abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52404030
Wedstrijd is afgelopen. Eindstand: 1-0 voor FB.

Spel viel me zwaar tegen, veel te veel balverlies. De laatste 10-15 minuten speelde FB veel te defensief.
pi_52404241
Fb speelde TE SLECHT. We moesten pressie spelen. HOERE ZICO ISTIFA.

Waarom laat hij deivid spelen? waarom haalt hij deniz eruit?

Zoals altijd MEHMET AURELIO man of the match.
Pluim voor de meeste spelers o.a. onze keeper Serdar.
Het wordt helemaal niets met zico. Wat denkt hij wel niet te doen. we moesten meer aanvallen mindere hoge ballen geven. Kezman helemaal in zijn eentje voor (net alsof hij maradonna is ), in zijn eentje tegen 4 man.

Kut zico, kut deivid.
pi_52404495
Ik snap ook niet waarom Zico zo koppig is. Iedereen ziet dat Deivid een prutser is, maar hij krijgt telkens weer een kans, net als Volkan vorig jaar...
pi_52404743
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik snap ook niet waarom Zico zo koppig is. Iedereen ziet dat Deivid een prutser is, maar hij krijgt telkens weer een kans, net als Volkan vorig jaar...
Volkan kan ik nog begrijpen.
Maar laat ipv deivid daar gokhan gonul ofzo spelen. Of doe eens gek en ga 4-4-2 spelen duo'tje kezman-colin.
Bos bosuna mi oefenwedstrijden yaptiriyoruz.

Ik zie Fener dit seizoen niet echt kampioen worden met zico aan het roer.

gvd, bjk verkloot het ook weer .

[ Bericht 5% gewijzigd door xminator op 15-08-2007 22:12:48 ]
pi_52406234
Hmm. Ik dacht dat BJK 1-0 had gewonnen, niet dus.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:37:13 #56
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52406387
Jah rot op jonge . 7 minuten extra.
pi_52406479
7 minuten blessuretijd: terecht of onterecht?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:42:08 #58
123545 DatMeenJeNiet
pi_52406615
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
7 minuten blessuretijd: terecht of onterecht?
Nahh.. ik vond het eerder 4 minuten.. maximaal 5.
Maar ik heb wel een BJK bril op
pi_52411124
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Maar ik heb wel een BJK bril op
Je bent iig eerlijk.
pi_52412700
Kezman is echt een lompe dwaas. Op tv valt het niet zo veel op misschien maar ik heb hem een beetje zitten bekijken en hij kan echt geen ene flikker. Deniz vaak onnodig balverlies. Deivid doet ook weinig maar hij laat wel af en toe zien dat ie eigenlijk best wel kan voetballen, maar op de 1 of andere manier lukt het gewoon niet echt met hem.

Anyway ik ben helemaal kapot
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_52412765
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 02:42 schreef ClioSporT het volgende:
Kezman is echt een lompe dwaas. Op tv valt het niet zo veel op misschien maar ik heb hem een beetje zitten bekijken en hij kan echt geen ene flikker. Deniz vaak onnodig balverlies. Deivid doet ook weinig maar hij laat wel af en toe zien dat ie eigenlijk best wel kan voetballen, maar op de 1 of andere manier lukt het gewoon niet echt met hem.

Anyway ik ben helemaal kapot
Valt wel te merken dat je kale arkasi was, je hebt niets van de wedstrijd opgepikt.
Wat verwacht je dat Kezman gaat doen daar helemaal in zijn eentje? constant 3 verdedigers op hem.
Domme dwaas deivid hele tijd wachten en rondjes rennen op het middenveld en domme fouten maken.
Deniz daar en tegen deed het wel goed soms had hij balverlies i.d.d. maar hij pakte ook erg veel af.
pi_52416133
Zeg sjakie ik weet niet of jij ooit in het stadion zelf ben geweest (zal wel niet aan je lompe reactie te zien) maar kale arkasi betekent niet dat je niks kan volgen, integendeel Kezman staat 20 meter voor je neus en als een spits van de 30 keer niet eens 1 keer z'n mannetje (1 mannetje ja) voorbij kan gaan is het een lompe dwaas.

Zeg nou niet dat jij het beter heb gezien met je pc scherm en je "super" stream, maar goed van iemand die z'n eigen trainer hoer noemt valt zoiets ook wel te verwachten..
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_52421462
Ok dat kan zo zijn, maar ff serieus kijk ff hoe daum het deed en hoe zico het nu doet.
Daum had velen andere spelers onder zich hij had niet eens een normale verdediging maar we speelden wel goed. Tegen de kleinere teams zaten we altijd pressie te spelen.
met zico is dit niet het geval en zico wilt steeds deivid laten spelen alsof het zijn zoon is ofzo.
pi_52429895

Waardeloos... Wat een %^&** gedoe met de uitzendrechten. Dit is voor mij een reden om GEEN jaarabonnement te nemen (a $ 160), je weet niet wat er wel en wat er niet wordt uitgezonden.
pi_52431266
Op sopcast heb je een stream op dit moment.
pi_52433966
Ik heb maar bij m'n broer thuis gekeken.
pi_52492530
Vandaag gewonnen met een wissel team. Alle jongelingen speelden erg goed!
pi_52574442
Waarom hebben we geen algemene Turkse voetbal topic?
pi_52575111
Open er een...
pi_52577035
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Open er een...
voor mij is Fb topic al genoeg . maar de gsliler / bjkliler etc. hebben geen topic .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:16:49 #71
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52578394
nooit gezien
pi_52580036
Omdat:
1) er veel minder GS-supporters zijn ten opzichte van FB-supporters
2) GS geen populaire club is
3) FB gewoon beter dan GS is

pi_52687538
Roberto Carlosss
pi_52696981
Gelukkig heeft Serdar geen al te zware blessure opgelopen. Als alles meezit kan Serdar tegen volgende week (tegen Anderlecht) spelen.

Volkan liet mij schrikken toen hij een schot van Balili met zijn vuisten wilde tegenhouden; gelukkig raakte de bal de lat...
pi_52710726
Ik begin steeds meer sommige 'supporters' te haten. Hele wedstrijd stil maar als een eigen voetballer een fout maakt uitjoelen.
pi_52720851
Zoals bij Kezman?
pi_52731204
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoals bij Kezman?
Juist
of soms bij Deniz.
pi_52740483
Ok, ik denk dat ik Anderlecht maar alvast ga feliciteren. Serdar kan niet meespelen.
pi_52740952
Ik hoop dat Volkan geen rare fratsen uithaalt.
deivid speelt ook niet dat is wel goed. Ik hoop dat zico het goed benut en een goede speler neerzet.
pi_52741821
Ik vertrouw Volkan voor geen meter. :/ Is Colin Kazim speelgerechtigd? Zoja, dan denk ik dat hij in plaats van Deivid zal spelen.
pi_52741883
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vertrouw Volkan voor geen meter. :/ Is Colin Kazim speelgerechtigd? Zoja, dan denk ik dat hij in plaats van Deivid zal spelen.
Denk het wel, Colin Kazim zal wel goed spelen .
Volkan maakt gewoon soms van die rare fouten :S, persoonlijk denk ik ook dat hij minder zelfvertrouwen heeft op dit moment waardoor hij nog meer stuntelt.

Alhoewel ik zou Gokhan Gonul ook wel willen zien spelen.
pi_52742683
Mijn ideale opstelling voor de wedstrijd van woensdag:

-------------------Volkan-------------------------
Önder-----Edu--------Lugano----R. Carlos
------------------Aurelio--------------------------
-------Kemal---------Alex--------Wederson--
-----------Colin Kazim----Kezman------------

Ik denk dat ik één van de weinige ben, die nog helemaal gelooft in Zico. In Turkije heeft men helaas te weinig geduld met trainers. Ondanks de prima prestaties van Daum, schreven columnisten dat de Duitser geen verstand van voetbal had. In mijn ogen is de man één van de beste trainers die Fenerbahçe ooit gehad heeft. Joachim Löw, nu bondscoach van Duitsland, is ook nooit gewaardeerd bij FB.

Fenerbahçe is de eerste ervaring van Zico op clubniveau. Geef die man toch wat meer credit, zeker in Europese wedstrijden. Het is niet alsof Fener vroeger tot de top van Europa behoorde. Vorig seizoen heeft Fener mét Zico de derde ronde van de UEFA-Cup gehaald. Het had zelfs de achtste finales kunnen halen, als ze in de laatste minuten van de wedstrijd tegen AZ wat beter hadden opgelet. Fenerbahçe is nog nooit zo ver gekomen in de UEFA-Cup, maar toch blijft men negatief doen over Zico.

Het enige wat hij in mijn ogen beter niet kan doen is het volgende. Telkens als FB de 1-0 heeft gemaakt, gaan ze heel verdedigend spelen. Dit is overduidelijk een tactiek van Zico, die heel vaak verkeerd kan uitpakken, en in het verleden ook hééft uitgepakt. Met Daum gingen ze na de 1-0 juist meer aanvallen, waardoor een wedstrijd vaak makkelijker gewonnen werd.
pi_52743244
Hoe doet Roberto Carlos het?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_52743358
Hoe komt Fenerbahce eigenlijk aan zoveel geld? Zelfde geldt voor Galatasaray
pi_52745001
Van rijke Turken

Hoeveel buitenlanders mogen er nu opgesteld en in de selectie zitten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52749078
Er mogen zeven buitenlandse spelers in de selectie zitten, waarvan er zes gelijktijdig mogen spelen tijdens een wedstrijd. Ongelooflijke regel.

Hoe Galatasaray aan zoveel geld komt snap ik ook niet. Twee seizoenen geleden konden ze de salarissen van de spelers niet eens betalen, en nu halen ze opeens (redelijk) grote namen en zijn ze geïnteresseerd in 100 andere spelers.
Fenerbahçe heeft al jaren een rijke voorzitter en Fenerbahçe doet het uitstekend met het verkopen van voetbalshirts. Daarmee verdienen ze echt ontzettend veel.

Roberto Carlos doet het, in mijn ogen, goed. Hij zorgde voor de winnende treffer afgelopen zaterdag (met het hoofd nota bene), en het schijnt dat hij jongere spelers erg goed coacht. Zowel tijdens wedstrijden als trainingen.
pi_52749140
Maar ik neem aan dat ze allebei een gat in de begroting hebben van 40% ofzo?
pi_52749201
Je moet gewoon buitenlanders halen zonder interlands. Dan kan je een half jaar later weer een andere halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52754688
Fenerbahçe doet het gewoon heel erg goed, Fenerbahçe heeft veel geld omdat de voorzitter goed is in het regelen van zakelijke dingen alleen minder goed over voetbal zelf .

Ik denk dat Fener niet met 2 aanvallers zal spelen, alhoewel ik het wel hoop.
Zico zal waarschijnlijk proberen non-stop te verdedigen.

-------------------Volkan-------------------------
Önder-----Edu--------Lugano----R. Carlos
------------Aurelio-----Deniz------------------
-----Ali Bilgin------Alex-----Wederson-------
--------------------Kezman-----------------
denk dat het zo iets wordt.
misschien ipv. Ali wordt het Colin-Kazim.

Weet iemand eigenlijk wat er met Edmar Gees De Souza ofzo is gebeurd? nvm. hij is naar Ankara..
pi_52758634
quote:
Ik denk wel dat als Fenerbahçe de Champions League haalt minstens één speler erbij gehaald zal worden, maar of Adriano (als het al waar is natuurlijk) nou de juiste keuze is? Hij is duidelijk niet in vorm, houdt zich meer bezig met drank dan met voetbal en speelt wat mij betreft te egoïstisch.

Ik denk dat ze beter kunnen gaan voor Koevermans. De vraag is dan alleen, welke buitenlandse speler moet dan vertrekken? Een dilemma. Deivid is een voor de hand liggende keuze, maar wie wil dan die ene buitenlandse speler zijn die telkens als reserve moet beginnen (wegens 6+1 buitenlanders-regel van Turkse voetbalbond). Kezman doet dat echt niet.. Die deed vorig seizoen al moeilijk toen hij twee wedstrijden achter elkaar op de reservebank begon.

Ik denk dat als er een buitenlandse spits gehaald wordt, Kezman mag vertrekken. Deivid wordt de +1 van Fenerbahçe.
pi_52758705
Of Deivid wordt Mehmet Deivid
pi_52759225
Of Appiah wordt verkocht icm. een ruil.
pi_52786634
TRT 1 zendt de wedstrijd live uit.
pi_52786780
sporza/canvas ook , ik ga hem daar kijken, geluid is veel beter.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:24:11 #97
123545 DatMeenJeNiet
pi_52789672
Met Aad de Mos als analist.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:33:08 #98
123545 DatMeenJeNiet
pi_52789960
1-0 Fener
1-0 BJK

pi_52790007