Onzin, wie mist hij dan nu?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef Desii het volgende:
Huub mist tegenstand, en meer mensen met inhoud
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:05 schreef Mearloow het volgende:
N: die punten zijn zo dood als ze maar zijn kan
goh de tering.. vind je het gek wast dr haar gemiddeld 5x per dag gooit er allemaal troep in, en tangt het zo'n 10x per dag als het niet meer is
Volgens mij daalt het IQ met minimaal 10 punten bij iedere nieuwe bewoner... Lieke uitgezonderd.quote:
Met Bart en Nicolaas kon hij nog wel een redelijk gesprek voeren, en met Sylvia, Eric ook af en toe.quote:
Neuh, speel je beter dan Brian?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik lurk af en toe mee, effe gitaar aan het spelen. Mis nog steeds niks begrijp ik?
Volgens mij is ze dat al langer dan vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef T-lex het volgende:
Je ziet aan Amanda dat je ze dat gezeik van Nadir over dat haar onderhand ook wel een beetje zat is.![]()
Vertel eens wat meer svp over je diepgaande gesprekken met Huubje.quote:
Ja!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, speel je beter dan Brian?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:14 schreef coldstar het volgende:
Ik denk echt eerder dat Huub nu afkickverschijnselen van de drank gaat krijgen. Hij probeerd zich groots te houden, maar heeft het wel degelijk moeilijk denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |