb ook heel veel rokjes maar jurkjes geen 1tje ik krijg er nooit 1 gevonden die ik mezelf mooi vind staan misschien ook wel omdat ik het niet gewend ben.
Jaaa, laten we in plaats van een BH-meet een tietenmeet houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tieten zijn gewoon leuk en je kan er lekker in knijpen![]()
ik vind vaak dat mensen die zwaarder zijn eigenlijk mooiere knieen hebben dan magere mensenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zou trouwens echt nimmer een rokje tot boven de knie aantrekken.... Er zijn maar weinig mensen die echt mooie knieen hebben (dat staat trouwens geheel los van gewicht of stevige bovenbenen), en ik ben daar zeker niet een van![]()
... ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaaa, laten we in plaats van een BH-meet een tietenmeet houden![]()
![]()
![]()
Is goed, ik knijp welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaaa, laten we in plaats van een BH-meet een tietenmeet houden![]()
![]()
![]()
Leuke klerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
ik vind mezelf totaal ook geen grijze muis. Niet iedereen is per definitie een grijze muis als ze geen aparte combinaties dragen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee oke je hebt ook andere broeken
maar vind dat toch al snel en een veilige keuze
misschien komt het omdat ik 2 jaar op een vooropleiding van een kunstacademie heb gezeten en iedereen daar wel durfde te experimenteren met kleding
dat ik ook niet zo gauw terug schrik van kleuren of aparte combinaties
imo een stuk leuker dan al die grijze muizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |