abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52397038
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik val op een gezonde manier af
en als je vind wat ik eet dat dat crashen is dan eet jij waarschijnlijk teveel
Beetje onzin om te zeggen dat troel te veel eet vind je niet
pi_52397059
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik val op een gezonde manier af
en als je vind wat ik eet dat dat crashen is dan eet jij waarschijnlijk teveel
sorry maar een lunch van 2 plakjes ontbijtkoek is crashen en zeker niet gezond afvallen, en nee troel eet niet teveel, troel heeft een reeel beeld van wat je moet eten om af te vallen, en dat is niet wat jij doet.

en mijn persoonlijke mening: als ik jou zo zie dieeten ben ik bang dat je na die 6 kilo nog niet klaar bent, en je net zolang doorgaat tot je 40 kilo weegt en opgenomen word in een kliniek omdat je anorexia hebt (want hoe je eet is echt niet gezond, en neigt heel erg richting anorexia, ook al blijf je wel eten, wat die patienten niet doen)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52397065
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Beetje onzin om te zeggen dat troel te veel eet vind je niet
net zo'n onzin om mij een crasher te noemen
klopt allebei net zo goed
pi_52397099
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:19 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

sorry maar een lunch van 2 plakjes ontbijtkoek is crashen en zeker niet gezond afvallen, en nee troel eet niet teveel, troel heeft een reeel beeld van wat je moet eten om af te vallen, en dat is niet wat jij doet.

en mijn persoonlijke mening: als ik jou zo zie dieeten ben ik bang dat je na die 6 kilo nog niet klaar bent, en je net zolang doorgaat tot je 40 kilo weegt en opgenomen word in een kliniek omdat je anorexia hebt (want hoe je eet is echt niet gezond, en neigt heel erg richting anorexia, ook al blijf je wel eten, wat die patienten niet doen)
ik lunch weinig omdat ik vroeg avond eet
misschien eerst wat feitjes te weten komen voordat je reageerd?

en ja ik eet gezond (Anders dan de meeste hier misschien maar heb een ander dag ritme) en ontwikkel zeker geen anorexia want dan zou ik wel niet eten want honger krijg ik toch niet
pi_52397152
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik lunch weinig omdat ik vroeg avond eet
misschien eerst wat feitjes te weten komen voordat je reageerd?

en ja ik eet gezond (Anders dan de meeste hier misschien maar heb een ander dag ritme) en ontwikkel zeker geen anorexia want dan zou ik wel niet eten want honger krijg ik toch niet
dan is dat jouw mening maar ik ben gewoon bang dat dit over een paar jaar niet zo is. en ja echt bang, want ik denk dat je een best leuke meid kan zijn, met de nadruk op kan, als je niet zo bezig was met wat je zelf hele dagen eet en wat anderen eten en dat dan volgens jou ongezond is.

en dit is meteen het laatste wat ik hierover zeg, het moet hier gezellig zijn, dus gaarne ook meteen afgelopen met de discussie
pi_52397162
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

net zo'n onzin om mij een crasher te noemen
klopt allebei net zo goed
ik noem jij geen crasher moet je zelf weten als jij de hele dag geen fuck uitvoert dan heb je zoiezo minder nodig en jij moet oppassen dat je je spieren niet aan het afbreken bent met dat weinig eten.
pi_52397205
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

misschien lunch iets te vet voor als je je niet lekker voelt?
Lunch was tijdens de vergadering, alleen maar witte bolletjes en als beleg alleen kaas of vlees. Ik had zelf geen lunch meegenomen van huis, dus moest daar wel ff eten want zat tot na 5 uur nog op mijn stageplek
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:09 schreef octopussy het volgende:
heb je beschuit in huis? dat is makkelijk verteerbaar
Wat ik vaak als tussendoortje eet als ik niet echt wat kan wegkrijgen zijn die cheesedippers. Eigenlijk zijn dat gewoon mini-soepstengels met smeerkaas.
Ik zal eens kijken of ik beschuit heb, nog tips voor beleg? of juist droog?
cheesedippers heb ik nog nooit gehad, en ik ga nu niet meer naar de winkel
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:09 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Geen groente/ fruit?
Hmm, goed punt, kan nog wel een appel pakken, heb verder weinig in huis omdat we morgen naar lowlands gaan.

samenvatting
Ik ga op zoek naar beschuit en appel
En thee staat al te dampen op tafel (Morocco )
pi_52397244
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef omearos het volgende:

[..]

Lunch was tijdens de vergadering, alleen maar witte bolletjes en als beleg alleen kaas of vlees. Ik had zelf geen lunch meegenomen van huis, dus moest daar wel ff eten want zat tot na 5 uur nog op mijn stageplek
[..]

cheesedippers heb ik nog nooit gehad, en ik ga nu niet meer naar de winkel
[..]

Hmm, goed punt, kan nog wel een appel pakken, heb verder weinig in huis omdat we morgen naar lowlands gaan.

samenvatting
Beleg iets van jam of kaas of zo of suiker net wat je lekker vind op een beschuitje
pi_52397266
Wat een gezelligheid hier
pi_52397300
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef Vogue het volgende:
zoals altijd
pi_52397313
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef omearos het volgende:

samenvatting
Anijshagel

Morocco? Munt thee?

Lowlands... veel plezier!
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52397378
ik heb vruchtenhagel en dieetjam, ik ga voor de jam denk ik

morocco thee, met dank aan Liejannuh die dat eens meenam naar een meet
pi_52397393
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef Vogue het volgende:
Offtopic, is het toeval dat jouw avatar het logo is van een disco in Hengelo, of kom je daar ook vandaan?
pi_52397403
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:33 schreef omearos het volgende:
ik heb vruchtenhagel en dieetjam, ik ga voor de jam denk ik

morocco thee, met dank aan Liejannuh die dat eens meenam naar een meet
[afbeelding]
Die thee heb ik hier ook. Zooooooooooooooo lekker!! Oh.

* blue_funk gaat even water koken nu
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52397423
Morocco thee is inderdaad lekker, ik drink het sinds de Marveld meet ook wel eens

Ik was jullie kwijt, stelletje kletsers.

Sjeen, nog bedankt dat je het vorige ( ) topic voor me hebt geopend, ik viel echt om van de slaap.
pi_52397454
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:14 schreef gothic-blackie het volgende:
zo daar ben ik weer, klaar met werken was eigenlijk super leuk eerst een presentatie gehad (en rondleiding en al die standaard dingen) die tot 3 uur duurde, en dat werd na een tijdje ook wel saai. en daarna konden we de eerste e-mails gaan beantwoorden en dat was gewoon echt super moet maandag echt beginnen met werken (ze konden me deze week niet meer inplannen) dus ben benieuwd maandag.

het is trouwens wel zo dat ik vanaf dan waarschijnlijk elke maandag en dinsdag in de avond werk, dus niet meer zo vaak hier zit dan.

enne hou is even op met zoveel kletsen, in een dag tijd bijna 2 topics vol praten is echt teveel, en ga dus nog niet teruglezen, dat duurt me te lang.
Fijn dat het leuk was! Als ik eens iets terugstuur naar bol.com, wil ik graag een antwoord van jou
pi_52397475
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:34 schreef omearos het volgende:

[..]

Offtopic, is het toeval dat jouw avatar het logo is van een disco in Hengelo, of kom je daar ook vandaan?
Haha grappig dat je het vraagt Vogue schijnt een homobar te zijn in Hengelo. Heb het logo van google afgehaald en een klein beetje aangepast. En ik kom er zelf ook nog eens vandaan, een dorpje vlakbij Hengelo. Althans ik heb er de 1e 19 jaar van mijn leven gewoond
pi_52397498
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fijn dat het leuk was! Als ik eens iets terugstuur naar bol.com, wil ik graag een antwoord van jou
whahaha, sorry maar euhm... volgens die uitleg zitten er gemiddeld meer dan 600 mailtjes in de inbox, en die ga ik echt niet allemaal alleen beantwoorden

en voor degene die het eerder vroegen: nee ik krijg helaas geen korting bij bol.com
pi_52397511
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:39 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

whahaha, sorry maar euhm... volgens die uitleg zitten er gemiddeld meer dan 600 mailtjes in de inbox, en die ga ik echt niet allemaal alleen beantwoorden
Pfff Kan best!

Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad de eerste dag
Last.fm | Flickr
pi_52397605
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:38 schreef Vogue het volgende:

[..]

Haha grappig dat je het vraagt Vogue schijnt een homobar te zijn in Hengelo. Heb het logo van google afgehaald en een klein beetje aangepast. En ik kom er zelf ook nog eens vandaan, een dorpje vlakbij Hengelo. Althans ik heb er de 1e 19 jaar van mijn leven gewoond
ik hoorde er vrienden afgelopen week over, ben eens op internet gaan kijken en dacht: hej, dat plaatje ken ik
Uit welk dorp kom jij dan? Ik woon nu in Enschede en heb ook nog in Almelo en Eibergen gewoond

psst, zijn er nog mensjes hier die ook in twente wonen?
pi_52397748
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dan is dat jouw mening maar ik ben gewoon bang dat dit over een paar jaar niet zo is. en ja echt bang, want ik denk dat je een best leuke meid kan zijn, met de nadruk op kan, als je niet zo bezig was met wat je zelf hele dagen eet en wat anderen eten en dat dan volgens jou ongezond is.

en dit is meteen het laatste wat ik hierover zeg, het moet hier gezellig zijn, dus gaarne ook meteen afgelopen met de discussie
ik weet goed wanneer ik te ver ga (met wat dan ook)
ik weet ook dat ik genoeg van alles binnen krijg
en het is niet alsof ik snel afval
pi_52397778
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef Riann het volgende:

[..]

ik noem jij geen crasher moet je zelf weten als jij de hele dag geen fuck uitvoert dan heb je zoiezo minder nodig en jij moet oppassen dat je je spieren niet aan het afbreken bent met dat weinig eten.
ik doe genoeg op een dag
en spieren afbreken daar moet je inderdaad voor crashen en dat doe ik niet
pi_52397817
Hallo

Ik heb in de tijd dat mijn ovenschotel in de oen stond, nog precies de tijd gevonden om les 3 te lopen. Ik heb NIET teveel conditie voor les 3 Kon hem wel redelijk makkelijk uitlopen, maar ik merk wel dat het opbouwt.

Ik heb besloten om 2 vaste weegdagen in de week te doen. maandag en donderdag. De donderdag alleen, om me te motiveren Op maandag ben ik altijd zo zwaar.

Voor de eerlijkheid in het wegen, houd ik de maandag ook aan
pi_52397852
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:43 schreef omearos het volgende:

[..]

ik hoorde er vrienden afgelopen week over, ben eens op internet gaan kijken en dacht: hej, dat plaatje ken ik
Uit welk dorp kom jij dan? Ik woon nu in Enschede en heb ook nog in Almelo en Eibergen gewoond

psst, zijn er nog mensjes hier die ook in twente wonen?
Ik ben opgegroeid in Borne, en heb in Hengelo op school gezeten. Mijn ouders wonen er nog steeds. Ikzelf ben op mijn 19e naar Frankrijk verkast (jaartje au pair) en heb daarna in Brabant gestudeerd (Tilburg en Breda). Vervolgens heel Midden Amerika, Marokko en de Filipijnen doorkruist, nog een tijdje in Deventer gewoond vanwege werk. En nu dus Mexico Maar ik kom er nog altijd graag, in Twente, en sluit niet uit dat ik er ooit weer ga wonen. Maar voorlopig niet iig!
pi_52397862
En jullie gaan véél te hard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')