Oefff, dat zou ik niet weten.quote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef dikkedorus het volgende:
Wel even een leuke vraag: wat was jullie eerste PC game die jullie ooit speelde?
Mijn is waarschijnlijk duidelijk voor diegene die het hebben gespeeld. Paratrooper.
ik las jou wpost en kreeg gelijk zin om settlers te spelenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:01 schreef Retuobak het volgende:
Damn, Settlers is echt geweldig
Eerste impressie was toch niet echt laaiend, maar verdikkeme zeg, supergame.
jaquote:Op zondag 30 september 2007 13:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is dat die dat je zo je eigen baan kon maken? met loopings enzo?
Volgens mij Grand Prix of Stunts. Al weet ik het niet zeker. Dit zijn de twee die me als eerste te binnen schieten.quote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef dikkedorus het volgende:
Wel even een leuke vraag: wat was jullie eerste PC game die jullie ooit speelde?
Mijn is waarschijnlijk duidelijk voor diegene die het hebben gespeeld. Paratrooper.
Ik zou zelf ook een Quad nemen. Al aardig wat spellen gaan er gebruik van maken:quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De een zegt van wel, de ander van niet.
Wat is er mis met Quad?
Mja ben zelf uiteindelijk ook voor Quad gegaan.quote:Op zondag 30 september 2007 14:06 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook een Quad nemen. Al aardig wat spellen gaan er gebruik van maken:
- Crysis en UT2007 (UT engine zal voor aardig wat andere games gebruikt worden. Dus die spellen gebruiken ook multi-cores)
- Alan Wake (zoals je zelf al noemde)
- En nog heel wat die ik zo niet weet :p
Zelf ga ik proberen nog effe te wachten tot januari tot de Penryns en misschien de GeForce9 serie. Wordt wel lastig met al die toppers, maar het moet maar.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | [b]-Stukje geschiedenis-[/b] Eerst waren er geen pc's, toen wel. [b]-Ontwikkeling-[/b] PC\'s worden steeds sneller, voor de dommeren kwamen er consoles met minder mogelijkheden. [b]-Specs-[/b] Wat JIJ wilt! :D [b]-Besturing-[/b] Muis en toetsenbord, gamepadje, stuurwiel, tablet. Alles past op een USB poort! Revolutionair! :D [b]-Games-[/b] Heel veel, in alle genres! :D [b]-Waar over te praten-[/b] Dingen die geen eigen topic waard zijn, ontwikkeling in het algemeen, walgelijke microsoft live producten die naar de pc komen of diensten zoals steam en gametap, waar de toekomst van pc gaming waarschijnlijk ligt. [b]-Wat een kut OP :(-[/b] Ik heb jou geen betere zien maken. :{w [b]-Dus, wat doen we met FOK!?-[/b] Als je steam hebt, join de [url=steamcommunity.com/groups/fokgames]Fok!Games steam community![/url] [b]-Oude delen-[/b] http://forum.fok.nl/topic/1063346/1/50 [img]http://athena-hi.fontys.nl/users/174509/fok/centraalpc.png[/img] |
Bij mij ook paratrooper.quote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef dikkedorus het volgende:
simme oudersquote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij mij ook paratrooper.
XT PC van 3000 gulden. :S
vlak erna kwam de 286 serie uit.
Toen mijn ouders uiteindelijk besloten dat er een nieuwe pc moest komen, werd dat een 486 (weer 3000 gulden) en jawel.. een paar maandjes voor de release van de pentiums.
princequote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef dikkedorus het volgende:
Dat slaat dus nergens op >_> . Als een game een Quad ondersteunt kan hij alle 4 de processoren gebruiken. Dit is erg prettig indien er veel cpu intensive dingen in de game zitten.quote:Op zondag 30 september 2007 18:51 schreef dikkedorus het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen Quads nemen "omdat games het ondersteunen"
Zelfs als een Q6600 wordt ondersteund zal het nooit sneller een game draaien dan E6850 met hetzelfde prijskaartje, tenzij je twee games tegelijk gaat spelen.
Ochhhh ja, prince of persia! Ik vond het altijd zo stoer als je door die spiegel heen jumpte en dat je dan tegen jezelf moest vechten!quote:
Of moeten we daar ook een centraal topique over maken?quote:Op zondag 30 september 2007 18:23 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien kunnen we ook de xfire stats van users er neerpleuren?. Als iemand het even in de wiki zou willen pleuren?![]()
Zo eenvoudig is het niet.quote:Op zondag 30 september 2007 20:15 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op >_> . Als een game een Quad ondersteunt kan hij alle 4 de processoren gebruiken. Dit is erg prettig indien er veel cpu intensive dingen in de game zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |