Lees ik het goed? Mag deze scheids niet meer fluiten nav zijn 'fout' van gisteravond?quote:Ve hakemliği bırakıyor
Erciyes ile Beşiktaş arasında oynanan son Türkiye Kupası finalindeki kararları nedeniyle Fenerbahçe tarafından ‘istenmeyen hakem’ ilan edilen İsmet Arzuman, sezon sonunda hakemliği bırakacağını açıklamıştı. Ancak Saracoğlu’nda yaptığı hata, erken emekliliğine neden oldu. Futbol Federasyonu’nun talimatıyla Arzuman’ın sezon sonunu beklemeden hakemlik kariyerine son verdiği öğrenildi.
Gewoon je eigen ploeg blijven aanmoedigen? Jeetje, wat een bizar voorstelquote:Op woensdag 7 november 2007 21:52 schreef ClioSporT het volgende:
Wat moeten ze dan gaan doen, klappen of stil zijn ?
Eng nationalistisch?. Zeg kijk jij wel naar de goede wedstrijd of ben je gewoon niet goed bij je hoofdquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind er geen zak aan eigenlijk. Nogal statisch, dat gezang, weinig echte beleving.
En dat voortdurende gefluit is hersendood.
Het is ook een beetje eng nationalistisch allemaal, hoort wel bij Turkije.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Eng nationalistisch?. Zeg kijk jij wel naar de goede wedstrijd of ben je gewoon niet goed bij je hoofd![]()
Kom je toevallig uit Eihoven ?
Dat klopt niet ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef ClioSporT het volgende:
Lol, ok je bent echt een ei, ik bedoel meer je reacties over nationalistische fans op dit moment.
*quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef xminator het volgende:
FENERBAHCE![]()
sch ga huilen, jij mag alleen dromen dat ajax/feyenoord/psv zulke goede supporters krijgen.
Dat is mijn bezwaar ook niet hoor, ik ben dol op tifo's. Maar geef mij de *Engelse sfeer maar. *quote:Op woensdag 7 november 2007 23:12 schreef xminator het volgende:
Ja maar ze supporteren hun ploeg, wat belangrijk is voor een overwinning.
Niet iedereen blijft levenloos zitten op hun stoeltje, als je naar een wedstrijd gaat moet je sfeer hebben. Anders kan je het net zo goed thuis bekijken en dan met replay vanuit 20 verschillende punten...
Ik vind het bij Gala sowieso een stuk leuker en sfeervoller. Er wordt denk ik een beetje nu het beeld geschapen dat het bij alle Turkse clubs bingo is.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:26 schreef MaxPower het volgende:
Lazio - AS moet je vergelijken met Galatasaray - Fenerbahce, niet met Fenerbahce - PSV.
In april kan ik je meer vertellen als ik bij Gala - Fener en Besiktas - Weetikveel ben geweest.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het bij Gala sowieso een stuk leuker en sfeervoller. Er wordt denk ik een beetje nu het beeld geschapen dat het bij alle Turkse clubs bingo is.
engelse sfeer? Dat zijn toch die bolle faggots die te veel bier op hebben en dan eens in de wedstrijd oleeeeeeeej ofzo zeggen?quote:Op donderdag 8 november 2007 08:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is mijn bezwaar ook niet hoor, ik ben dol op tifo's. Maar geef mij de *Engelse sfeer maar. *
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef xminator het volgende:
[..]
engelse sfeer? Dat zijn toch die bolle faggots die te veel bier op hebben en dan eens in de wedstrijd oleeeeeeeej ofzo zeggen?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Zijn we er klaar voor? GS moet vandaag afgeslacht worden. [afbeelding]
Eens, vooral die vuile actie van Servet op Semih. Het leek wel alsof GS er niet was om te voetballen, maar om FB niet te laten voetballen door smerige tackles.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef xminator het volgende:
VIEZE SCHEIDS.
Hij doet het PERFECT. Dus een hele goede aanwinst voor ons.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoe doet Roberto Carlos het?
en heel terechtquote:Op donderdag 13 december 2007 00:42 schreef ClioSporT het volgende:
We zijn gewoon door..
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hoop op nog een paar top transfers in de winterstop [afbeelding]
Kezman speelt bijna nooit volgens mijquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn ze dan net zo goed als Lugano en Kezman?
Alleen Mehmet (Marcoquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als die beide zouden vertrekken zou Fener weer 2 goede buitenlanders halen. Als je ze dan ook nog uit Zuid Amerikan kunnen ze in de CL ook mee doen
Welke buitenlanders van Fener zijn inmiddels genaturaliseerd?
Ah okquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je vergeet Vederson. [afbeelding]
Ik had laatst nog gelezen dat Appiah gewoon bij Fener blijft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:58 schreef xminator het volgende:
Ik persoonlijk denk dat Appiah gaat vertrekken en Kezman...
Alleen jammer dat appiah nu vertrekt en niet eerder toen hij meer waard was...
Appiah mag de pot op. Ze hadden 'm afgelopen zomer moeten verkopen toen hij nog veel geld waard was.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik had laatst nog gelezen dat Appiah gewoon bij Fener blijft.
Kezman zie ik trouwens het liefst vertrekken..Hij speelt niet meer zoals hij die ene jaar bij PSV deed..
Ik verwacht nog een paar grote Braziliaanse transfersquote:Ronaldo'yu bırakmıyorlar
Fenerbahçemiz’in ara transfer döneminde renklerine katarak, kadrosunu güçlendireceği ileri sürülen Milan’ın Brezilyalı yıldızı Ronaldo’nun ’hiçbir yere bırakılmayacağı’ açıklandı. İtalyan devi Milan’a transferinin ardından bir türlü sahalara dönemeyen Ronaldo hakkında bir açıklama yapan kırmızı-siyahlı kulübün 2. başkanı Adriano Galliani “Ronaldo Milan’da kalacak” dedi. Basın mensuplarının soruları karşısında bunalan ve Japonya’da yapılan Dünya Kulüpler Şampiyonası’nda bir açıklama yapan Galliani “Ronaldo, Milan’ın oyuncusu ve bizde kalacak. Sürekli böyle dedikoduların çıkması ve yaşanan olaylar nedeniyle çok üzgün. Ama biz onu bırakmayacağız ve elimizde gelecek yıl Ronaldo ile Pato gibi iki süper golcümüz olacak” diye konuştu.
Bu açıklamanın ardından ancak Ocak ayından sonra Milan forması giyebilecek olan Pato’nun takıma katılmasıyla, gönderileceği iddia edilen ve F.Bahçe’nin gündeminde olduğu söylenen Ronaldo’nun Milano’da kalması da kesinleşti.
Korte vertaling:
Fenerbahce zou Ronaldo willen maar Milan laat hem niet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |