abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55292952
Nog meer Brazilanen?
pi_55293036
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog meer Brazilanen?
Tja..Allemaal dankzij Zico en de andere Braziliaanse spelers.
Anders zouden ze niet komen
pi_55293579
Ga weg joh, zou wel leuk zijn als Ronaldo kwam. Maar hij is wel blessure gevoelig.
Vooral in Turkije gaan de kleine teams met 20 man verdedigen en extra hard doen... en dan is het .
pi_55293709
Btw, Tuncay heeft weer gescoord. Ze zeggen dat dit een heel mooi doelpunt is.
pi_55297470
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:22 schreef xminator het volgende:
Btw, Tuncay heeft weer gescoord. Ze zeggen dat dit een heel mooi doelpunt is.
http://www.youtube.com/watch?v=4meXfEhEw9o
Mooi doelpunt inderdaad.
pi_55314946
2-1

Het veld was ronduit k*t. De spelers van Genclerbirligi maakten smerige tackles, en gingen tijdrekken na de 1-0. Toen Fener 2-1 voor stond en Fener wat sloom speelde raakten de spelers van Genclerbirligi behoorlijk geïrriteerd.
pi_55315026
Tyfus scheidsrechter, je zal vast niet kunnen slapen nu Fenerbahce heeft gewonnen. Twee 100% penaltie's niet gegeven.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_55315755
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:38 schreef ClioSporT het volgende:
je zal vast niet kunnen slapen nu Fenerbahce heeft gewonnen.
Daar zijn ze inmiddels aan gewend.
pi_55318449
De scheidsen zijn ter compensatie van de kwaliteit dat Fenerbahçe heeft.
Het moet wel eerlijk blijven he .
pi_55372721
quote:
Fenerbahçe SK zal aankomende vrijdag voor het eerst deelnemen aan de loting voor de tweede ronde van de Champions League. Spits Kazım Kazım hoopt dat een Engelse club uit de bal komt.

Fenerbahçe zal als nummer twee in Groep F, waarin PSV derde werd, een groepswinnaar loten. Van de zeven mogelijkheden zijn alleen Manchester United en Chelsea Engels. Kazım Kazım ging eerder door het leven als Colin Kazım-Richards in Engeland bij Sheffield United, dat vorig seizoen degradeerde.

"Ik wil een Engelse club loten", vertelde Kazım Kazım aan uefa.com. "En niet alleen voor mij, maar ook voor de club zou dat fantastisch zijn. De Premier League is de beste competitie ter wereld, dus als we daar tegen zouden kunnen stunten zou dat voor het Turkse voetbal geweldig zijn."

Kazım is geen vaste waarde in de basis van de club uit Istanbul. In vijf groepswedstrijden viel hij vier keer in. Alleen thuis tegen PSV startte hij, en maakte hij prompt de winnende treffer in de 2-0 overwinning.
Kazim
Doe mij maar Porto
pi_55372775
Maakt niet uit welke club het wordt. Als ryanair er maar heen kan vliegen zodat ik vroeg en goedkoop m'n ticket kan kopen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_55438940
Fenerbahçe SK - Sevilla FC

Moet te doen zijn.
pi_55439441
Zo. gelijk vliegticket geboekt voor 19 februari Fenerbahce - Sevilla
pi_55439721
Voor hoeveel?
pi_55439779
188 euro retour met super maatschappij Corendon.
pi_55439946
Dachat ik al, ik zag AMS - IST (SAW) ook voor 188 euro bij Corendon. Eens kijken of er iets valt te regelen met m'n werk.
pi_55439985
Naar sevilla is rond de 160 euro retour met Air berlin rond 4/5 maart.. Amsterdam - Sevilla vlieg je dan ghehe, ff uitzoeken welke dag precies de wedstrijd is.
pi_55440241
Je wil dus naar beide wedstrijden gaan? Dat is mij iets te duur...
pi_55444797
Yup.. ga zoveel mogelijk naar dit soort wedstrijden.. Inter milaan was de laatste uitwedstrijd waar ik was. De uitslag zal ik maar even niet herhalen.
pi_55763011
Ik denk dat er geen transfer zal komen , maar aan het einde van het seizoen komt er wel een hele mooie denk ik .
pi_56058858
Er gaat zeker een transfer komen;
quote:
Appiah'ın durumu hakkında
15 Ocak 2008 Salı

Kulübümüz, bir süredir sağlık sorunu nedeniyle sahalardan uzak kalan Ganalı oyuncumuz Stephen Appiah'ın doktorlar tarafından verilen raporlarda "futbol oynayamama" durumu söz konusu olduğundan, Türkiye Futbol Federasyonu'na başvuruda bulunmuş ve 1 yabancı oyuncunun transferinin yapılması konusunda olumlu cevap alınmıştır. Yapılacak transferle ilgili çalışma başlamış, gelişmeler resmi yayın organlarımızdan kamuoyuna duyurulacaktır.

Fenerbahçe Spor Kulübü
van www.fenerbahce.org

Er staat dat omdat Appiah een geruime tijd niet zal kunnen spelen hebben we bij de Turkse voetbalbond ingediend dat we zijn licensie willen bevriezen. Hierdoor komt er 1 buitenlanders plaats vrij en we zijn begonnen met het zoeken van de juiste speler.

pi_56058964
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:46 schreef xminator het volgende:
Er gaat zeker een transfer komen;
[..]

van www.fenerbahce.org

Er staat dat omdat Appiah een geruime tijd niet zal kunnen spelen hebben we bij de Turkse voetbalbond ingediend dat we zijn licensie willen bevriezen. Hierdoor komt er 1 buitenlanders plaats vrij en we zijn begonnen met het zoeken van de juiste speler.

Kezman gaat waarschijnlijk ook weg
pi_56059005
en ik heb m'n vlucht geboekt naar sevilla-Fenerbahce
pi_56059021
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:50 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Kezman gaat waarschijnlijk ook weg
Ik hoop het wel, maar waarschijnlijk denk ik van niet. Aan het einde van het seizoen gaat hij denk weg....

Zou wel mooi zijn 2 buitenlandse spelers erbij .

Waarschijnlijk zijn de onderhandeling al rond en gaan ze het binnenkort uitbrengen.
pi_56180362
5-0
pi_56187015
krAlex .

Ik ben echt benieuwd wie we gaan binnenhalen..... iedereen zegt dat het Maldonado wordt.
pi_56190411
Goede wedstrijd vandaag, Alex was weer heerlijk bezig.
pi_56250074
9-3 Kezman zal nu wel weer wat zelfvertrouwen hebben, hoop ik.
pi_56250154
10-3 zelfs
pi_56252538
Schandalig dat er 3 ballen in kunnen gaan van Alanyaspor
pi_56255241
Tja, alanyaspor ..
pi_56340722
1 - 4 gewonnen kezman 2 keer gescoord .
pi_56342787

Kezman is back.
pi_56364744
Fenerbahce heeft Galatasaray geloot voor de beker :D:D:D

Eerste wedstrijd thuis is al zondag, ik ben er bij
pi_56365622
Man waarom 6alatasaray . Dat word weer een wedstrijd waarvan de uitslag al bekend is .
pi_56380444
quote:
Kulübümüz, Kayserispor Kulübü ile Mehmet Topuz ve Gökhan Ünal'ın transfer edilmesi konusunda görüşmektedir. Kayserispor yönetimine bu konuda teklif yapılmış ve yanıt beklenmektedir. Görüşmelerin sonuçları kulübümüzce daha sonra kamuoyuna duyurulacaktır.

Fenerbahçe Spor Kulübü
http://www.fenerbahce.org/icerik/haber/10423/

.
Fenerbahçe heeft een bod uitgebracht op Mehmet Topuz en Gokhan Unal.
Dit is officieel aangezien het op www.fenerbahce.org staat .
pi_56388585
Fenerbahçe heeft Maldonado gekocht. Het is nu zeker . Hij komt vanavond. Het staat op de officiële website.
Ook is het nu 6+2 geworden(buitenlanderslimiet). Zou prachtig zijn als Mehmet Topuz, Gokhan Unal en nog 1 buitenlander komt .

pi_56858124
Vanavond zit ik in het stadion vlak achter de reservespelers

Alvast een beetje adrenaline opwekken http://youtube.com/watch?v=c8GcRlvftBw
pi_56864855
Nice, ik hoop dat we winnen. Maar het gaat echt moeilijk worden. Ik had liever porto of arsenal gehad als tegenstander .
pi_56872802
3-2!
pi_56872892
Man ik voel me aan de ene kant kut, het had veel meer moeten zijn. Vooral de domme fout van edu, echt te vaak heeft hij fouten gemaakt. Mja andere kant winst = winst. Velen geloofden niet dat we zouden winnen en dat is wel gebeurd . Uit wordt het moeilijk. Maar Fenerbahçe begint vanaf nu aan zijn groei. Later zullen we mooiere dingen zien .
pi_56886136
O.C hakem... Wat moet een speler nog doen voordat er wordt gefloten voor hands ?
pi_57021234
Kut scheidsrechter. Het zit ook echt NOOIT mee met ons .
pi_57021510
3 rode kaarten toch?
pi_57025199
Ja .
pi_57130900
[Tournament] Beste Braziliaan Ooit: Ronde 1.1

stem op Alex de souza...

STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!
, , .
pi_57163230
FENERBAH"CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
pi_57163257
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE ZIJN DOOR
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:36:19 #249
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57163292
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:48 schreef xminator het volgende:
[Tournament] Beste Braziliaan Ooit: Ronde 1.1

stem op Alex de souza...

STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!STEM! STEM!
, , .
!

Gefeliciteerd trouwens
><(({°>
pi_57164355
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:36 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

!

Gefeliciteerd trouwens
, .
Moet toch wat als mensen op diego , gaan stemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')