Filmpje:quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
GODVERDOMMEDie kut is nog steeds aan het zeiken over dat kuthaar. Je weet waar de poort is TRUT.
![]()
En stel het lukt Huub en Lieke eruit, heeft Jaap dan niet door dat hij de derde persoon is die er dan uit gaat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:15 schreef riri het volgende:
hier zien we weer hoe jaap een overloper is...een verrader dus
quote:
Ik vind je OP meer dan afdoende. Heel netjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
net een beetje aangepast. Zijn er nog meer dingen voorgevallen vandaag waarbij hamstertje is gaan janken?
daarom is het ook raar dat bijvoorbeeld brian niet aan jaap vraagt hoe zit dat nou met amanda en mij dan jaap?dat is toch dezelfde situatiequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
En stel het lukt Huub en Lieke eruit, heeft Jaap dan niet door dat hij de derde persoon is die er dan uit gaat?
Niks mee mis, love your OPquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
net een beetje aangepast. Zijn er nog meer dingen voorgevallen vandaag waarbij hamstertje is gaan janken?
tipsch heeft de verwachtingen meer dan waar gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind je OP meer dan afdoende. Heel netjes![]()
Ja, je kunt wel op een mooie OP hopen, maar op saaie dagen als deze moet je de 'weetjes' echt uit je tenen halen. Ook het gesprek van de drie heren vind ik niet interessant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
tipsch heeft de verwachtingen meer dan waar gemaakt.![]()
![]()
Volgens mij denkt hij dat doordat Huub en Lieke telkens hele voorraden post krijgen en de rest al blij mag zijn als er 1 brief of kaart is....quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Brian denkt dat Huub meer info binnenkrijgt dan de rest. Wat een onzin.
niet dat ik weet, maar ik wil gerust een kaartje naar der sturen........ tranen gegarandeerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef riri het volgende:
ik heb nog nooit in mijn leven zo'n grote drol gezien als die dennix...ook in dit gesprek,begint hij met een aktie door te praten maar dan merk je dat ie totaal niet snapt hoe de vork in de steel zit....altijd afwachten tot de anderen wat zeggen en met ideeen komen
Huub is ook pas begonnen met roken toen nix in de kooi kwamquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Gelooft Dennix nu echt dat Huub bang is voor hem. Ik lig echt in een deuk. Een peuk opsteken is een teken van nerveus worden, Huub rookt de hele dag door.
Volgens mij krijgt Huub zelfs budgettaire problemen na het verlaten van de villa, alleen al door het rokenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huub is ook pas begonnen met roken toen nix in de kooi kwam![]()
Jaap is degene die de grootste nietsnut uit dat huis de mogelijkheid heeft gegeven dat die er nog steeds in zitquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef Visual het volgende:
ik word zo moe van jaap
Kletskoek. Ook hier zitten mensen die Huub regelmatig de wind van voren geven. Dit is FOK.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef coldstar het volgende:
Ik vind ook dat Huub veel meer informatie krijgt door gespeeld. Volgens mij zitten hier mensen achter die een site beheren en helemaal opgaan in Huub ( Nowlive). Ze kunnen daar dan ook niet tegen kritiek, vooral niet als het negatief over Huub is.
Hoe krijgt hij die info dan? De post wordt gecontroleerd en internet hebben ze niet meer. Ik heb wel gezien dat brian veel info van zijn broer kreeg bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef coldstar het volgende:
Ik vind ook dat Huub veel meer informatie krijgt door gespeeld. Volgens mij zitten hier mensen achter die een site beheren en helemaal opgaan in Huub ( Nowlive). Ze kunnen daar dan ook niet tegen kritiek, vooral niet als het negatief over Huub is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |