jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zal het koortje je nu wel bevallen: Japie gaat er aan ole ole.![]()
Leuk toch? Heerlijk, als 't weer is uit de hand zal lopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap heeft een punt , door dit soort dingen gaat het altijd van kwaad tot erger. Ook al stelt het weinig voor. Weer is Huub diegene die het uitlokt.
Nou ja, hij hoeft niet in een bed te gaan zitten schijten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap heeft een punt , door dit soort dingen gaat het altijd van kwaad tot erger. Ook al stelt het weinig voor. Weer is Huub diegene die het uitlokt.
Idd... te ranzig voor woordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Als hij het echt doet is het hopelijk een exit.
Zei ze dat maar..... helaas vroeg onze Mata Hari weer eens of hij over "hun" bed wilde poepenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef SIRA het volgende:
Nadia met dat zeikerige stemmetje van d'r
" Jaap wil je alstjeblief over m'n bed poepen?"
dat wijf spoort toch ook niet
Ga toch weg man, het is een kussengevecht, tjonge tjonge wat erg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dat meen je...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zei ze dat maar..... helaas vroeg onze Mata Hari weer eens of hij over "hun" bed wilde poepen
Jaap zat tegen Dennis te klagen dat Huub te hard sloeg, dat hij kneep en op zijn voeten ging staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef blomst het volgende:
En Jaap zal ook niet over een kussengevecht kunnen, hij heeft al vaker om een ambulance geroepen, was het toen niet een beetje rugpijn?
Jaap roept al om een ambulance als hij denkt dat hij een scheet moet laten, maar als hij denkt dat hij moet schijten dan gaat hij op het bed van een ander zitten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef blomst het volgende:
En Jaap zal ook niet over een kussengevecht kunnen, hij heeft al vaker om een ambulance geroepen, was het toen niet een beetje rugpijn?
Jaap en z'n typetjes, zum kotsenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap zat tegen Dennis te klagen dat Huub te hard sloeg, dat hij kneep en op zijn voeten ging staan.
Hij is boos, er zijn regels die gevolgd moeten worden.
Jankjaap.
Jaap baalt er gewoon van dat hij tijdens die show van de hypnotiseur niet de aandacht kreeg waar hij naar op zoek was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef Dark het volgende:
Jaap wordt er niet goed van dat Huub hem pakt in z'n gezicht. Het is hetzelfde als dat Huub Eric onderwater in het zwembad sloeg, volgens Jaap.
Wat een onzin , hij komt nog steeds veel in het tv programma met leuke momenten , en dat is niet eten slapen of achter de computer hangen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef riri het volgende:
Jaap denkt dat hij daar maar 24 uur per dag alleen achter de computer kan hangen,slapen en eten....meer doet hij al maanden niet
Brian heeft ook wel eens gezegd dat Huub stiekem knijpt op een manier die niet zichtbaar is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap zat tegen Dennis te klagen dat Huub te hard sloeg, dat hij kneep en op zijn voeten ging staan.
Hij is boos, er zijn regels die gevolgd moeten worden.
Jankjaap.
Wordt zij dan ook spoedig geexecuteerd door een Frans vuurpelotonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zei ze dat maar..... helaas vroeg onze Mata Hari weer eens of hij over "hun" bed wilde poepen
wat is er aan de hand? Waarom is Jaap boos?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef blomst het volgende:
Jaap is boos.
Gelukkig doen ze zelf allemaal nooit sneakyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian heeft ook wel eens gezegd dat Huub stiekem knijpt op een manier die niet zichtbaar is.
Neee, dat zou Huub toch nooit doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian heeft ook wel eens gezegd dat Huub stiekem knijpt op een manier die niet zichtbaar is.
Tja, natuurlijk is die verontwaardiging van Jaap gespeeld (voor de camera). Was ook wel te verwachten dat er zoiets zou komen, te oordelen naar hoe hij zich 'vermaakte' bij de hypnose.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze zelf allemaal nooit sneaky
laat me niet lachen....hij kakt volledig inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wat een onzin , hij komt nog steeds veel in het tv programma met leuke momenten , en dat is niet eten slapen of achter de computer hangen.
Ik denk het wel. Het lijkt me wel dat als je klein bent, je naar andere middelen moet grijpen om je te verwerenquote:
Hollanderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is er aan de hand? Waarom is Jaap boos?
(ik heb alleen geluid van stream 3 want ik moet verdorie weer de streams vernieuwen![]()
)
[afbeelding]
ja, duh... ik wil stream 1 aan zetten, en ik krijg het betaalscherm.quote:
Dan moet die vieze vetzak eens ophouden met die scheten en boeren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft heel simpel gelijk. Als de regel is dat je elkaar niet meer aan mag raken dan mag je elkaar niet meer aanraken. De glijdende schaal is weer daar. Niet dat ik er wakker van lig, maar feiten zijn feiten. Wat mij betreft rossen ze elkaar de hersens in......
Waarom? Staat dat in de regels?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan moet die vieze vetzak eens ophouden met die scheten en boeren.![]()
Jaap is boos omdat ze hem met kussens sloegen en waarom Huub hem geknepen heeft is omdat ie scheten liet. Geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, duh... ik wil stream 1 aan zetten, en ik krijg het betaalscherm.
Even antwoorden waarom Jaap boos is, en waarom Huub hem geknepen zou hebben, is er niet bij?
Jaap, Jaap, wie is Jaap? Is dat een van de bewoners.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft heel simpel gelijk. Als de regel is dat je elkaar niet meer aan mag raken dan mag je elkaar niet meer aanraken. De glijdende schaal is weer daar. Niet dat ik er wakker van lig, maar feiten zijn feiten. Wat mij betreft rossen ze elkaar de hersens in......
Tja, volgens mij kun je er bijna niet omheen, tenzij je er een halve dat voor uit trekt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap, Jaap, wie is Jaap? Is dat een van de bewoners.![]()
Nee joh..... er zit geen Jaap in de kooi, hoe kom je daar nu bij... klap van Fries gehad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap, Jaap, wie is Jaap? Is dat een van de bewoners.![]()
Ja. Tegen een vrouw van 60 kilo. Heldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef riri het volgende:
Heb trouwens net maar één iemand met een kussen hard zien slaan en dat was Jaap zelf
Ja, hij had nog veel harder moeten meppen, hij had exact de juiste te pakken!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja. Tegen een vrouw van 60 kilo. Held
Sorry Neemmijnetserieus, Wat ik de afgeopen dag van Jaap heb gezien stelt mij diep teleur en ik heb nu echt de behoefte om enige tijd comateus te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, volgens mij kun je er bijna niet omheen, tenzij je er een halve dat voor uit trekt.
Amanda wilde eigenlijk met Nadia gaan golfen maar vriendje heeft net zo lang lopen janken dat ze nu met hem wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
Amanda probeert zich uit het "eerste keus" verhaal te lullen met Brian en hangt hem vervolgens zoenend om zijn nek..... en Brian zoent vooral niet terug
Jij bent zeker een soort Brian ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hij had nog veel harder moeten meppen, hij had exact de juiste te pakken!
Wat een kansloze tvp...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef arneaux het volgende:
Wat een kansloze TT.
Oh ja, want hij durft alleen vrouwen aan te pakken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hij had nog veel harder moeten meppen, hij had exact de juiste te pakken!
Tja, de meekwijlshow van Lieke stond mij nogal tegen. Ik vind het pleiten mensen als ze niet als makke schapen achter elkaar aanlopen bij een nep hypnotiseur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry Neemmijnetserieus, Wat ik de afgeopen dag van Jaap heb gezien stelt mij diep teleur en ik heb nu echt de behoefte om enige tijd comateus te worden.
Sinds wanneer is Lieke een vrouw?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, want hij durft alleen vrouwen aan te pakken.
Overigens is het van achter geen gezicht. Zou Nadia er misschien belang bij hebben dat Amanda er niet op haar best uitziet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
Brian vindt de vlechtjes bij Amanda heel leuk staan maar vraagt zich af of Amanda tijdens een girltalk van Nadia gehoord heeft of zij het ook leuk vindt...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, de meekwijlshow van Lieke stond mij nogal tegen. Ik vind het pleiten voor mensen als ze niet als makke schapen achter elkaar aanlopen bij een nep hypnotiseur.
De vrouwelijke anatomie is jou niet geheel bekend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Lieke een vrouw?![]()
ik dacht dat jij de man was met opmerkingen met inhoudquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas mijn niveau moeiteloos aan aan de omgeving, toch fijn dat je het opmerktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:31 schreef Visual het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de man was met opmerkingen met inhoud
Zo erg bij jou thuis?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas mijn niveau moeiteloos aan aan de omgeving, toch fijn dat je het opmerkt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Ning het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=34856&sess=664
Touwtje trek Huub en Brian
Vol
Als je die zo moeiteloos kan aanpassen zit je er zelf blijkbaar ook niet al te ver vandaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas mijn niveau moeiteloos aan aan de omgeving, toch fijn dat je het opmerkt
welterustenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar mijn bedje Leandra, en de rest.![]()
Ik heb liever dat jij dat zegt dan iemand die er echt verstand van heeft.......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als je die zo moeiteloos kan aanpassen zit je er zelf blijkbaar ook niet al te ver vandaan.
Ja.. daar betalen we voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef wie.. het volgende:
wow voor alles tegenwordig een streamlock ?
Ik kan ook ontzettend lachen om Brain.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: Ik kan ontzettend lachen met Hans..........![]()
Tja, dat meisje luistert naar elke man die haar in elkaar slaat....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef Meganog het volgende:
Amanda luistert vol bewondering naar haar mental coach.
Brain deed ook even mee en Nadia ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Visual het volgende:
dennis gooide tog ook met kussen?
Dat vult de doofpot wat makkelijker dan wanneer er dingen gebeuren of gezegd worden die de streamers wel meekrijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Waarom al die streamlocks?
Wat zouden we niet mogen weten?
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Andere big boss, vrees ik........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Elke keer als Jaap over de regels begint krijgen we een streamlock.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Als ze elkaar zaterdag slaan met een kussen is er niets aan de hand.... volgens mij is het eergisteren weer beland in een kussengevecht en vandaag weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even voor de duidelijkheid voor sommigen die het gelijk op de man terug spelen (dat mag overigens, ik dien iedereen wel van repliek). Als de regels zijn dat je elkaar niet mag aanraken, dan heeft Jaap gewoon een punt. Dat was het enige dat ik te melden had.
Daarna komt er allerlei rabiate onzin in mijn richting.....geweldig! Vooral mee door gaan.
Bij Jaap omdat hij opmerkingen maakte over de regels, dat was wel duidelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Brian is gewoon stink en stink jaloers....hij en zijn amandaatje moeten en zullen overal op de eerste plaatsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
ach, gut, Brian is kwaad omdat nu anderen ook met Hans trainen
Dan heb je wat gemist, hij heeft dat vanaf het begin aangegeven, ik dacht zelfs al voor zaterdag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Als ze elkaar zaterdag slaan met een kussen is er niets aan de hand.... volgens mij is het eergisteren weer beland in een kussengevecht en vandaag weer.
Dan had Jaap dat eerder aan moeten geven en niet na een derde keer gaan piepen.
Moeilijk doen om een kussengevechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Als ze elkaar zaterdag slaan met een kussen is er niets aan de hand.... volgens mij is het eergisteren weer beland in een kussengevecht en vandaag weer.
Dan had Jaap dat eerder aan moeten geven en niet na een derde keer gaan piepen.
Waar kijk je nu naar? Precies: de villa, oftewel de kooi. Is dit live? Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef nueffeniet het volgende:
tering discussies worden nu ook al gelocked ,,24 uur per dag gouden kooi kijken,kunnen ze niet waarmaken dus moet ik gewoon 2 maanden geld terrug vragen
Een kussengevechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Wat er nu tussen Jaap, Huub en Liek gebeurt is toch van het belang voor het spel. Schandalig dat je daar als streamer buiten gesloten wordt.![]()
Ja maar waarom mogen we niet meer bij discussie over de regels zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij Jaap omdat hij opmerkingen maakte over de regels, dat was wel duidelijk.
Zelfs die niet meer...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef neehe het volgende:
we mogen alleen saaie bewoners zien.
Dat is klote, zo is er niks meer aan.
Alsof hij zelf geen voorkeursbehandeling heeft gehad toen zijn achterban Tien probeerde te chanteren??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Jaap denkt dat Huub een voorkeurs behandeling krijgt.
Bingo!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef neehe het volgende:
Als er iets gebeurt meteen een streamlock, we mogen alleen saaie bewoners zien.
Dat is klote, zo is er niks meer aan.
hoezo met een vraagteken??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Waar kijk je nu naar? Precies: de villa, oftewel de kooi. Is dit live? Ja.
Ik snap dus je punt niet?
Ik denk dat RTL van de streams afwil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zelfs die niet meer...
Ik stop ook met betalen voor de streams.. ze zoeken het maar uit
Ja ze hebben nooit gezegd dat de beelden vanuit 't huis zelf moeten komen. Ze kunnen zelfs de streams 24 uur per dag op een boom in de tuin zettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Waar kijk je nu naar? Precies: de villa, oftewel de kooi. Is dit live? Ja.
Ik snap dus je punt niet?
Bang voor fans met minder objectiviteit en nogal wat dadendrag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar waarom mogen we niet meer bij discussie over de regels zijn?
Programma moet toch transparant zijn?
ZIjn toch just leuke discussies, die vroeger noit werden gecensureerd.
En nog wel meer, vrees ik........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL van de streams afwil.
wel es van misleiding gehoord?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ze hebben nooit gezegd dat de beelden vanuit 't huis zelf moeten komen. Ze kunnen zelfs de streams 24 uur per dag op een boom in de tuin zetten
Hoezo probeer jij je d'r onder te lullen?quote:
Dat is nieuw, een schreeuwende Jaap,nog niet eerder meegemaakt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
Flitsen van een schreeuwende Jaap.
dat denkt elk kind van het intelligentste jongentje of meisje van de klas en komt altijd voort uit uit grote afgunstquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wel es van misleiding gehoord?
Wees dan een vent omroep en zet ze uit. Laat mensen niet betalen voor 4 gezapigequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heel slim en subtiel om 't op deze manier te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voor zo iets, is inderdaad Brian de juiste figuur, die gooit nog even olie op het vuur......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Jij denkt echt dat de miljonairs daarbij zijn ? Hoogstens gaat Beau effe de tuin inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef bosb het volgende:
om te voorkomen dat jaap iets doms zegt vrijdag.......
Kom op zeg , let jij maareens op comma's , hoofdletters en puntjes. Hypohypoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef nueffeniet het volgende:
dr onder of dr onderuit?? leer eerst maar nederlands dan gaan wij in discussie,,een vraagteken gebruik je als je een vraag stelt en niet als je een punt probeert te maken
Sauna is electrisch, zal wel voor het zwembad zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef bosb het volgende:
Maargoed, nu we toch weinig te COS'sen hebben, waarvoor zou die schoorsteen zijn die werkelijk 24 u per dag staat te roken??? zwembad, of zou die sauna altijd aanstaan??
Haha die laatste optie zat ik ook aan te denken, dat het gelijk een groots afscheid wordt van de kooi.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat de miljonairs daarbij zijn ? Hoogstens gaat Beau effe de tuin in
waar de miljonairs verplicht moeten zitten.............
OF..............het wordt een ECHT einde voor talpa, en de bewoners krijgen te horen dat
ze elk 2,5 ton krijgen en dat de ze mogen vertrekken !
Voor iemand die een ander aanspreekt op zijn/haar gebrekkige taalgebruik is dit een uitermate merkwaardige post...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef nueffeniet het volgende:
dr onder of dr onderuit?? leer eerst maar nederlands dan gaan wij in discussie,,een vraagteken gebruik je als je een vraag stelt en niet als je een punt probeert te maken
Volgens Albert mogen ze niet het huis uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
En dit stelletje ongeregeld moet vrijdag in de live-show verschijnen...........![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Aansteller, hij heeft ws te weinig tvmomenten gehad bij de hypnotiseur.
Is ìn de DGK, kleinigheidje...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Volgens Albert mogen ze niet het huis uit.
Daar gaan de miljonairs nooit mee akkoord... met 2,5 ton denk ik wel dat iedereenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef bosb het volgende:
[..]
Haha die laatste optie zat ik ook aan te denken, dat het gelijk een groots afscheid wordt van de kooi.
Aan de andere kant verwacht ik dan eerder een competitie (denk met sms) die nog een week, of tot 23 september, doorloopt, waardoor er uiteindelijk een winnaar komt...
mooooi, dan is tie binnen een week van verveling de poort uit..... JANK-EN PIEPJAAPquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:54 schreef Visual het volgende:
nu durft jaap kantoor niet meer in
Dat had je natuurlijk ook niet over het hoofd gezien dat je komma's met een "K" schrijft en niet met een "C"...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef nueffeniet het volgende:
maareens zijn 2 woorden maar eens
Ja snap ik ook wel , maar het is in de tuin. Volgens Albert moeten ze binnen blijven en komen ze niet in de uitzending. Of dit waar is weet ik niet maar Albert zei het wel bij Radio 538-Evers staat op. Ik vind die zooi ook niet echt passen bij Linda , Gordon , Humberto , Daphne , John , Fons en die anderenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is ìn de DGK, kleinigheidje...![]()
En leer quoten... je zit hier inmiddels lang genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef nueffeniet het volgende:
maareens zijn 2 woorden maar eens
Hebben de "miljonairs" dan iets te vertellen in dit spel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar gaan de miljonairs nooit mee akkoord... met 2,5 ton denk ik wel dat iedereen
de villa wil verlaten vrijdag..
Tsja volgens mij is er weinig om mee akkoord te gaan. Zijn gewoon werknemers, en er zal vast wel ergens iets in het contract staan over mogelijkheden..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar gaan de miljonairs nooit mee akkoord... met 2,5 ton denk ik wel dat iedereen
de villa wil verlaten vrijdag..
komma mag ook met een c dus comma, nooit geleerd??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat had je natuurlijk ook niet over het hoofd gezien dat je komma's met een "K" schrijft en niet met een "C"...
Jaap is nog niet zo slim als dat ie denkt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef riri het volgende:
Jaap die wel met deze twee stelletjes over wil blijven en denkt door hen niet weggespeeld te worden
Lijkt me niet dat het door het publiek wordt beslist, dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef bosb het volgende:
[..]
Haha die laatste optie zat ik ook aan te denken, dat het gelijk een groots afscheid wordt van de kooi.
Aan de andere kant verwacht ik dan eerder een competitie (denk met sms) die nog een week, of tot 23 september, doorloopt, waardoor er uiteindelijk een winnaar komt...
Alsof Jaap daarover iets te zeggen heeft......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef riri het volgende:
Jaap die wel met deze twee stelletjes over wil blijven en denkt door hen niet weggespeeld te worden
het is maar een flits uit een langere discussie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef akveor het volgende:
Het gaat er dus om dat Huub mensen sneaky pijn doet.... streamloch nu ook bij Brian en Amanda.
als je het heel juridisch gaat spelen misschien wel. dat contract geeft nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hebben de "miljonairs" dan iets te vertellen in dit spel?![]()
Als het dan toch zonder bewoners in de tuin moet dan hadden ze de uitzending lekker ergens anders moeten doen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel , maar het is in de tuin. Volgens Albert moeten ze binnen blijven en komen ze niet in de uitzending. Of dit waar is weet ik niet maar Albert zei het wel bij Radio 538-Evers staat op. Ik vind die zooi ook niet echt passen bij Linda , Gordon , Humberto , Daphne , John , Fons en die anderen
hahaha heb je werkelijk het idee dat het een eerlijke show is??? En het vertrek van Eric, Sylvia, Bart en Ilona volledig vrijwillig was????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het door het publiek wordt beslist, dat is niet eerlijk.
Comma is Engels voor komma, en aangezien we het over Nederlands hadden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
komma mag ook met een c dus comma, nooit geleerd??
Owww dan hebben we een feestje....quote:
Dat klopt wel denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
het is maar een flits uit een langere discussie.
Het is puur speculatie waar het verder in de discussie over ging
Ik heb zo het idee dat elk potentieel tv-momentje gestreamlocked wordt.
Niet eens specifiek over regels of flippende mensen.
Ze willen gewoon van de streamers af en locken alles wat ook maar enigszins youtube of tv materiaal is.
Hoezo is dat niet eerlijk? Lijkt me toch de eerlijkste manier voor de megainteractieve realitysoapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het door het publiek wordt beslist, dat is niet eerlijk.
No way dat huub vrijwillig tekent voor 2.5 ton..... Hij maakt grote kans op die villa en prijzengeld. Daarnaast zal dit spel uiteindelijk toch op een bepaalde manier moeten aflopen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
als je het heel juridisch gaat spelen misschien wel. dat contract geeft niet
alleen talpa rechten he ! ik denk dat een 'langblijver' als brian nooit akkoord gaat met
een sms-spel ofzo.
Daarentegen, als je ze allemaal gewoon 2,5 ton geeft denk ik wel dat iedereen
akkoord gaat...
lekker, doe mij maar een spa blauw en een snuifquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww dan hebben we een feestje....![]()
![]()
![]()
Drankjes rechts achter in de hoek.... coke op het toilet.
Mmm, ik vind het wel een gepaste plaats , het is toch helemaal door Talpa Media gemaakt en op Tien te zien, nog steeds , en dat kun je van veel programma's niet zeggen. De dag erna bestaat Tien niet meer dus dan moet het ook echt een goede uitzending wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het dan toch zonder bewoners in de tuin moet dan hadden ze de uitzending lekker ergens anders moeten doen...
Liever èèn voor Brian om iets aan die irritante lach te doen.........quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:01 schreef blomst het volgende:
kunnen ze niet een ambulance sturen om jaap op te halen?
had ie naar het oogziekenhuis gemoetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:01 schreef Dark het volgende:
Jaap - Als Huub het kussen iets harder in m'n oog had geslagen, was ik mischien m'n focking oog kwijtgeraakt!
Wat een crybaby!
Kommaneuken heb ik wel geleerd... en nee, "komma" wordt in het NL niet met een C geschreven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
komma mag ook met een c dus comma, nooit geleerd??
Maar ze laten nog wel juist even horen dat Huub de boosdoener is..... zal ook wel daar niet van.... Maar ik snap niet dat ze niet gewoon eerlijk alles laten zien.... die coper up shit is de grootste flauwekul.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
het is maar een flits uit een langere discussie.
Het is puur speculatie waar het verder in de discussie over ging
Ik heb zo het idee dat elk potentieel tv-momentje gestreamlocked wordt.
Niet eens specifiek over regels of flippende mensen.
Ze willen gewoon van de streamers af en locken alles wat ook maar enigszins youtube of tv materiaal is.
Daar heb ik het toch niet over? Ik zeg alleen dat het spel niet wordt beslist door de kijker. Dat het vertrek van een bewoner wel of niet vrijwillig was is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef bosb het volgende:
[..]
hahaha heb je werkelijk het idee dat het een eerlijke show is??? En het vertrek van Eric, Sylvia, Bart en Ilona volledig vrijwillig was????
Wat heb jij toch met van Dale?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kommaneuken heb ik wel geleerd... en nee, "komma" wordt in het NL niet met een C geschreven.
En kun je nu weer gewoon on-topic reageren?? Het al dan niet gebrekkige NL van je mede-users en jezelf is inmiddels weer lang genoeg het onderwerp van gesprek geweest...
Hier kun je verder de kommaneuker uithangen: [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9
Oww da's een exit voor Jaap.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Dark het volgende:
Jaap geeft toe dat hij 2x hard met een kussens heeft geslagen, maar hij had een focking oog kunnen missen.
Mag Jaap deaud?
Ik heb heel in het begin Bart wel horen zeggen dat er in het contract staat dat de show zó kan stoppen, dus iedereen met borg weer naar huis.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef bosb het volgende:
[..]
No way dat huub vrijwillig tekent voor 2.5 ton..... Hij maakt grote kans op die villa en prijzengeld. Daarnaast zal dit spel uiteindelijk toch op een bepaalde manier moeten aflopen..
Ik heb het niet alleen met van Dale.. ik heb het ook met Cambridgequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met van Dale?![]()
we hebben het niet over alleen Nederlands,volgens mij is users ook Engels of heb ik dat ook fout?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kommaneuken heb ik wel geleerd... en nee, "komma" wordt in het NL niet met een C geschreven.
En kun je nu weer gewoon on-topic reageren?? Het al dan niet gebrekkige NL van je mede-users en jezelf is inmiddels weer lang genoeg het onderwerp van gesprek geweest...
Hier kun je verder de kommaneuker uithangen: [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9
Precies... een zelfde taktiek die Natasia ook gebruikte....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef farceman het volgende:
Elke keer als ze vertellen dat Huub zegt dat hij er niet uit kan, komt er een streamlock?!!!
dat weten we nu toch al lang?!
Brian probeert op die manier alleen maar de redactie tot daden richting Huub te forceren.
Een vooruitziende blik dus...........quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb heel in het begin Bart wel horen zeggen dat er in het contract staat dat de show zó kan stoppen, dus iedereen met borg weer naar huis.
Die ene beuk waarbij Huub tegen de trap werd geslagen was inderdaad erg hard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Dark het volgende:
Jaap geeft toe dat hij 2x hard met een kussen heeft geslagen, maar hij had een focking oog kunnen missen.
Mag Jaap deaud?
Hahahahahaha.....................quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen met van Dale.. ik heb het ook met Cambridge
Daar staat "comma" overigens wel in, maar dat is dan ook een dictionary en geen woordenboek
doe eens niet. er is zat te bespreken over de streams tussen de streamlocks door.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
we hebben het niet over alleen Nederlands,volgens mij is users ook Engels of heb ik dat ook fout?
De reden dat er niet on topic(Engels) gegaan wordt, is omdat jij ook steeds een punt probeert te maken ,en als je dat gedaan hebt moeten we weer on topic(Engels) ? vreemd hoor
Ja, als een kameleon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Buffert het bij jullie ook zo?
Stream 3 buffert bij mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Langzaam de bandbreedte terugbrengen en veel locks..... Vrijdag afgelopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Hoe werkt dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:10 schreef Dark het volgende:
Manny heeft 24.000 euro verdient uit de jackpot, volgens Brian.
Zit Jaap zichzelf gemakshalve maar ff oogletsel toe te brengen??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
Nog een dikke week denk ik dan is het weertijd voor de PP. Het zwart maken is begonnen. Streams lopen een week voor op tv.
[afbeelding]
zou best kunnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Visual het volgende:
huub lijkt erg boos te zijn op jaap
Valt me altijd op als huub boos op jaap is dat jaap dat erg vindt
Populariteit zit Jaap vooral dwars van Huub............quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
[..]
zou best kunnen.
Ik denk dat Jaap altijd op Huub als tegenspeler heeft vertrouwd en Dennis en Nadia alleen als "partners" heeft om ze te gebruiken en vervolgens te laten vallen.
Ik denk dat Jaap echt wel op Jaap, Huub en Lieke(en/of)Brian in de finale rekent.
Ik denk dat hij Huub toch als DGK-goeroe ziet
Nee hoor, laat Huub niet toe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Heheh Jaap en Huub gaan het uitpraten ...hoop ik
nee, dat benne schone handdoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
Wat zien ik??? Verhuisdozen in de Chill naast de deur??
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |