Klinkt als een gare installatie CD.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand trouwens ooit Severance gespeeld? Lomp spel wilde op geen enkele van mn computers draaienmuren die als grote gele vlakken worden weergegeven, wapens die onzichtbaar zijn, geluid dat t maar half doet etc
En ja, heb het in de loop der jaren op 3 totaal verschillende systemen getest, met telkens een der bovenstaande errors
Heel sterk stuk, lekker sfeertje en leuke zaagbladenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:20 schreef Ulreazj het volgende:
Ken het niet, maar hoef het dus ook niet te proberen.
Net weer stuk gedaan in Half Life 2, RAvenholme.
Ja, met Father Gregori. Ben benieuwd of ie ooit nog terugkomt in het verhaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:01 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Heel sterk stuk, lekker sfeertje en leuke zaagbladen
Impossible Creatures was echt een tof spel! Dat heb ik met een maat van me heel lang online gespeeld en we waren best goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:11 schreef dikkedorus het volgende:
Impossible Creatures
UT 2004 (heel soms)
Maar ik ga denk ik weer beginnen met UFO afterlight
Verder heb ik nog een hele stapel liggen met games die ik nog niet heb gespeeld
Ik ga vanavond ook even de demo proberen,quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
Wiewww, Bioshock is echt té vet![]()
Eindelijk weer eens een goede game binnenkort op de PC
om 0100 de demoquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook even de demo proberen,
Gamespot heeft een lompe fout gemaakt waardoor 'ie nu al van verschillende plaatsten is te downloaden.quote:
vertel!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gamespot heeft een lompe fout gemaakt waardoor 'ie nu al van verschillende plaatsten is te downloaden.
Moet je zelf maar even zoeken. Sources waar ze in GAM moeilijk over doen.quote:
pff, ik zoek me suf..quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je zelf maar even zoeken. Sources waar ze in GAM moeilijk over doen.
ik heb geen falende pcquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Koenz0r het volgende:.
Een eigen centraal topic voor de PC waar meteen iedereen weer met falende computers komt. Console ftw!
Ik ook niet. Ik moet alleen de overstap naar een next-gen-pc makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Koenz0r het volgende:.
Een eigen centraal topic voor de PC waar meteen iedereen weer met falende computers komt. Console ftw!
Wasda?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Tof ja, die consoles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |