Oh ja, want hij durft alleen vrouwen aan te pakken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hij had nog veel harder moeten meppen, hij had exact de juiste te pakken!
Tja, de meekwijlshow van Lieke stond mij nogal tegen. Ik vind het pleiten mensen als ze niet als makke schapen achter elkaar aanlopen bij een nep hypnotiseur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry Neemmijnetserieus, Wat ik de afgeopen dag van Jaap heb gezien stelt mij diep teleur en ik heb nu echt de behoefte om enige tijd comateus te worden.
Sinds wanneer is Lieke een vrouw?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, want hij durft alleen vrouwen aan te pakken.
Overigens is het van achter geen gezicht. Zou Nadia er misschien belang bij hebben dat Amanda er niet op haar best uitziet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
Brian vindt de vlechtjes bij Amanda heel leuk staan maar vraagt zich af of Amanda tijdens een girltalk van Nadia gehoord heeft of zij het ook leuk vindt...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, de meekwijlshow van Lieke stond mij nogal tegen. Ik vind het pleiten voor mensen als ze niet als makke schapen achter elkaar aanlopen bij een nep hypnotiseur.
De vrouwelijke anatomie is jou niet geheel bekend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Lieke een vrouw?![]()
ik dacht dat jij de man was met opmerkingen met inhoudquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas mijn niveau moeiteloos aan aan de omgeving, toch fijn dat je het opmerktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:31 schreef Visual het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de man was met opmerkingen met inhoud
Zo erg bij jou thuis?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas mijn niveau moeiteloos aan aan de omgeving, toch fijn dat je het opmerkt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Ning het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=34856&sess=664
Touwtje trek Huub en Brian
Vol
Als je die zo moeiteloos kan aanpassen zit je er zelf blijkbaar ook niet al te ver vandaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas mijn niveau moeiteloos aan aan de omgeving, toch fijn dat je het opmerkt
welterustenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar mijn bedje Leandra, en de rest.![]()
Ik heb liever dat jij dat zegt dan iemand die er echt verstand van heeft.......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als je die zo moeiteloos kan aanpassen zit je er zelf blijkbaar ook niet al te ver vandaan.
Ja.. daar betalen we voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef wie.. het volgende:
wow voor alles tegenwordig een streamlock ?
Ik kan ook ontzettend lachen om Brain.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: Ik kan ontzettend lachen met Hans..........![]()
Tja, dat meisje luistert naar elke man die haar in elkaar slaat....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef Meganog het volgende:
Amanda luistert vol bewondering naar haar mental coach.
Brain deed ook even mee en Nadia ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Visual het volgende:
dennis gooide tog ook met kussen?
Dat vult de doofpot wat makkelijker dan wanneer er dingen gebeuren of gezegd worden die de streamers wel meekrijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Waarom al die streamlocks?
Wat zouden we niet mogen weten?
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Andere big boss, vrees ik........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Elke keer als Jaap over de regels begint krijgen we een streamlock.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Als ze elkaar zaterdag slaan met een kussen is er niets aan de hand.... volgens mij is het eergisteren weer beland in een kussengevecht en vandaag weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even voor de duidelijkheid voor sommigen die het gelijk op de man terug spelen (dat mag overigens, ik dien iedereen wel van repliek). Als de regels zijn dat je elkaar niet mag aanraken, dan heeft Jaap gewoon een punt. Dat was het enige dat ik te melden had.
Daarna komt er allerlei rabiate onzin in mijn richting.....geweldig! Vooral mee door gaan.
Bij Jaap omdat hij opmerkingen maakte over de regels, dat was wel duidelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Brian is gewoon stink en stink jaloers....hij en zijn amandaatje moeten en zullen overal op de eerste plaatsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
ach, gut, Brian is kwaad omdat nu anderen ook met Hans trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |