Kon niet uitblijven (net achter geweest of sturing via de plasma'squote:Op maandag 13 augustus 2007 18:14 schreef Mearloow het volgende:
oeww huub en lieke haha ruzie maken.
Uiteraard ook ik moet mijn estate onderhoudenquote:
Dus het overleg tussen Demins, DrsH en jou is nergens op uitgelopen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor een aangepast tarief zou ik i.s.m. enkele mede-cossers wel een rapport willen maken, maar ik vraag me af of er bij Talpa/Endemol nog mensen te vinden zijn die ueberhaupt de moed hebben om opnieuw te beginnen.
Maar als wij als leken al zien waar de fout zit, dan moet iemand die dat professioneel doet toch ook zien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Het concept was zeer intrigerend, en daarom ben ik gaan kijken.
Idee 10, uitvoering 3.
Alleen een totale restyling maakt een kans, maar of Sjon tijd en de behoefte heeft is een ander verhaal.
Hij heeft naast Talpa nu ook een fair share of Endemol.
Voor een aangepast tarief zou ik i.s.m. enkele mede-cossers wel een rapport willen maken, maar ik vraag me af of er bij Talpa/Endemol nog mensen te vinden zijn die ueberhaupt de moed hebben om opnieuw te beginnen.
Zo duur is een Renault Clio Estate in onderhoud nou ook weer niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Uiteraard ook ik moet mijn estate onderhouden
Dat is niet waar BQ ons bindende advies is unaniem overgenomen alleen de mediawereld werkt zo traagquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus het overleg tussen Demins, DrsH en jou is nergens op uitgelopen?![]()
Precies, Ome Fons wil er simpelweg vanaf en geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als wij als leken al zien waar de fout zit, dan moet iemand die dat professioneel doet toch ook zien?
.
Het valt inderdaad nog steeds te redden, maar ik krijg meer en meer het idee dat dat niet de bedoeling is.
Ik vind het uitermate verontrustend dat een hoogleraar van een universiteit DGK volgtquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Uiteraard ook ik moet mijn estate onderhouden
Maar waarde vriend ik heb het nu over mijn landgoedquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo duur is een Renault Clio Estate in onderhoud nou ook weer niet.![]()
Demins is er met de kas vandoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus het overleg tussen Demins, DrsH en jou is nergens op uitgelopen?![]()
Mooooooooooooi, dus er is nog hoop.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat is niet waar BQ ons bindende advies is unaniem overgenomen alleen de mediawereld werkt zo traag![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem hartstikke ongelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, Ome Fons wil er simpelweg vanaf en geef hem eens ongelijk.
De boef, valt me tegenquote:
Das waar maar daar zaten alleen kontaktpunten inquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:20 schreef tipsch het volgende:
lock "Fabiene"
Dan moet hij op zijn minst een aantal wanabee miljonairs de laan uitsturen, anders lukt het never nooit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef hem hartstikke ongelijk.
Hier had hij heel veel centjes mee kunnen verdienen
Ach wat, het kookpunt is toch andersquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
Das waar maar daar zaten alleen kontaktpunten in![]()
![]()
Das waar maar daar zaten alleen kontaktpunten inquote:
Niet eens een brief van mammaquote:
Niet voor het horror trio Amanda, Nadia en Dennisquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef Desii het volgende:
Alleen post voor Brian, Jaap, Huub en Lieke![]()
Is het dan al officieel, dat DGK stopt of zijn jullie gewoon met zijn allen gezellig een beetje aan het fantaseren???quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef hem hartstikke ongelijk.
Hier had hij heel veel centjes mee kunnen verdienen
Begin nooit een relatie met een alcoholist(e)quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef Mearloow het volgende:
haha en ze beginnen weer met ruzie-en
ben ik met je eens ze kan dus echt niet tegen kritiek dat is echt een minpunt van haarquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:32 schreef blomst het volgende:
Lieke kan dus echt geen commentaar verdragen.
Die meid begint me steeds meer tegen te staan.
Daar heeft Huub helemaal gelijk in. De irritatie naar Amanda en Nada moet ze niet botvieren op Huub.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:29 schreef pasjesjen het volgende:
[afbeelding]
Huub: ik zou zeggen trap er een goeie ruzie over.
Over het feit dat nadia en amanda alleen maar met hun uiterlijk bezig zijn,
en de rest voor het huishouden laten opdraaien
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Begin nooit een relatie met een alcoholist(e)![]()
![]()
Maar goed dat ze dat gedaan hebben.... Lieke is al gestopt met koken, die heeft er geen zin meer in...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:24 schreef Mearloow het volgende:
waarom eten ze allemaal cruesli voor het eten?
![]()
Het is niet officieel, maar als je naar het verloop van de beelden kijk, dan kun je daar toch eigenlijk wel van uit gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Is het dan al officieel, dat DGK stopt of zijn jullie gewoon met zijn allen gezellig een beetje aan het fantaseren???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |