Ik ben ermee bezigquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Dat zou wel mooi zijn.
Wikipedia is je beste vriend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef Devrim_ het volgende:
Heeft iemand een lijstje met de jaren dat Fenerbahce kampioen is geworden?
Zijn moeder is Turks-Cypriotisch volgens mij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
Heeft Kazim eik Turkse roots?
Vond het een opmerlijke transfer om eerlijk te zijn.
donequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef ClioSporT het volgende:
fenerbahce.com kan je best uit de op flikkeren, die site is ten eerste niet officieel en ten tweede is het vaak onjuist nieuws.
Fenerbahce.org is officieel en ook nog eens in verschillende talen
De belg zend het toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:34 schreef xminator het volgende:
Waar kunnen we Fenerbahce - Anderlecht gaan volgen? Welke tv zender? Of live stream?
Ik weet dat VT4 het gaat uitzenden maar is dit wel te bekijken in NL.
Ik vind het ook goed als het een betaalsite is waar je bijv. 1,5¤ betaald om de wedstrijd te bekijken.
Sporza kan je toch ontvangen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef ClioSporT het volgende:
Hele zooi belgische kanalen te ontvangen in NL toch ? Geen van alle die het uitzendt?
Appiah is wel een beestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef DeVinger het volgende:
Appiah power
Zend die het uit dan? Want volgens mij zend VT4 het uit (ook belgische kanaal) en die wordt niet zomaar ontvangen.quote:
Waar zit je eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
15 augustus zit ik in het stadion, wedstrijd tegen Anderlecht![]()
Fenerbahce = (gele) kanariequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:17 schreef DeVinger het volgende:
En Fener is een hele brede stoere kerel?
Vind ik ook zo. Het komt vast omdat hij in Turkije speelt. Als hij nu bijv. in de Engelse competitie zat. Dan zou hij ineens een grote ster zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:26 schreef El_Bassie het volgende:
Appiah is echt zo'n beest he. Wat een krachtmens. Vind hem echt niet veel minder dan Essien, die veel meer respect krijgt.
Niemand?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb ook nergens een (betaalde) stream kunnen vinden..
Achter het goal, Telsim tribunu, tussen alle randdebielen ghehequote:
Wat man, als je naar kadikoy gaat moet je daar zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Achter het goal, Telsim tribunu, tussen alle randdebielen ghehe![]()
Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat man, als je naar kadikoy gaat moet je daar zitten staan.
VT4 kun je blijkbaar makkelijk ontvangen: http://forum.antu.com/KonuOkuZiyaretci.aspx?gID=4&fID=77&kID=1776quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef xminator het volgende:
Of er moet iemand uit Belgie zijn die het wilt streamen voor ons xD. Maar ik denk dat niemand het doet.
quote:6-Yayınlar hangi kalitede bize ulaşacak?
Vatanım TV projelerinde windows media player teknolojisini kullanmaktadır. 450 kbps ve 16 fps ile yani yüksek kalitede saniyede 16 frame ile yayınları size ulaştıracağız. (Televizyonda 24 frame dir.) Ayrıca USA'de yapmış olduğumuz 5 GB 'Lik sınırsız erişim hosting yatırımımızla aynı anda 10000 kişiye maçları sorunsuz izlettirebilmekteyiz.
Je begrijpt me wel met zitten bedoelde ik daar zijn.quote:
Amsterdam is helaas iets te ver weg (ik woon in Nijmegen). $ 6,95 voor een betaalde stream valt reuze mee, vooral als je met 7 mensen gaat kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Sylvesterr ik ga vanavond naar Fenerbahce dernegi in Amsterdam, daar zenden ze het uit op een grote scherm.
En een betaalde stream voor 6,95? ben je gek geworden ofzo?
Ok dan valt het i.d.d. meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Amsterdam is helaas iets te ver weg (ik woon in Nijmegen). $ 6,95 voor een betaalde stream valt reuze mee, vooral als je met 7 mensen gaat kijken.
Als ik betaal voor een stream, dan mag ik er toch van uitgaan dat er voldoende capaciteit is om op een fatsoenlijke manier naar die stream te kijken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:27 schreef xminator het volgende:
LoL je zult vast niet de enige zijn die daar vanaaf gaat kijken.
bwin.com: klein venstertje.. Nee, dank je. Ik vrees dat we nog een tijdje moeten gaan wachten op die black baba.quote:Je kunt ook gewoon www.bwin.com registreren en kijken. Misschien ga ik dat doen. En op een andere forum zit er iemand die het zeker gaat streamen zegt hij.
Volkan kan ik nog begrijpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik snap ook niet waarom Zico zo koppig is. Iedereen ziet dat Deivid een prutser is, maar hij krijgt telkens weer een kans, net als Volkan vorig jaar...
Nahh.. ik vond het eerder 4 minuten.. maximaal 5.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
7 minuten blessuretijd: terecht of onterecht?
Je bent iig eerlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een BJK bril op![]()
Valt wel te merken dat je kale arkasi was, je hebt niets van de wedstrijd opgepikt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:42 schreef ClioSporT het volgende:
Kezman is echt een lompe dwaas. Op tv valt het niet zo veel op misschien maar ik heb hem een beetje zitten bekijken en hij kan echt geen ene flikker. Deniz vaak onnodig balverlies. Deivid doet ook weinig maar hij laat wel af en toe zien dat ie eigenlijk best wel kan voetballen, maar op de 1 of andere manier lukt het gewoon niet echt met hem.
Anyway ik ben helemaal kapot![]()
voor mij is Fb topic al genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Open er een...
Juistquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoals bij Kezman?
Denk het wel, Colin Kazim zal wel goed spelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vertrouw Volkan voor geen meter. :/ Is Colin Kazim speelgerechtigd? Zoja, dan denk ik dat hij in plaats van Deivid zal spelen.
Ik denk wel dat als Fenerbahçe de Champions League haalt minstens één speler erbij gehaald zal worden, maar of Adriano (als het al waar is natuurlijk) nou de juiste keuze is? Hij is duidelijk niet in vorm, houdt zich meer bezig met drank dan met voetbal en speelt wat mij betreft te egoïstisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&articleID=1375&CatId=34
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |