Filmpje:quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
GODVERDOMMEDie kut is nog steeds aan het zeiken over dat kuthaar. Je weet waar de poort is TRUT.
![]()
En stel het lukt Huub en Lieke eruit, heeft Jaap dan niet door dat hij de derde persoon is die er dan uit gaat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:15 schreef riri het volgende:
hier zien we weer hoe jaap een overloper is...een verrader dus
quote:
Ik vind je OP meer dan afdoende. Heel netjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
net een beetje aangepast. Zijn er nog meer dingen voorgevallen vandaag waarbij hamstertje is gaan janken?
daarom is het ook raar dat bijvoorbeeld brian niet aan jaap vraagt hoe zit dat nou met amanda en mij dan jaap?dat is toch dezelfde situatiequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
En stel het lukt Huub en Lieke eruit, heeft Jaap dan niet door dat hij de derde persoon is die er dan uit gaat?
Niks mee mis, love your OPquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
net een beetje aangepast. Zijn er nog meer dingen voorgevallen vandaag waarbij hamstertje is gaan janken?
tipsch heeft de verwachtingen meer dan waar gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind je OP meer dan afdoende. Heel netjes![]()
Ja, je kunt wel op een mooie OP hopen, maar op saaie dagen als deze moet je de 'weetjes' echt uit je tenen halen. Ook het gesprek van de drie heren vind ik niet interessant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
tipsch heeft de verwachtingen meer dan waar gemaakt.![]()
![]()
Volgens mij denkt hij dat doordat Huub en Lieke telkens hele voorraden post krijgen en de rest al blij mag zijn als er 1 brief of kaart is....quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Brian denkt dat Huub meer info binnenkrijgt dan de rest. Wat een onzin.
niet dat ik weet, maar ik wil gerust een kaartje naar der sturen........ tranen gegarandeerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef riri het volgende:
ik heb nog nooit in mijn leven zo'n grote drol gezien als die dennix...ook in dit gesprek,begint hij met een aktie door te praten maar dan merk je dat ie totaal niet snapt hoe de vork in de steel zit....altijd afwachten tot de anderen wat zeggen en met ideeen komen
Huub is ook pas begonnen met roken toen nix in de kooi kwamquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Gelooft Dennix nu echt dat Huub bang is voor hem. Ik lig echt in een deuk. Een peuk opsteken is een teken van nerveus worden, Huub rookt de hele dag door.
Volgens mij krijgt Huub zelfs budgettaire problemen na het verlaten van de villa, alleen al door het rokenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huub is ook pas begonnen met roken toen nix in de kooi kwam![]()
Jaap is degene die de grootste nietsnut uit dat huis de mogelijkheid heeft gegeven dat die er nog steeds in zitquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef Visual het volgende:
ik word zo moe van jaap
Kletskoek. Ook hier zitten mensen die Huub regelmatig de wind van voren geven. Dit is FOK.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef coldstar het volgende:
Ik vind ook dat Huub veel meer informatie krijgt door gespeeld. Volgens mij zitten hier mensen achter die een site beheren en helemaal opgaan in Huub ( Nowlive). Ze kunnen daar dan ook niet tegen kritiek, vooral niet als het negatief over Huub is.
Hoe krijgt hij die info dan? De post wordt gecontroleerd en internet hebben ze niet meer. Ik heb wel gezien dat brian veel info van zijn broer kreeg bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef coldstar het volgende:
Ik vind ook dat Huub veel meer informatie krijgt door gespeeld. Volgens mij zitten hier mensen achter die een site beheren en helemaal opgaan in Huub ( Nowlive). Ze kunnen daar dan ook niet tegen kritiek, vooral niet als het negatief over Huub is.
ben het met je eens ook is hij niet meer grappig. Voor het spel doet hij niets van achter die pc zitten wordt niemand blij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap is degene die de grootste nietsnut uit dat huis de mogelijkheid heeft gegeven dat die er nog steeds in zit
wat dat betreft is jaap bij mij allang door de mand gevallen
ik vind jaap een hele grote verrader
Zo eenvoudig is dat natuurlijk niet, zelfs de streamers willen niet allemaal hetzelfde... behalve een exit van Nadia en Dennis danquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:37 schreef rooie3 het volgende:
Ik snap echt niks meer van die zooi daar.Hoe kan je zo,n mooi concept zo verprutsen.
Kijk wat de streamers willen en pas het daar op aan.Ook is door dat back up gedoe het hele concept om zee geholpen.
huub heeft niet meer info dan een ander...hij let gewoon goed op en kan één en één bij elkaar optellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij die info dan? De post wordt gecontroleerd en internet hebben ze niet meer. Ik heb wel gezien dat brian veel info van zijn broer kreeg bijvoorbeeld.
Volgens mij durft Dennis Lieke überhaupt bijna niet aan te spreken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt dat Dennis zijn observatie over de achterbaksheid van Lieke ook naar haar moet uitspreken.
Inderdaad zitten we op Fox, in ieder geval geen eenzijdige reactie"squote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoek. Ook hier zitten mensen die Huub regelmatig de wind van voren geven. Dit is FOK.
Hoe had Jaap er dan eerder voor kunnen zorgen dat Dennis eruit ging??quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap is degene die de grootste nietsnut uit dat huis de mogelijkheid heeft gegeven dat die er nog steeds in zit
wat dat betreft is jaap bij mij allang door de mand gevallen
ik vind jaap een hele grote verrader
Ja maar het is mede aan sommige streamers te danken dat het nu gaat zoals het gaat, altans de mensen hebben overal na die zondagincident brieven gestuurd naar politici en pers, dus gooien ze bij elke rel een streamlock en zijn de regels(Terecht overigens) aangepast ,en nu zijn ze mijn inziens echt aan het aftasten hoe ze het spel mogen spelen, want men mag niets meer bij de minst geringste krijgt men een boete, maar dat het saai is is duidelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:37 schreef rooie3 het volgende:
Ik snap echt niks meer van die zooi daar.Hoe kan je zo,n mooi concept zo verprutsen.
Kijk wat de streamers willen en pas het daar op aan.Ook is door dat back up gedoe het hele concept om zee geholpen.
Is geen persoonlijke aanval op jou. Hier mag je alles zeggen wat je ervan vindt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad zitten we op Fox, in ieder geval geen eenzijdige reactie"s
Ja hij wel, aleen heeft Lieke dat nog steeds niet door. Die denkt kennelijk dat 1 en 1, 3 isquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef riri het volgende:
[..]
huub heeft niet meer info dan een ander...hij let gewoon goed op en kan één en één bij elkaar optellen
Door geen verbond met hem te sluiten, maar J.aap is een angsthaas. Doet alles voor dekking.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe had Jaap er dan eerder voor kunnen zorgen dat Dennis eruit ging??
Dennis en Nadia hebben immuniteit tot de komende ontslagronde van 30 augustus.
Jaa... Kennix mijn stoere HELD ga eens 100% of meer los tegen Lieke!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt dat Dennis zijn observatie over de achterbaksheid van Lieke ook naar haar moet uitspreken.
Het onuitputtelijke tranendal van Nadiaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:41 schreef Giggio het volgende:
zoow.... 2 dagen niet on streams geweest en het lijkt of ik een half uur geleden hag uitgelogd...
ok... have I missed anything the last 48 hours?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij die info dan? De post wordt gecontroleerd en internet hebben ze niet meer. Ik heb wel gezien dat brian veel info van zijn broer kreeg bijvoorbeeld.
ze kunnen er toch bijvoorbeeld een sportief element ingooien zodat er wat actie komt. Dat moet toch niet zooooo moeilijk zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar het is mede aan sommige streamers te danken dat het nu gaat zoals het gaat, altans de mensen hebben overal na die zondagincident brieven gestuurd naar politici en pers, dus gooien ze bij elke rel een streamlock en zijn de regels(Terecht overigens) aangepast ,en nu zijn ze mijn inziens echt aan het aftasten hoe ze het spel mogen spelen, want men mag niets meer bij de minst geringste krijgt men een boete, maar dat het saai is is duidelijk![]()
Ik had dit inmiddels al begrepen met het door lezen van van Fok. Dank je wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is geen persoonlijke aanval op jou. Hier mag je alles zeggen wat je ervan vindt.
filmpje ergens? heb zin in een uurtje lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het onuitputtelijke tranendal van Nadia![]()
Dan nog, Dennis kan er niet eerder dan 30 augustus uit via een ontslagronde... Verbond of niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Door geen verbond met hem te sluiten, maar J.aap is een angsthaas. Doet alles voor dekking.
Neuken lukt niet, dus dan maar een schijtlaars, die Dennix heet.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef blomst het volgende:
Zou er vanavond ruzie komen?
Brian gaat door denken op dit gesprek en zichzelf van binnen opruien, dus zou niet raar staan te kijken dat er straks ruzie komt nar Huub en Lieke toe.
Amamda is down, die wil ook wel ruzie.
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
filmpje ergens? heb zin in een uurtje lachen![]()
![]()
Ja moeten die andere ook zoveel.Wil Dennis of Brian wel eens in de situatie van Huub zien.Hun alleen tegen de rest en dan pas kan je zien of ze ook zo goed kunnen incasseren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk gesprek buiten, ook in de kontekst van de eenzijdigheid in de COS.
Huub wordt wat belachelijk gemaakt, dat hij de hele tijd zegt na 23 september, na 23 september... dan ga ik wel een uur achter iemand aanlopen.
Er worden (terecht) vraagtekens gezet, bij hoe Huub zou reageren als ze hem een uur achterna lopen.
Uitdelen versus incasseren, dus.
Ik vind trouwens die kapper ook vreselijk irritant , door heletijd "nee hoor schatje" te zeggen en alles ontkennen, ik bedoel dat haar was wel donkerder, maar die Nadia is een verwend kind, dat had hij tegen haar moeten zeggen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Ning het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
groep 8 niveauquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst wel een jolige sfeer buiten, Huub stinkt uit zijn mond vanwege zijn vele roken, en het bed van Huub en Lieke heeft de meeste vliegen omdat ze zich zo weinig douchen.
Jaap speelt alle info die Huub met hem deelt door aan de andere 2 stelletjes. Ik vind het niet erg slimquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef Visual het volgende:
waarschijnlijk heeft jaap straks zelfde soort gesprek met huub![]()
dank je!!! zal beter zijn den streams hier... herhaling van herhaling van herhaling...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat zegt een dienstverlener over het algemeen niet tegen een (lastige) klant....quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind trouwens die kapper ook vreselijk irritant , door heletijd "nee hoor schatje" te zeggen en alles ontkennen, ik bedoel dat haar was wel donkerder, maar die Nadia is een verwend kind, dat had hij tegen haar moeten zeggen.
Ze zitten te dicht bij. Is voor mj geen uitdaging.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Desii het volgende:
We schieten hier met propjes papier ..... zodat kans op fysiek geweld tot 100% gereduceerd is.
[afbeelding]
Valt mij op dat Jaap dat ook doet met Huub over wat andere besproken hebben , Jaap is net een kameleonquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap speelt alle info die Huub met hem deelt door aan de andere 2 stelletjes. Ik vind het niet erg slimDaarnaast is hij natuurlijk gewoon net zo'n lamlul die geen hol uitvoert in die stinkkooi.
Geen idee, ik wacht ook met spanning af.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef coldstar het volgende:
Enig idee of de streams op internet a.k vrijdag, als alles over gaat naar RTL4, ook zullen verdwijnen?
ehm valt mij nog meer dat die zo weinig vertelt tegen die andere 2 zoals dat met die modeshowquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap speelt alle info die Huub met hem deelt door aan de andere 2 stelletjes. Ik vind het niet erg slimDaarnaast is hij natuurlijk gewoon net zo'n lamlul die geen hol uitvoert in die stinkkooi.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef Visual het volgende:
[..]
ehm valt mij nog meer dat die zo weinig vertelt tegen die andere 2 zoals dat met die bikinicontest
Het zou natuurlijk ook andersom kan zijn en dat hij informatie over dennis en brian verzamelt en dan huub er mede in houdt als hij op de stoel komt
Toen BB bij rtl zat was er ook streams dus ik denk niet dat ze daarmee stoppen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef coldstar het volgende:
Enig idee of de streams op internet a.k vrijdag, als alles over gaat naar RTL4, ook zullen verdwijnen?
Er wordt niet voor niets gezegd, dat J.aap meerdere persoonlijkheden heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef maril het volgende:
[..]
Valt mij op dat Jaap dat ook doet met Huub over wat andere besproken hebben , Jaap is net een kameleon
haha mag je ook met eendekroos gooien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Desii het volgende:
We schieten hier met propjes papier ..... zodat kans op fysiek geweld tot 100% gereduceerd is.
[afbeelding]
idd, ik sta niet raar te kijken als ie zijn 'normale' leven weer op wilt pakkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub klaagt erover dat hij 'tijd aan het verspelen is' in DGK.
Hij kan de verveling slecht aan.
Zou hij echt overwegen zijn kans op de hoofdprijs te laten schieten, het lijkt mij erg sterk.
Lieke praat braaf op hem in.
Hij is nogal gek op dat kleurtjequote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
Toen BB bij rtl zat was er ook streams dus ik denk niet dat ze daarmee stoppen.
misschien geven ze het voor niets![]()
tuurlijk.... ik mis ransjaap ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef Py het volgende:
[..]
haha mag je ook met eendekroos gooien?
het bleef tog op een andere sitequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Fonds van Westerloo heeft gezegd dat de streams van DGK zouden verdwijnen. Als ze blijven zou ik het net zo netjes vinden als ze gewoon weer gratis zijn. Ik blijf dat betalen van die steams nog steeds een grote oplichting vinden.
Geloof ik echt niet, hij klinkt nu een beetje als een verwende kleuter die allerlei spannende dingen mist.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, ik sta niet raar te kijken als ie zijn 'normale' leven weer op wilt pakken![]()
Eerst de Playboy reportage, en dan op naar Hollywoodquote:
oh la la, lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Ning het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geloof ik echt niet, hij klinkt nu een beetje als een verwende kleuter die allerlei spannende dingen mist.
Elke dag vakantie.
Maar alleen al zijn altijd op 1 staan in de popoll, en de kans dat het programma uiteindelijk wordt beslist door sms-jes, moet motivatie genoeg zijn er nog wat maanden aan vast te plakken.
Hij is zowiezo één van de kanshebbers op de hoofdprijs.
Ik denk dat hij een beetje in een verwende zeurmodus ziet, beínvloed door verveling en gebrek aan drank.
Onzin, wie mist hij dan nu?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef Desii het volgende:
Huub mist tegenstand, en meer mensen met inhoud
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:05 schreef Mearloow het volgende:
N: die punten zijn zo dood als ze maar zijn kan
goh de tering.. vind je het gek wast dr haar gemiddeld 5x per dag gooit er allemaal troep in, en tangt het zo'n 10x per dag als het niet meer is
Volgens mij daalt het IQ met minimaal 10 punten bij iedere nieuwe bewoner... Lieke uitgezonderd.quote:
Met Bart en Nicolaas kon hij nog wel een redelijk gesprek voeren, en met Sylvia, Eric ook af en toe.quote:
Neuh, speel je beter dan Brian?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik lurk af en toe mee, effe gitaar aan het spelen. Mis nog steeds niks begrijp ik?
Volgens mij is ze dat al langer dan vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef T-lex het volgende:
Je ziet aan Amanda dat je ze dat gezeik van Nadir over dat haar onderhand ook wel een beetje zat is.![]()
Vertel eens wat meer svp over je diepgaande gesprekken met Huubje.quote:
Ja!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, speel je beter dan Brian?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:14 schreef coldstar het volgende:
Ik denk echt eerder dat Huub nu afkickverschijnselen van de drank gaat krijgen. Hij probeerd zich groots te houden, maar heeft het wel degelijk moeilijk denk ik.
Niet aardig Ruud, 10 is over enkele dagen passe defini.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Meld je aan:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Too much negative vibes FdWquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet aardig Ruud, 10 is over enkele dagen passe defini.![]()
Hij zegt vanaf het begin niet anders dan dat hij er voor de hoofdprijs zit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub spreekt zichzelf tien keer tegen in een half uur. Hij durft ook niet hardop te zeggen dat hij er gewoon voor een miljoen zit. Een beetje blaaskaak verhaal al met al. En wederom vooral voor de streamers. Eén tweetje tussen hem en Lieke.
Omdat hij echt wel aan de alchohol verslaafd was/is. En daar kom je niet zomaar vanaf, door even twee of drie weken geen alchohol te drinken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Onzin...... hoezo zou hij nu ineens moeten afkicken.
Huub denkt dat de streamers zich kapot vervelen, omdat er niets gebeurd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer svp over je diepgaande gesprekken met Huubje.![]()
Had het graag gedaan, ware het niet dat ik ga studeren over paar weekjes. Anders had ik mij opgegeven. Weet dat het kon.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Meld je aan:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Hahahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
GODVERDOMMEDie kut is nog steeds aan het zeiken over dat kuthaar. Je weet waar de poort is TRUT.
![]()
Je zult het als klant hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
OP geupdatequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
Nadia is nog niet tevreden, dus is er maar één oplossing: Kaal.
Cadeautje voor Nadia: Een touw??quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
Nadia: Ik kan zo ook niet gelukkig zijn!!!
Huub is iemand die winnen wil om het winnen...dat geld is niet de redenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zegt vanaf het begin niet anders dan dat hij er voor de hoofdprijs zit.
Dus als hij het nu niet (weer) uitspreekt dan is dat hoogstens om niet voor de tigste maal in herhaling te vallen.
Of...... omdat hij weet dat het programma niet zo ver gaat komen dat er nog een hoofdprijs te winnen is
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Vraag me ook af of de winnaar ooit wel gelukkig kan zijn in die toko.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef Py het volgende:
Ze zitten daar in een dikke toko, met zwembad, sauna, jacuzzi, djset, paardenbak met paard. Ze krijgen beleggingsles, dj les en wat ik allemaal nog vergeet. Maar al die dingen zijn niet meer interessant. Het opgesloten zijn in luxe geldt voor hun ondertussen niet meer.
Ze zitten gewoon nog opgesloten. Het begint nu volgens mij echt een gevangenis voor ze te worden. Binnenkort komen er momenten dat ze om zich heen kijken en het allemaal niet meer de moeite waard vinden.
Wel een touw van Gucci of Dior, anders gebruikt ze het niet....quote:
Zat helemaal in een dip. Gelukig zijn er medefokkers die je er weer helemaal bovenop kunnen helpen.quote:
Huub speelt geen spel voor een zak M&M's... het geld is wel zeker de redenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef riri het volgende:
[..]
Huub is iemand die winnen wil om het winnen...dat geld is niet de reden
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat helemaal in een dip. Gelukig zijn er medefokkers die je er weer helemaal bovenop kunnen helpen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed dat je het zegt, ff een labeltje uit een bloesje trekkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef Kailany het volgende:
[..]
Wel een touw van Gucci of Dior, anders gebruikt ze het niet....![]()
LOLquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ff een labeltje uit een bloesje trekken
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
TT moet zijn: Haat tegen of richting Naat.
Fokkerts/cossers: De streams met Nadia zijn al dagen niet te harden en een TT die dat even dik onderstreept, kon dan ook niet langer uitblijven. Op veler verzoek.
Het spel ligt al dagen op z'n gat. Er gebeurt weinig tot niets noemenswaardigs. Het is dus aan onszelf om DGK toch tot een enigszins aardige ervaring te brengen. ( Geen Nederlands ) Er wordt al gespeculeerd met de gedachte dat we in de laatste dagen van DGK zitten.
Vandaag is Naat bij kapper Stanley geweest. ( De kapper is naar DGK gekomen ) Wat ze met haar coupe van plan waren, is door de redactie verboden. Stanley heeft Naat "verblijd" met een heel donkere kleurspoeling: pikzwart.
Naat is zich kaportgeschrokken en moest huilen. In overleg met de redactie heeft Stanley haar gerust mogen stellen door enkele "highlights" in haar haar coupe aan te brengen. ( Geen Nederlands ) Wat een superkapper, zou je denken, maar zo is het niet. Tijd die eigenlijk bedoeld was om de kapsels van anderen te fatsoeneren is hiermee verloren gegaan. Zij hebben maar te wachten, ja...
Vanavond is Naat zich weer rotgeschrokken. De spiegel toonde oranje/rode highlights.
Naat barstTE in janken uit. In paniek overlegt ze met Amanda. Ze gaat met een snik in haar stem bellen naar Stanley. Huilend, maar duidelijk als de ontevreden baas, weet ze het voor elkaar te krijgen dat Stanley of nog vandaag, of anders morgen, de schade zal komen herstellen.
Filmpje:
heel veel mensen zeggen ook altijd over een echte gevangenis..dat is toch geen gevangenis....ze zitten gewoon in een hotel is een vaak genoemde kreet...ze hebben er tv en wat nog niet meerquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef Py het volgende:
Ze zitten daar in een dikke toko, met zwembad, sauna, jacuzzi, djset, paardenbak met paard. Ze krijgen beleggingsles, dj les en wat ik allemaal nog vergeet. Maar al die dingen zijn niet meer interessant. Het opgesloten zijn in luxe geldt voor hun ondertussen niet meer.
Ze zitten gewoon nog opgesloten. Het begint nu volgens mij echt een gevangenis voor ze te worden. Binnenkort komen er momenten dat ze om zich heen kijken en het allemaal niet meer de moeite waard vinden.
Daarom douche Huub en Lieke zo weinig. Door het vele douche kan het zomaar dat Lieke zometeen van maat 43 naar 40 gaat en Huub van maat 39 naar 36quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Normaal heb ik schoenmaat 43, nou pas ik in 38.![]()
Jammer dan, ze hebben er zelf voor gekozen, en als het ze niet bevalt??quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef riri het volgende:
[..]
heel veel mensen zeggen ook altijd over een echte gevangenis..dat is toch geen gevangenis....ze zitten gewoon in een hotel is een vaak genoemde kreet...ze hebben er tv en wat nog niet meer
maar het opgesloten zitten en niet meer uit de pport mogen lopen wanneer jij dat wil dat is waarom het een gevangenis is...wat je ook allemaal tot je beschikking hebt in die gevangenis
het opgesloten zitten is het allerergste wat er is...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef riri het volgende:
[..]
heel veel mensen zeggen ook altijd over een echte gevangenis..dat is toch geen gevangenis....ze zitten gewoon in een hotel is een vaak genoemde kreet...ze hebben er tv en wat nog niet meer
maar het opgesloten zitten en niet meer uit de poort mogen lopen wanneer jij dat wil dat is waarom het een gevangenis is...wat je ook allemaal tot je beschikking hebt in die gevangenis
het opgesloten zitten is het allerergste wat er is...
Wat bedoel je met too many negative vibes?quote:
Plus mond dicht plakken. Plus kuisheidsgordels. Zo voorkom je ook een hoop geklef en geklit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef tutjehola het volgende:
Naaaaaaaad, zullen we een masker doen? Ik heb persoonlijk liever dat ze allebei even voor een week of wat een zak over d`r kop trekken.
Too much negativityquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat bedoel je met too many negative vibes?
ow neuk. ( nou durf ik geen Engels meerquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat bedoel je met too many negative vibes?
Ze zal zo ook wel weer in een handdoekje of in dr string rond gaan lopen....quote:
Gelukkig ben je zelf tevreden met je broddelwerk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar ben je toch als we je nodig hebben. Had je een terugvalletje?
![]()
![]()
![]()
Hij klopte welquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ow neuk. ( nou durf ik geen Engels meer)
Amanda heeft altijd vriendinnen die korter zijn dan zij. A world of midgetsquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Kailany het volgende:
Nadia is langer dan Amanda...
N: ik zou ook wel wat kleiner willen zijn...
volgens mij ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ze zal zo ook wel weer in een handdoekje of in dr string rond gaan lopen....![]()
Dat stamt uit deze periode.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef XiChico het volgende:
IK WIL DIT NIET, NEE MAMA IK WIL NIET IK VINDT DIT VET STOM EN IEDEREEN IS STOM EN IK VOEL ME NIET LEKKER MAMAAAAAAAAAAA!
Dik tevreden. Je kritiek klopt overigens niet zozeer. Haat voor Naat is prima, als je de de TT+OP als een boodschap aan haar adres beschouwt. Dat Naat bij Stanley is geweest en niet andersom, is daarnaast een heel bewuste keuze. Dat had je kunnen voelen, mits je niet al te veel op hadquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf tevreden met je broddelwerk.![]()
of ze ervoor gekozen hebben doet er toch niet toe....een gevangenis ook als staat ie vol met de meest mooie spullen...als je de poort niet uit mag is het een gevangenisquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dan, ze hebben er zelf voor gekozen, en als het ze niet bevalt??
Dan gaan ze toch lekker naar huis?!![]()
Nou.. ik zag haar net hetzelfde gedrag vertonen toen ze zag dat haar haar zo zwart wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat stamt uit deze periode.
[afbeelding]
En neuken in haar kont doet haar pijn.![]()
En daarbij moet je je ook beseffen dat de bewoners hierbvoor hebben gekozen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef riri het volgende:
[..]
of ze ervoor gekozen hebben doet er toch niet toe....een gevangenis ook als staat ie vol met de meest mooie spullen...als je de poort niet uit mag is het een gevangenis
Daar heb ik echt niets te zoeken, maar bedanktquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
Okay Tipsch en FdW... het is weer leuk geweest met jullie persoonlijke vete in de COS...
Ga lekker [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9 zitten vullen met jullie onderlinge strijd, mits het daar wel met een knipoog kan, of ga PM'en, MSN'en, mailen of weet ik veel, maar dit is niet de plek
Ze mogen de poort zo uitlopen.... het is niet alsof er een bewaker voor gaat staan om ze tegen te houden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef riri het volgende:
[..]
of ze ervoor gekozen hebben doet er toch niet toe....een gevangenis ook als staat ie vol met de meest mooie spullen...als je de poort niet uit mag is het een gevangenis
Alsof het begaan van een overtrediing geen keuze was. Er zitten (zeker in NL) erg weinig mensen onschuldig in de bak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef Py het volgende:
[..]
En daarbij moet je je ook beseffen dat de bewoners hierbvoor hebben gekozen.
Als crimineel wordt je er in gestopt.
Ik snapte het ook niet. Ze noemde een totaalbedrag voor buik en lippen, en zei dat ze ergens tussen de 500 en 600 euro terug heeft gekregen voor haar lippen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:48 schreef Kailany het volgende:
Welke lippen?
Was dus toch een manquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet. Ze noemde een totaalbedrag voor buik en lippen, en zei dat ze ergens tussen de 500 en 600 euro terug heeft gekregen voor haar lippen.
Weet je wat ik denkquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet. Ze noemde een totaalbedrag voor buik en lippen, en zei dat ze ergens tussen de 500 en 600 euro terug heeft gekregen voor haar lippen.
Laat me raden! Nee, zeg het ook maar liever zelf... die discussie hebben we tenslotte ook al een tijdje niet meer gehadquote:
misschien een kleine tegemoetkoming voor de cosmetische misserquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
HaIk snap het niet. Ze kwam er voor buik en lippen. Zijn de lippen dan niet doorgegaan.
Lijkt me sterk dat er aan deze lippen iets gedaan is.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
HaIk snap het niet. Ze kwam er voor buik en lippen. Zijn de lippen dan niet doorgegaan.
Volgens mij wel. Maar voor haar bovenste lippen krijg je echt geen geld terug hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze per ongeluk in haar schedel hebben gezogenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef tutjehola het volgende:
Nadia heeft het over de operatie, twee liter vet eruit, twee liter vocht erin wat vet oplost. hebben ze er twee liter Dubro ingespoten ofzo, als vetoplosser. Wazig verhaal, ik geloof er geen hout van.![]()
Ik denk het ook niet... maar ze vertelt niet waarom ze het wel wou terwijl ze achteraf het geld terug kreeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef Kailany het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er aan deze lippen iets gedaan is.....
[afbeelding]
ik heb het even niet over deze gevangenis maar gewoon over een echte gevangenis waartoe je veroordeeld wordt,daar kan je niet zomaar uitlopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze mogen de poort zo uitlopen.... het is niet alsof er een bewaker voor gaat staan om ze tegen te houden.
We zijn het eens hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof het begaan van een overtrediing geen keuze was. Er zitten (zeker in NL) erg weinig mensen onschuldig in de bak.
Don't do the crime, if you can't do the time......
Maar goed, off-topic dus een eventuele discussie over wie er wanneer nou wel zielig is in geval van opsluiting kan hier: [DGK SC 254] Lebberen en slobberen
Ik zal er nog eens heel goed op lettenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar voor haar bovenste lippen krijg je echt geen geld terug hoor.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze per ongeluk in haar schedel hebben gezogen![]()
Naat heeft het niet over lippen, maar over schaamlippen.quote:
Ik dacht geld terug van de verzekering zeg maar, een vergoeding.... dan zal het voor die andere lippen zijn geweest...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet... maar ze vertelt niet waarom ze het wel wou terwijl ze achteraf het geld terug kreeg.
Humor van de bovenste plankquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis komt er bij gewandeld en zegt: Er is net gebeld, geen girltalk meer in het huis.![]()
Precies, die discussie dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Naat heeft het niet over lippen, maar over schaamlippen.Dus na de medische ingreep waarbij haar plasser naar binnen is gehecht volgde een cosmetische behandeling om siliconenlippen in te spuiten, daarbeneden
![]()
Ik raak nu helemaal confuus... over welke lippen hád Nadia het?!?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ik dacht geld terug van de verzekering zeg maar, een vergoeding.... dan zal het voor die andere lippen zijn geweest...
Mondlippen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik raak nu helemaal confuus... over welke lippen hád Nadia het?!?![]()
Zoals Tipsch schreef... dr schaamlippen, anders zou ze geen vergoeding krijgen denk ik... als je je gewone lippen (in je gezicht) wil laten behandelen, lijkt me dat niet noodzakelijk en wordt dat ook niet vergoed....quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik raak nu helemaal confuus... over welke lippen hád Nadia het?!?![]()
Of er nou een binnenste buiten gekeerd ding aan zit of niet, een erger zeikwijf als NAAD kan niet bestaan.quote:
Dus: Zijn ze nou wel of niet gedaan. En: waarom zegt ze net dat ze tevreden over haar lippen is als ze níet zijn gedaan. En: schaamlipcorrectie is inderdaad veel duurder.quote:
OMG... voordat een verzekeraar zoiets vergoedt moet je wel een heel zielig verhaal over psychische schade ophangenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ik dacht geld terug van de verzekering zeg maar, een vergoeding.... dan zal het voor die andere lippen zijn geweest...
Het is dat je het met eigen ogen ziet en oren hoort, anders zou je niet geloven dat er zoiets bestaatquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of er nou een binnenste buiten gekeerd ding aan zit of niet, een erger zeikwijf als NAAD kan niet bestaan.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef EdAtTheBar het volgende:
Hoe komt dat ei kapot op Jaaps hoofd..?
zie mijn edit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dat je het met eigen ogen ziet en oren hoort, anders zou je niet geloven dat er zoiets bestaat![]()
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Naat heeft het niet over lippen, maar over schaamlippen.Dus na de medische ingreep waarbij haar plasser naar binnen is gehecht volgde een cosmetische behandeling om siliconenlippen in te spuiten, daarbeneden
![]()
Ze zijn niet gedaan, ze was het van plan, maar heeft er van afgezien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus: Zijn ze nou wel of niet gedaan. En: waarom zegt ze net dat ze tevreden over haar lippen is als ze níet zijn gedaan. En: schaamlipcorrectie is inderdaad veel duurder.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... voordat een verzekeraar zoiets vergoedt moet je wel een heel zielig verhaal over psychische schade ophangen
Maar...... het verbaast me niets als Nadia ook bij de verzekeraar tranen met tuiten heeft gehuild over het onrecht dat haar natuurlijke lichaam haar aangedaan heeft
Geplaatst door: Brian | 29-7-07 om 15:42quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://dennisbax.web-log.(...)een_om.html#comments
Aha. Dat heb ik niet uit haar verhaal kunnen opmaken. En als ze dus zegt dat ze tevreden is met haar lippen, is dat net zoiets als zeggen dat ze blij met zichzelf is of dat haar eetprobleem verleden tijd is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn niet gedaan, ze was het van plan, maar heeft er van afgezien.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Haha gebeurd er iets met eieren zitten jullie toch naar Nadia te luisteren.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:10 schreef Kailany het volgende:
Jaap gaat de meiden om advies vragen.... stel je hebt pijn ei in je haar, wat zou je dan doen?
quote:
tja... shit happens met die ongekookte eierenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef Kailany het volgende:
[..]
(misschien heb ik ei in mn oor
)
Heb ze beide aanstaan, daarom dacht ik dat Jaap het had over pijn in zn haar ipv ei..quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
Er zitten hier echt mensen naar Nadia en Amanda te kijken.... en missen het ei incident.... De gebeurtenis van afgelopen dagen....
Hij is wel op zoek naar eieren.. maar ja, er mag ook bijna niks meer he...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
tja... shit happens met die ongekookte eieren![]()
Ik hoop dat ransjaap terug is..... die was zooooo leuk...... maar als ik hem zo hoor, is het zeurjaap
En maar roepen we willen andere op de streams als nadia erop isquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
Er zitten hier echt mensen naar Nadia en Amanda te kijken.... en missen het ei incident.... De gebeurtenis van afgelopen dagen....
Die klaagt straks wer steen en been dat Huub en Liek weer het randje opzoeken... en hij zich altijd maar moet inhouden en niks mag.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal het wel weer gaan verraden.Dat huub en Lieke zomaar een ei hebben kapot geslagen.
Lang geleden heb ik eens een film gezien : "L'Empire des sens" . Waar daar de gekoote, gepelde eieren vandaan kwamen wil je niet weten (of misschien wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal het wel weer gaan verraden.Dat huub en Lieke zomaar een ei hebben kapot geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |