Ik ben ermee bezigquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Dat zou wel mooi zijn.
Wikipedia is je beste vriend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef Devrim_ het volgende:
Heeft iemand een lijstje met de jaren dat Fenerbahce kampioen is geworden?
Zijn moeder is Turks-Cypriotisch volgens mij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
Heeft Kazim eik Turkse roots?
Vond het een opmerlijke transfer om eerlijk te zijn.
donequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef ClioSporT het volgende:
fenerbahce.com kan je best uit de op flikkeren, die site is ten eerste niet officieel en ten tweede is het vaak onjuist nieuws.
Fenerbahce.org is officieel en ook nog eens in verschillende talen
De belg zend het toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:34 schreef xminator het volgende:
Waar kunnen we Fenerbahce - Anderlecht gaan volgen? Welke tv zender? Of live stream?
Ik weet dat VT4 het gaat uitzenden maar is dit wel te bekijken in NL.
Ik vind het ook goed als het een betaalsite is waar je bijv. 1,5¤ betaald om de wedstrijd te bekijken.
Sporza kan je toch ontvangen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef ClioSporT het volgende:
Hele zooi belgische kanalen te ontvangen in NL toch ? Geen van alle die het uitzendt?
Appiah is wel een beestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef DeVinger het volgende:
Appiah power
Zend die het uit dan? Want volgens mij zend VT4 het uit (ook belgische kanaal) en die wordt niet zomaar ontvangen.quote:
Waar zit je eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
15 augustus zit ik in het stadion, wedstrijd tegen Anderlecht![]()
Fenerbahce = (gele) kanariequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:17 schreef DeVinger het volgende:
En Fener is een hele brede stoere kerel?
Vind ik ook zo. Het komt vast omdat hij in Turkije speelt. Als hij nu bijv. in de Engelse competitie zat. Dan zou hij ineens een grote ster zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:26 schreef El_Bassie het volgende:
Appiah is echt zo'n beest he. Wat een krachtmens. Vind hem echt niet veel minder dan Essien, die veel meer respect krijgt.
Niemand?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb ook nergens een (betaalde) stream kunnen vinden..
Achter het goal, Telsim tribunu, tussen alle randdebielen ghehequote:
Wat man, als je naar kadikoy gaat moet je daar zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Achter het goal, Telsim tribunu, tussen alle randdebielen ghehe![]()
Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat man, als je naar kadikoy gaat moet je daar zitten staan.
VT4 kun je blijkbaar makkelijk ontvangen: http://forum.antu.com/KonuOkuZiyaretci.aspx?gID=4&fID=77&kID=1776quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef xminator het volgende:
Of er moet iemand uit Belgie zijn die het wilt streamen voor ons xD. Maar ik denk dat niemand het doet.
quote:6-Yayınlar hangi kalitede bize ulaşacak?
Vatanım TV projelerinde windows media player teknolojisini kullanmaktadır. 450 kbps ve 16 fps ile yani yüksek kalitede saniyede 16 frame ile yayınları size ulaştıracağız. (Televizyonda 24 frame dir.) Ayrıca USA'de yapmış olduğumuz 5 GB 'Lik sınırsız erişim hosting yatırımımızla aynı anda 10000 kişiye maçları sorunsuz izlettirebilmekteyiz.
Je begrijpt me wel met zitten bedoelde ik daar zijn.quote:
Amsterdam is helaas iets te ver weg (ik woon in Nijmegen). $ 6,95 voor een betaalde stream valt reuze mee, vooral als je met 7 mensen gaat kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Sylvesterr ik ga vanavond naar Fenerbahce dernegi in Amsterdam, daar zenden ze het uit op een grote scherm.
En een betaalde stream voor 6,95? ben je gek geworden ofzo?
Ok dan valt het i.d.d. meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Amsterdam is helaas iets te ver weg (ik woon in Nijmegen). $ 6,95 voor een betaalde stream valt reuze mee, vooral als je met 7 mensen gaat kijken.
Als ik betaal voor een stream, dan mag ik er toch van uitgaan dat er voldoende capaciteit is om op een fatsoenlijke manier naar die stream te kijken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:27 schreef xminator het volgende:
LoL je zult vast niet de enige zijn die daar vanaaf gaat kijken.
bwin.com: klein venstertje.. Nee, dank je. Ik vrees dat we nog een tijdje moeten gaan wachten op die black baba.quote:Je kunt ook gewoon www.bwin.com registreren en kijken. Misschien ga ik dat doen. En op een andere forum zit er iemand die het zeker gaat streamen zegt hij.
Volkan kan ik nog begrijpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik snap ook niet waarom Zico zo koppig is. Iedereen ziet dat Deivid een prutser is, maar hij krijgt telkens weer een kans, net als Volkan vorig jaar...
Nahh.. ik vond het eerder 4 minuten.. maximaal 5.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
7 minuten blessuretijd: terecht of onterecht?
Je bent iig eerlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een BJK bril op![]()
Valt wel te merken dat je kale arkasi was, je hebt niets van de wedstrijd opgepikt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:42 schreef ClioSporT het volgende:
Kezman is echt een lompe dwaas. Op tv valt het niet zo veel op misschien maar ik heb hem een beetje zitten bekijken en hij kan echt geen ene flikker. Deniz vaak onnodig balverlies. Deivid doet ook weinig maar hij laat wel af en toe zien dat ie eigenlijk best wel kan voetballen, maar op de 1 of andere manier lukt het gewoon niet echt met hem.
Anyway ik ben helemaal kapot![]()
voor mij is Fb topic al genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Open er een...
Juistquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoals bij Kezman?
Denk het wel, Colin Kazim zal wel goed spelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vertrouw Volkan voor geen meter. :/ Is Colin Kazim speelgerechtigd? Zoja, dan denk ik dat hij in plaats van Deivid zal spelen.
Ik denk wel dat als Fenerbahçe de Champions League haalt minstens één speler erbij gehaald zal worden, maar of Adriano (als het al waar is natuurlijk) nou de juiste keuze is? Hij is duidelijk niet in vorm, houdt zich meer bezig met drank dan met voetbal en speelt wat mij betreft te egoïstisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&articleID=1375&CatId=34
Lees ik het goed? Mag deze scheids niet meer fluiten nav zijn 'fout' van gisteravond?quote:Ve hakemliği bırakıyor
Erciyes ile Beşiktaş arasında oynanan son Türkiye Kupası finalindeki kararları nedeniyle Fenerbahçe tarafından ‘istenmeyen hakem’ ilan edilen İsmet Arzuman, sezon sonunda hakemliği bırakacağını açıklamıştı. Ancak Saracoğlu’nda yaptığı hata, erken emekliliğine neden oldu. Futbol Federasyonu’nun talimatıyla Arzuman’ın sezon sonunu beklemeden hakemlik kariyerine son verdiği öğrenildi.
Gewoon je eigen ploeg blijven aanmoedigen? Jeetje, wat een bizar voorstelquote:Op woensdag 7 november 2007 21:52 schreef ClioSporT het volgende:
Wat moeten ze dan gaan doen, klappen of stil zijn ?
Eng nationalistisch?. Zeg kijk jij wel naar de goede wedstrijd of ben je gewoon niet goed bij je hoofdquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind er geen zak aan eigenlijk. Nogal statisch, dat gezang, weinig echte beleving.
En dat voortdurende gefluit is hersendood.
Het is ook een beetje eng nationalistisch allemaal, hoort wel bij Turkije.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Eng nationalistisch?. Zeg kijk jij wel naar de goede wedstrijd of ben je gewoon niet goed bij je hoofd![]()
Kom je toevallig uit Eihoven ?
Dat klopt niet ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef ClioSporT het volgende:
Lol, ok je bent echt een ei, ik bedoel meer je reacties over nationalistische fans op dit moment.
*quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef xminator het volgende:
FENERBAHCE![]()
sch ga huilen, jij mag alleen dromen dat ajax/feyenoord/psv zulke goede supporters krijgen.
Dat is mijn bezwaar ook niet hoor, ik ben dol op tifo's. Maar geef mij de *Engelse sfeer maar. *quote:Op woensdag 7 november 2007 23:12 schreef xminator het volgende:
Ja maar ze supporteren hun ploeg, wat belangrijk is voor een overwinning.
Niet iedereen blijft levenloos zitten op hun stoeltje, als je naar een wedstrijd gaat moet je sfeer hebben. Anders kan je het net zo goed thuis bekijken en dan met replay vanuit 20 verschillende punten...
Ik vind het bij Gala sowieso een stuk leuker en sfeervoller. Er wordt denk ik een beetje nu het beeld geschapen dat het bij alle Turkse clubs bingo is.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:26 schreef MaxPower het volgende:
Lazio - AS moet je vergelijken met Galatasaray - Fenerbahce, niet met Fenerbahce - PSV.
In april kan ik je meer vertellen als ik bij Gala - Fener en Besiktas - Weetikveel ben geweest.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het bij Gala sowieso een stuk leuker en sfeervoller. Er wordt denk ik een beetje nu het beeld geschapen dat het bij alle Turkse clubs bingo is.
engelse sfeer? Dat zijn toch die bolle faggots die te veel bier op hebben en dan eens in de wedstrijd oleeeeeeeej ofzo zeggen?quote:Op donderdag 8 november 2007 08:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is mijn bezwaar ook niet hoor, ik ben dol op tifo's. Maar geef mij de *Engelse sfeer maar. *
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef xminator het volgende:
[..]
engelse sfeer? Dat zijn toch die bolle faggots die te veel bier op hebben en dan eens in de wedstrijd oleeeeeeeej ofzo zeggen?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Zijn we er klaar voor? GS moet vandaag afgeslacht worden. [afbeelding]
Eens, vooral die vuile actie van Servet op Semih. Het leek wel alsof GS er niet was om te voetballen, maar om FB niet te laten voetballen door smerige tackles.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef xminator het volgende:
VIEZE SCHEIDS.
Hij doet het PERFECT. Dus een hele goede aanwinst voor ons.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoe doet Roberto Carlos het?
en heel terechtquote:Op donderdag 13 december 2007 00:42 schreef ClioSporT het volgende:
We zijn gewoon door..
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hoop op nog een paar top transfers in de winterstop [afbeelding]
Kezman speelt bijna nooit volgens mijquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn ze dan net zo goed als Lugano en Kezman?
Alleen Mehmet (Marcoquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als die beide zouden vertrekken zou Fener weer 2 goede buitenlanders halen. Als je ze dan ook nog uit Zuid Amerikan kunnen ze in de CL ook mee doen
Welke buitenlanders van Fener zijn inmiddels genaturaliseerd?
Ah okquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je vergeet Vederson. [afbeelding]
Ik had laatst nog gelezen dat Appiah gewoon bij Fener blijft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:58 schreef xminator het volgende:
Ik persoonlijk denk dat Appiah gaat vertrekken en Kezman...
Alleen jammer dat appiah nu vertrekt en niet eerder toen hij meer waard was...
Appiah mag de pot op. Ze hadden 'm afgelopen zomer moeten verkopen toen hij nog veel geld waard was.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik had laatst nog gelezen dat Appiah gewoon bij Fener blijft.
Kezman zie ik trouwens het liefst vertrekken..Hij speelt niet meer zoals hij die ene jaar bij PSV deed..
Ik verwacht nog een paar grote Braziliaanse transfersquote:Ronaldo'yu bırakmıyorlar
Fenerbahçemiz’in ara transfer döneminde renklerine katarak, kadrosunu güçlendireceği ileri sürülen Milan’ın Brezilyalı yıldızı Ronaldo’nun ’hiçbir yere bırakılmayacağı’ açıklandı. İtalyan devi Milan’a transferinin ardından bir türlü sahalara dönemeyen Ronaldo hakkında bir açıklama yapan kırmızı-siyahlı kulübün 2. başkanı Adriano Galliani “Ronaldo Milan’da kalacak” dedi. Basın mensuplarının soruları karşısında bunalan ve Japonya’da yapılan Dünya Kulüpler Şampiyonası’nda bir açıklama yapan Galliani “Ronaldo, Milan’ın oyuncusu ve bizde kalacak. Sürekli böyle dedikoduların çıkması ve yaşanan olaylar nedeniyle çok üzgün. Ama biz onu bırakmayacağız ve elimizde gelecek yıl Ronaldo ile Pato gibi iki süper golcümüz olacak” diye konuştu.
Bu açıklamanın ardından ancak Ocak ayından sonra Milan forması giyebilecek olan Pato’nun takıma katılmasıyla, gönderileceği iddia edilen ve F.Bahçe’nin gündeminde olduğu söylenen Ronaldo’nun Milano’da kalması da kesinleşti.
Korte vertaling:
Fenerbahce zou Ronaldo willen maar Milan laat hem niet gaan
http://www.youtube.com/watch?v=4meXfEhEw9oquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:22 schreef xminator het volgende:
Btw, Tuncay heeft weer gescoord. Ze zeggen dat dit een heel mooi doelpunt is.
Daar zijn ze inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 16 december 2007 16:38 schreef ClioSporT het volgende:
je zal vast niet kunnen slapen nu Fenerbahce heeft gewonnen.
Kazimquote:Fenerbahçe SK zal aankomende vrijdag voor het eerst deelnemen aan de loting voor de tweede ronde van de Champions League. Spits Kazım Kazım hoopt dat een Engelse club uit de bal komt.
Fenerbahçe zal als nummer twee in Groep F, waarin PSV derde werd, een groepswinnaar loten. Van de zeven mogelijkheden zijn alleen Manchester United en Chelsea Engels. Kazım Kazım ging eerder door het leven als Colin Kazım-Richards in Engeland bij Sheffield United, dat vorig seizoen degradeerde.
"Ik wil een Engelse club loten", vertelde Kazım Kazım aan uefa.com. "En niet alleen voor mij, maar ook voor de club zou dat fantastisch zijn. De Premier League is de beste competitie ter wereld, dus als we daar tegen zouden kunnen stunten zou dat voor het Turkse voetbal geweldig zijn."
Kazım is geen vaste waarde in de basis van de club uit Istanbul. In vijf groepswedstrijden viel hij vier keer in. Alleen thuis tegen PSV startte hij, en maakte hij prompt de winnende treffer in de 2-0 overwinning.
van www.fenerbahce.orgquote:Appiah'ın durumu hakkında
15 Ocak 2008 Salı
Kulübümüz, bir süredir sağlık sorunu nedeniyle sahalardan uzak kalan Ganalı oyuncumuz Stephen Appiah'ın doktorlar tarafından verilen raporlarda "futbol oynayamama" durumu söz konusu olduğundan, Türkiye Futbol Federasyonu'na başvuruda bulunmuş ve 1 yabancı oyuncunun transferinin yapılması konusunda olumlu cevap alınmıştır. Yapılacak transferle ilgili çalışma başlamış, gelişmeler resmi yayın organlarımızdan kamuoyuna duyurulacaktır.
Fenerbahçe Spor Kulübü
Kezman gaat waarschijnlijk ook wegquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:46 schreef xminator het volgende:
Er gaat zeker een transfer komen;
[..]
van www.fenerbahce.org
Er staat dat omdat Appiah een geruime tijd niet zal kunnen spelen hebben we bij de Turkse voetbalbond ingediend dat we zijn licensie willen bevriezen. Hierdoor komt er 1 buitenlanders plaats vrij en we zijn begonnen met het zoeken van de juiste speler.
![]()
![]()
Ik hoop het wel, maar waarschijnlijk denk ik van niet. Aan het einde van het seizoen gaat hij denk weg....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kezman gaat waarschijnlijk ook weg
http://www.fenerbahce.org/icerik/haber/10423/quote:Kulübümüz, Kayserispor Kulübü ile Mehmet Topuz ve Gökhan Ünal'ın transfer edilmesi konusunda görüşmektedir. Kayserispor yönetimine bu konuda teklif yapılmış ve yanıt beklenmektedir. Görüşmelerin sonuçları kulübümüzce daha sonra kamuoyuna duyurulacaktır.
Fenerbahçe Spor Kulübü
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:48 schreef xminator het volgende:
[Tournament] Beste Braziliaan Ooit: Ronde 1.1
stem op Alex de souza...
STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!
,
,
.
Dat was volgens mij iemand van Sevilla hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:50 schreef RijstNatie het volgende:
zag net een huilende turk in de samenvatting
mooie beelden hoor
1/4 finale is echt mooi voor zo'n club met die hard supporters
De keeper heeft gewoon wat zelfvertrouwen probleempjes.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:18 schreef RijstNatie het volgende:
Het was trouwens ook vooral mooi dat die keeper eerst 2 belachelijke fouten maakt, waardoor Sevilla 2x scoort en vervolgens de held van de avond wordt in die penalty serie
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef ClioSporT het volgende:
Dit moet je even checken
http://www.youtube.com/watch?v=db44lvmtZUA
Het commentaar komt van een live radio uitzending. Best heftig lol.
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Helaas wel weer een trieste vertoning van de Besiktas-supporters... Zó erg dat we de volgende beelden hebben moeten aanschouwen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |