Lieko dan ook. Dat ze nu toch voor iedereen gaat koken, vind ik mateloos irritantquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
En wie gaat er koken , Lieke. Ze konden wat mij betreft in de stront zakken.
psychologen, afzetters zijn julliequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef DrsH het volgende:
Zo mijn laatste patient komt zo dus ik ben weer even weg laterzzzzzzzzz. drie bezoeken is toch 750 Euro ex BTW![]()
![]()
![]()
Kan je Nadia niet onder handen nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef DrsH het volgende:
Zo mijn laatste patient komt zo dus ik ben weer even weg laterzzzzzzzzz. drie bezoeken is toch 750 Euro ex BTW![]()
![]()
![]()
Dat gaat een vermogen kosten kan RTL niet betalenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:38 schreef maril het volgende:
[..]
Kan je Nadia niet onder handen nemen.
De rest verdomd het. Er zal toch een maaltijd op tafel moeten komen maar je hebt gelijk. Ik zou voor Huub en mezelf koken en niet voor de rest.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieko dan ook. Dat ze nu toch voor iedereen gaat koken, vind ik mateloos irritant
Het kapsel is niet mislukt, dat wijf spoort niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Ik snap hier niks meer van, eerst hadden we de gouden kooi, we konden lachen om alle akties die we zagen.
Nu hebben we een opvangtehuis voor zwakbegaafden, waar de grootste happening een mislukt kapsel is
Dan mag je ook niks meer over haar posten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat gaat een vermogen kosten kan RTL niet betalen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef FdW het volgende:
Oooow Leandra, wat een fantastische professionele OP weer.![]()
![]()
En dan te bedenken dat we jouw bijdragen met scherpe analyses binnenkort zullen moeten missen, snif, snif, sniffff![]()
![]()
Maar Lieke heeft dat toch gewoon overgenomen van Natasia?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rest verdomd het. Er zal toch een maaltijd op tafel moeten komen maar je hebt gelijk. Ik zou voor Huub en mezelf koken en niet voor de rest.
Dit is gewoon een itempje waar ze de rest hard op kan pakken en dat verdomt ze.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rest verdomd het. Er zal toch een maaltijd op tafel moeten komen maar je hebt gelijk. Ik zou voor Huub en mezelf koken en niet voor de rest.
Wat is dat mens eigenlijk lelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:25 schreef Kailany het volgende:
Jantje huilt, jantje lacht... uhm... Nadia huilt, Nadia lacht...
[afbeelding]
Ik zou het risico ook liever niet nemen als ik Lieke wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:33 schreef Desii het volgende:
Lieke is gek dat ze kookt... ik weet wel dat ze het leuk vindt.... maar laat één van die 2 andere meiden maar eens wat doen ipv tangen
Programma stopt toch binnenkort, kan niet anders..., en jou zal ik ook missen sniffffquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Ik snap hier niks meer van, eerst hadden we de gouden kooi, we konden lachen om alle akties die we zagen.
Nu hebben we een opvangtehuis voor zwakbegaafden, waar de grootste happening een mislukt kapsel is
idd, niet wat er op die hersenpan zit is niet goed maar wat er onder zit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het kapsel is niet mislukt, dat wijf spoort niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |