quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar dat Amanda een gediplomeerd kapster is, kan ze mooi dat spoelinkje in Nadia's haar pleuren en zijn wij verzekerd van nog meer drama.![]()
helemaal als amanda de haarcocktail maaktquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Nada moet zelf gaan mixen met flessen en tubes, dus dat kan nog wat worden.
nee ze moet eerst zelf weer kleuren en zo, en als het dan nog niet is zoals zij wil dan komt hij terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef blomst het volgende:
Komt stanly nu voor nadia??
Ze gaat zelf rommelen, maar als het nog niet naar haar zij is komt hij even op en neer...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef blomst het volgende:
Komt stanly nu voor nadia??
Stan is echt gek als hij het doet maar die vreest misschien voor zijn extra inkomsten in de Kooi.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef ericahysterica het volgende:
nou hoor ik net dat de kapper toch voor die nadia komt gatverr
Dan heeft hij al een vinger gegeven. Let op, ze pakt de hele handquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef Casshern het volgende:
[..]
nee ze moet eerst zelf weer kleuren en zo, en als het dan nog niet is zoals zij wil dan komt hij terug
Zeg me dat je een grapje maakt. Het is toch niet te geloven?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:22 schreef ericahysterica het volgende:
nou hoor ik net dat de kapper toch voor die nadia komt gatverr
is natuurijk ook geen beste recklame voor zijn eigen zaak he.......quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stan is echt gek als hij het doet maar die vreest misschien voor zijn extra inkomsten in de Kooi.
Slechtere reclame dan je inlaten met DGK kun je sowieso niet hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
is natuurijk ook geen beste recklame voor zijn eigen zaak he.......
Een betere optie: kaal scherenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij mag hij direct terugkomen, mits de enige oplossing is het haar helemaal zwart te verven![]()
heb je ook weer gelijk in eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slechtere reclame dan je inlaten met DGK kun je sowieso niet hebben.
Dat haar haren spontaan moge uitvallenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Alleen als het niet lukt , oftewel ze gaat het expres verknallen zodat hij moet komen , verwend nest.
die meid bij kop en kont pakken en haar eens lekker in een dementeninrichting laten werken.......dat zal haar ergste nachtmerrie wel zijnquote:
Ze gruwt toch zo van Lieke? Een jaartje verplicht werken op een sportschool vol 'manwijven' kan ook al veel doen om haar over de rand te helpen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die meid bij kop en kont pakken en haar eens lekker in een dementeninrichting laten werken.......dat zal haar ergste nachtmerrie wel zijn
Potverdorie Ruud ik moet het helaas alweer met je eens zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is eigenlijk diep en diep triest dat het gedrag die verwende, eigenwijze kut op poten meer dan driekwart de inhoud van een cos veroorzaakt omdat er verder niks gebeurt.![]()
wat dacht je van een survivalquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gruwt toch zo van Lieke? Een jaartje verplicht werken op een sportschool vol 'manwijven' kan ook al veel doen om haar over de rand te helpen.
Ik noemde eerder al Expeditie Robinson. Maar dat heeft als nadeel dat ze dan echt afvalt, en dat willen we nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat dacht je van een survival![]()
die meid weet al dagenlang de show naar zich toe te trekken met haar oeverloze hysterie (en dan heb ik de naamquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Ook van het 'sporten' weet Nadia een partijtje aanstellerij te maken.
ik denk dat het programma snel over isquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:31 schreef riri het volgende:
wordt toch echt eens tijd dat er aan dat vakantie vieren van deze vier personen een eind komt....laat ze eens echt mentaal zweten
Als jij hysterisch bent, is zij bezetenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die meid weet al dagenlang de show naar zich toe te trekken met haar oeverloze hysterie (en dan heb ik de naam)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef SIRA het volgende:
goedemiddag allemaal
zou Nadia nou gisteren dat sportpakje uitgewassen hebben ? volgens mij heeft ze nl weer hetzelfde setje aan![]()
Geen idee, maar erg schoon is ze in het algemeen niet, dus...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef SIRA het volgende:
goedemiddag allemaal
zou Nadia nou gisteren dat sportpakje uitgewassen hebben ? volgens mij heeft ze nl weer hetzelfde setje aan![]()
Nee nee we gaan lekker naar de totale verveling toe. Dat is heerlijk rustgevend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:31 schreef riri het volgende:
wordt toch echt eens tijd dat er aan dat vakantie vieren van deze vier personen een eind komt....laat ze eens echt mentaal zweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |