Volkan kan ik nog begrijpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik snap ook niet waarom Zico zo koppig is. Iedereen ziet dat Deivid een prutser is, maar hij krijgt telkens weer een kans, net als Volkan vorig jaar...
Nahh.. ik vond het eerder 4 minuten.. maximaal 5.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
7 minuten blessuretijd: terecht of onterecht?
Je bent iig eerlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een BJK bril op![]()
Valt wel te merken dat je kale arkasi was, je hebt niets van de wedstrijd opgepikt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:42 schreef ClioSporT het volgende:
Kezman is echt een lompe dwaas. Op tv valt het niet zo veel op misschien maar ik heb hem een beetje zitten bekijken en hij kan echt geen ene flikker. Deniz vaak onnodig balverlies. Deivid doet ook weinig maar hij laat wel af en toe zien dat ie eigenlijk best wel kan voetballen, maar op de 1 of andere manier lukt het gewoon niet echt met hem.
Anyway ik ben helemaal kapot![]()
voor mij is Fb topic al genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Open er een...
Juistquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoals bij Kezman?
Denk het wel, Colin Kazim zal wel goed spelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vertrouw Volkan voor geen meter. :/ Is Colin Kazim speelgerechtigd? Zoja, dan denk ik dat hij in plaats van Deivid zal spelen.
Ik denk wel dat als Fenerbahçe de Champions League haalt minstens één speler erbij gehaald zal worden, maar of Adriano (als het al waar is natuurlijk) nou de juiste keuze is? Hij is duidelijk niet in vorm, houdt zich meer bezig met drank dan met voetbal en speelt wat mij betreft te egoïstisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&articleID=1375&CatId=34
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |