quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik heb gister gezopen
Geen tijd gehad dus, misschien dat ik er vandaag effe tijd voor vrij kan (lees: wil) maken.
Inderdaad...quote:
WLz.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waaorm niet 400?
En donder meteen #300 t/m 399 in een aparte link!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
ik vind dit je reinste onzin.
Ik ga een 400+ header maken.
quote:
HAHAHAquote:
dat heurt bij de bezighedenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
En donder meteen #300 t/m 399 in een aparte link!![]()
Ik ben jullie nog steeds dankbaar!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok.
Ik dacht na een dag afwezigheid dat er weer gewacht moest worden op iemand, net als toen met OA, die zo nodig toten op vakantie meost...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok.
Ik dacht na een dag afwezigheid dat er weer gewacht moest worden op iemand, net als toen met OA, die zo nodig toten op vakantie meost...
Zo te horen mag jij niet klagenquote:
oww..ja..ik weet het allemaal niet meer hoor...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok.
Die vind ik raar...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:40 schreef covie het volgende:
Maar wat was er nou mis met gothics JortK?
Doe ik ook niet....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:39 schreef covie het volgende:
[..]
[..]
Zo te horen mag jij niet klagen![]()
ok...ik begrijp dat jij de nieuwe zou openen....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef JortK het volgende:
Dit voelt alsof ik genaaid ben...
Maar dan zonder klaar te komen
Dat is wel erg lief inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ik ook niet....![]()
Ik zal even wat achtergrondinfo geven!![]()
Ik ging dus maar 5 dagen weg en toen waren we bij # 81 ofzo...
Dus ik was er zeker van dat #100 niet binnen 5 dagen werd bereikt... Niets bleek echter minder waar...Men was reeds bij #104 [afbeelding]
Maar.... lief als ze waren, is #100 op slot gegooid voordat ie vol was en mocht ik bepalen wanneer ie weer open zou gaan!![]()
![]()
En dan in een keer 427quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef Frutsel het volgende:
whehehe geweldig!399a...
en deze maken we dan vol tot Z en dan pas 400?![]()
Nee hoor... maar er had gewoon 400 moeten staanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...ik begrijp dat jij de nieuwe zou openen....![]()
want...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef JortK het volgende:
Ik zeg deel 400: Herindeling van de UI's
Bespreek jij dat eerst eens met je collega (GC) mods!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef Frutsel het volgende:
whehehe geweldig!399a...
de door mij geopend topics lopen altijd storm....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
400a dus? ofzo?![]()
loopt wel gelijk storm dit topic! Dus zo gek was die nog nie hoor![]()
is al veranderd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
We maken toch wel deze vol voor we naar 400 gaan?
Moet best lukken gewoon snel ff wat dingen spammen.
waar zijn ze eigenlijk?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Bespreek jij dat eerst eens met je collega (GC) mods!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
(jajajajaja.... ik wist niet welke smilie te gebruiken...)
We kunnen ook een soort van "rad van koffie" maken...quote:
Storm?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de door mij geopend topics lopen altijd storm....![]()
![]()
![]()
en als ze het er niet mee eens zijn blijft ie gewoon in DE... dat subforum heet niet voor niets STORM IN EEN KOP KOFFIEquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Bespreek jij dat eerst eens met je collega (GC) mods!![]()
(jajajajaja.... ik wist niet welke smilie te gebruiken...)
mis ik weer eens wat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
naja, deels 399a, deels 400a en deels 400
frutsquote:Muck![]()
![]()
mja...wildeeen grapje uithalen door het 399a te noemen...quote:
owkey....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:53 schreef covie het volgende:
400!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
nee, wil jij even 400 hiervan maken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef Frutsel het volgende:
whehehe geweldig!399a...
Is nu al 400quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, wil jij even 400 hiervan maken?
Anders klopt mijn administratie niet meer.
Ohja, en zou je de OP er opnieuw in willen zetten?
Dan klopt het 400+ ook weer
is toch allang gebeurd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, wil jij even 400 hiervan maken?
Anders klopt mijn administratie niet meer.
Ohja, en zou je de OP er opnieuw in willen zetten?
Dan klopt het 400+ ook weer
whehehe, ik vind hem leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...wildeeen grapje uithalen door het 399a te noemen......konden ze niet echt om lachen....
![]()
Ze hebben de deur in iig niet helemaal op slot gegooid. Ik was en ben nog even aan het rekenen.quote:
Nahquote:
Dus er is nog steeds niks beslist eigenlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben de deur in iig niet helemaal op slot gegooid. Ik was en ben nog even aan het rekenen.
Goh dat ziet er nog ouderwets uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |