jij wil echt alles, maar dan ook echt ALLES weten hehquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
Wat een enorme puintuin op die ene ladenkast trouwens... kan me niet voorstellen dat dat er zo heeft mogen liggen als er potentiële kopers kwamen.

Zij lijkt me echt zo iemand die volkomen gelouterd (lees: van de pot gerukt) terug kan komen en dan in het zendelingenwerk wil om arme indianenkindertjes te helpen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook... terugkomen is ook niet noodzakelijk![]()

niet helemaal - helemaal niet... wat zou het zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij haar dan wel normaal? Alleen een beetje kinderlijk? Ik herken er niet zoveel in van het gemiddelde meisje, zie je. Ik denk echt dat ze niet helemaal spoort.

als ze geschift is dan is dat niet helemaal hetzelfde als dat ze helemaal niet spoortquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij haar dan wel normaal? Alleen een beetje kinderlijk? Ik herken er niet zoveel in van het gemiddelde meisje, zie je. Ik denk echt dat ze niet helemaal spoort.

ja ik voorspelde al dat de wraak van de kapper zoet zou zijn en zie hier de uitkomst..................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef riri het volgende:
de kapper heeft geen middel aangebracht waardoor de ontkleuring stopt volgens mij..ze worden dus echt knaloranje

Onzekerheid, aanstelleritis, geen kontakt maar het echte gevoelens, slechte kijk op het echte leven... noem maar opquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
niet helemaal - helemaal niet... wat zou het zijn?

Zie je dat het helpt, hopen op ellendequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik voorspelde al dat de wraak van de kapper zoet zou zijn en zie hier de uitkomst..................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Ik ben bang dat je haar te hoog inschat, volgens mij beklaagt ze zich bij terugkomst gelijk dat de mensen het daar zo slecht hadden omdat er geen Gucci winkel te vinden is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij lijkt me echt zo iemand die volkomen gelouterd (lees: van de pot gerukt) terug kan komen en dan in het zendelingenwerk wil om arme indianenkindertjes te helpen.

het beste vermaak blijft toch leedvermaakquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je dat het helpt, hopen op ellende![]()

Het is gewoon heel lekker om 'geschift' te zeggen over iemand die zich zo vreselijk aansteltquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
als ze geschift is dan is dat niet helemaal hetzelfde als dat ze helemaal niet spoortvolgens mij heeft nada echt opvoeding door een pappa gemist
![]()

die man heeft notabene een eigen zaak pffffffff alsof hij daar tijd voor heeftquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:06 schreef Kailany het volgende:
wtf denkt dat mens wel niet? dat stanley voor haar terug komt, nadat ze vanmiddag heeft zitten janken!!

Ik hoop dat Stanley zegt dat ie helemaal nooit meer terugkomt. Dat ze het maar bekijkt met haar kinderlijke aanstelliritus en haar oranje haar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
Ze wil dat Stanley vanavond terugkomt.....![]()

Ze gaan maar een pakje kleurspoeling halen bij het Kruidvatquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
Stanley zou geschift zijn als hij daadwerkelijk vanavond komt om Nada's kapsel te "herstellen"![]()

Met een beetje mazzel komt Stan helemaal niet meer terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
Stanley zou geschift zijn als hij daadwerkelijk vanavond komt om Nada's kapsel te "herstellen"![]()

Van mij mag hij direct terugkomen, mits de enige oplossing is het haar helemaal zwart te vervenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:

Mwah.... Ik zie het helemaal voor me. Aandacht trekken gaat namelijk met zo'n smoeltje ook enorm goed met goede doelen... dat je zo begaan bent enzo, en dan een traantje plengen zodat iedereen ziet hoe gevoelig en mooi je bent.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je haar te hoog inschat, volgens mij beklaagt ze zich bij terugkomst gelijk dat de mensen het daar zo slecht hadden omdat er geen Gucci winkel te vinden is.
Als ze zich al druk maakt om het gebrek aan elektriciteit dan zal dat voornamelijk zijn omdat ze haar stijltang dan niet kan gebruiken.

Dat zou haar idd uitstekend afgaan, ware het niet dat ze zichzelf zo belangrijk vindt dat ze ander (en erger) leed simpelweg niet ziet.... als het niet haar leed is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah.... Ik zie het helemaal voor me. Aandacht trekken gaat namelijk met zo'n smoeltje ook enorm goed met goede doelen... dat je zo begaan bent enzo, en dan een traantje plengen zodat iedereen ziet hoe gevoelig en mooi je bent.

Totaal geschift gewoonquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon heel lekker om 'geschift' te zeggen over iemand die zich zo vreselijk aanstelt![]()
Overigens is haar moeder niet dom (medicijnen, of ze is afgestudeerd is niet bekend), dus ik weet niet of het de invloed van de moeder is.

Echt niet? Geen mislukte Audrey Hepburn? Nou ja, je zult wel gelijk hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou haar idd uitstekend afgaan, ware het niet dat ze zichzelf zo belangrijk vindt dat ze ander (en erger) leed simpelweg niet ziet.... als het niet haar leed is.

Ik dacht dat ze nog maar beperkt mochten bestellen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil eten bestellen en niet koken dus. Brian baalt en zegt dat ze iedere dag zegt dat ze gaat koken maar het nooit doet.

2x per week en 2x per week een kok, wat willen ze nog meer zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nog maar beperkt mochten bestellen?
Of is die regel ook al weggemoffeld?

Ja dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
Gaat Nadia nu werkelijk Stanley bellen?!?

Nee hoor, ik kon lekker meehuilen met Nadaquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Stream en soundlock op het bellen van Nada.

Maar ze spreekt hem in, en weet er aan het eind nog gauw een janktoon uit te persen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
Nadia belt.... ze is niet blij met haar haar.
En krijgt de voicemail van Stanley![]()

En die voicemail jankt ze helemaal vol om zich vervolgens met de snoer van de telefoon te wurgen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
Nadia belt.... ze is niet blij met haar haar.
En krijgt de voicemail van Stanley![]()

Stan zit gezellig bij zijn moeder, maar neemt nu toch op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:15 schreef Desii het volgende:
Moooooi Stanley heeft zijn voicemail aanstaan.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |