ben het met je eens ook is hij niet meer grappig. Voor het spel doet hij niets van achter die pc zitten wordt niemand blij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap is degene die de grootste nietsnut uit dat huis de mogelijkheid heeft gegeven dat die er nog steeds in zit
wat dat betreft is jaap bij mij allang door de mand gevallen
ik vind jaap een hele grote verrader
Zo eenvoudig is dat natuurlijk niet, zelfs de streamers willen niet allemaal hetzelfde... behalve een exit van Nadia en Dennis danquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:37 schreef rooie3 het volgende:
Ik snap echt niks meer van die zooi daar.Hoe kan je zo,n mooi concept zo verprutsen.
Kijk wat de streamers willen en pas het daar op aan.Ook is door dat back up gedoe het hele concept om zee geholpen.
huub heeft niet meer info dan een ander...hij let gewoon goed op en kan één en één bij elkaar optellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij die info dan? De post wordt gecontroleerd en internet hebben ze niet meer. Ik heb wel gezien dat brian veel info van zijn broer kreeg bijvoorbeeld.
Volgens mij durft Dennis Lieke überhaupt bijna niet aan te spreken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt dat Dennis zijn observatie over de achterbaksheid van Lieke ook naar haar moet uitspreken.
Inderdaad zitten we op Fox, in ieder geval geen eenzijdige reactie"squote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoek. Ook hier zitten mensen die Huub regelmatig de wind van voren geven. Dit is FOK.
Hoe had Jaap er dan eerder voor kunnen zorgen dat Dennis eruit ging??quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap is degene die de grootste nietsnut uit dat huis de mogelijkheid heeft gegeven dat die er nog steeds in zit
wat dat betreft is jaap bij mij allang door de mand gevallen
ik vind jaap een hele grote verrader
Ja maar het is mede aan sommige streamers te danken dat het nu gaat zoals het gaat, altans de mensen hebben overal na die zondagincident brieven gestuurd naar politici en pers, dus gooien ze bij elke rel een streamlock en zijn de regels(Terecht overigens) aangepast ,en nu zijn ze mijn inziens echt aan het aftasten hoe ze het spel mogen spelen, want men mag niets meer bij de minst geringste krijgt men een boete, maar dat het saai is is duidelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:37 schreef rooie3 het volgende:
Ik snap echt niks meer van die zooi daar.Hoe kan je zo,n mooi concept zo verprutsen.
Kijk wat de streamers willen en pas het daar op aan.Ook is door dat back up gedoe het hele concept om zee geholpen.
Is geen persoonlijke aanval op jou. Hier mag je alles zeggen wat je ervan vindt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad zitten we op Fox, in ieder geval geen eenzijdige reactie"s
Ja hij wel, aleen heeft Lieke dat nog steeds niet door. Die denkt kennelijk dat 1 en 1, 3 isquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef riri het volgende:
[..]
huub heeft niet meer info dan een ander...hij let gewoon goed op en kan één en één bij elkaar optellen
Door geen verbond met hem te sluiten, maar J.aap is een angsthaas. Doet alles voor dekking.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe had Jaap er dan eerder voor kunnen zorgen dat Dennis eruit ging??
Dennis en Nadia hebben immuniteit tot de komende ontslagronde van 30 augustus.
Jaa... Kennix mijn stoere HELD ga eens 100% of meer los tegen Lieke!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt dat Dennis zijn observatie over de achterbaksheid van Lieke ook naar haar moet uitspreken.
Het onuitputtelijke tranendal van Nadiaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:41 schreef Giggio het volgende:
zoow.... 2 dagen niet on streams geweest en het lijkt of ik een half uur geleden hag uitgelogd...
ok... have I missed anything the last 48 hours?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij die info dan? De post wordt gecontroleerd en internet hebben ze niet meer. Ik heb wel gezien dat brian veel info van zijn broer kreeg bijvoorbeeld.
ze kunnen er toch bijvoorbeeld een sportief element ingooien zodat er wat actie komt. Dat moet toch niet zooooo moeilijk zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar het is mede aan sommige streamers te danken dat het nu gaat zoals het gaat, altans de mensen hebben overal na die zondagincident brieven gestuurd naar politici en pers, dus gooien ze bij elke rel een streamlock en zijn de regels(Terecht overigens) aangepast ,en nu zijn ze mijn inziens echt aan het aftasten hoe ze het spel mogen spelen, want men mag niets meer bij de minst geringste krijgt men een boete, maar dat het saai is is duidelijk![]()
Ik had dit inmiddels al begrepen met het door lezen van van Fok. Dank je wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is geen persoonlijke aanval op jou. Hier mag je alles zeggen wat je ervan vindt.
filmpje ergens? heb zin in een uurtje lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het onuitputtelijke tranendal van Nadia![]()
Dan nog, Dennis kan er niet eerder dan 30 augustus uit via een ontslagronde... Verbond of niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Door geen verbond met hem te sluiten, maar J.aap is een angsthaas. Doet alles voor dekking.
Neuken lukt niet, dus dan maar een schijtlaars, die Dennix heet.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef blomst het volgende:
Zou er vanavond ruzie komen?
Brian gaat door denken op dit gesprek en zichzelf van binnen opruien, dus zou niet raar staan te kijken dat er straks ruzie komt nar Huub en Lieke toe.
Amamda is down, die wil ook wel ruzie.
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
filmpje ergens? heb zin in een uurtje lachen![]()
![]()
Ja moeten die andere ook zoveel.Wil Dennis of Brian wel eens in de situatie van Huub zien.Hun alleen tegen de rest en dan pas kan je zien of ze ook zo goed kunnen incasseren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk gesprek buiten, ook in de kontekst van de eenzijdigheid in de COS.
Huub wordt wat belachelijk gemaakt, dat hij de hele tijd zegt na 23 september, na 23 september... dan ga ik wel een uur achter iemand aanlopen.
Er worden (terecht) vraagtekens gezet, bij hoe Huub zou reageren als ze hem een uur achterna lopen.
Uitdelen versus incasseren, dus.
Ik vind trouwens die kapper ook vreselijk irritant , door heletijd "nee hoor schatje" te zeggen en alles ontkennen, ik bedoel dat haar was wel donkerder, maar die Nadia is een verwend kind, dat had hij tegen haar moeten zeggen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Ning het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
groep 8 niveauquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst wel een jolige sfeer buiten, Huub stinkt uit zijn mond vanwege zijn vele roken, en het bed van Huub en Lieke heeft de meeste vliegen omdat ze zich zo weinig douchen.
Jaap speelt alle info die Huub met hem deelt door aan de andere 2 stelletjes. Ik vind het niet erg slimquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef Visual het volgende:
waarschijnlijk heeft jaap straks zelfde soort gesprek met huub![]()
dank je!!! zal beter zijn den streams hier... herhaling van herhaling van herhaling...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Ning het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Dat zegt een dienstverlener over het algemeen niet tegen een (lastige) klant....quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind trouwens die kapper ook vreselijk irritant , door heletijd "nee hoor schatje" te zeggen en alles ontkennen, ik bedoel dat haar was wel donkerder, maar die Nadia is een verwend kind, dat had hij tegen haar moeten zeggen.
Ze zitten te dicht bij. Is voor mj geen uitdaging.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Desii het volgende:
We schieten hier met propjes papier ..... zodat kans op fysiek geweld tot 100% gereduceerd is.
[afbeelding]
Valt mij op dat Jaap dat ook doet met Huub over wat andere besproken hebben , Jaap is net een kameleonquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap speelt alle info die Huub met hem deelt door aan de andere 2 stelletjes. Ik vind het niet erg slimDaarnaast is hij natuurlijk gewoon net zo'n lamlul die geen hol uitvoert in die stinkkooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |