Oh ja, want hij durft alleen vrouwen aan te pakken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hij had nog veel harder moeten meppen, hij had exact de juiste te pakken!
Tja, de meekwijlshow van Lieke stond mij nogal tegen. Ik vind het pleiten mensen als ze niet als makke schapen achter elkaar aanlopen bij een nep hypnotiseur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry Neemmijnetserieus, Wat ik de afgeopen dag van Jaap heb gezien stelt mij diep teleur en ik heb nu echt de behoefte om enige tijd comateus te worden.
Sinds wanneer is Lieke een vrouw?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, want hij durft alleen vrouwen aan te pakken.
Overigens is het van achter geen gezicht. Zou Nadia er misschien belang bij hebben dat Amanda er niet op haar best uitziet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
Brian vindt de vlechtjes bij Amanda heel leuk staan maar vraagt zich af of Amanda tijdens een girltalk van Nadia gehoord heeft of zij het ook leuk vindt...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, de meekwijlshow van Lieke stond mij nogal tegen. Ik vind het pleiten voor mensen als ze niet als makke schapen achter elkaar aanlopen bij een nep hypnotiseur.
De vrouwelijke anatomie is jou niet geheel bekend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Lieke een vrouw?![]()
ik dacht dat jij de man was met opmerkingen met inhoudquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas mijn niveau moeiteloos aan aan de omgeving, toch fijn dat je het opmerktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:31 schreef Visual het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de man was met opmerkingen met inhoud
Zo erg bij jou thuis?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas mijn niveau moeiteloos aan aan de omgeving, toch fijn dat je het opmerkt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Ning het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=34856&sess=664
Touwtje trek Huub en Brian
Vol
Als je die zo moeiteloos kan aanpassen zit je er zelf blijkbaar ook niet al te ver vandaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas mijn niveau moeiteloos aan aan de omgeving, toch fijn dat je het opmerkt
welterustenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar mijn bedje Leandra, en de rest.![]()
Ik heb liever dat jij dat zegt dan iemand die er echt verstand van heeft.......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als je die zo moeiteloos kan aanpassen zit je er zelf blijkbaar ook niet al te ver vandaan.
Ja.. daar betalen we voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef wie.. het volgende:
wow voor alles tegenwordig een streamlock ?
Ik kan ook ontzettend lachen om Brain.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: Ik kan ontzettend lachen met Hans..........![]()
Tja, dat meisje luistert naar elke man die haar in elkaar slaat....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef Meganog het volgende:
Amanda luistert vol bewondering naar haar mental coach.
Brain deed ook even mee en Nadia ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Visual het volgende:
dennis gooide tog ook met kussen?
Dat vult de doofpot wat makkelijker dan wanneer er dingen gebeuren of gezegd worden die de streamers wel meekrijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Waarom al die streamlocks?
Wat zouden we niet mogen weten?
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Andere big boss, vrees ik........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Elke keer als Jaap over de regels begint krijgen we een streamlock.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Als ze elkaar zaterdag slaan met een kussen is er niets aan de hand.... volgens mij is het eergisteren weer beland in een kussengevecht en vandaag weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even voor de duidelijkheid voor sommigen die het gelijk op de man terug spelen (dat mag overigens, ik dien iedereen wel van repliek). Als de regels zijn dat je elkaar niet mag aanraken, dan heeft Jaap gewoon een punt. Dat was het enige dat ik te melden had.
Daarna komt er allerlei rabiate onzin in mijn richting.....geweldig! Vooral mee door gaan.
Bij Jaap omdat hij opmerkingen maakte over de regels, dat was wel duidelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Vanwaar die paranoia?
Was vroeger nooit zo
Brian is gewoon stink en stink jaloers....hij en zijn amandaatje moeten en zullen overal op de eerste plaatsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
ach, gut, Brian is kwaad omdat nu anderen ook met Hans trainen
Dan heb je wat gemist, hij heeft dat vanaf het begin aangegeven, ik dacht zelfs al voor zaterdag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Als ze elkaar zaterdag slaan met een kussen is er niets aan de hand.... volgens mij is het eergisteren weer beland in een kussengevecht en vandaag weer.
Dan had Jaap dat eerder aan moeten geven en niet na een derde keer gaan piepen.
Moeilijk doen om een kussengevechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Als ze elkaar zaterdag slaan met een kussen is er niets aan de hand.... volgens mij is het eergisteren weer beland in een kussengevecht en vandaag weer.
Dan had Jaap dat eerder aan moeten geven en niet na een derde keer gaan piepen.
Waar kijk je nu naar? Precies: de villa, oftewel de kooi. Is dit live? Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef nueffeniet het volgende:
tering discussies worden nu ook al gelocked ,,24 uur per dag gouden kooi kijken,kunnen ze niet waarmaken dus moet ik gewoon 2 maanden geld terrug vragen
Een kussengevechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Wat er nu tussen Jaap, Huub en Liek gebeurt is toch van het belang voor het spel. Schandalig dat je daar als streamer buiten gesloten wordt.![]()
Ja maar waarom mogen we niet meer bij discussie over de regels zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij Jaap omdat hij opmerkingen maakte over de regels, dat was wel duidelijk.
Zelfs die niet meer...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef neehe het volgende:
we mogen alleen saaie bewoners zien.
Dat is klote, zo is er niks meer aan.
Alsof hij zelf geen voorkeursbehandeling heeft gehad toen zijn achterban Tien probeerde te chanteren??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Jaap denkt dat Huub een voorkeurs behandeling krijgt.
Bingo!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef neehe het volgende:
Als er iets gebeurt meteen een streamlock, we mogen alleen saaie bewoners zien.
Dat is klote, zo is er niks meer aan.
hoezo met een vraagteken??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Waar kijk je nu naar? Precies: de villa, oftewel de kooi. Is dit live? Ja.
Ik snap dus je punt niet?
Ik denk dat RTL van de streams afwil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zelfs die niet meer...
Ik stop ook met betalen voor de streams.. ze zoeken het maar uit
Ja ze hebben nooit gezegd dat de beelden vanuit 't huis zelf moeten komen. Ze kunnen zelfs de streams 24 uur per dag op een boom in de tuin zettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Waar kijk je nu naar? Precies: de villa, oftewel de kooi. Is dit live? Ja.
Ik snap dus je punt niet?
Bang voor fans met minder objectiviteit en nogal wat dadendrag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar waarom mogen we niet meer bij discussie over de regels zijn?
Programma moet toch transparant zijn?
ZIjn toch just leuke discussies, die vroeger noit werden gecensureerd.
En nog wel meer, vrees ik........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL van de streams afwil.
wel es van misleiding gehoord?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ze hebben nooit gezegd dat de beelden vanuit 't huis zelf moeten komen. Ze kunnen zelfs de streams 24 uur per dag op een boom in de tuin zetten
Hoezo probeer jij je d'r onder te lullen?quote:
Dat is nieuw, een schreeuwende Jaap,nog niet eerder meegemaakt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
Flitsen van een schreeuwende Jaap.
dat denkt elk kind van het intelligentste jongentje of meisje van de klas en komt altijd voort uit uit grote afgunstquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wel es van misleiding gehoord?
Wees dan een vent omroep en zet ze uit. Laat mensen niet betalen voor 4 gezapigequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heel slim en subtiel om 't op deze manier te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voor zo iets, is inderdaad Brian de juiste figuur, die gooit nog even olie op het vuur......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Jij denkt echt dat de miljonairs daarbij zijn ? Hoogstens gaat Beau effe de tuin inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef bosb het volgende:
om te voorkomen dat jaap iets doms zegt vrijdag.......
Kom op zeg , let jij maareens op comma's , hoofdletters en puntjes. Hypohypoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef nueffeniet het volgende:
dr onder of dr onderuit?? leer eerst maar nederlands dan gaan wij in discussie,,een vraagteken gebruik je als je een vraag stelt en niet als je een punt probeert te maken
Sauna is electrisch, zal wel voor het zwembad zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef bosb het volgende:
Maargoed, nu we toch weinig te COS'sen hebben, waarvoor zou die schoorsteen zijn die werkelijk 24 u per dag staat te roken??? zwembad, of zou die sauna altijd aanstaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |