quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ik heb sinds vandaag geen streams meer, maar als ik het goed begrijp: Nadia had haar haren laten verven, vond ze te donker, ging janken, kreeg highlights, en die vindt ze ook lelijk?
Ja, en nu is er weer een spoelinkje doorheen gegooid.... en ook dat vindt ze afschuwelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ik heb sinds vandaag geen streams meer, maar als ik het goed begrijp: Nadia had haar haren laten verven, vond ze te donker, ging janken, kreeg highlights, en die vindt ze ook lelijk?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Wordt tijd dat ze weer internet krijgen en af en toe eens stiekem de fora kunnen bekijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Jaap durft echt niks op Dennis of Nadia.Hij moest eens weten dat de streamers hem dan als Held vereren.
Alleen is Brian gespeend van elke humor, het wil maar niet lukken, dus misschien leert hij nog iets van Jaap...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef EdAtTheBar het volgende:
Brain staat er echt bij om Jaap te observeren hoe hij bij Huub en Lieke is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |