quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... voordat een verzekeraar zoiets vergoedt moet je wel een heel zielig verhaal over psychische schade ophangen
Maar...... het verbaast me niets als Nadia ook bij de verzekeraar tranen met tuiten heeft gehuild over het onrecht dat haar natuurlijke lichaam haar aangedaan heeft
Geplaatst door: Brian | 29-7-07 om 15:42quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://dennisbax.web-log.(...)een_om.html#comments
Aha. Dat heb ik niet uit haar verhaal kunnen opmaken. En als ze dus zegt dat ze tevreden is met haar lippen, is dat net zoiets als zeggen dat ze blij met zichzelf is of dat haar eetprobleem verleden tijd is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn niet gedaan, ze was het van plan, maar heeft er van afgezien.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Haha gebeurd er iets met eieren zitten jullie toch naar Nadia te luisteren.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:10 schreef Kailany het volgende:
Jaap gaat de meiden om advies vragen.... stel je hebt pijn ei in je haar, wat zou je dan doen?
quote:
tja... shit happens met die ongekookte eierenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef Kailany het volgende:
[..]
(misschien heb ik ei in mn oor
)
Heb ze beide aanstaan, daarom dacht ik dat Jaap het had over pijn in zn haar ipv ei..quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
Er zitten hier echt mensen naar Nadia en Amanda te kijken.... en missen het ei incident.... De gebeurtenis van afgelopen dagen....
Hij is wel op zoek naar eieren.. maar ja, er mag ook bijna niks meer he...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
tja... shit happens met die ongekookte eieren![]()
Ik hoop dat ransjaap terug is..... die was zooooo leuk...... maar als ik hem zo hoor, is het zeurjaap
En maar roepen we willen andere op de streams als nadia erop isquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
Er zitten hier echt mensen naar Nadia en Amanda te kijken.... en missen het ei incident.... De gebeurtenis van afgelopen dagen....
Die klaagt straks wer steen en been dat Huub en Liek weer het randje opzoeken... en hij zich altijd maar moet inhouden en niks mag.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal het wel weer gaan verraden.Dat huub en Lieke zomaar een ei hebben kapot geslagen.
Lang geleden heb ik eens een film gezien : "L'Empire des sens" . Waar daar de gekoote, gepelde eieren vandaan kwamen wil je niet weten (of misschien wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal het wel weer gaan verraden.Dat huub en Lieke zomaar een ei hebben kapot geslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |