Leer lezen lummel, ik was niet de alcoholistequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
heel mooi, ik hoop dat je je terugvallen eens beter leert controleren![]()
![]()
![]()
Straks zien ze dat je je overal schoonmaakt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar Lactacyd gebruiken en hangt een handdoek voor de camera, dat doet Lieke ook altijd.![]()
Hoe lang duurde het ook alweer dat de taxi kwam voorrijden, toen Nicolaas een handdoek over de camera hing?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar Lactacyd gebruiken en hangt een handdoek voor de camera, dat doet Lieke ook altijd.![]()
dat je terugvallen hebt, kun je niet ontkennenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Leer lezen lummel, ik was niet de alcoholiste![]()
Ga toch je WW formulieren invullen. Indien nodig helpt Sjon of Notermans wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat je terugvallen hebt, kun je niet ontkennen![]()
![]()
Daar nog een staaltje van je klasse, geweldigquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga toch je WW formulieren invullen. Indien nodig helpt Sjon of Notermans wel.![]()
Ik heb de streams dan wel uit maar Fok nog niet. Kom op nou medefokkerts, is toch niet nodig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar nog een staaltje van je klasse, geweldig![]()
![]()
![]()
Amanda stopt altijd die halve douchekop er in, maakt haar niets uitquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:02 schreef Mearloow het volgende:
N:ik vind het douche niet erg maar wel als ik die lactacyd gebruik whaha nahh ik heb nog nooit zo'n dom wijf gezien![]()
Jouw vrouw was een alcoholist uit de ''tweede'' divisie, want zoals iemand al eerder opmerkte een Full time alcoholist uitkomend in de ere divisie drinkt altijd en vooral voor eeuwigquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Leer lezen lummel, ik was niet de alcoholiste![]()
Ze zoop niet hard genoeg, FdW ging voor de ere divisie, de hoofdklassequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Jouw vrouw was een alcoholist uit de ''tweede'' divisie, want zoals iemand al eerder opmerkte een Full time alcoholist uitkomend in de ere divisie drinkt altijd en vooral voor eeuwig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |