Ik ook niet. Ik moet alleen de overstap naar een next-gen-pc makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Koenz0r het volgende:.
Een eigen centraal topic voor de PC waar meteen iedereen weer met falende computers komt. Console ftw!
Wasda?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Tof ja, die consoles.
Iets wat zo'n 30% van de 360's krijgt. Hele console naar de klote waarna je 'm dus tijden lang kwijt bent voor reparatie.quote:
thats himquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef Verbal het volgende:
O, zo'n apparaat van 400 euro dat je schijfjes naar God helpt?
V.
Zeker een voordeel! Ik had nieuw sneller geheugen voor mijn game-pc gekocht. Dus zat ik met 2GB geheugen over. Een week later ging mijn server stuk (met ddr1), moest nieuw mobo in, die ddr2 hapte. Dus had ik weer een goed doel voor mijn reepjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:19 schreef Devolution het volgende:
Nog zo'n voordeel van een PC: gaat er een onderdeel kapot, kun je tijdelijk nog een soortgelijk onderdeel uit een andere PC die je ongetwijfeld hebt, gebruiken
Precies! En als je een keer iets niet meer kan gebruiken, verkoop je het gewoon!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:40 schreef dikkedorus het volgende:
Lekker sleutelen, onderdeeltje erbij, onderdeeltje eraf. Half of the fun.
begin van de maand ook een gloednieuwe pc gekocht, nog geen spel gevonden waarmee mn pc het moeilijk heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:02 schreef jorgentol het volgende:
Momenteel druk aan de bak om een nieuwe pc te verdienen. atserige ouders.
Probeer ook eens wat anders dan Lemmings en Prince of Persia.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef murp het volgende:
[..]
begin van de maand ook een gloednieuwe pc gekocht, nog geen spel gevonden waarmee mn pc het moeilijk heeft
Ik heb er ook al eentje samengesteld. die gaat ook zo'n 1000 euro kosten. inclusief monitor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:12 schreef bzk het volgende:
Heb ook net een nieuwe besteld en met mijn vorige heb ik toch gemakkelijk 4 jaar vol gehouden terwijl ik een hardcore gamer ben. Enige wat die niet aan kon was spellen waar pixel shader 3.0 vereist was. en hij kostte maar 1000 eurie bij aanschaf(das exclusief monitor).
Ziet er op shots eigenlijk ook niet indrukwekkend uit nee, maar men, als je het in beweging zietquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef dikkedorus het volgende:
Ziet er wel redelijk uit, jammer dat er geen AA aan kon.
ha ha haquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Probeer ook eens wat anders dan Lemmings en Prince of Persia.
Wel nieuwsgierig naar je setup en naar wat je daar zoal op speelt op dit momentquote:
mijn pc:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wel nieuwschierig naar je setup en naar wat je daar zoal op speelt op dit moment
V.
Dat verbaast mij nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:47 schreef murp het volgende:
[..]
mijn pc:
intel core 2 duo 6600
Creative X-FI Xtreme gamer
Geforce 8800GTS 640MB
2 gig aan geheugen en windows vista
...
alles draait perfect op de hoogste settings![]()
Je hebt toch die Nvidia dx-10 demo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef murp het volgende:
[..]
ik zoek alleen een spelletje die mn pc tot het uiterste haalt, of een programma om te showen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |