quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar dat Amanda een gediplomeerd kapster is, kan ze mooi dat spoelinkje in Nadia's haar pleuren en zijn wij verzekerd van nog meer drama.![]()
helemaal als amanda de haarcocktail maaktquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Nada moet zelf gaan mixen met flessen en tubes, dus dat kan nog wat worden.
nee ze moet eerst zelf weer kleuren en zo, en als het dan nog niet is zoals zij wil dan komt hij terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef blomst het volgende:
Komt stanly nu voor nadia??
Ze gaat zelf rommelen, maar als het nog niet naar haar zij is komt hij even op en neer...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef blomst het volgende:
Komt stanly nu voor nadia??
Stan is echt gek als hij het doet maar die vreest misschien voor zijn extra inkomsten in de Kooi.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef ericahysterica het volgende:
nou hoor ik net dat de kapper toch voor die nadia komt gatverr
Dan heeft hij al een vinger gegeven. Let op, ze pakt de hele handquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef Casshern het volgende:
[..]
nee ze moet eerst zelf weer kleuren en zo, en als het dan nog niet is zoals zij wil dan komt hij terug
Zeg me dat je een grapje maakt. Het is toch niet te geloven?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef ericahysterica het volgende:
nou hoor ik net dat de kapper toch voor die nadia komt gatverr
is natuurijk ook geen beste recklame voor zijn eigen zaak he.......quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stan is echt gek als hij het doet maar die vreest misschien voor zijn extra inkomsten in de Kooi.
Slechtere reclame dan je inlaten met DGK kun je sowieso niet hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
is natuurijk ook geen beste recklame voor zijn eigen zaak he.......
Een betere optie: kaal scherenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij mag hij direct terugkomen, mits de enige oplossing is het haar helemaal zwart te verven![]()
heb je ook weer gelijk in eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slechtere reclame dan je inlaten met DGK kun je sowieso niet hebben.
Dat haar haren spontaan moge uitvallenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Alleen als het niet lukt , oftewel ze gaat het expres verknallen zodat hij moet komen , verwend nest.
die meid bij kop en kont pakken en haar eens lekker in een dementeninrichting laten werken.......dat zal haar ergste nachtmerrie wel zijnquote:
Ze gruwt toch zo van Lieke? Een jaartje verplicht werken op een sportschool vol 'manwijven' kan ook al veel doen om haar over de rand te helpen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die meid bij kop en kont pakken en haar eens lekker in een dementeninrichting laten werken.......dat zal haar ergste nachtmerrie wel zijn
Potverdorie Ruud ik moet het helaas alweer met je eens zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is eigenlijk diep en diep triest dat het gedrag die verwende, eigenwijze kut op poten meer dan driekwart de inhoud van een cos veroorzaakt omdat er verder niks gebeurt.![]()
wat dacht je van een survivalquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gruwt toch zo van Lieke? Een jaartje verplicht werken op een sportschool vol 'manwijven' kan ook al veel doen om haar over de rand te helpen.
Ik noemde eerder al Expeditie Robinson. Maar dat heeft als nadeel dat ze dan echt afvalt, en dat willen we nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat dacht je van een survival![]()
die meid weet al dagenlang de show naar zich toe te trekken met haar oeverloze hysterie (en dan heb ik de naamquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Ook van het 'sporten' weet Nadia een partijtje aanstellerij te maken.
ik denk dat het programma snel over isquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:31 schreef riri het volgende:
wordt toch echt eens tijd dat er aan dat vakantie vieren van deze vier personen een eind komt....laat ze eens echt mentaal zweten
Als jij hysterisch bent, is zij bezetenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die meid weet al dagenlang de show naar zich toe te trekken met haar oeverloze hysterie (en dan heb ik de naam)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef SIRA het volgende:
goedemiddag allemaal
zou Nadia nou gisteren dat sportpakje uitgewassen hebben ? volgens mij heeft ze nl weer hetzelfde setje aan![]()
Geen idee, maar erg schoon is ze in het algemeen niet, dus...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef SIRA het volgende:
goedemiddag allemaal
zou Nadia nou gisteren dat sportpakje uitgewassen hebben ? volgens mij heeft ze nl weer hetzelfde setje aan![]()
Nee nee we gaan lekker naar de totale verveling toe. Dat is heerlijk rustgevend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:31 schreef riri het volgende:
wordt toch echt eens tijd dat er aan dat vakantie vieren van deze vier personen een eind komt....laat ze eens echt mentaal zweten
Lieko dan ook. Dat ze nu toch voor iedereen gaat koken, vind ik mateloos irritantquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
En wie gaat er koken , Lieke. Ze konden wat mij betreft in de stront zakken.
psychologen, afzetters zijn julliequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef DrsH het volgende:
Zo mijn laatste patient komt zo dus ik ben weer even weg laterzzzzzzzzz. drie bezoeken is toch 750 Euro ex BTW![]()
![]()
![]()
Kan je Nadia niet onder handen nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef DrsH het volgende:
Zo mijn laatste patient komt zo dus ik ben weer even weg laterzzzzzzzzz. drie bezoeken is toch 750 Euro ex BTW![]()
![]()
![]()
Dat gaat een vermogen kosten kan RTL niet betalenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:38 schreef maril het volgende:
[..]
Kan je Nadia niet onder handen nemen.
De rest verdomd het. Er zal toch een maaltijd op tafel moeten komen maar je hebt gelijk. Ik zou voor Huub en mezelf koken en niet voor de rest.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieko dan ook. Dat ze nu toch voor iedereen gaat koken, vind ik mateloos irritant
Het kapsel is niet mislukt, dat wijf spoort niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Ik snap hier niks meer van, eerst hadden we de gouden kooi, we konden lachen om alle akties die we zagen.
Nu hebben we een opvangtehuis voor zwakbegaafden, waar de grootste happening een mislukt kapsel is
Dan mag je ook niks meer over haar posten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat gaat een vermogen kosten kan RTL niet betalen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef FdW het volgende:
Oooow Leandra, wat een fantastische professionele OP weer.![]()
![]()
En dan te bedenken dat we jouw bijdragen met scherpe analyses binnenkort zullen moeten missen, snif, snif, sniffff![]()
![]()
Maar Lieke heeft dat toch gewoon overgenomen van Natasia?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rest verdomd het. Er zal toch een maaltijd op tafel moeten komen maar je hebt gelijk. Ik zou voor Huub en mezelf koken en niet voor de rest.
Dit is gewoon een itempje waar ze de rest hard op kan pakken en dat verdomt ze.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rest verdomd het. Er zal toch een maaltijd op tafel moeten komen maar je hebt gelijk. Ik zou voor Huub en mezelf koken en niet voor de rest.
Wat is dat mens eigenlijk lelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:25 schreef Kailany het volgende:
Jantje huilt, jantje lacht... uhm... Nadia huilt, Nadia lacht...
[afbeelding]
Ik zou het risico ook liever niet nemen als ik Lieke wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:33 schreef Desii het volgende:
Lieke is gek dat ze kookt... ik weet wel dat ze het leuk vindt.... maar laat één van die 2 andere meiden maar eens wat doen ipv tangen
Programma stopt toch binnenkort, kan niet anders..., en jou zal ik ook missen sniffffquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Ik snap hier niks meer van, eerst hadden we de gouden kooi, we konden lachen om alle akties die we zagen.
Nu hebben we een opvangtehuis voor zwakbegaafden, waar de grootste happening een mislukt kapsel is
idd, niet wat er op die hersenpan zit is niet goed maar wat er onder zit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het kapsel is niet mislukt, dat wijf spoort niet.
Thnx...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef FdW het volgende:
Oooow Leandra, wat een fantastische professionele OP weer.![]()
![]()
En dan te bedenken dat we jouw bijdragen met scherpe analyses binnenkort zullen moeten missen, snif, snif, sniffff![]()
![]()
Jij komt naar ik aanneem toch niet uit de SM wereld hequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan mag je ook niks meer over haar posten.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
idd, niet wat er op die hersenpan zit is niet goed maar wat er onder zit.
Ze moet gewoon lekker voor 4 mensen koken. Da's voor Lieke en Huub. De rest zoekt maar uit hoe de overige 2 porties verdeeld worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het risico ook liever niet nemen als ik Lieke was
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is dat mens eigenlijk lelijk!
dgk meditatie is vast een gat in de marktquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee nee we gaan lekker naar de totale verveling toe. Dat is heerlijk rustgevend.Dan kijk je naar DGK alsof je naar je goudvissen zit te staren.
![]()
Ach, zo bedoel je het, misschien komt er een BB7, dan vinden we elkaar wel weer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Programma stopt toch binnenkort, kan niet anders..., en jou zal ik ook missen sniffff![]()
![]()
Of je maakt eten klaar waar de anderen een hekel aan hebben (of aan gaan krijgen)quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Laat Jaap het niet horennn...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dgk meditatie is vast een gat in de markt
Spelinformatie??quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:43 schreef Desii het volgende:
Huub begint over die brief van Natasja (die Jaap gevonden had op de pc) streamlock
hehehehehe, moet met toch wel een heftig briefje geweest zijn![]()
En ze wordt aan alle kanten bijgestaan zodat ze niet verder overstuur raakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het kapsel is niet mislukt, dat wijf spoort niet.
Wacht maar tot de gedropte plannen uit Huizen zijn doorgevoerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Programma stopt toch binnenkort, kan niet anders..., en jou zal ik ook missen sniffff![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, zo bedoel je het, misschien komt er een BB7, dan vinden we elkaar wel weer.![]()
Nee, jij misschien, als je zo'n klus aanneemt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Jij komt naar ik aanneem toch niet uit de SM wereld he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet jij hoe warn Latex is?????????????????quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, jij misschien, als je zo'n klus aanneemt.![]()
Ik heb eerder gelezen dat RTL jouw tarieven niet kan betalen, en de mijne zijn nog hoger.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:47 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wacht maar tot de gedropte plannen uit Huizen zijn doorgevoerd
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:46 schreef Ning het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Van vol
Nee toch? Samen met Demins (waar is hij ?) en DrsH vormen jullie een uniek groepje, niet afhaken dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef FdW het volgende:
[..]
... Nee, dit was mijn eerste en gelijk ook mijn laatste soap.
![]()
Volgens mij is het juist de bedoeling van het progamma: dat het zich jaren voort gaat slepen. Het gaat echt naar een soap toe. Alleen in deze soap duren de verhaallijnen wat langer en zijn ook een stuk dunner. Met af en toe een explosie(tje) hier en daar .en zo moet het nog jaren door kabbelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze wordt aan alle kanten bijgestaan zodat ze niet verder overstuur raakt.
Dat klopt toch niet?
Ik zet voor het eerst in drie dagen de streams weer eens aan, en erger me gelijk weer te barsten aan de onzin die we voorgeschoteld krijgen.
Amanda en Nix samen aan het "stijldansen" ,
Lieke die voor al die idioten gaat koken,
Huub mag niets meer doen behalve schaken en aardappelen schillen
Jaap zit achter de computer.
Brian heeft geen reden meer om para te worden, alles wordt door achter opgelost.
Nada die om een scheet gaat janken, en gelijk gesust wordt door achter.
Opvallende manier op een programma dat zoveel potentie had, volledig om zeep te helpen.
Dood en doodzonde![]()
Dat is nou juist het probleem, er mogen geen explosies meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist de bedoeling van het progamma: dat het zich jaren voort gaat slepen. Het gaat echt naar een soap toe. Alleen in deze soap duren de verhaallijnen wat langer en zijn ook een stuk dunner. Met af en toe een explosie(tje) hier en daar .en zo moet het nog jaren door kabbelen.
Daarvoor zijn de produktoekosten veel te hoog in verhouding tot de kijkcijfers die alleen maar gaan dalen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist de bedoeling van het progamma: dat het zich jaren voort gaat slepen. Het gaat echt naar een soap toe. Alleen in deze soap duren de verhaallijnen wat langer en zijn ook een stuk dunner. Met af en toe een explosie(tje) hier en daar .en zo moet het nog jaren door kabbelen.
Kun jij die cap van je nog eens plaatsen van dat jankwijf?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:55 schreef Desii het volgende:
laten we maar beginnen met de regel: duwen en trekken mag weer.....![]()
En persoonlijke eigendommen zijn weer vogelvrijquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:55 schreef Desii het volgende:
laten we maar beginnen met de regel: duwen en trekken mag weer.....![]()
tuuuuuurlijk, komt tiequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun jij die cap van je nog eens plaatsen van dat jankwijf?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:57 schreef Desii het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk, komt tie
[afbeelding]
Morgen wil Huub de zangles van Dennis gaan verzieken... ik weet niet hoe, maar wie weet kunnen we weer lachen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, er mogen geen explosies meer.
Meer aktie dan een jankende Nada zullen we voorlopig niet zien
Maar de kijkcijfers stegen juist explosief.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de produktoekosten veel te hoog in verhouding tot de kijkcijfers die alleen maar gaan dalen.
Wedje maken dat de telefoon dan gaat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:58 schreef Kailany het volgende:
[..]
Morgen wil Huub de zangles van Dennis gaan verzieken... ik weet niet hoe, maar wie weet kunnen we weer lachen...![]()
idd..quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedje maken dat de telefoon dan gaat?
.50 is beter op zijn plaats.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
nadia: amanda we gaan eerst zwemmen en dan kunnen we 731 erin doen![]()
Op alle zenders zijn slechts herhalingen te zien. Daarnaast het ramptoerisme vanwege alle media aandacht...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar de kijkcijfers stegen juist explosief.
Het programma had een knaller kunnen worden, maar ze durven niet.
731 is de kleurspoeling die over die oranje lokken moet. En ze vindt het kennelijk zó erg dat zwemmen eerst nog wel kan, ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
nadia: amanda we gaan eerst zwemmen en dan kunnen we 731 erin doen![]()
onbetaalbare cap na al die saaie dagenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:57 schreef Desii het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk, komt tie
[afbeelding]
Deze cursus kost slechts 350 Euro en start volgende maandquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:00 schreef droomkoningin het volgende:
Het lijkt me best handig als ik kon janken op commando
Dit is er één voor/van de lange adem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de produktoekosten veel te hoog in verhouding tot de kijkcijfers die alleen maar gaan dalen.
oh super, waar kan ik me inschrijven?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:01 schreef DrsH het volgende:
[..]
Deze cursus kost slechts 350 Euro en start volgende maand
garantie tot aan de deur zekerquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:02 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
oh super, waar kan ik me inschrijven?
Bij mij ik stuur je de gegevens voor inschrijving wel heb nog twee plaatsjes vrijquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:02 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
oh super, waar kan ik me inschrijven?
Niet nodig de streams (en daarbij de COSSEN) kan ik spontaan om janken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:01 schreef DrsH het volgende:
[..]
Deze cursus kost slechts 350 Euro en start volgende maand
Harde bikkels.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet nodig de streams (en daarbij de COSSEN) kan ik spontaan om janken.
Moet zeggen, complimenten voor degene die nog streams volgen
STERRRRUUUUFFFFFFFFFFFF MEISJEquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
garantie tot aan de deur zeker![]()
Ik ben echt een realityfan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Op alle zenders zijn slechts herhalingen te zien. Daarnaast het ramptoerisme vanwege alle media aandacht... Ik kan me niet voorstellen dat mensen hiernaar willen kijken.
In zijn hoofdquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat tegen je derde patient vandaag.![]()
Nee Ruud die is al weer een uur weg dit was tegen Erica gericht wij hebben een BA relatiequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is bezig met zijn gevoelsexpressietechniek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klopt emphatie is een belangrijke factor in ons werkquote:
Grapje Dr.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee Ruud die is al weer een uur weg dit was tegen Erica gericht wij hebben een BA relatie![]()
![]()
![]()
Brian Amandaquote:
Het concept was zeer intrigerend, en daarom ben ik gaan kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben echt een realityfan.
Big Brother USA, AUS, UK, NL,
Expeditie Robinson, The Amazing Race, The Road to solitary noem maar op, ik geniet er van.
De Gouden Kooi vond ik ook prachtig, ik was zelfs bereid om voor de streams te betalen.
Maar als ik nu de streams aanzet, schaam ik me dat ik daar naar kijk.
Als ik uit mijn raam kijk zie ik meer aktie![]()
Er zijn nu zoveel regels, dat je bij wijze van spreken alleen nog maar een beetje vuil naar iemand mag kijken.
En mocht dat vuil kijken er toe leiden dat Nada gaat janken, of dat Brian para wordt, dan wordt daar ook nog een stokje voor gestoken.
Ik dacht altijd het salarisquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:10 schreef DrsH het volgende:
[..]
Klopt emphatie is een belangrijke factor in ons werk
Kon niet uitblijven (net achter geweest of sturing via de plasma'squote:Op maandag 13 augustus 2007 18:14 schreef Mearloow het volgende:
oeww huub en lieke haha ruzie maken.
Uiteraard ook ik moet mijn estate onderhoudenquote:
Dus het overleg tussen Demins, DrsH en jou is nergens op uitgelopen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor een aangepast tarief zou ik i.s.m. enkele mede-cossers wel een rapport willen maken, maar ik vraag me af of er bij Talpa/Endemol nog mensen te vinden zijn die ueberhaupt de moed hebben om opnieuw te beginnen.
Maar als wij als leken al zien waar de fout zit, dan moet iemand die dat professioneel doet toch ook zien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Het concept was zeer intrigerend, en daarom ben ik gaan kijken.
Idee 10, uitvoering 3.
Alleen een totale restyling maakt een kans, maar of Sjon tijd en de behoefte heeft is een ander verhaal.
Hij heeft naast Talpa nu ook een fair share of Endemol.
Voor een aangepast tarief zou ik i.s.m. enkele mede-cossers wel een rapport willen maken, maar ik vraag me af of er bij Talpa/Endemol nog mensen te vinden zijn die ueberhaupt de moed hebben om opnieuw te beginnen.
Zo duur is een Renault Clio Estate in onderhoud nou ook weer niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Uiteraard ook ik moet mijn estate onderhouden
Dat is niet waar BQ ons bindende advies is unaniem overgenomen alleen de mediawereld werkt zo traagquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus het overleg tussen Demins, DrsH en jou is nergens op uitgelopen?![]()
Precies, Ome Fons wil er simpelweg vanaf en geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als wij als leken al zien waar de fout zit, dan moet iemand die dat professioneel doet toch ook zien?
.
Het valt inderdaad nog steeds te redden, maar ik krijg meer en meer het idee dat dat niet de bedoeling is.
Ik vind het uitermate verontrustend dat een hoogleraar van een universiteit DGK volgtquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Uiteraard ook ik moet mijn estate onderhouden
Maar waarde vriend ik heb het nu over mijn landgoedquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo duur is een Renault Clio Estate in onderhoud nou ook weer niet.![]()
Demins is er met de kas vandoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus het overleg tussen Demins, DrsH en jou is nergens op uitgelopen?![]()
Mooooooooooooi, dus er is nog hoop.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat is niet waar BQ ons bindende advies is unaniem overgenomen alleen de mediawereld werkt zo traag![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem hartstikke ongelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, Ome Fons wil er simpelweg vanaf en geef hem eens ongelijk.
De boef, valt me tegenquote:
Das waar maar daar zaten alleen kontaktpunten inquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:20 schreef tipsch het volgende:
lock "Fabiene"
Dan moet hij op zijn minst een aantal wanabee miljonairs de laan uitsturen, anders lukt het never nooit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef hem hartstikke ongelijk.
Hier had hij heel veel centjes mee kunnen verdienen
Ach wat, het kookpunt is toch andersquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
Das waar maar daar zaten alleen kontaktpunten in![]()
![]()
Das waar maar daar zaten alleen kontaktpunten inquote:
Niet eens een brief van mammaquote:
Niet voor het horror trio Amanda, Nadia en Dennisquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef Desii het volgende:
Alleen post voor Brian, Jaap, Huub en Lieke![]()
Is het dan al officieel, dat DGK stopt of zijn jullie gewoon met zijn allen gezellig een beetje aan het fantaseren???quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef hem hartstikke ongelijk.
Hier had hij heel veel centjes mee kunnen verdienen
Begin nooit een relatie met een alcoholist(e)quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef Mearloow het volgende:
haha en ze beginnen weer met ruzie-en
ben ik met je eens ze kan dus echt niet tegen kritiek dat is echt een minpunt van haarquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:32 schreef blomst het volgende:
Lieke kan dus echt geen commentaar verdragen.
Die meid begint me steeds meer tegen te staan.
Daar heeft Huub helemaal gelijk in. De irritatie naar Amanda en Nada moet ze niet botvieren op Huub.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:29 schreef pasjesjen het volgende:
[afbeelding]
Huub: ik zou zeggen trap er een goeie ruzie over.
Over het feit dat nadia en amanda alleen maar met hun uiterlijk bezig zijn,
en de rest voor het huishouden laten opdraaien
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Begin nooit een relatie met een alcoholist(e)![]()
![]()
Maar goed dat ze dat gedaan hebben.... Lieke is al gestopt met koken, die heeft er geen zin meer in...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:24 schreef Mearloow het volgende:
waarom eten ze allemaal cruesli voor het eten?
![]()
Het is niet officieel, maar als je naar het verloop van de beelden kijk, dan kun je daar toch eigenlijk wel van uit gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Is het dan al officieel, dat DGK stopt of zijn jullie gewoon met zijn allen gezellig een beetje aan het fantaseren???
Het is ook heel bijzonder. Deze mensen hebben er wrs jaren over gedaan, ik hoor 1999, om dit te sparen. Jubileummunten en dat per staat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
Gossie, Huub vindt het cadeau eigenlijk teveel van het goede en wil het terugsturen.
Die nicht is zelf nog erger...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:38 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet dat Dennis hier tegen kan........ dat stemmetje, dat gemanipuleer, dat gezeik...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
nou gaat ze janken omdat Dennis niet gaat zwemmen.
[afbeelding]
Dennis: ben je hierin afgestudeerd?
Dennix is zelf een zeikwijf dus hij weet niet beter, pussy.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:38 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet dat Dennis hier tegen kan........ dat stemmetje, dat gemanipuleer, dat gezeik...
Spreekt jij uit ervaring? Ik denk het nml. niet. (dat je uit ervaring spreekt bedoel ik)Je kan veel over huub zeggen maar hij is geen alcoholist. Hij kan slecht tegen drank. Dat dan weer welquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Begin nooit een relatie met een alcoholist(e)![]()
![]()
En slecht zonder drank.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Spreekt jij uit ervaring? Ik denk het nml. niet. Je kan veel over huub zeggen maar hij is geen alcoholist. Hij kan slecht tegen drank. Dat dan weer wel![]()
En dan al janken om dit soort futiliteiten... Ik wil niet weten wat ze doet als er een keer echt iets ergs gebeurt.quote:
Inderdaad. Wat een ONTZETTEN NEP TERINGWIJF........quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:38 schreef mootie het volgende:
Klopt mijn ex is alcolist, en huub heeft die kenmerken nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Spreekt jij uit ervaring? Ik denk het nml. niet. Je kan veel over huub zeggen maar hij is geen alcoholist. Hij kan slecht tegen drank. Dat dan weer wel![]()
Vaak kunnen dat soort types bij een echte crisis wel het hoofd koel houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan al janken om dit soort futiliteiten... Ik wil niet weten wat ze doet als er een keer echt iets ergs gebeurt.
Klopt, hij heeft amper grenzen als hij drinkt, en als hij niet drinkt dan wordt hij daar uiteindelijk erg narrig van.quote:
Dit zou een mooi moment zijn om haar ff met dr kop onder water te duwen..... (oooh wat ben ik slechtquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een ONTZETTEN NEP TERINGWIJF........
(ik word nooit aggresief maar die Nadia zou ik ZO op d'r bek willen poffen !!!)
Haar reactie op het eerste telefoongesprek met haar moeder had al een aanwijzing kunnen zijn.....en die bui was ook zo plotseling over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Vaak kunnen dat soort types bij een echte crisis wel het hoofd koel houden![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis : Als blikken konden doden...
Heeft ze mijn blikken nog niet gezien, dan had ze daar in duizend stukjes over het terrein van de villa verspreid gelegen.
Ben er even weg van. Paar uurtjes moed verzamelen. Laterzz![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef Kailany het volgende:
[..]
Dit zou een mooi moment zijn om haar ff met dr kop onder water te duwen..... (oooh wat ben ik slecht)
Dat wil ik bij Nadia nog wel betwijfelen... hoewel de crisis bij haar waarschijnlijk echt komt als de werkelijke crisis al bezworen is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Vaak kunnen dat soort types bij een echte crisis wel het hoofd koel houden![]()
Nee hoor, ik ben bereid om zelfs dat FF weg te laten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef Kailany het volgende:
[..]
Dit zou een mooi moment zijn om haar ff met dr kop onder water te duwen..... (oooh wat ben ik slecht)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben bereid om zelfs dat FF weg te laten.![]()
Volgens mij heeft ze geen idee wat een werkelijke crisis is. Altijd de bescherming van Manada en nu van de FEBO.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wil ik bij Nadia nog wel betwijfelen... hoewel de crisis bij haar waarschijnlijk echt komt als de werkelijke crisis al bezworen is.
Er zijn gradaties, zoals ik tot mijn schade heb ervaren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:45 schreef riri het volgende:
een echte alcoholist kan niet zonder alcohol....die wil elk uur elke minuut van de dag alcohol...die kan er niet mee stoppen
geil?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
Hoezo liggen Brian en Amanda in bed om 10 voor 7?![]()
die liggen de laatste tijd constant in bed...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
Ze maken TVquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
Anders kunnen ze niet leveren vanavond.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
gister ongeveer 50 minuten? het zal mij ook benieuwen. ga het bijhouden ook na het douche.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:52 schreef pasjesjen het volgende:
18.50 Nada in dr handdoekje, hoe lang zou het duren
[afbeelding]
ff kroele...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
heel mooi, ik hoop dat je je terugvallen eens beter leert controlerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn gradaties, zoals ik tot mijn schade heb ervaren.
Huubje doet me in z'n gedrag regelmatig aan die vrouw denken.
dat hij geen grenzen heeft als hij dronken is dat klopt maar dat hij er narrig van wordt wannneer hij niet drinkt dat klopt dan weer niet. Dat hij er in zijn eerste fase van zijn lam worden vrolijker van wordt klopt dan weer wel. of andersomquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft amper grenzen als hij drinkt, en als hij niet drinkt dan wordt hij daar uiteindelijk erg narrig van.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef mootie het volgende:
Hallo met Nadia, ik ga nu even Lactacyd gebruiken, willen jullie even geen camera's op mij doen?
Leer lezen lummel, ik was niet de alcoholistequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
heel mooi, ik hoop dat je je terugvallen eens beter leert controleren![]()
![]()
![]()
Straks zien ze dat je je overal schoonmaakt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar Lactacyd gebruiken en hangt een handdoek voor de camera, dat doet Lieke ook altijd.![]()
Hoe lang duurde het ook alweer dat de taxi kwam voorrijden, toen Nicolaas een handdoek over de camera hing?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar Lactacyd gebruiken en hangt een handdoek voor de camera, dat doet Lieke ook altijd.![]()
dat je terugvallen hebt, kun je niet ontkennenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Leer lezen lummel, ik was niet de alcoholiste![]()
Ga toch je WW formulieren invullen. Indien nodig helpt Sjon of Notermans wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat je terugvallen hebt, kun je niet ontkennen![]()
![]()
Daar nog een staaltje van je klasse, geweldigquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga toch je WW formulieren invullen. Indien nodig helpt Sjon of Notermans wel.![]()
Ik heb de streams dan wel uit maar Fok nog niet. Kom op nou medefokkerts, is toch niet nodig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar nog een staaltje van je klasse, geweldig![]()
![]()
![]()
Amanda stopt altijd die halve douchekop er in, maakt haar niets uitquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:02 schreef Mearloow het volgende:
N:ik vind het douche niet erg maar wel als ik die lactacyd gebruik whaha nahh ik heb nog nooit zo'n dom wijf gezien![]()
Jouw vrouw was een alcoholist uit de ''tweede'' divisie, want zoals iemand al eerder opmerkte een Full time alcoholist uitkomend in de ere divisie drinkt altijd en vooral voor eeuwigquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Leer lezen lummel, ik was niet de alcoholiste![]()
Ze zoop niet hard genoeg, FdW ging voor de ere divisie, de hoofdklassequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Jouw vrouw was een alcoholist uit de ''tweede'' divisie, want zoals iemand al eerder opmerkte een Full time alcoholist uitkomend in de ere divisie drinkt altijd en vooral voor eeuwig![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Lieke zegt precies wat ik denk over die Lactacyd: Moet je het vooral zo hard gaan roepen.
Kun je hiermee kappen ajb, slaat nergens op, dit is COS , dank je wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zoop niet hard genoeg, FdW ging voor de ere divisie, de hoofdklasse![]()
Bedanktquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:46 schreef Ning het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Van vol
Was niet mijn vrouw, maar desondanks triest om mee te maken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Jouw vrouw was een alcoholist uit de ''tweede'' divisie, want zoals iemand al eerder opmerkte een Full time alcoholist uitkomend in de ere divisie drinkt altijd en vooral voor eeuwig![]()
Dan moet je toch echt even de voltijd projecterende FdW erop aanspreken om daarmee te stoppenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je hiermee kappen ajb, slaat nergens op, dit is COS , dank je wel.
Schaken tegen de computer denk ik. Veel meer zal er niet in zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:08 schreef Mearloow het volgende:
wat doet jaap eigenlijk al die tijd achter die computer zijn site word ook al heel lang niet bijgewerkt of tenminste niet veel
Triest om mee te maken? Maar toch veroordelen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Was niet mijn vrouw, maar desondanks triest om mee te maken.
Als iedereen gewoon even kapt jeetje jullie lijken wel een stel kleutersquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt even de voltijd projecterende FdW even aanspreken daarmee te stoppen![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt even de voltijd projecterende FdW even aanspreken daarmee te stoppen![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Was niet mijn vrouw, maar desondanks triest om mee te maken.
Nada heeft liever Chanel of Dior, duur is goed volgens haar. Het is een pot nat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:11 schreef Mearloow het volgende:
lieke heeft zelfs make-up van de hema hehedat is soms nog beter ook dan die dure shit.
![]()
dan ben je toch ook vet sexy als je dat heb.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada heeft liever Chanel of Dior, duur is goed volgens haar. Het is een pot nat.
Ja want er staat een merkje op he.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada heeft liever Chanel of Dior, duur is goed volgens haar. Het is een pot nat.
neem wat te drinkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon even kapt jeetje jullie lijken wel een stel kleuters
nee die heeft het gedaan, nee dieKom op word volwassen zeg
![]()
precies jij snapt het.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja want er staat een merkje op he.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |