Het is ook heel bijzonder. Deze mensen hebben er wrs jaren over gedaan, ik hoor 1999, om dit te sparen. Jubileummunten en dat per staat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
Gossie, Huub vindt het cadeau eigenlijk teveel van het goede en wil het terugsturen.
Die nicht is zelf nog erger...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:38 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet dat Dennis hier tegen kan........ dat stemmetje, dat gemanipuleer, dat gezeik...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
nou gaat ze janken omdat Dennis niet gaat zwemmen.
[afbeelding]
Dennis: ben je hierin afgestudeerd?
Dennix is zelf een zeikwijf dus hij weet niet beter, pussy.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:38 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet dat Dennis hier tegen kan........ dat stemmetje, dat gemanipuleer, dat gezeik...
Spreekt jij uit ervaring? Ik denk het nml. niet. (dat je uit ervaring spreekt bedoel ik)Je kan veel over huub zeggen maar hij is geen alcoholist. Hij kan slecht tegen drank. Dat dan weer welquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Begin nooit een relatie met een alcoholist(e)![]()
![]()
En slecht zonder drank.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Spreekt jij uit ervaring? Ik denk het nml. niet. Je kan veel over huub zeggen maar hij is geen alcoholist. Hij kan slecht tegen drank. Dat dan weer wel![]()
En dan al janken om dit soort futiliteiten... Ik wil niet weten wat ze doet als er een keer echt iets ergs gebeurt.quote:
Inderdaad. Wat een ONTZETTEN NEP TERINGWIJF........quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:38 schreef mootie het volgende:
Klopt mijn ex is alcolist, en huub heeft die kenmerken nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Spreekt jij uit ervaring? Ik denk het nml. niet. Je kan veel over huub zeggen maar hij is geen alcoholist. Hij kan slecht tegen drank. Dat dan weer wel![]()
Vaak kunnen dat soort types bij een echte crisis wel het hoofd koel houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan al janken om dit soort futiliteiten... Ik wil niet weten wat ze doet als er een keer echt iets ergs gebeurt.
Klopt, hij heeft amper grenzen als hij drinkt, en als hij niet drinkt dan wordt hij daar uiteindelijk erg narrig van.quote:
Dit zou een mooi moment zijn om haar ff met dr kop onder water te duwen..... (oooh wat ben ik slechtquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een ONTZETTEN NEP TERINGWIJF........
(ik word nooit aggresief maar die Nadia zou ik ZO op d'r bek willen poffen !!!)
Haar reactie op het eerste telefoongesprek met haar moeder had al een aanwijzing kunnen zijn.....en die bui was ook zo plotseling over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Vaak kunnen dat soort types bij een echte crisis wel het hoofd koel houden![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis : Als blikken konden doden...
Heeft ze mijn blikken nog niet gezien, dan had ze daar in duizend stukjes over het terrein van de villa verspreid gelegen.
Ben er even weg van. Paar uurtjes moed verzamelen. Laterzz![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef Kailany het volgende:
[..]
Dit zou een mooi moment zijn om haar ff met dr kop onder water te duwen..... (oooh wat ben ik slecht)
Dat wil ik bij Nadia nog wel betwijfelen... hoewel de crisis bij haar waarschijnlijk echt komt als de werkelijke crisis al bezworen is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Vaak kunnen dat soort types bij een echte crisis wel het hoofd koel houden![]()
Nee hoor, ik ben bereid om zelfs dat FF weg te laten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef Kailany het volgende:
[..]
Dit zou een mooi moment zijn om haar ff met dr kop onder water te duwen..... (oooh wat ben ik slecht)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben bereid om zelfs dat FF weg te laten.![]()
Volgens mij heeft ze geen idee wat een werkelijke crisis is. Altijd de bescherming van Manada en nu van de FEBO.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wil ik bij Nadia nog wel betwijfelen... hoewel de crisis bij haar waarschijnlijk echt komt als de werkelijke crisis al bezworen is.
Er zijn gradaties, zoals ik tot mijn schade heb ervaren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:45 schreef riri het volgende:
een echte alcoholist kan niet zonder alcohol....die wil elk uur elke minuut van de dag alcohol...die kan er niet mee stoppen
geil?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
Hoezo liggen Brian en Amanda in bed om 10 voor 7?![]()
die liggen de laatste tijd constant in bed...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
Ze maken TVquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
Anders kunnen ze niet leveren vanavond.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
gister ongeveer 50 minuten? het zal mij ook benieuwen. ga het bijhouden ook na het douche.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:52 schreef pasjesjen het volgende:
18.50 Nada in dr handdoekje, hoe lang zou het duren
[afbeelding]
ff kroele...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
heel mooi, ik hoop dat je je terugvallen eens beter leert controlerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn gradaties, zoals ik tot mijn schade heb ervaren.
Huubje doet me in z'n gedrag regelmatig aan die vrouw denken.
dat hij geen grenzen heeft als hij dronken is dat klopt maar dat hij er narrig van wordt wannneer hij niet drinkt dat klopt dan weer niet. Dat hij er in zijn eerste fase van zijn lam worden vrolijker van wordt klopt dan weer wel. of andersomquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft amper grenzen als hij drinkt, en als hij niet drinkt dan wordt hij daar uiteindelijk erg narrig van.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef mootie het volgende:
Hallo met Nadia, ik ga nu even Lactacyd gebruiken, willen jullie even geen camera's op mij doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |