Waarom? Staat dat in de regels?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan moet die vieze vetzak eens ophouden met die scheten en boeren.![]()
Jaap is boos omdat ze hem met kussens sloegen en waarom Huub hem geknepen heeft is omdat ie scheten liet. Geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, duh... ik wil stream 1 aan zetten, en ik krijg het betaalscherm.
Even antwoorden waarom Jaap boos is, en waarom Huub hem geknepen zou hebben, is er niet bij?
Jaap, Jaap, wie is Jaap? Is dat een van de bewoners.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft heel simpel gelijk. Als de regel is dat je elkaar niet meer aan mag raken dan mag je elkaar niet meer aanraken. De glijdende schaal is weer daar. Niet dat ik er wakker van lig, maar feiten zijn feiten. Wat mij betreft rossen ze elkaar de hersens in......
Tja, volgens mij kun je er bijna niet omheen, tenzij je er een halve dat voor uit trekt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap, Jaap, wie is Jaap? Is dat een van de bewoners.![]()
Nee joh..... er zit geen Jaap in de kooi, hoe kom je daar nu bij... klap van Fries gehad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap, Jaap, wie is Jaap? Is dat een van de bewoners.![]()
Ja. Tegen een vrouw van 60 kilo. Heldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef riri het volgende:
Heb trouwens net maar één iemand met een kussen hard zien slaan en dat was Jaap zelf
Ja, hij had nog veel harder moeten meppen, hij had exact de juiste te pakken!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja. Tegen een vrouw van 60 kilo. Held
Sorry Neemmijnetserieus, Wat ik de afgeopen dag van Jaap heb gezien stelt mij diep teleur en ik heb nu echt de behoefte om enige tijd comateus te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, volgens mij kun je er bijna niet omheen, tenzij je er een halve dat voor uit trekt.
Amanda wilde eigenlijk met Nadia gaan golfen maar vriendje heeft net zo lang lopen janken dat ze nu met hem wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
Amanda probeert zich uit het "eerste keus" verhaal te lullen met Brian en hangt hem vervolgens zoenend om zijn nek..... en Brian zoent vooral niet terug
Jij bent zeker een soort Brian ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hij had nog veel harder moeten meppen, hij had exact de juiste te pakken!
Wat een kansloze tvp...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef arneaux het volgende:
Wat een kansloze TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |