abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57181307

en daar zat (stond, lag,sprong,huppelde,schreeuwde zong en huilde) ik dus ghehe
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_57187704
zag net een huilende turk in de samenvatting

mooie beelden hoor

1/4 finale is echt mooi voor zo'n club met die hard supporters
Nothing to see here, carry on
pi_57187738
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:50 schreef RijstNatie het volgende:
zag net een huilende turk in de samenvatting

mooie beelden hoor

1/4 finale is echt mooi voor zo'n club met die hard supporters
Dat was volgens mij iemand van Sevilla hoor
pi_57187959
Was dat niet de voorzitter van Fener?
pi_57189519
lol.. Jullie bedoelen die gast die zo'n beetje flauwviel ?

Dat is gewoon een Fenerbahce supporter.. Iedereen heeft het erover dat het de voorzitter van Sevilla is, maar is dus niet zo. De voorzitter van Fenerbahce hoor ik trouwens voor het eerst
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_57202243
heeft iemand een filmpje van die kerel die zowat flauw viel van de spanning
pi_57203023
pi_57212856
Het was trouwens ook vooral mooi dat die keeper eerst 2 belachelijke fouten maakt, waardoor Sevilla 2x scoort en vervolgens de held van de avond wordt in die penalty serie
pi_57220563
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 01:18 schreef RijstNatie het volgende:
Het was trouwens ook vooral mooi dat die keeper eerst 2 belachelijke fouten maakt, waardoor Sevilla 2x scoort en vervolgens de held van de avond wordt in die penalty serie
De keeper heeft gewoon wat zelfvertrouwen probleempjes.
Hij heeft zijn fout tegen Schalke 04 (terugspeel bal mis trappen => goal) ook heel lang (maanden) niet kunnen loslaten.
Die tegen gehouden penalty's geven hem hopelijk heel wat zelfvertrouwen
pi_57263452
Dit moet je even checken

http://www.youtube.com/watch?v=db44lvmtZUA

Het commentaar komt van een live radio uitzending. Best heftig lol.
pi_57263936
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef ClioSporT het volgende:
Dit moet je even checken

http://www.youtube.com/watch?v=db44lvmtZUA

Het commentaar komt van een live radio uitzending. Best heftig lol.

Turks commentaar is echt geweldig

GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL 100 kere gol bin kere gol
pi_57264663
Plak takildi sanmayin, Fenerbahcenin golunun coskusunu yasayin
pi_57373939
hoi
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57373957
Arsenal (Eng) - Liverpool (Eng)
AS Roma (Ita) - Manchester United (Eng)
Schalke 04 (Dui) - FC Barcelona (Spa)
Fenerbahçe (Tur) - Chelsea (Eng)

De duels worden gespeeld op 1/2 en 8/9 april

Loting halve finale champions league

Arsenal/Liverpool - Fenerbahçe/Chelsea
Schalke 04/Barcelona - AS Roma/Manchester United

De duels worden gespeeld op 22/23 april en 29/30 april

Ik zit 8/9 april uiteraard weer in het uitvak wie komt er mee
pi_57702369
Fenerbahçe .

Kampioenschap wordt moeilijk. maar ik hoop dat we wel een plaats voor de CL behalen...
pi_57712610

Helaas wel weer een trieste vertoning van de Besiktas-supporters... Zó erg dat we de volgende beelden hebben moeten aanschouwen:

pi_57712733
Ja zeker jammer dat Alex niet zo goed de corner's hierdoor kon nemen.
Toch wel een van de sterkste kanten van FB.
pi_57770078
bijna..........
FENER!
FENER!
FENER!
FENER!
pi_57777841
quote:
Op zondag 30 maart 2008 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:

Helaas wel weer een trieste vertoning van de Besiktas-supporters... Zó erg dat we de volgende beelden hebben moeten aanschouwen:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Zo hee das nog eens een derby .

Was laatst nog in Istanbul helaas het stadion van fenerbahce niet kunnen zien omdat we niet in het Azie gedeelte zijn geweest , maar toch appart hoe daar gewoon een winkel van jullie club naast die van galasataray zit , zoiets hoef je in nederland niet te doen een ajax winkel naast die van feyenoord.

Ook was het wel leuk om de wedstrijd tegen Sevilla daar te volgen , helaas was het de uitwedstrijd anders waren we er zeker naar toe gegaan , ook wel grappig om te zien hoe ze heel uitgebreid te aankomst op de tv lieten zien en voor de voorbeschouwing op de wedstrijd van Real de hele tijd nog aan het napraten waren over gister .

waarvoor ik eigenlijk hier wou posten is dat ik een nummer zocht maar omdat de gebruiker op youtube het lied heeft verwijderd moest ik op zoek naar een andere en daar staat wel de naam boven.

het ging om deze :

Is dit het officele lied ? nu nog even proberen ergens te zoeken zodat ik het vaker kan luisteren.

En o ja succes vanavond tegen Chelsea
pi_57778831
Hey, dat is een liedje dat door een bekende Turkse zanger is gemaakt ter ere van het 100e jaar van Fenerbahçe.
Jammer dat je niet naar het stadion bent geweest en of een wedstrijd hebt gezien, de sfeer daar is altijd top en mensen zijn altijd vriendelijk.

Als je hem wilt stuur ik het liedje zelf wel door... en nog een paar liedjes van Fenerbahçe als je dat wilt .

En Thanks Fenerbahçe zal het nodig hebben...

Jammer dat Gokhan Gonul niet meespeelt ik heb niet zo erg veel vertrouwen in Onder Turaci .
pi_57793199
colin verdiend meer speeltijd ! en Fenerrrrrrrrrrrr oleeeeeeeejjjjj
pi_57793254
Geweldige goal zeg hoop dat de Turken door gaan
pi_57793284
Wat een goal van Deivid
pi_57793971
pi_57793985
Chelsea is keihard geowned.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_57794213
Wel veel gaten op het middenveld steeds hoor.

Feli met de overwinning, jammer genoeg waarschijnlijk geen kans in Londen.

En dat publiek is echt fantastisch, gewoon 90 minuten lang bij iedere aanval van de tegenstander uitfluiten.
  woensdag 2 april 2008 @ 23:36:08 #278
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57794287
Wat een mazzel de eerste helft, maar toch maar weer een diepe buiging voor Fener. Ze flikken het toch weer.
pi_57796710
Heb ik het toch weer goed gedaan door vroeg m'n tickets te regelen voor Chelsea - Fenerbahce..
Niet zo'n grote kans om een goed resultaat te halen in engeland, maar elke kans is een kans
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 april 2008 @ 02:25:25 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57796837
veel plezier en ik hoop dat jullie doorgaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57799268
Deivid!!
pi_57838976

Damn, je zou maar als voetballer het veld opkomen. Prachtig gewoon...

Iste Bunu Seviyorum, Fenerbahçe .
pi_57855259
Ik ben altijd al bang geweest voor Chelsea, maar nu ben ik echt bang. De spelers van Fenerbahçe zijn helemaal uitgeput vandaag :/... Hoop dat het goed gaat aflopen dinsdag.
pi_57855485
In de laatste minuten is het 2-1 geworden in Istanbul
pi_57856978
So what? Het had al eerder mogen gebeuren maar die pussies van kayseri gingen met 10 man verdedigen...
en kezman mag echt opzouten oouweee.
pi_57857177
Hoezo word het kampioenschap lastig Xminator?

Ze staan toch gewoon 1e?
pi_57857329
Niet het kampioenschap, de wedstrijd tegen Chelsea gaat erg lastig worden.

Maar ook het kampioenschap Fener moet nog tegen 6alatasaray uit en ook tegen Trabzonspor uit. Icm CL is dit ook nog erg uitputtend. En het verschil is miniem tussen 2e,3e en 4e.
Kampioenschap zou erg leuk zijn, Fenerbahçe verdiend het ook het meeste ... (ze spelen het leukste/beste voetbal, maar begonnen slecht).
Als Fenerbahçe maar weer CL kan spelen vind ik het ook wel goed .
pi_57857568
Net op het nippertje...
pi_57913481
Selcuk speelt vanavond ....
grrrrrrrrrrrr

--nvm, voorbarig geweest.

[ Bericht 11% gewijzigd door xminator op 08-04-2008 19:56:33 ]
pi_57921758
Jammer, op naar het kampioenschap dan maar ...
pi_57933989
Jammer, Chelsea speelde gewoon beter...
pi_57939410
1e helft was Fenerbahce een groot drama.. 2e helft speelde het veel beter alleen er was een scheidsrechter die naar mijn mening opvallend teveel in voordeel van Chelsea floot. Met een beetje geluk had Fenerbahce er gewoon 1tje kunnen scoren maar ja, helaas.

Ik moet wel zeggen dat ik Drogba wel een goede speler vond tot aan gister de 90ste minuut. Op tv was het misschien niet te zien, maar tegen het einde van de wedstrijd is ie terwijl het spel nog bezig was een keer of 3 keer gaan liggen en opstaan totdat de scheidsrechter eindelijk vloot voor een blessurebehandeling (die niet eens nodig bleek uiteindelijk). Daarna presteerde hij het nog om de scheidsrechtersbal gewoon keihard over de achterlijn te schieten. Wat een aap.
pi_57941597
Nja ik vond drogba wel meevallen, dat kwam vooral doordat Lugano hem bespeelde.....

Lugano is echt een pracht speler, jammer dat hij volgend jaar vertrekt net zoals veel spelers .
pi_57961285
Hoe weet je dat nou allemaal ?
pi_57962012
Dat word overal bijna gezegd... En opzich is het ook logisch het is precies de tijd voor Lugano, Alex, Aurelio etc. om te vertrekken 1, ze zijn dan nog net op leeftijd 2. ze zijn ENORM goed. 3 Ze willen zelf ook europees spelen...
Het zou slim zijn als Fenerbahçe ze aan het einde van het seizoen verkoopt (vooral lugano zijn contract loopt volgend jaar af).
pi_58027135
Kezman je hoeremoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_58027241
Verdomme. Hoe durft zo'n club op het einde van de blessuretijd nog een doelpunt tegen te krijgen? De verdedigers waren duidelijk niet voldoende gecontentreerd, vooral die %^&*( Vederson.

En niks tegen Kezman, een strafschop kun je weleens missen. Vooral wanneer je zelden een strafschop mee krijgt.
pi_58027552
Ja je kunt een penalty missen maar een penalty missen + belabberde prestaties = oprotten klaar. En ja Wederson speelt best slecht op LB....
pi_58027986
Hebben jullie dat nieuwe gelezen over Ronaldinho en Eto'o
90 miljoen euro samen

....
pi_58030306
Ja altijd wel leuk zulke berichten uit het buitenland...
Maar denk dat het bestuur niet gek is om voor hun zoveel te betalen.. maar als het bestuur hun wil kunnen ze hun ook wel krijgen kwa het geld gedeelte maar denk niet dat de spelers zelf willen komen naar Turkije om te spelen tegen gare teams zoals gaysaray gayserispor etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')