Geen zorgenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef Elvi het volgende:
Oy ik heb serieus een positiejurk gekocht![]()
Ik vond m zó leuk en je ziet ook niet dat het een positiejurk isWel ben ik bang steeds een zwangere tegen te komen die ook die jurk aanheeft maar das nog niet gebeurd
![]()
Lekker eten, toch? Ik word zo moe van al dat water, ik moet er zo vaak van piesenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga vanavond voor pasta met tonijn/tomatensaus en paprika rauwkost... En vanavond veel drinken, water wel te verstaan. Ik ben het echt beu ondertussen, blij dat ik morgen weer kan beginnen met sporten.
Weet je, een baan, een kind, een huishouden en een sociaal leven, soms schiet het sporten en goed op jezelf letten met eten er echt wel bij in...
Altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:32 schreef octopussy het volgende:
ColdFeet, heb je zin om een keertje samen te gaan sporten?
Heel lekker etenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker eten, toch? Ik word zo moe van al dat water, ik moet er zo vaak van piesen![]()
Kun je sociaal leven en sporten niet combineren? In de tijd dat ik het heel druk had, schoot mijn sociale leven er vaak bij in, en dan vond ik het echt heerlijk om met een vriendin te gaan sporten. Niet alleen bewegen, maar ook even gezellig leuteren op die crosstrainer![]()
lieverd, ik ben 111 kilo dus hardlopen zit er voor mij ook echt niet in voorlopigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Altijd![]()
Ik doe niet aan hardlopen, want ik heb een zeer beroerde enkel, maar andere sporten kunnen natuurlijk wel! Ik probeer nu 3x per week naar de sportschool te gaan.
Ik ga je PM'en. Aquarobic klinkt als een goed idee!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
lieverd, ik ben 111 kilo dus hardlopen zit er voor mij ook echt niet in voorlopig![]()
Ik zat zelf te denken om eens te gaan aquarobicen ofzo. Bij welke sportschool zit je?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef octopussy het volgende:
oei, maak maar lekker een bak thee en ga lekker vroeg naar bed Omearos.
misschien lunch iets te vet voor als je je niet lekker voelt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef omearos het volgende:
[..]belde net en vroeg waarom ik nog niet in bed lag
![]()
Zometeen idd maar onder de dekens kruipen, maar eerst ff iets eten, anders krijg ik daar misschien weer last van.
tot nu toe:
ontbijt: cornflakes (huismerk allbran) met magere melk
lunch: 2 witte bolletjes, 1x kaas, 1x ham
avondeten: weer cornflakes met magere melk, en beetje appelmoes (leek me lekker maar krijg het niet weg)
Geen groente/ fruit?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef omearos het volgende:
[..]belde net en vroeg waarom ik nog niet in bed lag
![]()
Zometeen idd maar onder de dekens kruipen, maar eerst ff iets eten, anders krijg ik daar misschien weer last van.
tot nu toe:
ontbijt: cornflakes (huismerk allbran) met magere melk
lunch: 2 witte bolletjes, 1x kaas, 1x ham
avondeten: weer cornflakes met magere melk, en beetje appelmoes (leek me lekker maar krijg het niet weg)
Wat is daar goed aan? Het is veel te weinig en ik zie niets van groente of fruit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag ook nog niet veel op (wat wel goed is)
ontbijt: griekse yoghurt met honing
lunch: 2 plakjes ontbijt koek
avondeten: kip en 2 opscheplepels rijst
crashenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien lunch iets te vet voor als je je niet lekker voelt?
ik heb vandaag ook nog niet veel op (wat wel goed is)
ontbijt: griekse yoghurt met honing
lunch: 2 plakjes ontbijt koek
avondeten: kip en 2 opscheplepels rijst
groente en fruit eet ik normaal meer als genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan? Het is veel te weinig en ik zie niets van groente of fruit.
Ja dacht ik dus ook middag eten is gewoon te weinig en avondeten valt wel mee dat het te weinig is denk ik maar er had toch iets van groente bij gekuntquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan? Het is veel te weinig en ik zie niets van groente of fruit.
hoeveel kilo moet je nog?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
groente en fruit eet ik normaal meer als genoeg
alleen vandaag inderdaad niet maar dat is geen probleem voor een keertje
en wat er goed aan is
is dat ik wil afvallen dus dan moet je minder eten
beter op een gezonde manier wat minder afvallen dan op zo'n manier afvallenquote:
ik val op een gezonde manier afquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:14 schreef Troel het volgende:
[..]
beter op een gezonde manier wat minder afvallen dan op zo'n manier afvallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |