Dan heb je wat gemist, hij heeft dat vanaf het begin aangegeven, ik dacht zelfs al voor zaterdag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Als ze elkaar zaterdag slaan met een kussen is er niets aan de hand.... volgens mij is het eergisteren weer beland in een kussengevecht en vandaag weer.
Dan had Jaap dat eerder aan moeten geven en niet na een derde keer gaan piepen.
Moeilijk doen om een kussengevechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Als ze elkaar zaterdag slaan met een kussen is er niets aan de hand.... volgens mij is het eergisteren weer beland in een kussengevecht en vandaag weer.
Dan had Jaap dat eerder aan moeten geven en niet na een derde keer gaan piepen.
Waar kijk je nu naar? Precies: de villa, oftewel de kooi. Is dit live? Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef nueffeniet het volgende:
tering discussies worden nu ook al gelocked ,,24 uur per dag gouden kooi kijken,kunnen ze niet waarmaken dus moet ik gewoon 2 maanden geld terrug vragen
Een kussengevechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Wat er nu tussen Jaap, Huub en Liek gebeurt is toch van het belang voor het spel. Schandalig dat je daar als streamer buiten gesloten wordt.![]()
Ja maar waarom mogen we niet meer bij discussie over de regels zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij Jaap omdat hij opmerkingen maakte over de regels, dat was wel duidelijk.
Zelfs die niet meer...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef neehe het volgende:
we mogen alleen saaie bewoners zien.
Dat is klote, zo is er niks meer aan.
Alsof hij zelf geen voorkeursbehandeling heeft gehad toen zijn achterban Tien probeerde te chanteren??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Jaap denkt dat Huub een voorkeurs behandeling krijgt.
Bingo!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef neehe het volgende:
Als er iets gebeurt meteen een streamlock, we mogen alleen saaie bewoners zien.
Dat is klote, zo is er niks meer aan.
hoezo met een vraagteken??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Waar kijk je nu naar? Precies: de villa, oftewel de kooi. Is dit live? Ja.
Ik snap dus je punt niet?
Ik denk dat RTL van de streams afwil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zelfs die niet meer...
Ik stop ook met betalen voor de streams.. ze zoeken het maar uit
Ja ze hebben nooit gezegd dat de beelden vanuit 't huis zelf moeten komen. Ze kunnen zelfs de streams 24 uur per dag op een boom in de tuin zettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Waar kijk je nu naar? Precies: de villa, oftewel de kooi. Is dit live? Ja.
Ik snap dus je punt niet?
Bang voor fans met minder objectiviteit en nogal wat dadendrag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar waarom mogen we niet meer bij discussie over de regels zijn?
Programma moet toch transparant zijn?
ZIjn toch just leuke discussies, die vroeger noit werden gecensureerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |