En nog wel meer, vrees ik........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL van de streams afwil.
wel es van misleiding gehoord?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ze hebben nooit gezegd dat de beelden vanuit 't huis zelf moeten komen. Ze kunnen zelfs de streams 24 uur per dag op een boom in de tuin zetten
Hoezo probeer jij je d'r onder te lullen?quote:
Dat is nieuw, een schreeuwende Jaap,nog niet eerder meegemaakt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
Flitsen van een schreeuwende Jaap.
dat denkt elk kind van het intelligentste jongentje of meisje van de klas en komt altijd voort uit uit grote afgunstquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Jaap denkt dat Huub een voorkeurs behandeling krijgt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wel es van misleiding gehoord?
Wees dan een vent omroep en zet ze uit. Laat mensen niet betalen voor 4 gezapigequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heel slim en subtiel om 't op deze manier te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voor zo iets, is inderdaad Brian de juiste figuur, die gooit nog even olie op het vuur......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Jaap denkt dat Huub een voorkeurs behandeling krijgt.
Jij denkt echt dat de miljonairs daarbij zijn ? Hoogstens gaat Beau effe de tuin inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef bosb het volgende:
om te voorkomen dat jaap iets doms zegt vrijdag.......
Kom op zeg , let jij maareens op comma's , hoofdletters en puntjes. Hypohypoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef nueffeniet het volgende:
dr onder of dr onderuit?? leer eerst maar nederlands dan gaan wij in discussie,,een vraagteken gebruik je als je een vraag stelt en niet als je een punt probeert te maken
Sauna is electrisch, zal wel voor het zwembad zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef bosb het volgende:
Maargoed, nu we toch weinig te COS'sen hebben, waarvoor zou die schoorsteen zijn die werkelijk 24 u per dag staat te roken??? zwembad, of zou die sauna altijd aanstaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |