Ik had je al verwacht in dit topicquote:
Ik heb ook een Wii... Maar mijn game-pc, laptop en server zijn toch belangrijker voor mequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik had je al verwacht in dit topic![]()
Nette banner wat voor bakkie is het?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Devolution het volgende:
PCDe game machine met de beste hardware, anytime En ook de meeste problemen, door die snelle vernieuwingen
Oh en een tijdelijke banner van mijn kant...
[afbeelding]
Je zit hier in GAM, niet in DIG...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nette banner wat voor bakkie is het?
Misschien wel een idee om in de OP de meest recente specs voor een highend bak, een midend en een budget game PC neer te zetten. Ook gezien hoeveel mensen naar een computer kijken in DIG.
dit was geloof ik ook niet de bedoeling, sorry ;-)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef masmax het volgende:
mislukt, wilde mijn banner er in zetten... nog maar een proberen dan
[afbeelding]
Komt hier vandaan, was de eerste mooie hit bij Google Afbeeldingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nette banner wat voor bakkie is het?
Misschien wel een idee om in de OP de meest recente specs voor een highend bak, een midend en een budget game PC neer te zetten. Ook gezien hoeveel mensen naar een computer kijken in DIG.
Nee weet ik maar gaat ook vaak om game PC'squote:Op maandag 13 augustus 2007 20:03 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je zit hier in GAM, niet in DIG...
Ehh, dit topic gaat over pc games .. niet over matige tv-programma's.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef masmax het volgende:
mislukt, wilde mijn banner er in zetten... nog maar een proberen dan
[afbeelding]
quote:Hey, wat leuk, wéér een poging om een PC topic te makenDat is al verschillende keren gebeurd (als je zoekt vind je ze vast wel) en elke keer ging het topic niet vol.
Mwa, vol vertrouwen dat deze wel volkomt ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[PC Centraal] Waar Retuobak me een held vindt
We hadden wel een topic, maar een frisse start kan geen kwaad.
Gebruik ook gewoon onboard ipv een losse geluidskaart.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:49 schreef Xrenity het volgende:
Ik wil over een maand ofzo een nieuwe PC gaan bouwen
Ik pak denk ik de laatste Tweakers Best Buy Guide, dan beeldscherm/geluid/toetsenbord/muis eraf (heb ik immers al), koptelefoontje eraf, een hardeschijfje eraf (400 gig is meer dan genoeg) en dan denk ik ipv die dure Dx10 kaart voorlopig nog een goede ATI kaart (X1900 ofzo).
Goed idee?
Games zullen steeds meer gebouwd worden op meerdere cores. Maar wil je daar niet op wachten, dan is de E6750 een goede keusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:01 schreef Xrenity het volgende:
Mja quad core, maar ik vraag me af of dat wel wat is? Vista schijnt er sowieso geen gebruik van te maken en de verdeling over de cores schijnt dan ook een beetje scheef te liggen. Ga je er dan uiteindelijk wel op vooruit?
Tja, net nieuwe add-on hequote:Dat je Civ speelt was overigens niet echt een verrassing
Desnoods spam ik het helemaal in mijn eentje vol.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Poging 1337
Ik voorspel een stille dood voordat de 5e pagina bereikt is
Daar durf ik makkelijk een PS3 op te zetten! Of een Quad-core PC, of een wii met alle spellen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Poging 1337
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=167154quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Helaas komen er amper nog games op de PC uit. Zit daarom ook helemaal in de consoles nu.
Damn, zit goed spul tussen zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=167154
uhhuh...
is dat de nieuwste??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:23 schreef Gamer_V het volgende:
Fallout 2 pas uitgespeeld. Goed spel.
[afbeelding]
Die heb ik wel eens eerder gehoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar durf ik makkelijk een PS3 op te zetten! Of een Quad-core PC, of een wii met alle spellen!
geen NWN2quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens eerder gehoord
speel op het moment voornamelijk RPGs (oa NWN, Jade Empire, Sacred Gold, Titan Quest en Dungeon Siege 2) af en toe afgewisseld met een potje CIV of RoN.
UFO: Aftermath is leuk, maar een beetje dated. Enorm veel plezier mee gehad. Vooral tegen het einde van de game wordt het echt leuk met toffe gear.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Gamer_V het volgende:
UFO: Afterlight (PC)
UFO: Aftermath (PC)
UFO: Aftershock (PC)
UFO: Extraterrestrials (PC)
Welke UFO wil ik?Lastig.
En op gamerankings zitten ze allemaal precies iets boven de 70%.
Dank!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:36 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
UFO: Aftermath is leuk, maar een beetje dated. Enorm veel plezier mee gehad. Vooral tegen het einde van de game wordt het echt leuk met toffe gear.
UFO: Aftershock is technisch een ramp, engine is echt een stuk stront. Ben er nooit ver mee gekomen omdat mijn high-end bak op 5fps liep
UFO: Afterlight is een toffe game. Aanrader.
UFO: Extraterrestrials heb ik nog nooit gespeeld, ziet er wel goed uit.
Die wil ik ook nog graag een keer spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:23 schreef Gamer_V het volgende:
Fallout 2 pas uitgespeeld. Goed spel.
[afbeelding]
met een beetje geluk kun je de eerste 2 delen+tactics in een box voor een eurotje of 10 uit de budgetbak in de lokale gameshop trekkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog graag een keer spelen![]()
als je hem nog vinden kan , hij ligt er volgensmij al bijna 2 jaar nl, met deel 1 heb ik wel veel probs gehad ivm XP maar deel 2 en tactics deden het perfectquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:58 schreef dikkedorus het volgende:
Ja ik hoorde dat er een verzamelbox is, ligt deze sinds kort in de winkels, of heb ik het gewoon volledig gemist.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Ulreazj het volgende:
Ik zit vast in Jade Empire. Ik moet een grot in van die sensei. Moet ik wat zombies killen om een amulet te pakken. Maar ik krijg ze niet dood, hoe moet je die doodmaken ?
Misschien dat je voeding niet sterk genoeg is. Als je je CPU overgeklokt heeft gaat ie behoorlijk wat meer van de voeding eisen. En als je dan een game speelt trekt de voeding na verloop van tijd het niet omdat de onderdelen te veel stroom nodig hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef Dos37 het volgende:
Mijn PC valt soms uit bij sommige games, snap er niets van heb alle drivers geupdate, BIOS vernieuwd.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Specs:
AMD 3000+
2GB intern
NVIDIA GF8600GTS
160GB SATA, 300GB SATA II
Power Engine 450 Watt Powersupply
Met uitvallen bedoel ik gewoon op zwart gaan en opnieuw opstarten.
Dat vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:45 schreef Duvekoater het volgende:
Pc Games, momenteel is het beetje magertjes gesteld vind ik, maarja genoeg oude games om te spelen.
Is daar wat mis meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen
Of je moet alleen van FPS ofzo houden
Ok thnx, dat deed ik dus telkens. Op naar vuisten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 06:37 schreef Merovingian het volgende:
Geesten krijgen je niet dood met wapens, dus neem een style waarmee je met je vuisten beukt.
Heb hem niet overgeclocked.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:56 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Misschien dat je voeding niet sterk genoeg is. Als je je CPU overgeklokt heeft gaat ie behoorlijk wat meer van de voeding eisen. En als je dan een game speelt trekt de voeding na verloop van tijd het niet omdat de onderdelen te veel stroom nodig hebben.
Computer terugklokken of nieuwe voeding
voeding kan ook gewoon dood aan het gaan zijn en dat die nu niet genoeg power meer kan leverenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb hem niet overgeclocked.
Ben al de hele dag memtest aan het draaien maar hij heeft nog niets ontdekt. Ben ook bang dat het mijn voeding is 430 watt moet toch genoeg zijn
Users die topics nog steeds uit meerdere pagina's laten bestaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Poging 1337
Zie dus ook mijn weddenschapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Users die topics nog steeds uit meerdere pagina's laten bestaan
V.
Wehehequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie dus ook mijn weddenschap.
Zal ik doen, morgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:17 schreef Merovingian het volgende:
Installeer everest eens en plaats je temperaturen en spanningen eens hier.
Anti-aliasing. Frame rate.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef dikkedorus het volgende:
AA? FR?
Jij blijft het een mooi spel vinden met die FR? Houd je wel van een diapresentatie op zijn tijd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:06 schreef Ulreazj het volgende:
Net weer potje AA gedaan. Blijft mooi spel. FR was 3.6Alleen niet getracked.
Dat heet KDR.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:57 schreef Devolution het volgende:
Frag ratio?
Over de framerate heeft ie het in ieder geval niet. Andere suggesties?quote:
Spanningen zijn wel wat aan de hoge kant, wat kan duiden op een voeding die heel zwaar (misschien te) belast wordt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
HIer komen ze
Temperaturen
Moederbord 32 °C (90 °F)
CPU 43 °C (109 °F)
CPU diode 46 °C (115 °F)
GPU 49 °C (120 °F)
Hitachi HDS722516VLSA80 46 °C (115 °F)
Maxtor 7V300F0 46 °C (115 °F)
Koelingsventilatoren
CPU 3444 RPM
Spanningswaarde
CPU Core 1.42 V
+3.3 V 3.38 V
+5 V 5.13 V
+12 V 12.22 V
+5 V Standby 4.97 V
Juist niet (vraag me niet waarom), bij een te hoge belasting gaat de spanning juist omhoog. Raar maar waar...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:01 schreef dikkedorus het volgende:
Dan gaan spanningen in de regel omlaag. (interne weerstand etc)
Misschien door warmte ofzo? Ik weet ook niet waarom, maar ik heb het een tijdje terug gelezen in een betrouwbaar blad (PC-Active ofzo, in ieder geval geen Computer-Idee of iets dergelijks).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:35 schreef dikkedorus het volgende:
Kheb er nog nooit van gehoord dat spanningen omhoog gaan. Dat zou betekenen dat de interne weerstand van de voeding minder wordt als hij wordt belast. Nouja, tzal wel.
Klinkt als een gare installatie CD.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand trouwens ooit Severance gespeeld? Lomp spel wilde op geen enkele van mn computers draaienmuren die als grote gele vlakken worden weergegeven, wapens die onzichtbaar zijn, geluid dat t maar half doet etc
En ja, heb het in de loop der jaren op 3 totaal verschillende systemen getest, met telkens een der bovenstaande errors
Heel sterk stuk, lekker sfeertje en leuke zaagbladenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:20 schreef Ulreazj het volgende:
Ken het niet, maar hoef het dus ook niet te proberen.
Net weer stuk gedaan in Half Life 2, RAvenholme.
Ja, met Father Gregori. Ben benieuwd of ie ooit nog terugkomt in het verhaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:01 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Heel sterk stuk, lekker sfeertje en leuke zaagbladen
Impossible Creatures was echt een tof spel! Dat heb ik met een maat van me heel lang online gespeeld en we waren best goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:11 schreef dikkedorus het volgende:
Impossible Creatures
UT 2004 (heel soms)
Maar ik ga denk ik weer beginnen met UFO afterlight
Verder heb ik nog een hele stapel liggen met games die ik nog niet heb gespeeld
Ik ga vanavond ook even de demo proberen,quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
Wiewww, Bioshock is echt té vet![]()
Eindelijk weer eens een goede game binnenkort op de PC
om 0100 de demoquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook even de demo proberen,
Gamespot heeft een lompe fout gemaakt waardoor 'ie nu al van verschillende plaatsten is te downloaden.quote:
vertel!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gamespot heeft een lompe fout gemaakt waardoor 'ie nu al van verschillende plaatsten is te downloaden.
Moet je zelf maar even zoeken. Sources waar ze in GAM moeilijk over doen.quote:
pff, ik zoek me suf..quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je zelf maar even zoeken. Sources waar ze in GAM moeilijk over doen.
ik heb geen falende pcquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Koenz0r het volgende:.
Een eigen centraal topic voor de PC waar meteen iedereen weer met falende computers komt. Console ftw!
Ik ook niet. Ik moet alleen de overstap naar een next-gen-pc makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Koenz0r het volgende:.
Een eigen centraal topic voor de PC waar meteen iedereen weer met falende computers komt. Console ftw!
Wasda?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Tof ja, die consoles.
Iets wat zo'n 30% van de 360's krijgt. Hele console naar de klote waarna je 'm dus tijden lang kwijt bent voor reparatie.quote:
thats himquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef Verbal het volgende:
O, zo'n apparaat van 400 euro dat je schijfjes naar God helpt?
V.
Zeker een voordeel! Ik had nieuw sneller geheugen voor mijn game-pc gekocht. Dus zat ik met 2GB geheugen over. Een week later ging mijn server stuk (met ddr1), moest nieuw mobo in, die ddr2 hapte. Dus had ik weer een goed doel voor mijn reepjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:19 schreef Devolution het volgende:
Nog zo'n voordeel van een PC: gaat er een onderdeel kapot, kun je tijdelijk nog een soortgelijk onderdeel uit een andere PC die je ongetwijfeld hebt, gebruiken
Precies! En als je een keer iets niet meer kan gebruiken, verkoop je het gewoon!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:40 schreef dikkedorus het volgende:
Lekker sleutelen, onderdeeltje erbij, onderdeeltje eraf. Half of the fun.
begin van de maand ook een gloednieuwe pc gekocht, nog geen spel gevonden waarmee mn pc het moeilijk heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:02 schreef jorgentol het volgende:
Momenteel druk aan de bak om een nieuwe pc te verdienen. atserige ouders.
Probeer ook eens wat anders dan Lemmings en Prince of Persia.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef murp het volgende:
[..]
begin van de maand ook een gloednieuwe pc gekocht, nog geen spel gevonden waarmee mn pc het moeilijk heeft
Ik heb er ook al eentje samengesteld. die gaat ook zo'n 1000 euro kosten. inclusief monitor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:12 schreef bzk het volgende:
Heb ook net een nieuwe besteld en met mijn vorige heb ik toch gemakkelijk 4 jaar vol gehouden terwijl ik een hardcore gamer ben. Enige wat die niet aan kon was spellen waar pixel shader 3.0 vereist was. en hij kostte maar 1000 eurie bij aanschaf(das exclusief monitor).
Ziet er op shots eigenlijk ook niet indrukwekkend uit nee, maar men, als je het in beweging zietquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef dikkedorus het volgende:
Ziet er wel redelijk uit, jammer dat er geen AA aan kon.
ha ha haquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Probeer ook eens wat anders dan Lemmings en Prince of Persia.
Wel nieuwsgierig naar je setup en naar wat je daar zoal op speelt op dit momentquote:
mijn pc:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wel nieuwschierig naar je setup en naar wat je daar zoal op speelt op dit moment
V.
Dat verbaast mij nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:47 schreef murp het volgende:
[..]
mijn pc:
intel core 2 duo 6600
Creative X-FI Xtreme gamer
Geforce 8800GTS 640MB
2 gig aan geheugen en windows vista
...
alles draait perfect op de hoogste settings![]()
Je hebt toch die Nvidia dx-10 demo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef murp het volgende:
[..]
ik zoek alleen een spelletje die mn pc tot het uiterste haalt, of een programma om te showen
ik vond dat spelletje maar suf eigenlijk....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Zelfde setup als murp. Lost Planet Demo is idd DX10, maar verwacht geen full details etc te kunnen gebruiken op 1900x1200.
Wel vreemd dat jij em blijkbaar voluit kan draaien. Mijn PC (8800GTX/E6600/2GB) trok het nog net op 1024x768 (@20-30 fps). Dit was dan wel in DX9 + WinXP. Zal het binnekort nog eens proberen (heb nu Vista en dus DX10, en 4GB geheugen).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:28 schreef murp het volgende:
[..]
ik vond dat spelletje maar suf eigenlijk....
Met de hoogste settings aan of ook alles op low?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wel vreemd dat jij em blijkbaar voluit kan draaien. Mijn PC (8800GTX/E6600/2GB) trok het nog net op 1024x768 (@20-30 fps). Dit was dan wel in DX9 + WinXP. Zal het binnekort nog eens proberen (heb nu Vista en dus DX10, en 4GB geheugen).
Alles op highest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Met de hoogste settings aan of ook alles op low?
Nou als een game verschijnt op zowel 360 als PC verkoopt de 360-versie toch echt ruim beter hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.. volgens mij ook in verkoopcijfers als je de Wii niet meerekent.
Inderdaad, wat ik zei gold voor de PCquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Retuobak het volgende:
Nee, hij wil het omgekeerde zeggen.
*kuch*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:12 schreef Devolution het volgende:
[..]
Inderdaad, wat ik zei gold voor de PC
En je kunt de PC verkoop niet echt vergelijken met de console verkoop, omdat je een PC in delen kan kopen (zelfbouw of alleen een paar onderdelen als upgrade) én als één geheel (Dell bijv.). Bij een console is het wél een console kopen of niét.
En zelfs de verkoop van software is hoger dan op wat voor console dan ook. (al heb ik mijn twijfels bij de Wii)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:19 schreef dikkedorus het volgende:
Kheb het uiteraard over software. Als je downloads gaan meerekenen, ja dan kom je wel een end.
Onzin. Ik heb de originele Need for Speed spel en het is echt fucking onmogelijk om het op Windows XP te laten draaien, ik heb het zelfs geprobeerd op virtuele machines enzo, maar ik heb dan een soundcard nodig die Soundblaster compatible is, anders zit ik lekker te racen zonder geluid!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:16 schreef Coencordia het volgende:
Groot voordeel van de PC is dat hij Backwards compatible is.
Ik bedoel dus dat ik Need for Speed niet kan installeren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:31 schreef dikkedorus het volgende:
Als je VDMsound niet kan installeren is er toch iets anders mis. VDMsound is zo'n beetje speciaal bedoeld voor XP.
Prima PC hoor, videokaart kan ook nog wel een tijdje mee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef Frollo het volgende:
Hoi, ik ben ook van de partij!
Met m'n vorige pc heb ik 5 jaar gedaan, maar sinds een paar weken heb ik dan toch eindelijk een nieuwe kist. En het mooiste is: als bonus van de baas gekregen, gratis ende voor niks.
Specs: http://www.xfire.com/profile/realfrollo/
Ok, niet héél stoer, maar iets met een gegeven paard en zo. De videokaart is het dringendst aan vervanging toe volgens mij.
Wat ik momenteel het meeste speel:
Half-Life 2 (eindelijk kan het!)
Civilization IV: Beyond the Sword
Dungeon Siege (1 ja)
Het wachten is op Starcraft 2 natuurlijk.
|Och, het is de simpelste DirectX 10-kaart op de markt. Hji hééft DirectX 10, dat nog net, maar verder schijnt het niet veul te zijn. Enkele reviews:quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Prima PC hoor, videokaart kan ook nog wel een tijdje mee.
Misschien dat je drive dan problemen heeft. Ik heb zo'n zelfde soort probleem gehad met het installeren van Trackmania Sunrise. Ik kreeg het niet voor elkaar, en steeds vage errormeldingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Een vage cdrom error ofzo. Ik krijg dan command prompt en dan een bericht zo van cdromreaderrorff038052385 o.i.d.
Maar met de CD is niks aan de hand, installeren gaat prima in een DOS of Windows 95/98 omgeving.
Dat bestaat niet. Je hebt Max Payne and je hebt PC spellen, niks tussenin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Ulreazj het volgende:
Een soort Max Payne
Gaat 'ie kosten dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk dat ik de orange box maar eens zal gaan pre-orderen. (Of misschien moet ik wachten tot de dollar instort)
Pre-order is 45 dollar, normaal 50 dollar. 45 dollar is 32 euro, komt nog 19% btw bij, dusss als je hem nu koopt .. ¤ 38,60 (Ter vergelijking: bij de meeste winkels staat ie voor 50 euro en het goedkoopste waar ik hem anders kon vinden was bij gcshop voor 38 euro, maar daar komt nog 2 euro verzendkosten bij)quote:
De beta bedoel je.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Devolution het volgende:
Bovendien krijg je bij de pre-order alvast de demo van de nieuwe Team Fortress. Ofja, dat werd beweerd, maar Valve is een beetje laat met het uitbrengen ervan.
Dat vind jij. HIhi.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. Je hebt Max Payne and je hebt PC spellen, niks tussenin.
Klopt. meer infoquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
De beta bedoel je.
Edit: Wacht, het was gisteren al de 17e. De bastards!
Wanneer komt die eigenlijk uit? Misschien is het voor mij dan het overwegen waard om hem in de VS te kopen. Aangezien ik rond die periode op vakantie ben in de VS.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Pre-order is 45 dollar, normaal 50 dollar. 45 dollar is 32 euro, komt nog 19% btw bij, dusss als je hem nu koopt .. ¤ 38,60 (Ter vergelijking: bij de meeste winkels staat ie voor 50 euro en het goedkoopste waar ik hem anders kon vinden was bij gcshop voor 38 euro, maar daar komt nog 2 euro verzendkosten bij)
10 oktober is het speelbaar. Zal dus wel een paar dagen daarvoor al in de winkel liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wanneer komt die eigenlijk uit? Misschien is het voor mij dan het overwegen waard om hem in de VS te kopen. Aangezien ik rond die periode op vakantie ben in de VS.
Er staat ook dat die nu wel speelbaar is. Dus, das mooi.quote:
Ik zit nog op pagina 2 hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef Gamer_V het volgende:
Toch maar ge-preordered, en meteen trackmania united gekocht. Tevens kick, voor de peroson die zei dat dit nooit verder dan pagina 5 zou komen. (en dat is nog 2 posts)
Ik ga uit van de standaard.quote:
Zeker. Ik heb Team Fortress Classic niet langer dan 10 minuten gespeeld, maar het speelt erg lekker weg. Ik heb eigenlijk weinig echte klachten over de balans.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:03 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Speelt het een beetje lekker weg ?
Tot nu toe is er nog veel lag en wat bugs.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:28 schreef RickoKun het volgende:
Hmmmm ik ben nu tabula rasa aan het downloaden (de closed beta) ik ben benieuwd, misschien zal dit eindelijk een MMORPG zijn die ik ook nog leuk vind ook!
Sja dat zuigt, maarja het is nog in beta mode hé? Ik zal het nu eens even uitproberen!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:32 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Tot nu toe is er nog veel lag en wat bugs.
En er is maar 1 server.![]()
quote:
Ik denk dat in deze setup je videokaart toch echt wel een grote bottleneck is. Ik zou je toch wel adviseren om bijvoorbeeld een 8800GTS 320 mb te nemen. Die is wel wat duurder (100e ongeveer), maar het snelheidsverschil is dan ook echt aanzienlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef Prosac het volgende:
jeuh, een centraal PC topic
CPU etc
GigaByte P35C-DS3R ¤ 109,-
Intel® Core™ 2 Duo E6750 ¤ 179,-
Asus EN8600GT SILENT/HTDP ¤ 149,-
Club 3D Theatron Dolby Digital 7.1 -¤ 49,-
Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-667 Kit -¤ 59
DVD/RW AOpen DSW2012P -¤ 25
HD Samsung SpinPoint T166 500gB -¤ 99
behuizing + koeling
Cooler Master Elite 331
Trust PW-5500 Pro PSU Dual Fan
Arctic-Cooling Freezer 7 Pro
Arctic-Cooling Arctic Fan 12 PWM
totaal: -¤ 782,-
Mogelijkheden om bepaalde zaken zonder prestatieverlies terug te schroeven en/of andere tips?
Zijn er ook mensen die Day of Defeat Source spelen?
is dat meer de moeite waard dan de gewone DoD?
Speel het op m'n laptopquote:Op donderdag 27 september 2007 11:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb jij nog steeds die 7800GTX? En loopt dat een beetje?
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Speel het op m'n laptop
(8600M GT 512MB)
En de beta is waarschijnlijk geen indicatie voor de performance van de uiteindelijke versie, dus laat ik er maar geen uitspraken over doen.
Ik raad hetzelfde aan. Die 8600GT wordt dan al snel de bottleneck in het systeem en dat is zonde.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat in deze setup je videokaart toch echt wel een grote bottleneck is. Ik zou je toch wel adviseren om bijvoorbeeld een 8800GTS 320 mb te nemen. Die is wel wat duurder (100e ongeveer), maar het snelheidsverschil is dan ook echt aanzienlijk.
World In Conflictquote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef Retuobak het volgende:
Ik speel op dit moment op de PC:
The Settlers: Rise of an Empire
Undercover: Operation Wintersun
Crysis Multiplayer Beta 2
Team Fortress 2 beta
Maar eigenlijk vooral Settlers. Wat spelen jullie nu?
Volledige versie is net verschenenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef ElmarO het volgende:
Maar speel je bij Settlers de demo of is de volledige versie al uit?
Dat wist ik dus niet. Gaan we die deze week ook maar halen. Gaat zo een pijnlijke herfst/winter worden voor mijn bankrekening worden met al die games.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Volledige versie is net verschenen
Weer een spel wat ik moet spelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Enne, V, je kunt bij je driversettings aangeven hoe hij met aspectratio's om moet gaan. Ik heb ingesteld dat ie mag uitrekken, maar nooit de aspect ration mag veranderen. Dan krijg je dus in sommige games gewoon balken links en rechts.
Kijk, da's info waar ik wat mee kan. En wel uitrekken betekent dat hij hem tegen de boven- en onderkant aan zet (1050 terwijl het spel tot 960 gaat), maar in de breedte dan dus niet verder. En dan dus balken en niet de restanten van je desktop?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef Retuobak het volgende:
Enne, V, je kunt bij je driversettings aangeven hoe hij met aspectratio's om moet gaan. Ik heb ingesteld dat ie mag uitrekken, maar nooit de aspect ration mag veranderen. Dan krijg je dus in sommige games gewoon balken links en rechts.
Half oktober tot eind november is doffe ellende, inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2007 12:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. Gaan we die deze week ook maar halen. Gaat zo een pijnlijke herfst/winter worden voor mijn bankrekening worden met al die games.
Misschien dat hier je game tussen staatquote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kijk, da's info waar ik wat mee kan. En wel uitrekken betekent dat hij hem tegen de boven- en onderkant aan zet (1050 terwijl het spel tot 960 gaat), maar in de breedte dan dus niet verder. En dan dus balken en niet de restanten van je desktop?
V.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat in deze setup je videokaart toch echt wel een grote bottleneck is. Ik zou je toch wel adviseren om bijvoorbeeld een 8800GTS 320 mb te nemen. Die is wel wat duurder (100e ongeveer), maar het snelheidsverschil is dan ook echt aanzienlijk.
Al een slotje,quote:Op donderdag 27 september 2007 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Half oktober tot eind november is doffe ellende, inderdaad
V.
Het grote verschil zit hem in het aantal unified shaders, de 8800GTS heeft er 96, de 8600GT 32. Het aantal mb zegt eigenlijk vrij weinig over de snelheid van een videokaart. Hier een 3d mark vergelijking van wat recente kaarten:quote:Op donderdag 27 september 2007 14:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Waar zit hem dat dan ongeveer in?
Als niet-tweaker zou ik zeggen dat 512MB toch fijner is dan 320MB. (afgezonderd van het feit dat het een verder ontwikkelde kaart is)
In dit geval niet. De chip (8600GT) is toch al te langzaam om de resoluties en details te draaien die 512MB vereisen. Dus 512MB klinkt leuk, maar in dit geval heb je er weinig aan. Zoveel geheugen is pas echt nuttig bij een 8800GTS of hoger.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Waar zit hem dat dan ongeveer in?
Als niet-tweaker zou ik zeggen dat 512MB toch fijner is dan 320MB. (afgezonderd van het feit dat het een verder ontwikkelde kaart is)
De huidige mid-range is sowieso niet erg indrukwekkend te noemen. Het ondersteunt DX10, maar daar is het ook wel mee gezegd.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:34 schreef Prosac het volgende:
mmmm, 8800GTS it will be then. Niet gedacht dat een Radeon nog beter zou zijn dan 8600..![]()
Bingoquote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef Verbal het volgende:
Kijk, da's info waar ik wat mee kan. En wel uitrekken betekent dat hij hem tegen de boven- en onderkant aan zet (1050 terwijl het spel tot 960 gaat), maar in de breedte dan dus niet verder. En dan dus balken en niet de restanten van je desktop?
V.
Dat zou je denken. Maar ondertussen krijgt mijn 7800GTX 256MB van mijn 8600M GT 512MB een behoorlijk pak slaag in bijna elke recente high-end game, van World in Conflict tot BioShock tot Crysis. En dit terwijl de 7800GTX royaal sneller is dan de 8600M GT an sich.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef ElmarO het volgende:
In dit geval niet. De chip (8600GT) is toch al te langzaam om de resoluties en details te draaien die 512MB vereisen. Dus 512MB klinkt leuk, maar in dit geval heb je er weinig aan. Zoveel geheugen is pas echt nuttig bij een 8800GTS of hoger.
Yup, het gaat steeds meer uitmaken. Bij Crysis schijnt het echt veel uit te maken. Mocht de 640MB variant te duur zijn, dan is de Radeon HD2900XT nog een optie. Zit qua prijs tussen de 8800GTS 320MB en de 640MB in.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef Retuobak het volgende:
8800GTS 320MB is echt zonde, je gaat die 320MB echt merken. Een enorme bottleneck in real world performance. Pak de 640MB versie of ga voor iets goedkopers zoals een 8600GT en upgrade wat eerder dan je anders zou doen.
Ja, de marge is bij Crysis zeer zeer groot.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef ElmarO het volgende:
Yup, het gaat steeds meer uitmaken. Bij Crysis schijnt het echt veel uit te maken. Mocht de 640MB variant te duur zijn, dan is de Radeon HD2900XT nog een optie. Zit qua prijs tussen de 8800GTS 320MB en de 640MB in.
Dat is dan toch nog best netjes van dat kaartje. Had niet verwacht dat die chip echt snel genoeg zou zijn om die 512MB nuttig te maken. Kan me ook nog wel een Radeon 9600 Pro met 512MB herinneren. Leuk, maar je had er geen hol aan.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef Retuobak het volgende:
Dat zou je denken. Maar ondertussen krijgt mijn 7800GTX 256MB van mijn 8600M GT 512MB een behoorlijk pak slaag in bijna elke recente high-end game, van World in Conflict tot BioShock tot Crysis. En dit terwijl de 7800GTX royaal sneller is dan de 8600M GT an sich.
Had zoiets ook gelezen via een link op GoT. Moet ook wel als je de kwaliteit van sommige textures ziet.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, de marge is bij Crysis zeer zeer groot.
Hoe lang wil je kunnen doen met zo'n kaart? Zelf ben ik zo'n upgrade-nerd, dus voor mij is het iets minder van belang, maar als je er lang mee wilt doen zal je veel meer plezier gaan beleven aan een Radeon HD2900XT of een GeForce 8800GTS 640MB.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:45 schreef Prosac het volgende:
Ik hoef niet het alleronderste uit de kan te hebben, maar wil gewoon lekker gamen zonder naar 800x600 en low settings terug te moeten.
Ik heb ook ooit geupgrade naar een 6800 omdat ik andere Battlefield 2 niet kon draaien, daarna 1 gB geheugen reepje erbij gedaan voor nog betere prestaties. Ik haal bij lange na niet het beste uit de games, maar dat boeit mij ook niet zo veel. Als ik maar prettig kan gamen en dat is bij mij niet de eyecandy, maar het vloeiend kunnen spelen, zonder alles op LOW te zetten.
Dat is ook erg belangrijk voor mij, zolang het maar soepel gaat. Anders zit je je zo te ergeren.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:45 schreef Prosac het volgende:
Ik hoef niet het alleronderste uit de kan te hebben, maar wil gewoon lekker gamen zonder naar 800x600 en low settings terug te moeten.
Ik heb ook ooit geupgrade naar een 6800 omdat ik andere Battlefield 2 niet kon draaien, daarna 1 gB geheugen reepje erbij gedaan voor nog betere prestaties. Ik haal bij lange na niet het beste uit de games, maar dat boeit mij ook niet zo veel. Als ik maar prettig kan gamen en dat is bij mij niet de eyecandy, maar het vloeiend kunnen spelen, zonder alles op LOW te zetten.
Financieel zit het zo dat ik eigenlijk niet te veel wil uitgeven. Gewoon een moederbord en CPU die zoals je nu zou verwachten een jaartje of 2 a 3 mee kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef ElmarO het volgende:
Hoe lang wil je kunnen doen met zo'n kaart? Zelf ben ik zo'n upgrade-nerd, dus voor mij is het iets minder van belang, maar als je er lang mee wilt doen zal je veel meer plezier gaan beleven aan een Radeon HD2900XT of een GeForce 8800GTS 640MB.
Waar kan ik dat precies aangeven? Kan het niet vindenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Enne, V, je kunt bij je driversettings aangeven hoe hij met aspectratio's om moet gaan.
Dan zou ik het gewoon bij de 8600GT houden. Dan kan je die 100/150 euro beter voor 1,5 jaar later bewaren. Tegen die tijd zijn er wel weer kaarten uit die een stuk sneller zijn met DX10.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Financieel zit het zo dat ik eigenlijk niet te veel wil uitgeven. Gewoon een moederbord en CPU die zoals je nu zou verwachten een jaartje of 2 a 3 mee kunnen.
De videokaart heb ik weinig moeite mee om na een kortere periode weer te vervangen, mocht het echt niet willen bv. Dus als ik met een 8600GTS nog een jaartje of 1,5 mee kan, zonder teveel consessies te doen aan de graphics, vind ik het ook best. Die 100/150 euro besteed houd ik dan liever voor iets anders achter de hand.
Heb je nVidia of ATi?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar kan ik dat precies aangeven? Kan het niet vinden
V.
De een zegt van wel, de ander van niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef Verbal het volgende:
Je moet gewoon geen quadcore nemen.
V.
mij is hier al de uitleg gegeven dat het de komende jaren nog totaal niks gaat toevoegenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De een zegt van wel, de ander van niet.
Wat is er mis met Quad?
De bottleneck voor veel games is op dit moment toch meer de GPU, terwijl Alan Wake al gebruik van Quad Core gaat maken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
mij is hier al de uitleg gegeven dat het de komende jaren nog totaal niks gaat toevoegen
Dit soort discussies mogen wel in DIG denk ik. Daar wordt er genoeg over gediscussieerd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De bottleneck voor veel games is op dit moment toch meer de GPU, terwijl Alan Wake al gebruik van Quad Core gaat maken.
En anders kun je naar verluid goed multitasken komende tijd
Maarja ik weet het ook niet. Hier lees ik dat Quad niks is en overbodig, daar lees ik dat het kont schopt.
Ik heb de demo gespeeld, maar niet zoveel tijd aan besteed. De stad schijnt heel groot te kunnen worden? Klopt dat?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:01 schreef Retuobak het volgende:
Damn, Settlers is echt geweldig
Eerste impressie was toch niet echt laaiend, maar verdikkeme zeg, supergame.
Stad kan echt behoorlijk worden jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:59 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb de demo gespeeld, maar niet zoveel tijd aan besteed. De stad schijnt heel groot te kunnen worden? Klopt dat?
Al wat screens ?![]()
Crysis beta 2.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:06 schreef murp het volgende:
wat is nu op dit moment echt een game die het uiterste van je pc vraagd?
Ok, doe ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Stad kan echt behoorlijk worden ja
Screens genoeg online, gewoon ff googlen joh. En ja, zo ziet het er echt uit, en ja zo groot kan een stad worden.
ik heb ze allebei gespeeld op mijn pc... en alles op max....quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok, doe ik.
@murp
Bioshock, AA Airborne schijnen veel te trekken op het hoogste.
Goed om te horen. Ben zelf nog niet verder dan de eerste missie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:01 schreef Retuobak het volgende:
Bioshock viel mij ook 100% mee. Draait makkelijk met alles op High en DX10 op 1280×1024.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:29 schreef Retuobak het volgende:
BioShock valt mee hoor
Dat draaide op m'n laptopje behoorlijk. Settlers is zwaarder op max settings (maar ziet er gelukkig op medium nog steeds geweldig uit). Airborne was wel zwaar ja.
Goed zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb ze allebei gespeeld op mijn pc... en alles op max....
mijn pc kan dus nog een aantal jaartjes mee
Wat dus echt een klap met een lederen handschoen is in het gezicht van zoveel andere developers. De game draait gewoon prima op zowel de 360 als de PC, dus al het gezeur van "de 360 is zo anders dan de PC, daarom draait de game zo kut" (ik kijk Rainbox Six: Vegas en SHadowrun aan) is dus gewoon luiheid.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Goed zo.
Bioshock is ook een goed geoptimaliseerde engine. Draait op superveel systemen gewoon lekker.
Retuo, ik hoor je wel de hele tijd over de crysis MP beta, maar is dat een beta die anderen ook kunnen spelen? Of is het een closed beta (van bijv. fileplanet ofzo)quote:
Closed beta, als fileplanet subscriber kun je een ticket krijgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Retuo, ik hoor je wel de hele tijd over de crysis MP beta, maar is dat een beta die anderen ook kunnen spelen? Of is het een closed beta (van bijv. fileplanet ofzo)
alleen vind ik dat spel erg raar, ik kan er gewoon niet aan wennenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Goed zo.
Bioshock is ook een goed geoptimaliseerde engine. Draait op superveel systemen gewoon lekker.
Oefff, dat zou ik niet weten.quote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef dikkedorus het volgende:
Wel even een leuke vraag: wat was jullie eerste PC game die jullie ooit speelde?
Mijn is waarschijnlijk duidelijk voor diegene die het hebben gespeeld. Paratrooper.
ik las jou wpost en kreeg gelijk zin om settlers te spelenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:01 schreef Retuobak het volgende:
jaquote:Op zondag 30 september 2007 13:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is dat die dat je zo je eigen baan kon maken? met loopings enzo?
Volgens mij Grand Prix of Stunts. Al weet ik het niet zeker. Dit zijn de twee die me als eerste te binnen schieten.quote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef dikkedorus het volgende:
Wel even een leuke vraag: wat was jullie eerste PC game die jullie ooit speelde?
Mijn is waarschijnlijk duidelijk voor diegene die het hebben gespeeld. Paratrooper.
Ik zou zelf ook een Quad nemen. Al aardig wat spellen gaan er gebruik van maken:quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De een zegt van wel, de ander van niet.
Wat is er mis met Quad?
Mja ben zelf uiteindelijk ook voor Quad gegaan.quote:Op zondag 30 september 2007 14:06 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook een Quad nemen. Al aardig wat spellen gaan er gebruik van maken:
- Crysis en UT2007 (UT engine zal voor aardig wat andere games gebruikt worden. Dus die spellen gebruiken ook multi-cores)
- Alan Wake (zoals je zelf al noemde)
- En nog heel wat die ik zo niet weet :p
Zelf ga ik proberen nog effe te wachten tot januari tot de Penryns en misschien de GeForce9 serie. Wordt wel lastig met al die toppers, maar het moet maar.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | [b]-Stukje geschiedenis-[/b] Eerst waren er geen pc's, toen wel. [b]-Ontwikkeling-[/b] PC\'s worden steeds sneller, voor de dommeren kwamen er consoles met minder mogelijkheden. [b]-Specs-[/b] Wat JIJ wilt! :D [b]-Besturing-[/b] Muis en toetsenbord, gamepadje, stuurwiel, tablet. Alles past op een USB poort! Revolutionair! :D [b]-Games-[/b] Heel veel, in alle genres! :D [b]-Waar over te praten-[/b] Dingen die geen eigen topic waard zijn, ontwikkeling in het algemeen, walgelijke microsoft live producten die naar de pc komen of diensten zoals steam en gametap, waar de toekomst van pc gaming waarschijnlijk ligt. [b]-Wat een kut OP :(-[/b] Ik heb jou geen betere zien maken. :{w [b]-Dus, wat doen we met FOK!?-[/b] Als je steam hebt, join de [url=steamcommunity.com/groups/fokgames]Fok!Games steam community![/url] [b]-Oude delen-[/b] http://forum.fok.nl/topic/1063346/1/50 [img]http://athena-hi.fontys.nl/users/174509/fok/centraalpc.png[/img] |
Bij mij ook paratrooper.quote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef dikkedorus het volgende:
simme oudersquote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij mij ook paratrooper.
XT PC van 3000 gulden. :S
vlak erna kwam de 286 serie uit.
Toen mijn ouders uiteindelijk besloten dat er een nieuwe pc moest komen, werd dat een 486 (weer 3000 gulden) en jawel.. een paar maandjes voor de release van de pentiums.
princequote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef dikkedorus het volgende:
Dat slaat dus nergens op >_> . Als een game een Quad ondersteunt kan hij alle 4 de processoren gebruiken. Dit is erg prettig indien er veel cpu intensive dingen in de game zitten.quote:Op zondag 30 september 2007 18:51 schreef dikkedorus het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen Quads nemen "omdat games het ondersteunen"
Zelfs als een Q6600 wordt ondersteund zal het nooit sneller een game draaien dan E6850 met hetzelfde prijskaartje, tenzij je twee games tegelijk gaat spelen.
Ochhhh ja, prince of persia! Ik vond het altijd zo stoer als je door die spiegel heen jumpte en dat je dan tegen jezelf moest vechten!quote:
Of moeten we daar ook een centraal topique over maken?quote:Op zondag 30 september 2007 18:23 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien kunnen we ook de xfire stats van users er neerpleuren?. Als iemand het even in de wiki zou willen pleuren?![]()
Zo eenvoudig is het niet.quote:Op zondag 30 september 2007 20:15 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op >_> . Als een game een Quad ondersteunt kan hij alle 4 de processoren gebruiken. Dit is erg prettig indien er veel cpu intensive dingen in de game zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |