Ik had je al verwacht in dit topicquote:
Ik heb ook een Wii... Maar mijn game-pc, laptop en server zijn toch belangrijker voor mequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik had je al verwacht in dit topic![]()
Nette banner wat voor bakkie is het?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Devolution het volgende:
PCDe game machine met de beste hardware, anytime En ook de meeste problemen, door die snelle vernieuwingen
Oh en een tijdelijke banner van mijn kant...
[afbeelding]
Je zit hier in GAM, niet in DIG...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nette banner wat voor bakkie is het?
Misschien wel een idee om in de OP de meest recente specs voor een highend bak, een midend en een budget game PC neer te zetten. Ook gezien hoeveel mensen naar een computer kijken in DIG.
dit was geloof ik ook niet de bedoeling, sorry ;-)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef masmax het volgende:
mislukt, wilde mijn banner er in zetten... nog maar een proberen dan
[afbeelding]
Komt hier vandaan, was de eerste mooie hit bij Google Afbeeldingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nette banner wat voor bakkie is het?
Misschien wel een idee om in de OP de meest recente specs voor een highend bak, een midend en een budget game PC neer te zetten. Ook gezien hoeveel mensen naar een computer kijken in DIG.
Nee weet ik maar gaat ook vaak om game PC'squote:Op maandag 13 augustus 2007 20:03 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je zit hier in GAM, niet in DIG...
Ehh, dit topic gaat over pc games .. niet over matige tv-programma's.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef masmax het volgende:
mislukt, wilde mijn banner er in zetten... nog maar een proberen dan
[afbeelding]
quote:Hey, wat leuk, wéér een poging om een PC topic te makenDat is al verschillende keren gebeurd (als je zoekt vind je ze vast wel) en elke keer ging het topic niet vol.
Mwa, vol vertrouwen dat deze wel volkomt ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[PC Centraal] Waar Retuobak me een held vindt
We hadden wel een topic, maar een frisse start kan geen kwaad.
Gebruik ook gewoon onboard ipv een losse geluidskaart.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:49 schreef Xrenity het volgende:
Ik wil over een maand ofzo een nieuwe PC gaan bouwen
Ik pak denk ik de laatste Tweakers Best Buy Guide, dan beeldscherm/geluid/toetsenbord/muis eraf (heb ik immers al), koptelefoontje eraf, een hardeschijfje eraf (400 gig is meer dan genoeg) en dan denk ik ipv die dure Dx10 kaart voorlopig nog een goede ATI kaart (X1900 ofzo).
Goed idee?
Games zullen steeds meer gebouwd worden op meerdere cores. Maar wil je daar niet op wachten, dan is de E6750 een goede keusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:01 schreef Xrenity het volgende:
Mja quad core, maar ik vraag me af of dat wel wat is? Vista schijnt er sowieso geen gebruik van te maken en de verdeling over de cores schijnt dan ook een beetje scheef te liggen. Ga je er dan uiteindelijk wel op vooruit?
Tja, net nieuwe add-on hequote:Dat je Civ speelt was overigens niet echt een verrassing
Desnoods spam ik het helemaal in mijn eentje vol.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Poging 1337
Ik voorspel een stille dood voordat de 5e pagina bereikt is
Daar durf ik makkelijk een PS3 op te zetten! Of een Quad-core PC, of een wii met alle spellen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Poging 1337
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=167154quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Helaas komen er amper nog games op de PC uit. Zit daarom ook helemaal in de consoles nu.
Damn, zit goed spul tussen zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=167154
uhhuh...
is dat de nieuwste??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:23 schreef Gamer_V het volgende:
Fallout 2 pas uitgespeeld. Goed spel.
[afbeelding]
Die heb ik wel eens eerder gehoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar durf ik makkelijk een PS3 op te zetten! Of een Quad-core PC, of een wii met alle spellen!
geen NWN2quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens eerder gehoord
speel op het moment voornamelijk RPGs (oa NWN, Jade Empire, Sacred Gold, Titan Quest en Dungeon Siege 2) af en toe afgewisseld met een potje CIV of RoN.
UFO: Aftermath is leuk, maar een beetje dated. Enorm veel plezier mee gehad. Vooral tegen het einde van de game wordt het echt leuk met toffe gear.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Gamer_V het volgende:
UFO: Afterlight (PC)
UFO: Aftermath (PC)
UFO: Aftershock (PC)
UFO: Extraterrestrials (PC)
Welke UFO wil ik?Lastig.
En op gamerankings zitten ze allemaal precies iets boven de 70%.
Dank!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:36 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
UFO: Aftermath is leuk, maar een beetje dated. Enorm veel plezier mee gehad. Vooral tegen het einde van de game wordt het echt leuk met toffe gear.
UFO: Aftershock is technisch een ramp, engine is echt een stuk stront. Ben er nooit ver mee gekomen omdat mijn high-end bak op 5fps liep
UFO: Afterlight is een toffe game. Aanrader.
UFO: Extraterrestrials heb ik nog nooit gespeeld, ziet er wel goed uit.
Die wil ik ook nog graag een keer spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:23 schreef Gamer_V het volgende:
Fallout 2 pas uitgespeeld. Goed spel.
[afbeelding]
met een beetje geluk kun je de eerste 2 delen+tactics in een box voor een eurotje of 10 uit de budgetbak in de lokale gameshop trekkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog graag een keer spelen![]()
als je hem nog vinden kan , hij ligt er volgensmij al bijna 2 jaar nl, met deel 1 heb ik wel veel probs gehad ivm XP maar deel 2 en tactics deden het perfectquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:58 schreef dikkedorus het volgende:
Ja ik hoorde dat er een verzamelbox is, ligt deze sinds kort in de winkels, of heb ik het gewoon volledig gemist.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Ulreazj het volgende:
Ik zit vast in Jade Empire. Ik moet een grot in van die sensei. Moet ik wat zombies killen om een amulet te pakken. Maar ik krijg ze niet dood, hoe moet je die doodmaken ?
Misschien dat je voeding niet sterk genoeg is. Als je je CPU overgeklokt heeft gaat ie behoorlijk wat meer van de voeding eisen. En als je dan een game speelt trekt de voeding na verloop van tijd het niet omdat de onderdelen te veel stroom nodig hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef Dos37 het volgende:
Mijn PC valt soms uit bij sommige games, snap er niets van heb alle drivers geupdate, BIOS vernieuwd.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Specs:
AMD 3000+
2GB intern
NVIDIA GF8600GTS
160GB SATA, 300GB SATA II
Power Engine 450 Watt Powersupply
Met uitvallen bedoel ik gewoon op zwart gaan en opnieuw opstarten.
Dat vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:45 schreef Duvekoater het volgende:
Pc Games, momenteel is het beetje magertjes gesteld vind ik, maarja genoeg oude games om te spelen.
Is daar wat mis meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen
Of je moet alleen van FPS ofzo houden
Ok thnx, dat deed ik dus telkens. Op naar vuisten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 06:37 schreef Merovingian het volgende:
Geesten krijgen je niet dood met wapens, dus neem een style waarmee je met je vuisten beukt.
Heb hem niet overgeclocked.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:56 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Misschien dat je voeding niet sterk genoeg is. Als je je CPU overgeklokt heeft gaat ie behoorlijk wat meer van de voeding eisen. En als je dan een game speelt trekt de voeding na verloop van tijd het niet omdat de onderdelen te veel stroom nodig hebben.
Computer terugklokken of nieuwe voeding
voeding kan ook gewoon dood aan het gaan zijn en dat die nu niet genoeg power meer kan leverenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb hem niet overgeclocked.
Ben al de hele dag memtest aan het draaien maar hij heeft nog niets ontdekt. Ben ook bang dat het mijn voeding is 430 watt moet toch genoeg zijn
Users die topics nog steeds uit meerdere pagina's laten bestaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Poging 1337
Zie dus ook mijn weddenschapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Users die topics nog steeds uit meerdere pagina's laten bestaan
V.
Wehehequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie dus ook mijn weddenschap.
Zal ik doen, morgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:17 schreef Merovingian het volgende:
Installeer everest eens en plaats je temperaturen en spanningen eens hier.
Anti-aliasing. Frame rate.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef dikkedorus het volgende:
AA? FR?
Jij blijft het een mooi spel vinden met die FR? Houd je wel van een diapresentatie op zijn tijd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:06 schreef Ulreazj het volgende:
Net weer potje AA gedaan. Blijft mooi spel. FR was 3.6Alleen niet getracked.
Dat heet KDR.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:57 schreef Devolution het volgende:
Frag ratio?
Over de framerate heeft ie het in ieder geval niet. Andere suggesties?quote:
Spanningen zijn wel wat aan de hoge kant, wat kan duiden op een voeding die heel zwaar (misschien te) belast wordt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
HIer komen ze
Temperaturen
Moederbord 32 °C (90 °F)
CPU 43 °C (109 °F)
CPU diode 46 °C (115 °F)
GPU 49 °C (120 °F)
Hitachi HDS722516VLSA80 46 °C (115 °F)
Maxtor 7V300F0 46 °C (115 °F)
Koelingsventilatoren
CPU 3444 RPM
Spanningswaarde
CPU Core 1.42 V
+3.3 V 3.38 V
+5 V 5.13 V
+12 V 12.22 V
+5 V Standby 4.97 V
Juist niet (vraag me niet waarom), bij een te hoge belasting gaat de spanning juist omhoog. Raar maar waar...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:01 schreef dikkedorus het volgende:
Dan gaan spanningen in de regel omlaag. (interne weerstand etc)
Misschien door warmte ofzo? Ik weet ook niet waarom, maar ik heb het een tijdje terug gelezen in een betrouwbaar blad (PC-Active ofzo, in ieder geval geen Computer-Idee of iets dergelijks).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:35 schreef dikkedorus het volgende:
Kheb er nog nooit van gehoord dat spanningen omhoog gaan. Dat zou betekenen dat de interne weerstand van de voeding minder wordt als hij wordt belast. Nouja, tzal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |