Naat heeft het niet over lippen, maar over schaamlippen.quote:
Ik dacht geld terug van de verzekering zeg maar, een vergoeding.... dan zal het voor die andere lippen zijn geweest...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet... maar ze vertelt niet waarom ze het wel wou terwijl ze achteraf het geld terug kreeg.
Humor van de bovenste plankquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis komt er bij gewandeld en zegt: Er is net gebeld, geen girltalk meer in het huis.![]()
Precies, die discussie dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Naat heeft het niet over lippen, maar over schaamlippen.Dus na de medische ingreep waarbij haar plasser naar binnen is gehecht volgde een cosmetische behandeling om siliconenlippen in te spuiten, daarbeneden
![]()
Ik raak nu helemaal confuus... over welke lippen hád Nadia het?!?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ik dacht geld terug van de verzekering zeg maar, een vergoeding.... dan zal het voor die andere lippen zijn geweest...
Mondlippen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik raak nu helemaal confuus... over welke lippen hád Nadia het?!?![]()
Zoals Tipsch schreef... dr schaamlippen, anders zou ze geen vergoeding krijgen denk ik... als je je gewone lippen (in je gezicht) wil laten behandelen, lijkt me dat niet noodzakelijk en wordt dat ook niet vergoed....quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik raak nu helemaal confuus... over welke lippen hád Nadia het?!?![]()
Of er nou een binnenste buiten gekeerd ding aan zit of niet, een erger zeikwijf als NAAD kan niet bestaan.quote:
Dus: Zijn ze nou wel of niet gedaan. En: waarom zegt ze net dat ze tevreden over haar lippen is als ze níet zijn gedaan. En: schaamlipcorrectie is inderdaad veel duurder.quote:
OMG... voordat een verzekeraar zoiets vergoedt moet je wel een heel zielig verhaal over psychische schade ophangenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ik dacht geld terug van de verzekering zeg maar, een vergoeding.... dan zal het voor die andere lippen zijn geweest...
Het is dat je het met eigen ogen ziet en oren hoort, anders zou je niet geloven dat er zoiets bestaatquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of er nou een binnenste buiten gekeerd ding aan zit of niet, een erger zeikwijf als NAAD kan niet bestaan.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef EdAtTheBar het volgende:
Hoe komt dat ei kapot op Jaaps hoofd..?
zie mijn edit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dat je het met eigen ogen ziet en oren hoort, anders zou je niet geloven dat er zoiets bestaat![]()
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Naat heeft het niet over lippen, maar over schaamlippen.Dus na de medische ingreep waarbij haar plasser naar binnen is gehecht volgde een cosmetische behandeling om siliconenlippen in te spuiten, daarbeneden
![]()
Ze zijn niet gedaan, ze was het van plan, maar heeft er van afgezien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus: Zijn ze nou wel of niet gedaan. En: waarom zegt ze net dat ze tevreden over haar lippen is als ze níet zijn gedaan. En: schaamlipcorrectie is inderdaad veel duurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |