Daar vergis je je inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en met een panty zie je er al helemaal niet van
Het doet me denken aan de jaren '90... over hysterische combinaties gesprokenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee oke je hebt ook andere broeken
maar vind dat toch al snel en een veilige keuze
misschien komt het omdat ik 2 jaar op een vooropleiding van een kunstacademie heb gezeten en iedereen daar wel durfde te experimenteren met kleding
dat ik ook niet zo gauw terug schrik van kleuren of aparte combinaties
imo een stuk leuker dan al die grijze muizen
ach met panties vind ik dat het mijn knieen wel kunnenquote:
ik ben het hier weer met je eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de jaren '90... over hysterische combinaties gesproken![]()
Ik loop er liever wat stijlvoller bij dan als een hysterisch modeslachtoffer annex clown![]()
Ik hou wel van kleur en ik heb ook zeker fel gekleurde kledingstukken in mn kast maar ik hoef het niet allemaal tegelijk aan te doen![]()
ik vind niet dat ik er als een clown bij loop nuquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de jaren '90... over hysterische combinaties gesproken![]()
Ik loop er liever wat stijlvoller bij dan als een hysterisch modeslachtoffer annex clown![]()
Ik hou wel van kleur en ik heb ook zeker fel gekleurde kledingstukken in mn kast maar ik hoef het niet allemaal tegelijk aan te doen![]()
Vind ik ook, maar je mag echt nooooooooooit meer zeggen dat ik me niet weet te kleden als ik een jeans en een strak zwart truitje aan hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
maarja smaak is een mooi iets en zeker dat het bij iedereen anders is
straalt het er niet van af waar het vandaag komt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Leuke kleren. Waar heb je die gekocht? Kan ik daar ook eens kijken met SQ
.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef octopussy het volgende:
* octopussy voelt vage herinneringen opborrelen van ene bruiloft waar de dames van ene tafel het ook over tieten hadden....
ja ik vond dat je er slecht uit zag op die manierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Vind ik ook, maar je mag echt nooooooooooit meer zeggen dat ik me niet weet te kleden als ik een jeans en een strak zwart truitje aan heb
maar leg eens uit waarom plaats je het hier neer en in het topic van show hier je nieuwe kleding want daar staat hij ook. Want hier gaat het helemaal offtopic en het gaat om je nieuwe kleding. En daar word niet gereageerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind niet dat ik er als een clown bij loop nu
en dit is volgens mij toch ook echt wel stijlvol hoor en netjes ook
maarja smaak is een mooi iets en zeker dat het bij iedereen anders is
Hee, dat heb ik dus vandaag an jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar je mag echt nooooooooooit meer zeggen dat ik me niet weet te kleden als ik een jeans en een strak zwart truitje aan heb
die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Je vond dat ik er slecht uit zag op die manier?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik vond dat je er slecht uit zag op die manier
maar goed daarom poste ik deze foto ook omdat ik al wist dat je dit ging zeggen
ik vind een mooi zittende spijkerbroek met een iets strakker zwart truitje wat geen standaart zwart truitje is kan het heel erg mooi zijn en erg netjes en erg stijlvolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik vond dat je er slecht uit zag op die manier
maar goed daarom poste ik deze foto ook omdat ik al wist dat je dit ging zeggen
Ik heb hetzelfde truitje als op de foto in het rood aan vandaag. Met een jeansquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik dus vandaag an ja
*veeg* *veeg*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vond dat ik er slecht uit zag op die manier?
PLEAASSSSEEEE wil iemand me even opvegen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef octopussy het volgende:
* octopussy voelt vage herinneringen opborrelen van ene bruiloft waar de dames van ene tafel het ook over tieten hadden....
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Riann het volgende:
maar leg eens uit waarom plaats je het hier neer en in het topic van show hier je nieuwe kleding want daar staat hij ook. Want hier gaat het helemaal offtopic en het gaat om je nieuwe kleding. En daar word niet gereageerd.
Same here.quote:
ja je weets tog dat spijkerbroek-met-donker-truitje not done isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat ik wist wat voor reacties er zouden komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Riann het volgende:
[..]
maar leg eens uit waarom plaats je het hier neer en in het topic van show hier je nieuwe kleding want daar staat hij ook. Want hier gaat het helemaal offtopic en het gaat om je nieuwe kleding. En daar word niet gereageerd.
Excuus zeg, niet voor 5-jarigen, voor mensen die op de vooropleiding van de kunstacademie hebben gezeten jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja je weets tog dat spijkerbroek-met-donker-truitje not done is![]()
in tegenstelling tot een roze-jurkje-met-paarse-panty....is heel hip voor 5 jarigen![]()
vond jij het wel mooi hoe die spijkerbroek zat dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet btw nog niet eens om welke foto het ging ik heb hem denk ik gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat ik wist wat voor reacties er zouden komen
en ik vond dat jullie me ook wel mochten afkraken na wat ik over SQ had gezegt
en als jullie vonden dat ze er geweldig uit zag tja dan is dit niet je smaak dus
Vertel eens even meer dan. Anders voel ik me zo buitengeslotenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij aanwezig was, inderdaad.
Dat is zo'n dikke bullshit, je kent mijn lijf niet eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vond jij het wel mooi hoe die spijkerbroek zat dan?
en dat truitje in die broek
het gaat niet om de spijkerbroek of truitje want die zijn beide goed en inderdaad normaal saai niet zoals mijn kleren
maar de hoe jouw lijf er in uit kwam zag het er niet mooi uit
je kan er veel mooier uit zien
Haha dat kan echt helemaal nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Elvi het volgende:
Hysterisch is in! Dus eigenlijk sloeg S de plank ook nog es mis want de rode Crocs hadden er nog bij gemoeten![]()
nee hoor alleen maar grappigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Riann het volgende:
[..]
ik weet btw nog niet eens om welke foto het ging ik heb hem denk ik gemist
dus je hebt je foto hier speciaal neer gezet om je te laten afkraken... hmmmzzzz..... beetje raar....
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Excuus zeg, niet voor 5-jarigen, voor mensen die op de vooropleiding van de kunstacademie hebben gezeten ja![]()
Dan is het namelijk artistiek!![]()
(Note to self: OK ColdFeet, zo kan ie wel weer...)
ik ben er nog maar 2 tegen gekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig heeft Missssssssssss de foto maar in 4 topiques geplaatst
dat zie je dus op die fotoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is zo'n dikke bullshit, je kent mijn lijf niet eens
ja ik heb echt de behoefte om met jullie naar de efteling te gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ben er nog maar 2 tegen gekomen
pssst: even de eftelingmeet promoten: Di-eetclubmeeting XXI - Op naar de 5 jaarmeet
Miss_s misschien intresse?
Nou iedereen mag nu eerlijk zijn. Is deze kleding afzichtelijk voor mijn lijf? Enzie ik er dik in uit? Volgens Missssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wel namelijk:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zie je dus op die foto
en omdat dat niemand dat hier ziet, of niet durft te zeggen vind ik het niet zo erg als mijn kleding word afgekraakt
jij denkt alleen maar dat je zoveel verstand van mode hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zie je dus op die foto
en omdat dat niemand dat hier ziet, of niet durft te zeggen vind ik het niet zo erg als mijn kleding word afgekraakt
Waarom kom je hier dan nogquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik heb echt de behoefte om met jullie naar de efteling te gaan
als je ons allemaal zo vreselijk vindt, waarom blijf je dan zo stug hier posten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb ik helemaal geen verstand vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Riann het volgende:
[..]
jij denkt alleen maar dat je zoveel verstand van mode hebt
Okay mijn eerlijke meningquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou iedereen mag nu eerlijk zijn. Is deze kleding afzichtelijk voor mijn lijf? Enzie ik er dik in uit? Volgens Missssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wel namelijk:
[afbeelding]
Zeg vooral wat je eerlijk denkt.
Wil je het echt weten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou iedereen mag nu eerlijk zijn. Is deze kleding afzichtelijk voor mijn lijf? Enzie ik er dik in uit? Volgens Missssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wel namelijk:
[afbeelding]
Hier ga je weer de mist in, want de meeste van die jurkjes vind ik als zakken om je lijf hangenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb ik helemaal geen verstand van
ik heb een heel aparte smaak en dan weet ik
maar ik zie wel of iets bij mijn figuur past of niet
nou als jij haar dik vind dan ben jij echt ziekelijk jij bent niet veel dunner zo te zien en btw in jurkjes zie je ook niet goed hoe slank je bent. Dus als jij een mooier strakker truitje aan zou trekken zou je het ook allemaal veel beter zien nu lijk je ook dikker dan dat je eigenlijk bent omdat het bij je borsten strak zit en de rest valt best wel wijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb ik helemaal geen verstand van
ik heb een heel aparte smaak en dan weet ik
maar ik zie wel of iets bij mijn figuur past of niet
Ik heb er helemaal niks op aan te merken. Ik vind het zelfs wel prima voor een avondje stappen. En de dame in de kleren heeft lekker veel pit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan ga mee meid volgens mij vinden wij het allemaal fijn om jou is in real life te zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geil. En dat meen ik serieus.quote:
ziet er niet dik uit maar het laat haar lichaam niet mooi zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef Riann het volgende:
[..]
nou als jij haar dik vind dan ben jij echt ziekelijk jij bent niet veel dunner zo te zien en btw in jurkjes zie je ook niet goed hoe slank je bent. Dus als jij een mooier strakker truitje aan zou trekken zou je het ook allemaal veel beter zien nu lijk je ook dikker dan dat je eigenlijk bent omdat het bij je borsten strak zit en de rest valt best wel wijd
Levert leuke plaatjes op bij Fata Morgana: met zn allen S uit t bootje duwenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef Riann het volgende:
[..]
Dan ga mee meid volgens mij vinden wij het allemaal fijn om jou is in real life te zien
En tóch denk ik dat je die jurk een maatje groter moet kopen... hij zit namelijk wat strak rond je egoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ziet er niet dik uit maar het laat haar lichaam niet mooi zien
haar lichaam word zo in 2e gehakt en ik vind hem gewoon niet mooi zitten bij haar benen
een mooi gesneden broek of rok zou het er al heel anders uitzien
en klopt dat je in deze jurkje niet ziet hoe slank je bent, maar ik weet zelf dat ik veel ben afgevallen dus trek ik deze jurkjes gewoon aan
zelfs bij magere meisjes valt ie zo dus dat zegt niets
en ik heb vaak genoeg een strak topje aan om het ff te showen hoor
ik zit serieus te lachen achter de computerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Levert leuke plaatjes op bij Fata Morgana: met zn allen S uit t bootje duwen![]()
Schat, je bent gorgeous! Je buik is zo strak dat het niet eens raar staat om je shirt in je broek te stoppenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja maar zo'n grote maat verkopen ze niet jammer genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
En tóch denk ik dat je die jurk een maatje groter moet kopen... hij zit namelijk wat strak rond je ego![]()
Mijn mening:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Schaaaaaater, Elvi, jij bent vals!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
En tóch denk ik dat je die jurk een maatje groter moet kopen... hij zit namelijk wat strak rond je ego![]()
In 2en gehakt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
haar lichaam word zo in 2e gehakt en ik vind hem gewoon niet mooi zitten bij haar benen
en klopt dat je in deze jurkje niet ziet hoe slank je bent, maar ik weet zelf dat ik veel ben afgevallen dus trek ik deze jurkjes gewoon aan
De H&M heeft toch ook een grote maten gedeeltequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar zo'n grote maat verkopen ze niet jammer genoeg
tuinbroek geen idee heb er geen iin jaren gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In 2en gehakt?
Moet ik dan een catsuit, oh pardon, ik bedoel TUINBROEK aantrekken?
De enige oplossing denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In 2en gehakt?
Moet ik dan een catsuit, oh pardon, ik bedoel TUINBROEK aantrekken?
Da's eigenlijk wel jammerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
38, why?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Riann het volgende:
[..]
De H&M heeft toch ook een grote maten gedeelte
trouwens welke maat is dat jurkje van jou miss_s
Het staat je echt heel goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
o ja hebben wij ook nooit beweerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuinbroek geen idee heb er geen iin jaren gezien
en catsuit weet ik niet of het je staat
maar ik ga weer
jullie hebben ook weer laten zien hoe jullie zijnen dat is gelukkig geen haar beter dan ikke
![]()
Je hebt er zelf 1, heb je in het slanktopic nog lopen verkondigen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Houdoe hequote:maar ik ga weer
jullie hebben ook weer laten zien hoe jullie zijnen dat is gelukkig geen haar beter dan ikke
![]()
Wees verstandig, en blijf weg. En niet zwaaien, en toch weer posten...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar ik ga weer
![]()
ik dacht dat je gingquote:
Maar mijn lieve Miss_S, een mooie soepelvallende linnen broek staat iédereen mooier dan een spijkerbroek. Vrouwelijker, netter... Maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb ik een aantal jaar geleden ook gehad. Was een erg leuke.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:33 schreef ymme het volgende:
Nou ik heb van het weekend een hele leuke tuinbroek gekochtMet korte pijpen, tot op de knieen.
Mee eens maar H&M kleding is ook maar 1 seizoenskleding. Ik heb ook wel wat dingentjes van de H&Mquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar mijn lieve Miss_S, een mooie soepelvallende linnen broek staat iédereen mooier dan een spijkerbroek. Vrouwelijker, netter... Maar daar gaat het niet om.
Enne, mooi geneden broeken? Hoor ik dat uit de mond van iemand die haar kleding bij de H&M koopt? Als érgens de kleding slecht gesneden is, is het wel bij die winkel
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
maar ik ga weer
HAD. Helaas, de foto is van 2 jaar terugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:35 schreef octopussy het volgende:
SQ ik hoop ooit nog eens het figuur te hebben wat jij hebt![]()
dan moet ik wel mijn voorgevel bijvullen![]()
Nou, meer één-weekskleding, maar dat is misschien ook niet zo fout ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:36 schreef Riann het volgende:
[..]
Mee eens maar H&M kleding is ook maar 1 seizoenskleding. Ik heb ook wel wat dingentjes van de H&M
Daar is toch geen foto van!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
dan past het toch niet johquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:33 schreef Riann het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging
nou ik snap dat niet ik heb zelf ook wel eens een jurkje geprobeert bij de H&M ik moet altijd 2 of 3 maten groter pakken bij die jurkjes als ik het probeer te passen. En volgens mij heb jij van je eigen echt geen maatje 34
Dit denk ik bij jouw foto: stoer, tikkeltje sjachrijni, houdt er niet van om op de foto te komen, prima combinatie spijkerbroek/truitje, leuke bos haar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een laffe aanval.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar ik ga weer
![]()
daarom koop ik ook geen broeken daarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar mijn lieve Miss_S, een mooie soepelvallende linnen broek staat iédereen mooier dan een spijkerbroek. Vrouwelijker, netter... Maar daar gaat het niet om.
Enne, mooi geneden broeken? Hoor ik dat uit de mond van iemand die haar kleding bij de H&M koopt? Als érgens de kleding slecht gesneden is, is het wel bij die winkel
Dat is wel weer overdrevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, meer één-weekskleding, maar dat is misschien ook niet zo fout ook
Ik heb tegenwoordig Happy Pillsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit denk ik bij jouw foto: stoer, tikkeltje sjachrijnig, houdt er niet van om op de foto te komen, prima combinatie spijkerbroek/truitje, leuke bos haar.
nee, dik kwam niet in me op, sorry
ik heb er voor de zomer toch een mooie korte broek en een mooie 3 kwart broek gekocht en wat rokjes en truitjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daarom koop ik ook geen broeken daar
en inderdaad alleen 1 seizoens kleding
* ColdFeet springt op en neer en dreint: Ik! Wil! Ook!Foto's! Zien!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar is toch geen foto van!!(eh, ik heb niets gedaan
)
Een tietenmeet it is. Bier & Tieten zonder mannen, ik ben voor(wel rosébier voor mij haha)
Ik kon je gezicht natuurlijk niet zien op de 2-jaar-later foto hèquote:
Ik wil spa rood en cola-light, mag dat ook?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet springt op en neer en dreint: Ik! Wil! Ook!Foto's! Zien!![]()
Enne, bier&tieten is prima, maar ik wil wel gewoon wijn drinken hoor
Ik vond dat jurkje ook leuk, maar niet in combinatie-met... Het is té kermis vind ik... less is more enzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:41 schreef Isabeau het volgende:
En ben ik de enige die dat jurkje van Miss S wel mooi vind? En die paarse panty is juist leuk, ik zou het zo zelf aantrekken als het me stondAls ik het kon hebben zou ik volgens mij elke dag in jurkjes lopen.
Maar soms heb je gewoon zin om iets geks aan te trekken. Of ken je dat gevoel niet? Moet je bui dan wel naar zijn, anders word je heel onzeker van de rare blikken op straatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef Elvi het volgende:
Ik vond dat jurkje ook leuk, maar niet in combinatie-met... Het is té kermis vind ik... less is more enzo![]()
Doorelkaar om de cola light nog lighter te maken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef Levitation het volgende:
Ik wil spa rood en cola-light, mag dat ook?![]()
Hmmm... nee, liever niet... ik drink ze wel na elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doorelkaar om de cola light nog lighter te maken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet springt op en neer en dreint: Ik! Wil! Ook!Foto's! Zien!![]()
Enne, bier&tieten is prima, maar ik wil wel gewoon wijn drinken hoor
Is goed... iets geks is leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar soms heb je gewoon zin om iets geks aan te trekken. Of ken je dat gevoel niet? Moet je bui dan wel naar zijn, anders word je heel onzeker van de rare blikken op straat![]()
Ik heb een video met een tiet van een van de dames hierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef octopussy het volgende:
[..]
CF, er zijn blijkbaar compromiterende foto's van ons die we zelf ook nog niet gezien hebben. Ik vrees dat we Miss-Dynastie moeten omkopen om ze te zien.
Ik heb sowieso nog wel wat compromiterende foto's van een aantal van de dames hier![]()
Ik zie het al, jij kunt ookal een s-je aanhebben!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |