Alsof het begaan van een overtrediing geen keuze was. Er zitten (zeker in NL) erg weinig mensen onschuldig in de bak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef Py het volgende:
[..]
En daarbij moet je je ook beseffen dat de bewoners hierbvoor hebben gekozen.
Als crimineel wordt je er in gestopt.
Ik snapte het ook niet. Ze noemde een totaalbedrag voor buik en lippen, en zei dat ze ergens tussen de 500 en 600 euro terug heeft gekregen voor haar lippen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:48 schreef Kailany het volgende:
Welke lippen?
Was dus toch een manquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet. Ze noemde een totaalbedrag voor buik en lippen, en zei dat ze ergens tussen de 500 en 600 euro terug heeft gekregen voor haar lippen.
Weet je wat ik denkquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet. Ze noemde een totaalbedrag voor buik en lippen, en zei dat ze ergens tussen de 500 en 600 euro terug heeft gekregen voor haar lippen.
Laat me raden! Nee, zeg het ook maar liever zelf... die discussie hebben we tenslotte ook al een tijdje niet meer gehadquote:
misschien een kleine tegemoetkoming voor de cosmetische misserquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
HaIk snap het niet. Ze kwam er voor buik en lippen. Zijn de lippen dan niet doorgegaan.
Lijkt me sterk dat er aan deze lippen iets gedaan is.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
HaIk snap het niet. Ze kwam er voor buik en lippen. Zijn de lippen dan niet doorgegaan.
Volgens mij wel. Maar voor haar bovenste lippen krijg je echt geen geld terug hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze per ongeluk in haar schedel hebben gezogenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef tutjehola het volgende:
Nadia heeft het over de operatie, twee liter vet eruit, twee liter vocht erin wat vet oplost. hebben ze er twee liter Dubro ingespoten ofzo, als vetoplosser. Wazig verhaal, ik geloof er geen hout van.![]()
Ik denk het ook niet... maar ze vertelt niet waarom ze het wel wou terwijl ze achteraf het geld terug kreeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef Kailany het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er aan deze lippen iets gedaan is.....
[afbeelding]
ik heb het even niet over deze gevangenis maar gewoon over een echte gevangenis waartoe je veroordeeld wordt,daar kan je niet zomaar uitlopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze mogen de poort zo uitlopen.... het is niet alsof er een bewaker voor gaat staan om ze tegen te houden.
We zijn het eens hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof het begaan van een overtrediing geen keuze was. Er zitten (zeker in NL) erg weinig mensen onschuldig in de bak.
Don't do the crime, if you can't do the time......
Maar goed, off-topic dus een eventuele discussie over wie er wanneer nou wel zielig is in geval van opsluiting kan hier: [DGK SC 254] Lebberen en slobberen
Ik zal er nog eens heel goed op lettenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar voor haar bovenste lippen krijg je echt geen geld terug hoor.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze per ongeluk in haar schedel hebben gezogen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |