Leer lezen lummel, ik was niet de alcoholistequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
heel mooi, ik hoop dat je je terugvallen eens beter leert controleren![]()
![]()
![]()
Straks zien ze dat je je overal schoonmaakt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar Lactacyd gebruiken en hangt een handdoek voor de camera, dat doet Lieke ook altijd.![]()
Hoe lang duurde het ook alweer dat de taxi kwam voorrijden, toen Nicolaas een handdoek over de camera hing?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar Lactacyd gebruiken en hangt een handdoek voor de camera, dat doet Lieke ook altijd.![]()
dat je terugvallen hebt, kun je niet ontkennenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Leer lezen lummel, ik was niet de alcoholiste![]()
Ga toch je WW formulieren invullen. Indien nodig helpt Sjon of Notermans wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat je terugvallen hebt, kun je niet ontkennen![]()
![]()
Daar nog een staaltje van je klasse, geweldigquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga toch je WW formulieren invullen. Indien nodig helpt Sjon of Notermans wel.![]()
Ik heb de streams dan wel uit maar Fok nog niet. Kom op nou medefokkerts, is toch niet nodig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar nog een staaltje van je klasse, geweldig![]()
![]()
![]()
Amanda stopt altijd die halve douchekop er in, maakt haar niets uitquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:02 schreef Mearloow het volgende:
N:ik vind het douche niet erg maar wel als ik die lactacyd gebruik whaha nahh ik heb nog nooit zo'n dom wijf gezien![]()
Jouw vrouw was een alcoholist uit de ''tweede'' divisie, want zoals iemand al eerder opmerkte een Full time alcoholist uitkomend in de ere divisie drinkt altijd en vooral voor eeuwigquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Leer lezen lummel, ik was niet de alcoholiste![]()
Ze zoop niet hard genoeg, FdW ging voor de ere divisie, de hoofdklassequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Jouw vrouw was een alcoholist uit de ''tweede'' divisie, want zoals iemand al eerder opmerkte een Full time alcoholist uitkomend in de ere divisie drinkt altijd en vooral voor eeuwig![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Lieke zegt precies wat ik denk over die Lactacyd: Moet je het vooral zo hard gaan roepen.
Kun je hiermee kappen ajb, slaat nergens op, dit is COS , dank je wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zoop niet hard genoeg, FdW ging voor de ere divisie, de hoofdklasse![]()
Bedanktquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:46 schreef Ning het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Van vol
Was niet mijn vrouw, maar desondanks triest om mee te maken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Jouw vrouw was een alcoholist uit de ''tweede'' divisie, want zoals iemand al eerder opmerkte een Full time alcoholist uitkomend in de ere divisie drinkt altijd en vooral voor eeuwig![]()
Dan moet je toch echt even de voltijd projecterende FdW erop aanspreken om daarmee te stoppenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je hiermee kappen ajb, slaat nergens op, dit is COS , dank je wel.
Schaken tegen de computer denk ik. Veel meer zal er niet in zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:08 schreef Mearloow het volgende:
wat doet jaap eigenlijk al die tijd achter die computer zijn site word ook al heel lang niet bijgewerkt of tenminste niet veel
Triest om mee te maken? Maar toch veroordelen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Was niet mijn vrouw, maar desondanks triest om mee te maken.
Als iedereen gewoon even kapt jeetje jullie lijken wel een stel kleutersquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt even de voltijd projecterende FdW even aanspreken daarmee te stoppen![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt even de voltijd projecterende FdW even aanspreken daarmee te stoppen![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Was niet mijn vrouw, maar desondanks triest om mee te maken.
Nada heeft liever Chanel of Dior, duur is goed volgens haar. Het is een pot nat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:11 schreef Mearloow het volgende:
lieke heeft zelfs make-up van de hema hehedat is soms nog beter ook dan die dure shit.
![]()
dan ben je toch ook vet sexy als je dat heb.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada heeft liever Chanel of Dior, duur is goed volgens haar. Het is een pot nat.
Ja want er staat een merkje op he.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada heeft liever Chanel of Dior, duur is goed volgens haar. Het is een pot nat.
neem wat te drinkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon even kapt jeetje jullie lijken wel een stel kleuters
nee die heeft het gedaan, nee dieKom op word volwassen zeg
![]()
precies jij snapt het.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja want er staat een merkje op he.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |